LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] waar koop ik een laptop

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
jor

Re: waar koop ik een laptop

Ongelezen bericht door jor »

Goedkoopst is een laptop via internet met telefoonabbo.Heb er een van tochiba met een abbo van orange 25.-

Er zitten toch wat addertjes onder het gras. Ten eerste hoop ik dat je wel even de prijs die vaak voor het twee of zelfs drie jarige abbo erbij telt. 24 maal €25.- abbo is wel €500.- En als ik dan zie Wat voor laptops hierbij geleverd worden zou je toch even beter moeten nadenken, Vaak sempron met een hele goedkope onboard videochip en met 256MB intern geheugen is dit bepaald ouderwets en overjarig te noemen. Lees eens war een firma als Del voor nog geen €500.- levert en je zal zien dat je dan veel beter af bent.Het kopen van een aanbieding laptop icm met een telefoonabbo is weinig aan te bevelen voor de meeste van ons.Of denk je dat de abbo-aanbieder niet gewoon zijn winst wil zien en dit echt wel door heeft berekent? €340.- +€500.- is ook €840.- om van belkosten maar niet te spreken.

adres

Ongelezen bericht door adres »

Nou toch een mooie toshiba 512 mb /vrij goede videokaart/geen moeite met b.v.google earth.
laptop is toshiba satellite a 110-228 +25.- orange abbo voor 2jr.
comp.was nieuw bij aankoop in o.a winkel 799-.
Maar t klopt je moet wel even opletten wat je zoekt en of het t waard is.

Edman

Meghan

Ongelezen bericht door Meghan »

zo, ben ik ook weer!
internet lag er een hele tijd uit (dank u casema!)

maar goed. ondertussen nogsteeds geen laptop, maar wel rond wezen kijken bij computerland en mycom.

ik dacht in eerste instantie aan een dell, omdat ik altijd al dell notebooks/laptops gehad heb. mn broertje ook en nog nooit onoplosbare problemen mee gehad.

in ieder geval twijfel ik nogsteeds, maar nu tussen toshiba, dell en asus (in willekeurige volgorde)
mn budget is ondertussen wel een paar honderd euro gestegen heheheh dus k heb wat meer keus ;)

heb besloten dat ik er deze maand 1 ga kopen en mn vriend gaat helpen! (gelukkig heeft hij er ook verstand van :) )

queenfan

Ongelezen bericht door queenfan »

Ondanks dat ik een Applefan ben moet ik wel zeggen dat laptops van de merken HP en Asus mij in het verleden goede ervaringen hebben achter gelaten.

Kijk naar wat je er mee wilt doen, wil je alleen een beetje internetten, tekstverwerken en muziek beluisteren zal ik geen dure nemen. Een van rond de 500 euro is duur zat.

Wil je ook films bewerkendan wordt het toch wel kijken naar een met veel ramgeheugen en met een sterke processor.
Je zal al gauw een laptop krijgen van rond de 1200 euro of meer.

Wil je van alles een beetje gaan doen wordt het toch een met minimaal een intel duo 2 core processor met voldoene ramgeheugen en een aparte videokaart.

En laptops kan je overal kopen bv computerland, Mediamarkt, dixons enz. dus kijk wel eerst wat je er mee wilt doen en koop daar een laptop naar.

Succes er mee.

Meghan

ja, dat gedeelte wist ik al. ging mij alleen maar om de winkelnamen.

mn budget ligt wel wat hoger dan 500 euro hoor. anders heb je echt maar en klein hardeschijfje en weinig geheugen.

duo core hebben ze allemaal, waar ik naar gekeken heb. mijn vriend had mij dat al aangeraden.

en mediamarkt is mij al afgeraden;) maar bedankt voor de reactie!

Meghan

nou k heb m gekocht hoor :)

toshiba a100-00m bij mycom voor 849 euro :)
das 51 onder mn budget :)

prachtig dingetje en k durf t niet toe te geven, maar vista is ook best mooi :)

queenfan

Ongelezen bericht door queenfan »

Gefeliciteerd met je aankoop.

Hoop dat je veel plezier me zult beleven, en ja Vista is wel leuk maar ik hou het voorlopig op XP (heb ook naast mijn iMac ook een laptop) aangezien ik een 2 jaar oude printer en die is niet Vista compatable.

nogmaals gefeliciteerd en heel veel plezier er mee.

Gesloten