Re: 36 uur vertraging TUI Arkefly
Geplaatst: 05 mei 2008 17:26
gefeliciteerd arkefly,jullie hebben het weer eens geflikt om een super vertraging inelkaar te knutselen.
op 12.04 jl zijn wij om 04.00 uur van huis vertrokken richting schiphol om tijdig te kunnen inchekken [rekening houdend met verkeer ,parkeren e.d]vertrek arkrfly or.329naar cancun om 11.45. aankomst cancun plaatselijke tijd 17.55 uur.blijkt er vertraging te zijn tot 14.30 uur,waarover wij niet waren ingelicht.later blijkt dat een groot gedeelte al vrijdag middag tel.waren ingelicht,wij dus niet,in het hoge noorden hebben wij geen telefoon dus maar wachten.
kregen nog wel maaltijdvouchers als ook voor consumptie,maar de vertrektijd werd steeds weer uitgesteld toen zouden wij om 20.30 vertrekken.maar tijdens het tanken liep de kerosine uit de vleugel,brandweer erbij.lek gedicht.eindelijk konden wij instappen.
na een kwartier in het toestel te hebben doorgebracht kwam de mededeling dat wij weer moesten uitstappen, ook onze bagage werd er weer uitgehaald.
werden toen overgebracht naar een hotel.de mededeling vertrek morgen
13.04 om 11.45,dit werd later 14.30,nog later 15.30,werd uiteindelijk 16.30.hele dag geen vergoeding voor eten en drinken[zelf moeten betalen] uiteindelijk kwamen wij in cancun.aankomsttijd hotel
ruim na middernacht op 14.04. maandag dus.waarbij ook nog vermeld moet worden dat wij met vier personen waren waarvan er een gehandicapt is.voor deze persoon was dit een ramp.
tot overmaat van ramp ook nog eens onze beide koffers totalloss,ondanks dat ze waren geseald,zowel 12.04 als 13.04
wij hebben hier geen goed woord voor over,van de laatste 5 vluchten waren er 4 met arkrly,en alle 4 met ellende en vertraging.
wij zijn dus NIET meer aan arke toe.nooit weer dus.
je zou denken door alle ellende die zij veroorzaken moeten ze wel iets hebben geleerd,maar niet dus.het is of het steeds erger wordt.
wij hebben de verpeste 2 dagen geclaimd bij onze annleringsverz.en de
beide koffers bij de reisverz.hopende dat er nog iets van vergoeding uit komt. [/b]
er waren veel personen die het hier totaal niet mee eens waren met deze gang van zaken,en ik hoop dat ook zij een reactie plaatsen,zodat er aan deze wantoestanden eens een eind komt.
ook de verzorging aan boord tijdens de terugvlucht liet veel te wesen over.
op 12.04 jl zijn wij om 04.00 uur van huis vertrokken richting schiphol om tijdig te kunnen inchekken [rekening houdend met verkeer ,parkeren e.d]vertrek arkrfly or.329naar cancun om 11.45. aankomst cancun plaatselijke tijd 17.55 uur.blijkt er vertraging te zijn tot 14.30 uur,waarover wij niet waren ingelicht.later blijkt dat een groot gedeelte al vrijdag middag tel.waren ingelicht,wij dus niet,in het hoge noorden hebben wij geen telefoon dus maar wachten.
kregen nog wel maaltijdvouchers als ook voor consumptie,maar de vertrektijd werd steeds weer uitgesteld toen zouden wij om 20.30 vertrekken.maar tijdens het tanken liep de kerosine uit de vleugel,brandweer erbij.lek gedicht.eindelijk konden wij instappen.
na een kwartier in het toestel te hebben doorgebracht kwam de mededeling dat wij weer moesten uitstappen, ook onze bagage werd er weer uitgehaald.
werden toen overgebracht naar een hotel.de mededeling vertrek morgen
13.04 om 11.45,dit werd later 14.30,nog later 15.30,werd uiteindelijk 16.30.hele dag geen vergoeding voor eten en drinken[zelf moeten betalen] uiteindelijk kwamen wij in cancun.aankomsttijd hotel
ruim na middernacht op 14.04. maandag dus.waarbij ook nog vermeld moet worden dat wij met vier personen waren waarvan er een gehandicapt is.voor deze persoon was dit een ramp.
tot overmaat van ramp ook nog eens onze beide koffers totalloss,ondanks dat ze waren geseald,zowel 12.04 als 13.04
wij hebben hier geen goed woord voor over,van de laatste 5 vluchten waren er 4 met arkrly,en alle 4 met ellende en vertraging.
wij zijn dus NIET meer aan arke toe.nooit weer dus.
je zou denken door alle ellende die zij veroorzaken moeten ze wel iets hebben geleerd,maar niet dus.het is of het steeds erger wordt.
wij hebben de verpeste 2 dagen geclaimd bij onze annleringsverz.en de
beide koffers bij de reisverz.hopende dat er nog iets van vergoeding uit komt. [/b]
er waren veel personen die het hier totaal niet mee eens waren met deze gang van zaken,en ik hoop dat ook zij een reactie plaatsen,zodat er aan deze wantoestanden eens een eind komt.
ook de verzorging aan boord tijdens de terugvlucht liet veel te wesen over.