LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Uitspraak Rechtbank Amsterdam in 3 voorbeeldzaken Dexia

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
B17

Re: Uitspraak Rechtbank Amsterdam in 3 voorbeeldzaken Dexia

Ongelezen bericht door B17 »

Flipje: Dexia zal steeds meer en meer dokkie, dokkie, dokkie en dokkie
moeten doen op grond van tal van aantoonbare tekortkomingen

groetjes B17

Procesvoerder

Ongelezen bericht door Procesvoerder »

Nog meer Valium en Rohypnol voor Dexia's Flipvanderwaal,
want de gedupeerden gaan met veel poen aan de haal. :lol:

http://www.platformaandelenlease.nl/Uit ... 072007.htm
Laatst gewijzigd door Procesvoerder op 07 jul 2007 15:42, 2 keer totaal gewijzigd.

flipvanderwaal

Ongelezen bericht door flipvanderwaal »

Dat krijg jij ook toegedient in de TBS kliniek zeker?

Procesvoerder

Zo'n goed vonnis? Was 't maar waar ... Dan krijg je vast champagne voorgeschreven van het merk PAL grand cru, cuvée 2007 uit de kelders van Piet Koremans. :lol: Betere is er niet!

gogo

Ongelezen bericht door gogo »

Leaseproces en eega ( het niet tekenen van de partner)
Uit de formulieren (zie internet bij Leaseproces) blijkt m.i. dat deze procesvoerder zich heeft neergelegd bij de simpele redenering van het hof dat de echtgenoot(e) uit een gezamenlijke rekening hoort te kunnen afleiden dat maandelijks afgeschreven bedragen aan een organisatie spaarbeleg, cq een bank, voldoende info aan hem.haar bieden om bij de partner een contract op te vragen om na te gaan of hier sprake is van huurkoop en dus een vernietigbare overeenkomst.
Anderen op dit forum wezen al op de onhoudbaarheid van zo'n redenering.

Moeten de leaseprocessers er nu van uit gaan dat hun procesvoerder tegen deze redenering niet in het geweer komt?

Waarom zou je als client tekenen voor een formulier waarin je je rechten dienaangaande verspeelt door in te stemmen met de redenering van het hof.
Of komen we hier wederom in een circuit terecht van deals zoals Duisenberg, Leaseverlies, Eegaverlies?

GOGO

Procesvoerder

Door een opt-out verklaring in te sturen, maak je kans op een betere deal dan de Duisenbergregeling is mijn vaste overtuiging. Door accoord te gaan met de WCAM lever je jezelf uit aan Dexia doordat je van je recht tot (verder) procederen afziet. Aan jou de keus!

B17

Ongelezen bericht door B17 »

Volkomen mee eens de opt-out verklaring onmiddellijjk versturen anders zegt Dexia, het is te laat en ik houd je aan de Duitenverlies Regeling,
en pas op het vrije spel van Dexia om de mensen die nog niet Dexia
gedagvaard hebben, wederom een terreur op zich af zien komen,
zodra de datum is gepasseerd.

Omdat mensen die wel Dexia hebben gedagvaard en wel een opt-out
verklaring hebben verzonden toch bedreigt worden door die onbetrouwbare instelling in Amsterdam

Dexia is niet te vertrouwen !.

Apropos Eegaverweer al sinds St. Jutemus het geval is enkel het ontbreken van de tweede handtekening, en bij het gros van de wurgcontracten ontbreekt dat, jammer dan voor Dexia.

Zij geven zelf toe wij hebben diepe zakken.

b17

gogo

Ongelezen bericht door gogo »

Heren
Ik sprak niet over de opt out, ik sprak over het invulformulier
http://www.leaseproces.nl/vragenformulier/

en de toelichting waarin men volledig het hof volgt inzake verjaring:
bij een gezamenlijke bankrekening moest de partner binne 3 jaar na eerste betaling reeds op de hoogte zijn van het contract.

Andere instanties beweren echter dat dit standpunt niet overeind blijft, omdat het erom gaat wanneer e.e.a. ten dienste stond;
zie o.a. bromtol op dit forum

Mijn vrees is dat Leaseproces zich nu reeds bij het standpunt van het hof in Amsterdam neerlegt. (Dure) advocaten inhuren hoeft dan ook niet meer, een boekhouder kan de rekensom maken.

Ik hoor graag het tegendeel.

GOGO

Procesvoerder

Gogo, persoonlijk zou ik categorisch weigeren om aan derden zomaar persoonlijke gegevens te verstrekken. Weigerde Dexia dat ook niet onder het motto "dat hun processuele situatie daardoor kon verslechteren" toen gedupeerden inzage wensten in hun bij Dexia bekende en verwerkte gegevens? Ik zie voorts de relevantie tussen inkomen en opleiding met een financiële vordering nog steeds niet! Naar mijn bescheiden mening dient een rechter zich lijdelijk op te stellen en gedurende een proces alleen rekening te houden met de wet en dat de procesregels worden nageleefd. Maar het blijft natuurlijk je eigen keuze!

In mijn eigen procedure wordt mij ook niet gevraagd om een formulier in te vullen. Anmenooitnie! Voor geen prijs, want Dexia wilde aan MIJ ook geen gegevens verstrekken. Maar ja, ik ben eegaleaser zonder contract met Dexia.

CvdH

Ongelezen bericht door CvdH »

Jij hebt eerder vette winsten gemaakt met contracten toch ! Verder ben je afgestudeerd fiscalist en ook je eigen buurvrouw volgens je eigen geschriften.

Volgens de info verblijf je in de Jellinekliniek en ben je zwaar aan de drugs en geloof je je eigen leugens.

Geplaatst op 11 Jun 2007 12:45 door Procesvoerder

--------------------------------------------------------------------------------

Zelfde hier: staat nu weer op de rol van 4 juli a.s. voor de "allerlaatste" reactie van Dexia op twee onaanvechtbare producties (want documenten) die mijn advocaat heeft aangedragen.

Procesvoerder

Jaja, CvdH. De ECHT vette winst moet zelfs nog komen: als Dexia straks de eegaleasezaak tegen mij verliest. Kassa voor MIJ! Dat steekt, hè Clown van de Huftersbank. :lol: Ik hoop dat je stikt in je eigen gal.

CvdH

Daar gaat het niet om je verliest van onze bank want ze weten nu waar je woont, ergens was je slim maar Dexia is slimmer die pakken jou op eerder behaalde winsten en op je intellectuele vermogens, daar helpt geen enkele drugs tegen.

Lees alles maar op PAL de rechters vinden jou zeer intelligent en dat gaat jouw vrouw en buurvrouw geld kosten :lol:

Onbegrijpelijk wat jij hier aanricht op het forum, mensen verwensen en wegjagen maar komt door je dementie en medicijngebuik.

Ik neem het je niet kwalijk hoor naaktlopertje :arrow: Was Dracula geen familie van je :roll:

Belegger+

Ongelezen bericht door Belegger+ »

De ECHT vette winst moet zelfs nog komen
Ook deze winst zullen gedupeerden verbrassen, omdat ze niet met geld kunnen omgaan, zoals bewezen is.

B+

flipvanderwaal

Wedden dat ze het weer gaan "beleggen"! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Procesvoerder

Natuurlijk weet Dexia waar ik woon, CvdH. Ze weten ook dat ik geniet van die eerder behaalde winsten. En dat blijft zo, want in tegenstelling van wat je vriend Belegger+ denkt, was ik niet zo stom om mijn behaalde winsten weer bij Dexia in een bodemloos gat te storten.

Bijt jij maar op een houtje, CvdH, dan tel ik ondertussen mijn geld! :lol:

CvdH

Mijn huisje is vrij van hypotheek beste man en ik woon in het zuiden des lands in een vrijstaand huisje met 700m2 grond :lol:

Ik had contracten bij Dexia mijn waarde en heb quitte gespeeld maar jij wordt gepakt Mind My Words :lol:
En dat blijft zo, want in tegenstelling van wat je vriend Belegger+ denkt, was ik niet zo stom om mijn behaalde winsten weer bij Dexia in een bodemloos gat te storten.
Fout baasje lees al je berichten van je aliassen er maar op na je hebt de winsten van de vorige contracten wel degelijk herbelegd bij Dexia ,anders zeur je niet zo op de diverse fora met je grote mond :wink:
Laatst gewijzigd door CvdH op 07 jul 2007 22:28, 2 keer totaal gewijzigd.

flipvanderwaal

Jij hebt geluk gehad omdat je vrouw achter je rug om belegd had.
Zijn dat normale praktijken bij jou thuis?

flipvanderwaal

Beste CvdH,

Jij hebt belegd met geld dat je over had en niet je hele hebben en houwen in de waagschaal gegooid zoals de meesten.

Triest dat het zo maar kon gebeuren en zéér triest dat mensen hier zomaar in trapten.

CvdH

Ik wist dat ik gokte met geleend geld flip, was een aftrekpost destijds :lol:

Procesvoerder

Je bent weer eens abuis, Flipper van der Waal. Mijn vrouw heeft zeker niet "belegd" maar zich door een gladde oplichter van Legio telefonisch twee "spaarcontracten" laten aansmeren. Gelukkig zonder dat ik dat wist, zodat ik daardoor nu kansrijk tegen Dexia kan procederen.
Dat geld komt terug en daarboven een veel betere rente dan die zij bij een bonafide spaarcontract zou hebben gekregen. Belastingvrij ook nog eens. En ja, Flipper, dat is een "normale praktijk" bij mij thuis. Laat je geliefde bank maar eens bewijzen dat dit niet zo is! :lol:

Gesloten