LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] wat is mlm
Re: wat is mlm
Maar ZIE ik nu 2x dezelfde link...... of .........
SBI
SBI
Maar ZIE ik nu 2x dezelfde link...... of .........
SBI
Ja dus, Maar misschien is het een klein foutje.
Beste Jor,Een passief inkomen!! en waar je dan een paar jaar voor moet ploeteren?? Volgens mij zou je voor een passief inkomen helemaal niets hoeven doen
Ook een passief inkomen komt niet uit de lucht vallen. Je moet wel je basis leggen om uiteindelijk van een passief inkomen te kunnen genieten.
Ben ik zo wel duidelijk?
-
Nou, misschien kan jij nog wat nadere toelichting geven op die 'onderbouwing'? Ik ben niet zo thuis in belgische grafieken. Ik zie zes kolommetjes staan; omzet nom. en %, cashflow nom. en %, en personeel nom. en %. Wat betekenen die precies? In welke eenheden worden die gepresenteerd? De zes kolommen worden vervolgens opgeteld en gerangschikt. Nominale waardes en percentages bij elkaar optellen? Dat zullen zelfs belgen niet doen, maar wat is het dan wel? Bij zes van de 10 zichtbare ondernemingen staat er een groter getal bij de cashflow dan bij de omzet... how?? Oh ja, last but not least; de waarden in de 6 kolommen worden bij elkaar opgeteld en de laagste staat op nummer 1?!Hoef ik niet te onderbouwen want het wordt in het artikel onderbouwt.
Zoals jij altijd zegt begrijp ik helemaal niks van mlm, en ook het concept van Belgische gazellen blijkt mij te ontgaan. Maar jij hebt hier uiteraard studie van gemaakt, dus ongetwijfeld kan jij wat nadere toelichting verschaffen. Ik ben benieuwd...
Oh, en welke theorie wordt er precies onderuit gehaald? Zoals ik hier boven al uiteen gezet heb wil ik graag met je praten over het gebodene. Ik laat me graag inleiden in het wonder dat mlm heet, en dan met name euphonie en het belgische gezichtspunt daarop!En daar zie je precies wat er hier gebeurt. Ik plaats iets waar heel duidelijk over gesproken kan worden omdat het de theorieen van de tegenstanders compleet onderuit haalt
Of weet jij het ook niet en gaat het jou er alleen maar om dat er ergens een lijstje staat waarvan 6 getallen in de hoge hoed gaan en jij er als nummer 6 weer uit komt?
Ach kijk, warempel zien we daar een eerste begin van het consumentengids artikel naar aanleiding waarvan je je al bijna een jaar op de borst slaat. Verwerkt door je bovenbazen in hapklare propagandablokken. We zullen maar aannemen dat de genoemde citaten ook inderdaad in de gids staan.
Eens kijken, tip 40 en 63 kunnen we direct al schrappen. Hoe waar ze ook zijn, ze hebben niks van doen met euphony. Het zijn gewoon algemene opmerkingen. 'Je kan je voordeel doen als je prijzen vergelijkt', ja dûhh... dat geldt bij de slager ook, jammer dat jullie geen biefstuk in je assortiment hebben (jaja, dat is een aanname...).
'Er is altijd wel een deal waarmee u voor een paar euro een flink aantal minuten gratis mag bellen', iets minder waar, want 'voor een paar euro' en 'gratis' strookt niet helemaal met elkaar, maar we begrijpen de strekking. Noem het getal hoeveel mobiele aanbieders er op de markt actief zijn en je hebt het aantal deals dat er bestaat om voor een paar euro een aantal belminuten te krijgen. Niks specifieks voor euphony.
Jaaaa.... en dan tip 38, eindelijk, waarin euphony met name wordt genoemd. Letterlijk staat er:
Het bold lettertype van de naam, gok ik, gebeurt niet in het artikel. En wat jammer is het dat de zin zo abrupt wordt afgebroken in puntjes, terwijl er nog genoeg ruimte is in het kadertje voor de rest. Hoe eindigt deze zin? 'dat geldt voor euphony, .... alleen voor wat zij vragen zou je de hele centrale kunnen opkopen'? 'dat geldt voor euphony, .... alleen moet je nog maar afwachten of je ook verbinding krijgt'? 'dat geldt voor euphony, .... alleen je kan alleen bellen tussen 3:30 en 3:45 uur 's nachts'? Ik gok erop dat er gewoon nog een hele trits aanbieders achteraan komt, niks bijzonders dus.Sommige aanbieders van
carrier preselection kennen
flat-feediensten: u betaalt een vast
bedrag per maand en belt onbeperkt.
Dat geldt voor Euphony, ...."
Maar alle gekheid op een stokje, wat wordt hier nou helemaal gezegd? Dat sommige providers een flat-fee hanteren, verder niks. En dat euphony één van hen is, verder niks. Niks geen 'aanprijzen van euphony door de consumentenbond' zoals jij het al een jaar probeert te doen voorkomen. Schei nou uit, zelfs een flat fee zélf wordt niet aangeprezen, want dat is uiteraard ook voor lang niet iedereen interessant. Het is maar voor degenen die ook daadwerkelijk veel bellen en een break-even punt bereiken met een abbo per minuut. En daarmee komt tip 63 weer van pas; 'u kunt uw voordeel doen als u prijzen vergelijkt'.
Leuk dat je dit consumentending een keer hebt gepost, dan hoeven we het er niet meer over te hebben. Want indrukwekkend? Neuh..., niet echt. Euphony wordt gerecommandeerd door de Consumentenbond? Neuh..., niet echt.
Het wordt tijd voor nieuw propagandamateriaal!! Of moeten we het tot en met 2008 weer met de beursgang doen?
en hierbij het foutje hersteld: http://www.eugroup.be/downloads/Eucomfo ... 202006.pdf
En de theorieen die onderuit gehaald zijn?
Er is niks te verdienen.
Het zijn te dure producten
MLM zal nooit een plaats van belang innemen.
Tja, en wederom zie je dat ze onmiddelijk weer met de afleidingsmaneuvres beginnen.
Hahaha, en een bedrijfskundige die de grafiekjes niet snapt.
En de theorieen die onderuit gehaald zijn?
Er is niks te verdienen.
Het zijn te dure producten
MLM zal nooit een plaats van belang innemen.
Tja, en wederom zie je dat ze onmiddelijk weer met de afleidingsmaneuvres beginnen.
Hahaha, en een bedrijfskundige die de grafiekjes niet snapt.
Je hebt soms wel gevoel voor humor...., meestal wrange humor..., maar vooruit... humor....Ik laat me graag inleiden in het wonder dat mlm heet
Voor de rest......
En volgens mij heeft Mr Telecom nooit verkondigd dat de Cons Bond Euphony aanbeveelt.....
SBI
-
Oooh die.Maarschalk, jij vindt het blijkbaar ook niet nodig om op vragen in te gaan die aan jou gesteld zijn.
Hierop is al gesteld door zowel mij als door sobeit, dat mlm dat niet kan realiseren. De discussie dat 99% niets verdient.
Antwoord op deze vragen: ik ben tevreden met alles. En antwoord op al jouw vragen is JA.
Nu mag jij mijn vragen beantwoorden.
-
Moet dit aantonen dat meer dan 1% iets verdient, of dit het antwoord op een andere vraag?Commentaar krijgen we tóch weer..., maar ik heb gedaan wat ik beloofde.
-
rene, wat loop jij nu weer te mekkeren? Nu is een controller laag?
rene, ga jij trouwens nog in op wat ik gezegd heb? Jouw bewering is al onderuit gehaald.
Nogmaals die laster. je wrijft mij dat aan en beschuldigt me dus van een strafbaar feit. Je mag dit nu gaan bewijzen. Anders ga ik inderdaad naar de redactie. Hier mensen aanvallen kan ik best wel de humor van inzien maar mensen beschuldigen van het plegen van een strafbaar feit niet.
rene, ga jij trouwens nog in op wat ik gezegd heb? Jouw bewering is al onderuit gehaald.
Nogmaals die laster. je wrijft mij dat aan en beschuldigt me dus van een strafbaar feit. Je mag dit nu gaan bewijzen. Anders ga ik inderdaad naar de redactie. Hier mensen aanvallen kan ik best wel de humor van inzien maar mensen beschuldigen van het plegen van een strafbaar feit niet.
Hmmmmm, dat heb je dus er niet uit begrepen????Moet dit aantonen dat meer dan 1% iets verdient, ......
Heb je er al eens een keer wat aan laten doen, Maarschalk?
Want dit gaat niet zo best met je.....
Met mijn voorbeeld is DUIDELIJK, voor intelligente mensen, zelfs mensen met een IQ als het jouwe, dat het alleen mogelijk is, in echte mlm..., geld te verdienen als éérst méérdere menen geld verdienen....
Maar ach, ik nam je al niet meer serieus.....
Ja. Een controller is laag....Geplaatst op 25 Mei 2007 22:32 door MaarschalkNu is een controller laag?rene, wat loop jij nu weer te mekkeren?
Laag in inkomen......, erg dicht bij de armoede grens..., laag in aanzien......., laag in opleidings niveau, laag in woonomstandigheden..., etc.
Dit allemaal natuurlijk VERGELEKEN met de machtigsten der aarde..., zoals Bill Gates..., Oprah Winfrey, etc.....!
Een totaal KROMME vergelijking natuurlijk, die jullie óók altijd maken...., dus, alsjeblieft!!!
Zwam toch niet Maarschalk..., jullie DOEN niks anders!!!Nogmaals die laster. je wrijft mij dat aan en beschuldigt me dus van een strafbaar feit. Je mag dit nu gaan bewijzen. Anders ga ik inderdaad naar de redactie. Hier mensen aanvallen kan ik best wel de humor van inzien maar mensen beschuldigen van het plegen van een strafbaar feit niet.
En wanneer je jezelf rekent tot "jullie" beken je schuld!!
Slaat nergens op?
Who cares...? You don't!!!!
SBI
Ga eerst maar weer eens die defenitie van laster doornemen. Wat jij deed richting mij was echte laster en je loopt nou nog te pronken dat de redactie dat niet serieus nam. Wat voor kans denk jij dan dat je dan zelf maakt. En dat wil beweren hoog opgeleid te zijn?! Laat me niet lachen.
-
Dat blijkt wel uit je voorbeeld. Maar niet dat daarmee meer dan 1% er iets mee verdient.Met mijn voorbeeld is DUIDELIJK, voor intelligente mensen, zelfs mensen met een IQ als het jouwe, dat het alleen mogelijk is, in echte mlm..., geld te verdienen als éérst méérdere menen geld verdienen....
Toch leuk dat jij je opnieuw moet verlagen tot beledgingen.
Dus vraag ik het opnieuw. Hoe toont jouw voorbeeld aan dat meer dan 1% iets verdient. Jouw voorbeeld is heel goed mogelijk binnen die 1%.
-
Ook jij sobeit?Zwam toch niet Maarschalk..., jullie DOEN niks anders!!!
Rene, als het pure laster was had de redactie dat kunnen bewijzen. NaGa eerst maar weer eens die defenitie van laster doornemen. Wat jij deed richting mij was echte laster en je loopt nou nog te pronken dat de redactie dat niet serieus nam. Wat voor kans denk jij dan dat je dan zelf maakt.
een zeer prangende vraag van mij de laster aan te tonen kwam men tot net niet meer noemen van de naam van ...
maar goed jij je zin. Als jij dit normaal vindt, er is een mailtje richting redactie gegaan.
Het IS laster als je iets beweert dat iemand schaadt zonder daar enig bewijs voor aan te dragen. Alleen ben jij voor de redactie niet de moeite waard om te blokkeren, zeker omdat allang duidelijk is dat je dan enkel terug komt onder allerlei synoniemen en dus niet te blokkeren bent.
-
JIJ hebt gesteld dat ik laster heb gepleegd naar jou toe. BEWIJS dit, of bied je excuses aan en herroep je uitspraak.Het IS laster als je iets beweert dat iemand schaadt zonder daar enig bewijs voor aan te dragen.
-
tja...iemand beschuldigen van laster zonder bewijs ervan is inderdaad ook laster... Jongens ik ga deze afdeling op dit forum bijna weer leuk vinden...!
In wat voor achterlijke wereld leven jullie....tja...iemand beschuldigen van laster zonder bewijs ervan is inderdaad ook laster... Jongens ik ga deze afdeling op dit forum bijna weer leuk vinden...!
Ik lees hier verhalen over mr Telecom ivm faillisementen... en dan moet mr telecom met bewijs komen dat het laster is????
Sleep hem maar voor de rechter..., stelletje nitwitten...
raar zootje hier.....
SBI
-
Een misselijke reactie zotbeit.
Wij vragen rene om aan te tonen dat IK laster heb gepleegd. En dat heeft niks met een achterlijke wereld te maken maar met de normale Nederlandse rechtsgang.
Wij vragen rene om aan te tonen dat IK laster heb gepleegd. En dat heeft niks met een achterlijke wereld te maken maar met de normale Nederlandse rechtsgang.
Dus jij vindt het normaal dat je zo maar rond kan bazuinen dat iemand (blijkbaar on terecht) faiiliet is verklaard... en dan moet die persoon maar bewijzen dat hij NIET failliet is gegaan???Een misselijke reactie zotbeit.
Of kwam dat verhaal niet van jou?
Heb jij dat niet beweerd? Ik kan me best vergissen hoor!!:oops:
En als het WEL bij jou vandaan kwam...., kan ik dan zeggen dat ik heb gehoord dat jij in de nor gezeten hebt.... en moet jij dan vervolgens gaan bewijzen dat het laster is???:roll:
SBI