Pagina 5 van 9

Re: Nieuw logo UPC

Geplaatst: 05 jul 2007 14:19
door Ron58
Er komt een moment dat er geen nieuwe klanten meer "over" zijn, dan is heel Nederland klant geweest en kwaad weggelopen bij UPC.

Re: Nieuw logo UPC

Geplaatst: 05 jul 2007 18:22
door Beertje02
Ik denk dat UPC dan gaat proberen nieuwe klanten te winnen op Nova zembla, henri zal wel niet weten waar dit ligt.

Re: Nieuw logo UPC

Geplaatst: 05 jul 2007 20:40
door NijMeGeN
Hoe weet je dat Beertje.

Re: Nieuw logo UPC

Geplaatst: 06 jul 2007 10:43
door Henri42
Beertje weet alles, hij is de buurman van Agro ,Rene en Ron, via de nieuwe router van UPC runnen ze een netwerk in Duizel ±'

Re: Nieuw logo UPC

Geplaatst: 06 jul 2007 11:32
door rene117
nou ik woon niet in duzel maar in dordrecht
maar ik vroeg jou kom maar met bewijzen dat ze meer klanten krijgen
jea ze krijgen er wel bij maar er lopen er 10x zo veel weg bij dat zooitje
dus henrie kom maar met bewijsen
en nog maals ik kom uit dordrecht

Re: Nieuw logo UPC

Geplaatst: 06 jul 2007 15:47
door Beertje02
NijMeGen,

Gezien het nivo waar Henri42 op schrijft, zal hij wel niet meer opleiding dan de Lagere school gehad hebben.

Re: Nieuw logo UPC

Geplaatst: 06 jul 2007 16:00
door agro
Gezien het nivo waar Henri42 op schrijft, zal hij wel niet meer opleiding dan de Lagere school gehad hebben
Is dat niet te hoog gegrepen???
Het heeft er meer weg van dat hij is ontsnapt, bij de witte jassen, en dan bedoel ik niet een laboratorium. :wink:

Re: Nieuw logo UPC

Geplaatst: 06 jul 2007 16:07
door MAXIEM
@@@

Kom, kom, heren!!! :wink:

Maxiem.

Re: Nieuw logo UPC

Geplaatst: 06 jul 2007 17:27
door Henri42
De router club ondert leiding van hopman Agro is weer present en start wederom met beledigingen en verwensingen aan mijn adres.

Waar jaloursheid op UPC de mensen tot kan leiden, c,est tristesse :twisted: :D :oops:

Re: Nieuw logo UPC

Geplaatst: 06 jul 2007 21:39
door testcase
Ik had 3 jaar geleden chello opgezegd vanwege de zeer slechte service en was overgestapt naar Demon. Die wer vervolgens overgenomen door XS4ALL. Goed bedrijf maar hele hoge prijzen!
Recentelijk zaf ik dat aantrekkelelijk aanbod van 29,95 6/1,5Mb chello incl. vaste alle telefoniekosten.
Was me al opgevallen dat UPC niet mer zo in de picture stond. Dus toch maar de uitdaging opgepakt.
Ik kan niet anders zeggen dat het bedrijf volledig is veranderd. eer goed service probleemloze installatie en een zeer goed werkend product. Een paar ker de helpdesk gebeld met vragen en zeer goed geholpen en de rekening klopt. Kortom ik durf het iedereen te adviseren.

Wat mij betreft hebben ze dat nieuwe logo dik verdiend.

Re: Nieuw logo UPC

Geplaatst: 06 jul 2007 21:56
door NijMeGeN
Nou testcase hier zul je ook wel weer een of andere vage reactie op krijgen.

Re: Nieuw logo UPC

Geplaatst: 07 jul 2007 09:22
door Beertje02
Testcase,

Je bent dan een van de uiterst zeldzame gevallen waarbij het eens goed ging, totdat een faktuur een keer niet klopt.

Re: Nieuw logo UPC

Geplaatst: 07 jul 2007 12:51
door MaffeDarkie
Testcase,

Je bent dan een van de uiterst zeldzame gevallen waarbij het eens goed ging, totdat een faktuur een keer niet klopt.
Ja het forum staat tenslotte bordevol klachten omtrent UPC. Alle UPC klanten klagen hier op het forum en dat terwijl UPC wel een paar duizend klanten heeft (het precieze aantal weet ik niet).

Ik denk dat je het om moet draaien en dat het in uiterst zeldzame gevallen mis gaat.

Re: Nieuw logo UPC

Geplaatst: 07 jul 2007 13:33
door NijMeGeN
Ja maar dat snapt Beertje niet MaffeDarkie, en dan durft hij/zij over iemand anders zijn/haar nivo te praten.

Re: Nieuw logo UPC

Geplaatst: 07 jul 2007 13:35
door Ron58
Ik denk dat je het om moet draaien en dat het in uiterst zeldzame gevallen mis gaat.
Uiterst zeldzaam geloof ik niet, UPC staat al jaren hoog in de top tien van klachtenlijsten bij de consumentenprogramma's/forums.
UPC heeft geloof ik meer dan 2,5 miljoen klanten, als er bij 10% wel eens iets fout gaat zijn dat er toch nog 250.000!!

En als er eens iets mis gaat, helemaal als het iets is wat niet in het standaard lijstje met antwoorden van het call-centre staat, dan gaat het ook erg mis.
Dan stuit je op een muur van onwil of onkunde.

Bij ieder bedrijf gaat er wel eens iets mis, dat is niet te voorkomen, maar hoe je er mee om gaat als het onverhoopt gebeurt bepaalt de kwaliteit van een bedrijf. Als een klant zich bij een probleem serieus genomen voelt en ziet dat het snel en afdoende wordt opgelost is die klant tevreden.
Die klaagt niet tegen familie/kennissen dat er iets verkeerd ging maar geeft een compliment over de snelle oplossing.

Bij UPC, maar ook bij KPN zijn die capaciteiten niet geweldig.

Re: Nieuw logo UPC

Geplaatst: 08 jul 2007 08:17
door Beertje02
NijMeGeN,

Hoe kunnen mensen zoals henri42 die voor UPC werken enig nivo hebben?, heb je de onzin verhaaltjes niet goed gelezen, eerst je huiswerk doen.

Re: Nieuw logo UPC

Geplaatst: 08 jul 2007 16:07
door NijMeGeN
Als je het over goed lezen heb, ik heb nergens gelezen dat hij voor UPC werkt.
Maar mischien heb ik erover heen gekeken, dus bij deze zou ik graag een link of iets dergelijks willen hebben waaruit blijkt dat hij daadwerkelijk bij UPC werkt.

Succes.

Re: Nieuw logo UPC

Geplaatst: 08 jul 2007 16:37
door Beertje02
NijMeGeN,

Gezien zijn reclame voor UPC blijft er geen andere optie over.

Re: Nieuw logo UPC

Geplaatst: 08 jul 2007 17:15
door Henri42
Beer-Agro-Hoffie-Rene _Ron etc, zijn al maanden bezig om met modder te gooien, hun teksten lijken verdacht veel op elkaar.

UPC heeft een mooie nieuwe logo en dat gaat gepaard met een uitstekend product en service :)

Re: Nieuw logo UPC

Geplaatst: 08 jul 2007 17:45
door D1RK
@ Henry 42,

Enkele jaren terug kregen ze teveel klanten en konden de klachten niet oplossen, er kwamen er meer bij dan ze oplosten!

Alle tevreden klanten zitten er meestal nog, en de klagers zijn nu boos weg en nooit meer!
Dus als je nu iets zou nemen, ze hebben nu vermoedelijk overcapaciteit voor de klantenservice, ervaring met hoe je het oploste, maar of het produkt beter is?

Als ze een klantenstop of wachtlijst voor nieuwe klanten hadden gemaakt hadden ze nu een beter naam gehad en geen nieuw logo nodig!

Als medewerker van een online winkel hebben we ook regelmatig een probleem, en moeten dan klanten lang laten wachten of naar concurent sturen, die ontvangen ze met open armen, want we willen geen boze lang wachtenden!
We kunnen wel een aantal uitzendkrachten inzetten, maar teveel is vragen om problemen!

Eerlijk duurde het langst, en zo kan het dus ook, gewoon klanten weigeren en naar goede concurent sturen die het wel nog aankan...
Vaak onder dezelfde voorwaarden en prijzen als we doorsturen, dus zelfs dat proberen we te regelen!