sobeit, waarom neemt mlm dan zo'n klein deel van de wereldeconomie in? Waarom verdienen de meeste mlm-ers dan niks? Waarom wordt amway nog steeds aangeklaagd?Alle troeven tégen mlm zijn tot in den treure uitgespeeld... ÉN overtroefd!
Het énige wat mensen zoals deze bezopen kapitein nog rest..., zijn sneer-pogingen....
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] MLM positief
-
Re: MLM positief
I.t.t. reguliere marketing pas 50 jaar actief......waarom neemt mlm dan zo'n klein deel van de wereldeconomie in?
Internet geeft het een grote boost....
Degenen die wat doen...., verdienen wél......Waarom verdienen de meeste mlm-ers dan niks?
Er zal altijd wel een of andere klacht lopen......Waarom wordt amway nog steeds aangeklaagd?
Hoge bomen vangen veel wind....
SBI
Een dwaas kan meer vragen stellen dan 10 wijzen kunnen beantwoorden.....
Woont Mies al in "het Dorp"... dan?????....
-
Laten we eens wat dieper op amway ingaan. Jij plaatste links waaruit bleek dat men gemiddeld 115 dollar per maand verdiende.I.t.t. reguliere marketing pas 50 jaar actief......
Internet geeft het een grote boost....
De rechtszaak, waarin de ftc zich to zo positief over amway producten uitliet, liet zien dat amway toen zo'n 360.000 distributeurs had. Nu hebben ze er 10x zo veel, 3,6 miljoen. Welk deel van de markt van zeepjes e.d. is in handen van amway?
Welk percentage toen en welk percentage nu?
En als we nu internet hebben, wat doet herbalife dan met Beckham sponsoren?
Laat je het ff weten wanneer je het gevonden hebt???Welk percentage toen en welk percentage nu?
Wat bedoel je met die vraag???wat doet herbalife dan met Beckham sponsoren?
SBI
Slaagt nergens op. MLM is grotendeels gebaseerd op mond-aan-mond reclame, wat al duizenden jaren meegaat. Net als netwerken, hun befaamde "netwerkmarketing" methode, MLM'ers doen alsof zij dit hebben uitgevonden, terwijl dit al bestaat sinds handel begonnen is, het is zo oud als de straat. Dus eigenlijk is mlm iets dat voorbijgestreefd is, het is al jaren uitgetest, het werkte niet, dus is men begonnen met winkels etc. Dus, het is niet netwerkmarketing dat al 50 jaar actief is, maar enkel de bedrijven als Amway, Nikken, Tupperware en dergelijke. In een systeem dat afgedaan heeft.I.t.t. reguliere marketing pas 50 jaar actief......
Hoewel, niet helemaal natuurlijk, want zij die aan de top staan en al het promotiemateriaal, de "leerboeken", persoonlijke zelfontwikkeling materiaal zoals CD's en dergelijke verkopen, zij verdienen er grof geld aan!
De anderen die onderaan instappen dienen al dit materiaal aan te kopen en hiermee de zakken van de top te vullen.
Trouwens, ze mogen dan wel producten verkopen, deze worden hoofdzakelijk aan de deelnemers zelf verkocht. 'k Heb het zelf meegemaakt, had enkele personen in mijn omgeving die bij Nikken of Herbalife werkten (de meesten niet meer, het leverde niets op, een enkeling misschien nog steeds?), eigenlijk verkochten ze hoofdzakelijk aan hunzelf. Of aan hun familie, die zich wel verplicht voelden. Dit kwam omdat er altijd een waas van kwakzalverij rond hing. En de producten waren belachelijk duur.
In dat opzicht is Euphony een van de weinige uitschieters, hun producten zijn, lijkt het toch, beduidend goedkoper. Wel stom dat hun vertegenwoordiger op dit forum regelmatig overdrijft. Of zelfs ronduit leugens vertelt.
Ene, we wachten nog steeds op een mlm'er die hier kan aantonen dat hij of zij, in verhouding tot de geleverde prestaties, na aftrek van de kosten, er wel degelijk iets aan overhoudt.
Laatst gewijzigd door mlmangel op 01 sep 2007 20:43, 3 keer totaal gewijzigd.
-
Vlucht maar weer met de staart tussen de benen weg.
Dat je mijn vragen niet kan beantwoorden, prima. Maar hou eens op met roepen dat er geen argumenten tegen mlm zijn.
Na 60 jaar zit je nog steeds opgescheept met een prutsmethodiekje.
Dat je mijn vragen niet kan beantwoorden, prima. Maar hou eens op met roepen dat er geen argumenten tegen mlm zijn.
Na 60 jaar zit je nog steeds opgescheept met een prutsmethodiekje.
Ja, ja...., dezelfde flauwe kul....
Ooit zal mlm.....
Eens........
Het zou best kunnen dat....
Straks gaan alle mlm-ers de bak in....
Etc......
Niet de moeite waard om op in te gaan.
SBI
Ooit zal mlm.....
Eens........
Het zou best kunnen dat....
Straks gaan alle mlm-ers de bak in....
Etc......
Niet de moeite waard om op in te gaan.
SBI
Toch wel SBI, vertel nou eens iets positief over mlm, en geef een antwoord op de vraag van Maarschalk, hoeveel hou je er maandelijks aan over, voor hoeveel uren per maand?
Welk deel van de markt van zeepjes e.d. is in handen van Amway?
After all, dit topic heeft als doel de positieve kanten van mlm te laten zien, nou, laat ze dan eens zien.
Welk deel van de markt van zeepjes e.d. is in handen van Amway?
After all, dit topic heeft als doel de positieve kanten van mlm te laten zien, nou, laat ze dan eens zien.
Was jij je wel eens vaker dan één keer per jaar??
Kun jij ook normaal doen?
Wat vinden jouw relaties nou werkelijk van jou???
SBI
Graag bewijzen, SBI
Kun jij ook normaal doen?
Wat vinden jouw relaties nou werkelijk van jou???
SBI
Graag bewijzen, SBI
Dus je hebt niets positiefs te zeggen over mlm?! Enkel wat wild om je heen schoppen, vragen ontwijken en anderen persoonlijk aanvallen? Is dat waar het om draait in mlm?
Laatst gewijzigd door mlmangel op 02 sep 2007 00:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Niet tegen jou....Dus je hebt niets positiefs te zeggen over mlm?
Jij tóch niet begrijpen......
SBI
Nou, doe dan toch eens een poging, hoeveel hou je er per maand aan over, voor hoeveel uren werk?
Jij nog steeds niet begrijpen???
3 Ton per week.......
SBI
Maakt tóch geen reet uit wat we zeggen....
Begrijpen doet-ie het toch niet!!
3 Ton per week.......
SBI
Maakt tóch geen reet uit wat we zeggen....
Begrijpen doet-ie het toch niet!!
Tja, jij mag je opmerking dan wel grappig vinden, informatief is het zeker niet. Vertel nou eens iets positief over mlm, hoeveel tijd steek je er maandelijks in, en wat houd je er aan over?
Heb al eerder... en anderen ook, geprobeerd je duidelijk te maken dat ik dat toch niet doe....
Ik wil je niet aan het huilen brengen en bovendien héb je er helemaal niks aan.....
Als je het weinig vindt..., ga je niet mlm..... (God zij dank!) en mis jij de kans van je leven.....! (je brengt me in verleiding.. )
Als je het véél vindt...., ga je misschien denken dat JIJ het óók kunt en ga je misschien mlm-en.... en dan heb ik véél mensen érg verdietig gemaakt! .....
So be it.
Ik wil je niet aan het huilen brengen en bovendien héb je er helemaal niks aan.....
Als je het weinig vindt..., ga je niet mlm..... (God zij dank!) en mis jij de kans van je leven.....! (je brengt me in verleiding.. )
Als je het véél vindt...., ga je misschien denken dat JIJ het óók kunt en ga je misschien mlm-en.... en dan heb ik véél mensen érg verdietig gemaakt! .....
So be it.
Aha, dus wel hoog van de toren blazen dat je met mlm een centje kunt bijverdienen, maar niet willen aangeven hoeveel je ermee kunt verdienen op basis van de geleverde inspanningen? Ik had gehoopt hier iets positief te lezen over mlm, echter zelfs een realistische inschating is blijkbaar niet mogelijk. Waarom is deze topic eigenlijk geopend, er is blijkbaar niets positief te vertellen, zelfs de inkomsten vallen tegen. Zo erg zelfs dat de mlm'ers er niets over kwijt willen.
Aha, dus wel hoog van de toren blazen dat je met mlm een centje kunt bijverdienen, maar niet willen aangeven hoeveel je ermee kunt verdienen op basis van de geleverde inspanningen?
Je zegt het zélf al......
En dat is voor iedereen anders.....
Wat er mee verdiend kán worden, staat uitgebreid op het Internet.
...... ....... ... .... ....Ik had gehoopt hier iets positief te lezen over mlm
Whhhhooooeeeeiiiiihhhhaaaaaa!!!!!
So..., hik...., be.... gniffelgniffel....., it!!!!!
Nog steeds niets positief over MLM. En een hoog inkomen is toch positief?! Dus, waarom vertel je ons niet hoeveel je er aan verdient, anderen die willen instappen zullen dit zeer relevante info vinden.
Ik heb drie jaar vrijwel geen cent verdient en er veel uren in gestoken. Om de doodsimpele reden dat ik voordat ik begon ben benadert door een aantal MLM bedrijven op een manier die de meeste MLM bedrijven aanhalen en omdat ik daardoor absoluut niet met een team wilde werken en ook niet naar de ervaren MLM'ers wilde luisteren.
De omslag kwam toen de mensen naar MIJ toe kwamen (hé, is dit leuren????) en ik besloot WEL te luisteren. Binnen een half jaar kon ik fulltime en nu zit ik gebakken. De ene maand meer dan de andere (volgende maand wordt mijn beste ooit met een inkomen dat je toch niet gelooft dus wat geen zin heeft om hier neer te zetten) en ik steek er nog steeds redelijk veel uren in. Ik hoef er echter niks meer in te steken om toch heel goed rond te kunnen komen. Mijn passieve inkomen is intussen dusdanig dat ik niks meer hoef te doen. Maar ik vind het leuk en ik wil meer. Waarom? Daar heb ik mijn eigen redenen voor...ze zijn in elk geval niet materialistisch.
De omslag kwam toen de mensen naar MIJ toe kwamen (hé, is dit leuren????) en ik besloot WEL te luisteren. Binnen een half jaar kon ik fulltime en nu zit ik gebakken. De ene maand meer dan de andere (volgende maand wordt mijn beste ooit met een inkomen dat je toch niet gelooft dus wat geen zin heeft om hier neer te zetten) en ik steek er nog steeds redelijk veel uren in. Ik hoef er echter niks meer in te steken om toch heel goed rond te kunnen komen. Mijn passieve inkomen is intussen dusdanig dat ik niks meer hoef te doen. Maar ik vind het leuk en ik wil meer. Waarom? Daar heb ik mijn eigen redenen voor...ze zijn in elk geval niet materialistisch.
volgende maand wordt mijn beste ooit met een inkomen dat je toch niet gelooft dus wat geen zin heeft om hier neer te zetten) en ik steek er nog steeds redelijk veel uren in. Ik hoef er echter niks meer in te steken om toch heel goed rond te kunnen komen. Mijn passieve inkomen is intussen dusdanig dat ik niks meer hoef te doen. Maar ik vind het leuk en ik wil meer. Waarom? Daar heb ik mijn eigen redenen voor...ze zijn in elk geval niet materialistisch.
Niet materialistisch? Word het verdeeld onder de armen? De linker en rechter wel te verstaan.Ik ben nog geen enkele mlmér tegen gekomen die niet materialistisch was ingesteld en dat is niets om je voor te schamen lijkt me.