LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] VSNP Nederland

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
cybertomaat

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door cybertomaat »

Nou Kaatje ......

Ik moet dit toch ff kwijt.
Jij zegt wel doodleuk dat jij een tevreden klant van Henk B. bent
maar je geeft verder helemaal geen info WAAROM.
Het enige wat jij doet is B. en zijn toko de hemel in prijzen.
Wat weten we inmiddels van jou ??? :

Dat je dikke maatjes bent met B. en dat je een gezin met twee kinderen hebt ... dat is ALLES wat je over jezelf los laat.

Verder ben je alleen bezig mensen hier voorvanalles en nog wat
uit te maken en in de grond te stampen ...
en prober je reclame te maken voor vspn.

Als jij echt zo'n tevreden klant bent ... en zo geweldig geholpen
begin dan maar eens te vertellen WAT ze dan precies zo goed
gedaan hebben.
En wat voor een schuld je had/hebt ...

Want zoals je zelf zegt :
Voor mij is het de goede kant en kan ik tenminste niet
zeggen dat het slecht gaat. Dit zal voor anderen ook zo zijn.
Nou ... jij bent hier gekomen ... met je positieve verhaaltje ...
Verder zie ik echt alleen gedupeerden en hun sympatisanten.
Dus ... leg uit wat ze ZO GOED hebben gedaan
OF ga iets anders nuttigs doen.

Je doet me nu alleen aan Hans S van ssvl denken.
Die kwam hier ook op t forum (onder valse naam) om zijn imago
op te krikken ... nu is hij ontmaskerd als oplichter
en loopt er een enorm onderzoek naar hem.

Dus : WEES DUIDELIJK ... of ... ga lekker iemand anders pesten.

>cybertomaat<
Laatst gewijzigd door cybertomaat op 07 aug 2007 23:06, 1 keer totaal gewijzigd.

heppy-de-peppie

Ongelezen bericht door heppy-de-peppie »

Beste Cybertomaat,

Laat kaatje toch lekker kaatje zijn. Niemand heeft geloof ik vertrouwen in het gene wat ze zegt. Ze kan wel zeggen dat ze een man heeft en 2 kinderen, misschien heeft ze niets.... een vriend..... een minnaar? Who knows, who cares. Dez persoon wie het ook moge zijn denkt alleen aan zich zelf en aan niemand anders. Dit is mijn menig. Als ikzelf de woorden lees komt het best overeen met dhr. B zelf, zou dus ook een optie kunnen zijn want zuivere koek is het niet. Hij voelt de bui misschien al hangen, wie weet en terecht.

Heb na kaatje haar verzoek om nog positieve reacties te plaatsen.......niets goeds over VSNP gelezen. De verhalen komen overeen, dus het klopt. Of wil je beweren dat alle gedupeerden hier liegen? Cyber ik vind het wel toppie hoe je overal op in haakt.
Je betrokkenheid, directheid en openheid siert je. Mag en kan de zogenaamde kaatje zich een voorbeeld aan nemen :wink:

Hoop dat de mensen met adviezen iets kunnen en gaan doen. Zij moeten aan zichzelf denken en niet aan anderen. Zeer zeker niet met dhr. B of VSNP. Dit heeft hij op zichzelf afgeroepen, had hij een legaal bedrijf en had hij zijn werk goed gedaan waren er niet zoveel gedupeerden. En was VSNP of dhr B nooit een onderwerp geworden.

Groetjes happy de peppie
Laatst gewijzigd door heppy-de-peppie op 08 aug 2007 09:33, 1 keer totaal gewijzigd.

cybertomaat

Heb na kaatje haar verzoek om nog positieve reacties te plaatsen.......niets goeds over VSNP gelezen. De verhalen komen overeen, dus het klopt. Vind het wel toppie hoe je overal op in haakt.
Je betrokkenheid, directheid en openheid siert je. Mag en kan de zogenaamde kaatje zich een voorbeeld aan nemen
Dat streelt mijn ego ...

Ik had zoiets van : geef Kaatje nog een kans ...
was ik zeker weer te aardig ???

O enne ... heppy-de-peppie ...
was jij al bij D1RK zijn poll geweest ??? :D

>cyber<

heppy-de-peppie

Ha die Cyvertomaat,

Hier is ikke weer. Nee ben nog niet bij Dirk geweest. Weet ook even eerlijk gezegd niet waar dat is. Heb vandaag blonde momenten.

En JAAAAAAAAAAAAA je bent veel te lief voor kaatje geweest, deze persoon verdiend toch geen 2de kans........zeer zeker niet naar haar/hem zijn laatste mail.......Deze inhoud spreekt echt voor zich.

Steeds meer wijst het erop dat het iemand intern is...........

Cyber zou jij als jij je ook op andere plekken begeeft waar VSNP of andere vergelijkbare organisaties ter sprake komen mijn info willen doorgeven, want de mensen hebben echt recht op terruggave!!!

Cyber ga zo door :wink: Super!

Groetjes happy-de-peppie

cybertomaat

Ik ga iedereen in dergelijke situaties doorverwijzen.
Ben zelf druk geweest in het topic van ssvl (stichtin schulden vrij leven)

En t topic/de poll van D1RK ??? ... we zijn buren hier in diversen
wel eerst alles lezen voor je stemt :wink:

>cyber<

heppy-de-peppie

Hey die cybertomaat,

Dankjewel voor het doorgeven, hoop echt dat velen er gebruik van maken. Verzacht het leed misschien en heel klein beetje.
Zal binnenkort eens even gaan surfen, goed proberen te lezen etc.
Hoop alleen niet voor de andere mensen dat kaatje zich daar ook weer gaat profileren als gedupeerde. Kan hij/zij zich denk ik beter besparen. Want de uitkomst zal niet veel anders zijn dan op deze site.

O ja, misschien is het je opgevallen dat angelique_1970 niets meer heeft gemeld. Toevallig ken ik haar. Ze is op een hele andere manier bij dhr. B op de koffie gekomen. En niet zo zuinig ook. Beloftes, vals beschuldigen bij derden....etc. Denk wel dat je weet wat ik bedoel als je dhr. B zelf kent. Toch zal zij altijd voor de mensen gaan, ongeacht hoe of wat. Stoppen laat ze zich niet, ze gaat gewoon op een andere manier verder. Daar ken ik haar goed genoeg voor :D

Bij Busje wordt het tijd dat hij zich eens beseft dat hij dit alles aan zichzelf te wijten heeft. Mensen gaan weg als ze dit zelf willen zonder beinvloed te worden door anderen. Maar ja, zo zuiver als dhr B is, is het afschuiven uiteraard een stuk gemakkelijker. Gelukkig gaan er nu ook consequenties voor hem komen :D

Hoop alleen dat de overheid ook eens meer gaat doen. De goede bedrijven aanprijzen en de oplichters hard afstraffen............mogen ze zich zelf hopelijk gaan aanmelden voor schulhulpverlening.

En dan nog iets wat ik op de VSNP site heb gelezen.......hij heeft ook in een schuldentraject gezeten??? Heeft hij ooit uitgelegd hoe dit is gekomen? Ach, misschien in zijn ogen ook weer door toedoen van derden. Als hij een echte vent was geweest komt hij ook voor zijn gebreken uit en komt niet alleen met de enkele dingen welke hij goed heeft gedaan........het gaat om de puin welke er nog meer ontstaat en waar hij de mensen maar mooi mee laat zitten. Als hij toch echt in zo een situatie heeft gezeten zou hij nooit en te nimmer zo met zijn clienten om gaan.

O ja, wel lekker rustig nu zonder Kaatje. Vind je ook niet?

Groetjes Happy de peppie
Laatst gewijzigd door heppy-de-peppie op 08 aug 2007 09:34, 1 keer totaal gewijzigd.

cybertomaat

Nou Happy ......
de koninklijke deurwaarder bond heeft inmiddels zelfs bij de politiek
aangedrongen op een KEURMERK voor schuldhulpverleners.
DAT LIJKT MIJ EEN GOED BEGIN !!!

>cybertje<

angelique_1970

Ongelezen bericht door angelique_1970 »

Hoi Happy de peppie,

You know me well :wink:
Als dhr.B slim is dan duwt hij zijn energie in zijn clienten. Want nogmaals meneer B, ik was, ben en zal nooit onder de indruk zijn van uw dreigementen welke u eerder al naar mij heeft geuit. Eveneens weet u ook dat ik niet onder de indruk ben van informatie van derden.....door geroddel van u....niet dus!

Zolang u over me verteld, al is het "niet de waarheid"............prima, zolang u niet van me eet. U doet maar. Er zijn voldoende bewijzen, informatie en getuigen van uw eigen fouten en oncorrect handelen, welke aantoonbaar of terug te vinden zijn.

Naar mijn mening dus verspilde energie. Welke u naar mijn mening nu beter anders kunt gebruiken......wat er nog van over is.
Leer eens om eerlijk te zijn want dit bent u naar mijn menig absoluut niet en dit is slechts mijn mening en volgens mij heb ik nog altijd recht om mijn mening te geven.

Cybertomaat, toppie van de deurwaarders......toch denk ik zelf niet dat het voldoende zal zijn om Den Haag wakker te schudden. Hoop uiteraard dat het lukt. Is al een stap in de goede richting. Super van ze!

Uiteraard blijf ik de berichtjes bijhouden :D

Groetjes,
Angelique_1970
Laatst gewijzigd door angelique_1970 op 08 aug 2007 08:34, 1 keer totaal gewijzigd.

cybertomaat

@ angelique_1970 ......

http://www.sp.nl/interact/contact/

Hier kun je zelf de politici die er wat mee kunnen/willen
inlichten en om hulp vragen.
Laat me even weten hoe en waneer ze reageren.

>zomaar een tomaatje<

dagobert_euro

Ongelezen bericht door dagobert_euro »

hallo beste mensen ik ben ook een excliet van Dhr Bus.
Nou ik zal jullie even mijn verhaal vertellen, ik ben vrijdag naar Dhr Alex Snijders gestapt, ik moet zeggen dat is een geweldige man hij is heel gedreven, hij gaat voor zijn clienten door het vuur. Dhr. Bus zal van hem een brief ontvangen, waarin hem verzocht word mijn geld terug te storten, en dan praat ik over een flinke som geld. De intake kosten, administratie, en de maandelijkse kosten. Ook zal hij de sociale dienst terug moeten betalen, want die wilde heel erg graag dat ik een zaak tegen hem zou starten, zodat zij ook daar gebruik van kunnen maken.
Verder wil ik even zeggen dat Dhr. Bus een zeer agressieve man is, als je je dossier gaat ophalen, word je compleet aangevallen door hem. Ik mocht van hem op woensdag mijn dossier ophalen, maar ben op maandag al gegaan, zodat hij niet de kans kreeg om er van alles uit te halen wat voor mij van belang is. Toen ik dus na binnen stapte kreeg ik meteen grote mond dat ik woensdag terug moest komen, nou daar ben ik niet van onder de indruk, heb toen gezegd je geeft me mijn dossier nu meteen mee of anders bel ik de politie. Nou toen kon het dus wel. Ik heb toen meteen getekend en mijn dossier meegenomen, na een heel geschreeuw van meneer Bus zijn kant, maar ik ben iemand die niet wijkt hoe dreigend hij ook voor me stond.
Ik ben blij met Dhr Alex Snijders zodat ik nu eindelijk mijn recht kan halen, en ik ga nog verder, ben nog niet klaar met meneer Bus.
Ik heb gelukkig de mogelijkheid om er voor te zorgen dat de heer Bus geen nieuwe cleinten meer zal krijgen, daar ik op een plaats werk waar ik die klacht duidelijk heb gemaakt, en dat ze weten dat ik geen fabeltjes vertel, dus ze nemen mij gelukkig heel serieus.
Ik heb het gehad met deze kerel, hij doet zijn zaakjes niet volgens de wet, en ik zal niet rusten voor zijn toko dicht is.
Verder wil ik iedereen waarschuwen kijk je mutaties goed na, want Dhr Bus weet niet dat 1+1=2, rekenen is niet zijn sterkste kant, hij maakt rustig kwartaal bedragen, maandelijks over, of andere rekeningen 6x. Dus mensen alstublief kijk de MUTATIES HEEL GOED NA KIJK GOED NA DE BEDRAGEN, en let op of ze op tijd betaald zijn, want ook dat is een probleem voor Dhr Bus. En dan nog een goede tip voor meneer Bus zelf, ik zou maar eens goed gaan rekenen, zodat U weet wat U terug moet betalen, en ik zou als ik U was ook maar snel het geld aan U clienten terug geven, want U bent fout bezig, maar ja dat zal U zelf ook wel weten.
Groetjes Dagobert_Euro

dagobert_euro

Hallo mensen ik wil nog effe een ding kwijt voor de mensen die hulp van een advokaat nodig hebben, want het heeft mij ook effe tijd gekost om achter het adres van Dhr. Alex Snijders te komen.

Advokaten Kantoor Thomassen
Mr. A. Snijders
Akersteenweg 208
6227 AE Maastricht
Tel. 043-3672300.

Ik wil deze informatie delen met de gedupeerde mensen, daar ik weet hoe vervelend het is als je niet weet wie je moet hebben.
Verder zou ik mensen die geen klachten hebben toch willen adviseren om met een advokaat contact op te nemen, daar Dhr B jullie onrechtmatig geld afhandig maakt, geld waar hij geen recht op heeft volgens de wet.
Maar dat kan Dhr. A. Snijders jullie beter uitleggen dan ik, en deze man weet echt waar hij mee bezig is, in tegenstelling tot Dhr. B, die is alleen maar druk bezig om zijn eigen zakken te vullen.
Dus lieve mensen schroom niet, bel Dhr. A. Snijders en dan heeft U de kans dat U een mooi bedrag terug krijgt, en dan heb ik het over de intake kosten, administratiekosten, en de maandelijkse kosten, dan praat je toch al snel over zo'n paar honderd euro, ligt er natuurlijk aan hoe lang u bij Dhr. B bent, in sommige gevallen praten we over meer dan 1000 euro, of nog meer.
Dus grijp U kans, en zorg dat U de euro's die van U zijn terug krijgt.

Ik vind het al erg genoeg om in deze situatie te zitten, je staat met je rug tegen de muur, en dan denk je dat je geholpen word, maar nee je word nog verder in de **** geholpen. De schuld word alleen maar hoger en het voorstel aan de schuldeisers is veel te hoog, in mijn geval, dus nog meer **** daar ik dan onder de bijstands norm kom. Maar ja ook dat zal voor Dhr B niks uitmaken, het is toch niet zijn geld waar hij mee gooit, maar wel mijn geld, waardoor ik wel nog mooi een maand huur achterstand heb opgelopen, dank U wel meneer B.

Lieve mensen, doe U zelf een plezier en neem contact op met Mr A. Snijders, deze man kan jullie zo goed helpen, hij staat volledig achter deze zaak, en hoe meer mensen zich melden des te beter, want een ding is zeker, VSNP Nederland moet een halt toe geroepen krijgen, daar deze praktijken niet door de beugel kunnen en niet rechtsgeldig zijn, wet en regelgeving is er niet voor niets.

En wat U betreft meneer B, ik hoop dat U zelf als Mr. A. Snijders klaar met U is, dat U zelf ook in de schuldbemiddelinghulp terecht komt, weet U tenminste eens wat U al deze mensen hebt aangedaan.
Ik vraag me af of U nog wel kunt slapen, maar ja U heeft waarschijnlijk geen geweten, anders zou U zo niet handelen.
Maar ja het recht zal geschiede, daar ben ik voor honderd procent van overtuigd, U toko staat aan de rand van de afgrond, en zo hoort dat ook, ben blij dat er eindlijk iemand is die U goed aanpakt, zodat U eindelijk eens op U plaats gezet word.

Groetjes Dagobert_Euro
Laatst gewijzigd door dagobert_euro op 08 aug 2007 15:40, 3 keer totaal gewijzigd.

cybertomaat

Beste "dagobert" ......
Je hebt je punt gemaakt.
Maar zowel hier als op kassa
staan de gegevens van Dhr. Alex Snijders
nu, duidelijk te vinden, in beeld ......
Houd er nu maar mee op ze te posten,
de mensen vinden het nu wel.

Anders gaat er misschien weer iemand roepen dat
jij (en happy) hier reclame staat te maken ...

terwijl jij/jullie alleen willen helpen :wink:

>cybertomaat<

dagobert_euro

Beste cybertomaat

Ik maak geen reclame, maar wil gewoon dat de mensen het adres hebben en het telefoonnummer, ik heb zelf veel moeite voor moeten doen om er achter te komen, omdat het Advokaten Kantoor Thomassen niet in de krant vermeld stond, dus daarom heb ik het nog eens neer gezet.

Wil het gewoon voor andere makkelijker maken, dat was mijn hele opzet.

groetjes Dagobert_Euro

cybertomaat

Wil het gewoon voor andere makkelijker maken, dat was mijn hele opzet.
Dat weet ik wel hoor ... maar het staat nu 2 keer hier ...
en het staat ook bij kassa ...

En ik wil niet dat mensen het niet vertrouwen dus vandaar ...
dat was mijn opzet :wink:

Ga zo door ... als je kunt helpen ... waarom niet.

>cybertomaat<

heppy-de-peppie

Hoi cybertomaat en dagobert euro,

Even voor cyber: ik heb geen adres gegevens op deze site neergezet. Na het lezen op deze site vond ik de info van de advocaat door een plaatsing van ene angelique-1970, dan na aanleiding van een goede reactie ben ikzelf reasearch gaand doen zoals je ook uit mijn stuk kunt halen. Het is inderdaad niet de bedoeling dat het overkomt als reclame!! Absoluut niet!! Want dat zou zonde zijn als men er zo over zou gaan denken. Ik heb hier geen belang bij, anderen wel.

Ik snap dagobert wel, als ik lees wat deze is overkomen merk je ook dat er veel emoties bij zitten en dan kan ook ik begrijpen waarom hij/zij nogmaals met de gegevens komt voor haar/zijn mede slachtoffers te helpen door haar eigen goede ervaring van deze man.

Maar wederom inderdaad niet de bedoeling om extra reclame te gaan maken, lijkt mij geen goede insteek of uitgangspunt. Het zou wel mooi zijn als andere mensen als ze toch naar meester Snijders gaan hun ervaring hier neerzetten, helpt anderen misschien over een drempel heen, want het is en zal toch een drempel voor velen zijn lijkt mij. Toch?

Wel zou ik graag zien dat deze mensen geholpen worden op een correcte wijze en wat kans van slagen heeft, hebben ze naar mijn mening naar al het leed toch recht op, toch?

Ik zit gelukkig niet in die situatie, ben wel heel betrokken bij deze doelgroep. Dit komt omdat ik al veel mensen in de **** heb zien komen en nog. En niet alleen door VSNP, (wel voornamelijk) Waar mensen werken worden fouten gemaakt, dit is bij ieder bedrijf, instelling of organisatie.........en wat dacht je bij de overheid. Wat mij het meeste stoort is hoe de politiek tot nu toe hier in na laat naar mijn mening. Hoop dat deze hun ogen nu eens meer open gaan zodat ze inzien dat er teveel illegale organisaties bezig zijn welke ten koste gaat van hun burgers!
Ook een taak van hun is om hun burgers te beschermen.

Groetjes,
Happy-de-peppie

dagobert_euro

Hoi Heppie de peppie en cybertomaat

Ten eerste cybertommat ik begrijp best wel wat je bedoelt hoor, maar weet je het is al heel moeilijk om er voor uit te komen dat je in de ellende zit, daarom dat ik het nog eens extra kenbaar wou maken dat mensen nu weten waar ze moeten zijn voor hulp.

En wat Heppie de Peppie betreft jij voelt mij heel goed aan, als ik bedenk hoeveel mensen nu geld afhandig gemaakt wordt, dan word ik gewoon misselijk, alleen al bij de gedachte.
Ik dacht ook toen ik meneer B leerde kennen, wat een aardige man, die gaat je geweldig helpen, maar toen ik mijn eerste mutaties zag ben ik toch acuut moeten gaan zitten.
Dan denk je dit is toch niet mogelijk, hoe kan iemand zoveel fouten maken, dat is niet normaal meer, en dan moet je zelf een dossier ondertekenen dat je niet nog meer schuld mag maken, en dan zie je tot je grote schrik, dat meneer B zoveel fout doet dat je schuld alleen maar groter en groter word.

En weet je wat ik dan het ergste vind? Dat als je meneer B op zijn fouten aanspreekt dat hij dan meteen een grote mond opzet, en alles op anderen afschuift, en dan met name op een werknemer die pas in januari 2007 bij hem in dienst is getreden, die kreeg overal de schuld van, maar wat kan zij er aan doen als meneer B in december 2006 mijn huur niet betaald heeft.
En dan roep en schreeuwt hij maar dat het haar fout was, maar lieve mensen hoe kan dat nou?
Als zij nog niet eens bij hem werkte, hoe kan het dan haar fout zijn, daar snap ik toch echt helemaal niks van.
Maar ja het natuurlijk makkelijk om alles op andere af te schuiven.

Maar meneer B er is maar een persoon verantwoordelijk voor al die puinhoop die U veroorzaakt, en dat bent U zelf, want U bent toch eind verandwoordelijk als baas zijnde, neem die verantwoordelijkheid dan ook op U en verschuil U niet achter andere, dat is zeer misselijk makend. Ik hoop dat U toch nog een heel klein beetje geweten heeft, en alle mensen hun geld terug geeft, ook die mensen die niet naar de kredietbank kunnen overstappen, en alsnog van U afhankelijk zijn, want deze mensen zijn nog meer de dupe als dat ik al ben.
Verder hoop ik dat U in de rechtbank goed terecht gewezen word, en dat als U zelf niet de mensen hun geld terug geeft, dat de rechter U ertoe dwingt, en dat hij U toko zeer zeker sluit, want U bent het niet waard om zo een bedrijf te runnen, U maakt misbruik van al deze mensen, en U bent niet rechtsgeldig bezig, maar ik neem aan dat U dat zelf ook wel zult weten. Ik kijk vol verwachting uit naar mijn geld.

Groetjes Dagobert_Euro
Laatst gewijzigd door dagobert_euro op 08 aug 2007 15:11, 4 keer totaal gewijzigd.

heppy-de-peppie

Beste mensen,

Heden had ik anoniem een klacht ingediend via de VSNP-Site bij stichting MKB. Zij konden mijn klacht niet anoniem in behandeling nemen. Moest me eerst bekend maken.

Heb een reactie terug gestuurd dat ik al eens een klacht over VSNP had ingediend, toch echter nooit een reactie terug heb mogen ontvangen van hun kant.

Eveneens deelde zij mede dat ik de eerste was welke een klacht had ingediend bij het MKB over VSNP-Nederland?? Kan me dit nauwelijks voorstellen, gezien een eerder bericht op dit forum. Ik werd zelfs aangesproken met mevrouw??? Maar ja, de waarheid laten we maar in het "midden" hangen.

Blijkbaar is het "wel" zinvol om een klacht in te dienen bij het MKB.

Graag zou ik van anderen willen weten of zij een klacht hebben ingediend bij het MKB en of deze een reactie hebben terug gegeven.
Want eerlijk gezegd weet ik niet meer wie ik moet en kan geloven.

Groet, heppy de peppie
Laatst gewijzigd door heppy-de-peppie op 08 aug 2007 09:36, 1 keer totaal gewijzigd.

cybertomaat

Wat mij het meeste stoort is hoe de politiek tot nu toe hier in na laat naar mijn mening. Hoop dat deze hun ogen nu eens meer open gaan zodat ze inzien dat er teveel illegale organisaties bezig zijn welke ten koste gaat van hun burgers!
Ook een taak van hun is om hun burgers te beschermen.
Ik heb dit jaren als "gewone" burger geprobeert.
geen succes geweest. Daarom nu zelf politiek actief geworden.
En ik merk dat ik nu iig vaak WEL te woord gestaan word
door de zelfde mensen/instanties die vroeger de hoorn op de haak gooiden .... of me van t kastje naar de muur stuurden.

>cybertomaat<

Dat van stichting MKB ... zal ik eens gaan navragen.

heppy-de-peppie

Thanks cyber, zou fijn zijn of dit inderdaad bij het MKB het geval is.
En hoop dat jij nu niet meer tegen muren aanloopt gezien je actief bezig bent in de politiek. Hopelijk blijft het deuren openen zodat er andere deuren gesloten kunnen worden.

Soms vraag ik me af in wat voor een land we leven, weet je dat.

Wat ik ook nog ben tegen gekomen op zijn site van VSNP onder nieuws, verslag bezoek den Haag, is dat de SP als enigstge partij een luisterend oor voor dhr B had en er reeds een gespek heeft plaatsgevonden? Waarschijnlijk ook lid van de SP?

groet en alvast bedankt voor het na vragen,
heppy de peppie
Laatst gewijzigd door heppy-de-peppie op 08 aug 2007 09:37, 1 keer totaal gewijzigd.

cybertomaat

Wat ik ook nog ben tegen gekomen op zijn site van VSNP onder nieuws, verslag bezoek den Haag, is dat de SP als enigstge partij een luisterend oor voor dhr B had en er reeds een gespek heeft plaatsgevonden? Waarschijnlijk ook lid van de SP?
Behoord idd tot de mogelijkheden ... ik heb geen idee.
Ben ook maar een lokale SPer hoor ... helaas.

Net zoals het trouwens tot de mogelijkheden behoord dat dhr B
met goede bedoelingen is begonnen...
maar zichzelf overschatte /de problemen (lees schuldeisers)
onderschatte ......
Maar als ik lees wat o.a. mevr. _1970 over deze man verteld ......
LIJKT me dat geen SOCIALIST .
Dat impliceert toch enige sociale vaardigheid ???

Maar .. daar zal ik ook navraag naar gaan doen ......
pffffffffff ... ik krijg t nog druk :lol:

>cybertje<
Laatst gewijzigd door cybertomaat op 07 aug 2007 23:18, 1 keer totaal gewijzigd.

Gesloten