Weer een bewijs dat TELE2 doelbewust de zaak belazert en consumenten stalkt. En dan maar beweren dat het "foutje" soepel zal worden opgelost. Meer en meer manifesteert TELE2 zich naar mijn mening als een malafide bedrijf waarvan U directeur Consumentenmarkt bent.Ook ik ben de dupe van TELE2.
Zij hebben mij nu voor de vierde keerovergenomen van KPN, terwijl ik tijdens de bandopname duidelijk aangaf geen klant te willen worden.
Zij noemen het een systeemfoutje en leggen het probleem bij mij.
KPN neemt me steeds terug als ik opnieuw aanvraagformulieren stuur.
Ik ben het zo zat. Vanaf half juli zit ik in de ellende en kom er gewoon niet uit. Ik heb nu ook gemaild naar bovenstaand e-mail adres van TELE2 en hoop op een spoedige reactie. Overigens stuur ik ook brieven, sta in de wacht en heb maarliefst €10,00 schadevergoeding toegezegd gekregen. Wil daarbij aanmerken dat ik daar nog niets van gezien heb. En dan bieden ze me een abonnement aan met de eerste twee maanden gratis. Alsof ik ooit nog iets met TELE2 te maken wil hebben!
Laten we hopen dat al die mensen die problemen hebben momenteel zich melden, zodat er iets gebeurt. Dit mag toch zomaar niet!
Allemaal heel veel sterkte gewenst, want volgens mij zijn we er nog niet.
Vriendelijke groet, Maxiem.