LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Kymco
-
- Berichten: 85
- Lid geworden op: 29 apr 2010 11:38
- Locatie: Schoonhoven
- Contacteer:
Re: Kymco
Misschien hoofdletters en leestekens gebruiken in uw bericht, dat leest een stuk makkelijker
Re: Kymco
Alle scooters hebben dat?? Wij hebben het bij de AGM's nog nooit meegemaakt.jolanda77 schreef:neem zeker geen agm ik heb gisteren het eerste probleem gehad met mijn scooter de kymco p s ben kickstrater verloren onderweg brommer naar de dealer gebracht half uur later belde hij dat ie klaar was ben hem gaan ophalen ik vroeg
wat het kosten hij zij niets dat is pas geweldig hij vertelden dat het een probleem
is dat die dingen los trillen tijdens het rijden en dat is bij alle scooters zo
weer tevreden op weg er staat nu 9000 km op nog geen een keer probleem gehad
-
- Berichten: 89
- Lid geworden op: 28 apr 2010 20:26
Re: Kymco
Hoi allemaal.
Het is misschien een beetje laat maar ik moets toch even reageren op dit bericht
____________________________________________________________
seconds-out
Geregistreerd: 09 feb 2010 15:54
Berichten: 220
Re: Kymco
tomosje schreef:
wij zijn dus een kymco tourclub net als een zundapp club of burgman club
en ik heb nu 15.000 kilometer gereden met mijn gd en moet ik morgen er mee naar parijs nou even tasje pakken en gaan.
geen enkel haartje op mijn hoofd die twijfelt of ik er wel zou komen met mijn kymco
tomosje
Ik twijfel wel!
Parijs is 500 kilometer.
Je scootertje mag 45 kilometer wat dus hooguit een gemiddelde van 30 kilometer is.
Dat wordt dus 16 uur jakkeren op je scootertje.
Dus halen doe je het wel.
Alleen terugkomen lukt niet meer.
Wordt dus een heel lang tasje...
____________________________________________________________
Ik heb wel vertrouwen in het merk Kymco of SYM
Ik wed dat bijde merken de eindstreep halen maar je moet toch wel van goede huize komen wil je van je woonplaats naar Parijs rijden.
Zelf reed ik afgelopen zomer door Nederland met mijn SYM.
Ik vertel jullie dat is een hele zit (en een mooie rit)
Parijs is inderdaad 500 km maar wel met de auto!!
Als je het met een scooter/bromfiets zou willen rijden tel gerust er maar +_100km bij op want je rijd tenslotte ook nog binnen door .
Net als hier in Nederland laten ze je ook gerust een aantal km omrijden.
Je scooter haald het wel alleen de persoon...?dat weet ik niet.
Met heel veel tussen stop moet het wel kunnen en dat kost ook tijd.
Tenzij je geen haast hebt
Het is misschien een beetje laat maar ik moets toch even reageren op dit bericht
____________________________________________________________
seconds-out
Geregistreerd: 09 feb 2010 15:54
Berichten: 220
Re: Kymco
tomosje schreef:
wij zijn dus een kymco tourclub net als een zundapp club of burgman club
en ik heb nu 15.000 kilometer gereden met mijn gd en moet ik morgen er mee naar parijs nou even tasje pakken en gaan.
geen enkel haartje op mijn hoofd die twijfelt of ik er wel zou komen met mijn kymco
tomosje
Ik twijfel wel!
Parijs is 500 kilometer.
Je scootertje mag 45 kilometer wat dus hooguit een gemiddelde van 30 kilometer is.
Dat wordt dus 16 uur jakkeren op je scootertje.
Dus halen doe je het wel.
Alleen terugkomen lukt niet meer.
Wordt dus een heel lang tasje...
____________________________________________________________
Ik heb wel vertrouwen in het merk Kymco of SYM
Ik wed dat bijde merken de eindstreep halen maar je moet toch wel van goede huize komen wil je van je woonplaats naar Parijs rijden.
Zelf reed ik afgelopen zomer door Nederland met mijn SYM.
Ik vertel jullie dat is een hele zit (en een mooie rit)
Parijs is inderdaad 500 km maar wel met de auto!!
Als je het met een scooter/bromfiets zou willen rijden tel gerust er maar +_100km bij op want je rijd tenslotte ook nog binnen door .
Net als hier in Nederland laten ze je ook gerust een aantal km omrijden.
Je scooter haald het wel alleen de persoon...?dat weet ik niet.
Met heel veel tussen stop moet het wel kunnen en dat kost ook tijd.
Tenzij je geen haast hebt
-
- Berichten: 85
- Lid geworden op: 29 apr 2010 11:38
- Locatie: Schoonhoven
- Contacteer:
Re: Kymco
Ik ben ook eens met mijn bromfiets naar parijs (ook 1keer naar berlijn) gereden en het is goed te doen, als je je zelf maar goed voorbereid en genoeg rust neemt!
-
- Berichten: 89
- Lid geworden op: 28 apr 2010 20:26
Re: Kymco
Natuurlijk is het goed te doen.
Ik zou het ook wel een keer willen maar dan met zijn tweeen.
Rust is heel erg belangrijk voor de mens(achterste) .
Het motortje van je brommer of scooter blijft maar door tuffen !!
Ik zou het ook wel een keer willen maar dan met zijn tweeen.
Rust is heel erg belangrijk voor de mens(achterste) .
Het motortje van je brommer of scooter blijft maar door tuffen !!
-
- Berichten: 8
- Lid geworden op: 08 okt 2010 21:23
Re: Kymco
Helaas is het zo dat Kymco al hun scooters en/of de componenten in China
laat produceren, en daarom de kwaliteit dramatisch slecht is.
Volgens mij zijn er nog maar een paar degelijke snor/brom scooters en dat zijn de Yamaha Neo,Gigle en Aerox,Vespa LX en S,Sym Mio en Jet en dat houd het helaas op alleen de Honda Zoomer is ook erg goed maar dat vind ik niet echt een scooter.En ik heb een lange ervaring mijn eerste bromfiets was een Kreider Florett van 1962.
Gebruik je vaak een scooter kies voor kwaliteit en dan ben je op de lange termijn veel voordeliger uit.
laat produceren, en daarom de kwaliteit dramatisch slecht is.
Volgens mij zijn er nog maar een paar degelijke snor/brom scooters en dat zijn de Yamaha Neo,Gigle en Aerox,Vespa LX en S,Sym Mio en Jet en dat houd het helaas op alleen de Honda Zoomer is ook erg goed maar dat vind ik niet echt een scooter.En ik heb een lange ervaring mijn eerste bromfiets was een Kreider Florett van 1962.
Gebruik je vaak een scooter kies voor kwaliteit en dan ben je op de lange termijn veel voordeliger uit.
Re: Kymco
Weer zo iemand die het niet heeft begrepen. Hoe ouder hoe gekker denk ik wel eens. Discussieren doe je met argumenten, niet met loze en inhoudsloze kreten.
Kymco heeft een fabriek in China ja, maar ook een in Taiwan. En voor de Taiwanese Kymco's worden alleen Taiwanese onderdelen gebruikt. Deze worden ook voor een groot deel in de fabriek zelf gegoten/geperst etc... Taiwanese Kymco's zijn bijv de Super9, Vitality, Sento, NewSento People S, Newdink en Granddink. En de meeste motorscooters.
De onderdelen voor Chinese Kymco's worden exclusief voor Kymco gemaakt en zijn niet van "erbarmelijke kwaliteit". Mocht je daarover van mening verschillen dan hoor ik graag van je welke onderdelen dat zijn. Zomaar iets roepen zonder argumenten is meer iets voor kleuterklas niveau.
Wat wel van "erbarmelijke kwaliteit" is, is de voorvork van een Honda Zoomer. Ondanks dat deze scooters een zeldzaamheid zijn op Nederlands wegen verkoop ik stapels nieuwe vorkpoten, omdat de originele zo snel kapot gaan. (Die zijn gemaakt van een soort veredelde waterleiding buis).
Hoewel de Zoomer al JAREN op de markt is wordt hier helemaal niets aan gedaan door meneer Honda. Houden zo, want het levert mij een aardige omzet aan dure vorkpoten op.
Kymco heeft een fabriek in China ja, maar ook een in Taiwan. En voor de Taiwanese Kymco's worden alleen Taiwanese onderdelen gebruikt. Deze worden ook voor een groot deel in de fabriek zelf gegoten/geperst etc... Taiwanese Kymco's zijn bijv de Super9, Vitality, Sento, NewSento People S, Newdink en Granddink. En de meeste motorscooters.
De onderdelen voor Chinese Kymco's worden exclusief voor Kymco gemaakt en zijn niet van "erbarmelijke kwaliteit". Mocht je daarover van mening verschillen dan hoor ik graag van je welke onderdelen dat zijn. Zomaar iets roepen zonder argumenten is meer iets voor kleuterklas niveau.
Wat wel van "erbarmelijke kwaliteit" is, is de voorvork van een Honda Zoomer. Ondanks dat deze scooters een zeldzaamheid zijn op Nederlands wegen verkoop ik stapels nieuwe vorkpoten, omdat de originele zo snel kapot gaan. (Die zijn gemaakt van een soort veredelde waterleiding buis).
Hoewel de Zoomer al JAREN op de markt is wordt hier helemaal niets aan gedaan door meneer Honda. Houden zo, want het levert mij een aardige omzet aan dure vorkpoten op.
-
- Berichten: 8
- Lid geworden op: 08 okt 2010 21:23
Re: Kymco
Kennelijk heeft oo4load
grote commerciële belangen in Kymco, namelijk het Honda zoomer verhaal klopt na navraag ook van geen kanten.
grote commerciële belangen in Kymco, namelijk het Honda zoomer verhaal klopt na navraag ook van geen kanten.
Re: Kymco
Weet niet waar jij navraagt dan, maar bel even met de grootste en bekendste Zoomer dealer van nederland, Funmotors in Kamerik.
Een begrip bij Zoomer rijders!
Ik lever regelmatig een hel berg vorkpoten aan hem, daarnaast verkoop ik ze zelf aan 'normale' klanten en laatst nog een rijschool zijn Zoomers laten voorzien van mijn vorkpoten omdat hem door de dealer was afgeraden om met de originele poten te gaan rijden.
Nogmaals als je discussieert gebruik dan geen argumenten van kleuterklas niveau. Ga liever inhoudelijk in op mijn verhaal. WAAROM verkoop ik bergen Zoomer vorkpoten. Is dat omdat ik "grote commerciele belangen in kymco heb" Of omdat van de weinige Zoomer rijders in Nederland een merkwaardig groot aantal een nieuwe set vorkpoten nodig hebben?
En nooit een achterveerpoot. Gek is dat!
Maak je over Kymco maar niet druk hoor die staan in de top5 scooter merken qua verkopen in NL, Engeland, Duitsland (zelfs op 1 in de categorie 125cc) en in Italie (of all places) verkopen ze ook top3 dankzij People S. Die hebben mijn hulp niet nodig.
Een begrip bij Zoomer rijders!
Ik lever regelmatig een hel berg vorkpoten aan hem, daarnaast verkoop ik ze zelf aan 'normale' klanten en laatst nog een rijschool zijn Zoomers laten voorzien van mijn vorkpoten omdat hem door de dealer was afgeraden om met de originele poten te gaan rijden.
Nogmaals als je discussieert gebruik dan geen argumenten van kleuterklas niveau. Ga liever inhoudelijk in op mijn verhaal. WAAROM verkoop ik bergen Zoomer vorkpoten. Is dat omdat ik "grote commerciele belangen in kymco heb" Of omdat van de weinige Zoomer rijders in Nederland een merkwaardig groot aantal een nieuwe set vorkpoten nodig hebben?
En nooit een achterveerpoot. Gek is dat!
Maak je over Kymco maar niet druk hoor die staan in de top5 scooter merken qua verkopen in NL, Engeland, Duitsland (zelfs op 1 in de categorie 125cc) en in Italie (of all places) verkopen ze ook top3 dankzij People S. Die hebben mijn hulp niet nodig.
-
- Berichten: 8
- Lid geworden op: 08 okt 2010 21:23
Re: Kymco
Wat een voorbeeld zeg Funmotors [ de naam zegt het al ] iemand die geen BOVAG lid is en vrijwel alleen chinezen verkoopt.
Re: Kymco
Het is moeilijk dat weet ik maar probeer toch even je best te doen.
Funmotors moet je niet beoordelen van de website, die zegt namelijk niets. Ze verkopen OOK chinese brommers ja, maar zijn vooral bekend om de Honda's (Zoomer, en originele Honda schakels). Dat staat niet op de site, en is ook niet nodig omdat mensen het toch wel weten te vinden. Bijvoorbeeld omdat binnen de Zoomer community (het is toch een soort cult vehikel) iedereen hem kent.
Of iets wel/niet bovag is zegt verder niets over de deskundigheid of service. De meeste scooterdealers zijn Bovag lid en maken er een zootje van.
Bovendien ging het over de vorkpoten en dat heeft geen enkele relatie met welk merk scooters je hebt staan of van welke branche organisatie je wel/niet lid bent. Een klant laat echt geen vorkpoten vervangen a 150 euro materiaal + uurloon als die niet overduidelijk stuk zijn.
Blijf nog steeds hopen op een inhoudelijke reactie, dus als je weer zo'n oneliner wilt posten houd dan de eer aan jezelf en laat hem achterwege.
Funmotors moet je niet beoordelen van de website, die zegt namelijk niets. Ze verkopen OOK chinese brommers ja, maar zijn vooral bekend om de Honda's (Zoomer, en originele Honda schakels). Dat staat niet op de site, en is ook niet nodig omdat mensen het toch wel weten te vinden. Bijvoorbeeld omdat binnen de Zoomer community (het is toch een soort cult vehikel) iedereen hem kent.
Of iets wel/niet bovag is zegt verder niets over de deskundigheid of service. De meeste scooterdealers zijn Bovag lid en maken er een zootje van.
Bovendien ging het over de vorkpoten en dat heeft geen enkele relatie met welk merk scooters je hebt staan of van welke branche organisatie je wel/niet lid bent. Een klant laat echt geen vorkpoten vervangen a 150 euro materiaal + uurloon als die niet overduidelijk stuk zijn.
Blijf nog steeds hopen op een inhoudelijke reactie, dus als je weer zo'n oneliner wilt posten houd dan de eer aan jezelf en laat hem achterwege.
-
- Berichten: 8
- Lid geworden op: 08 okt 2010 21:23
Re: Kymco
004load
Het spijt mij dat u als zogenaamde deskundige, reclame maakt voor een bedrijf die geen BOVAG lid is en ook geen dealer van Honda en helaas de BOVAG scooterzaken schoffeert.
Nogmaals de kwaliteit van Kymco is zeer matig o.a. nu weer grote problemen met hoog olie verbruik en verkolen van de kleppen, door een zeer slechte afdichting en te hoge speling van de zuiger bij het meest verkochte model de agillity, ook weer uit China.
Overigens bij Honda Nederland weten ze niets van problemen bij de vorkpoten van Honda zoomers.
Maar u mag het laatste woord hebben, kennelijk heeft u grote belangen bij het merk Kymco,ik heb gelukkig altijd A merken scooters [ c.a. 10 stuks ]gekocht bij de officiële dealers en Bovag leden en nooit problemen gehad, en raad aan A merken te kopen zoals Vespa,Yamaha en Honda en hoor en lees genoeg over slecht lopende,startende,vastgelopen enz. en niet te vergeten met zeer slecht werkende remmen in China geproduceerde tweewielers!
Het spijt mij dat u als zogenaamde deskundige, reclame maakt voor een bedrijf die geen BOVAG lid is en ook geen dealer van Honda en helaas de BOVAG scooterzaken schoffeert.
Nogmaals de kwaliteit van Kymco is zeer matig o.a. nu weer grote problemen met hoog olie verbruik en verkolen van de kleppen, door een zeer slechte afdichting en te hoge speling van de zuiger bij het meest verkochte model de agillity, ook weer uit China.
Overigens bij Honda Nederland weten ze niets van problemen bij de vorkpoten van Honda zoomers.
Maar u mag het laatste woord hebben, kennelijk heeft u grote belangen bij het merk Kymco,ik heb gelukkig altijd A merken scooters [ c.a. 10 stuks ]gekocht bij de officiële dealers en Bovag leden en nooit problemen gehad, en raad aan A merken te kopen zoals Vespa,Yamaha en Honda en hoor en lees genoeg over slecht lopende,startende,vastgelopen enz. en niet te vergeten met zeer slecht werkende remmen in China geproduceerde tweewielers!
Re: Kymco
Dus als honda nederland meent dat het geen probleem is, dan is het geen probleem? Ben je altijd zo goed van vertrouwen, of geldt dat allen voor merken die je zelf leuk vindt?
Vraag eens aan Kymco NL of ze van problemen weten, die zeggen ook altijd "wir haben es nicht gewusstet". Volgens je eigen logica is er dan dus niets aan de hand met Kymco.
En die BOVAG dealers, waarom hecht je zoveel waarde aan die letters? Bijna elke dealer is BOVAG, toch snappen de meeste eigenlijk helemaal niet hoe een motorblok werkt. Ze hebben geen inhoudelijke technische kennis. Dat je een band of krukas kan vervangen of een "co metjertje in de uitlaat hangt om de carb af te stellen want dat staat in het handboek" maakt je nog geen goede monteur. Je bent pas een goed monteur als je weet wat het blok aan het werken zet, hoe die carb werk etc.. En de meeste weten dat dus niet. (want dan stel je geen carb af met een co meter bij staionair toerental van een scooter die niet goed RIJDT. Je krijgt dan een scooter die goed STILSTAAT).
Zoals eerder gesteld verkoop ik veel Zoomer vorkpoten (en andere Zoomer accesoires), ik heb dus grote financiele belangen bij de verkoop van Zoomers. Als handelaar in scooteronderdelen maakt het mij verder geen fluit uit welke scooter je koopt, of het nu een piaggio, yamaha of kymco is verkopen doe ik toch wel want die heb ik voor al die merken.
Vraag eens aan Kymco NL of ze van problemen weten, die zeggen ook altijd "wir haben es nicht gewusstet". Volgens je eigen logica is er dan dus niets aan de hand met Kymco.
En die BOVAG dealers, waarom hecht je zoveel waarde aan die letters? Bijna elke dealer is BOVAG, toch snappen de meeste eigenlijk helemaal niet hoe een motorblok werkt. Ze hebben geen inhoudelijke technische kennis. Dat je een band of krukas kan vervangen of een "co metjertje in de uitlaat hangt om de carb af te stellen want dat staat in het handboek" maakt je nog geen goede monteur. Je bent pas een goed monteur als je weet wat het blok aan het werken zet, hoe die carb werk etc.. En de meeste weten dat dus niet. (want dan stel je geen carb af met een co meter bij staionair toerental van een scooter die niet goed RIJDT. Je krijgt dan een scooter die goed STILSTAAT).
Zoals eerder gesteld verkoop ik veel Zoomer vorkpoten (en andere Zoomer accesoires), ik heb dus grote financiele belangen bij de verkoop van Zoomers. Als handelaar in scooteronderdelen maakt het mij verder geen fluit uit welke scooter je koopt, of het nu een piaggio, yamaha of kymco is verkopen doe ik toch wel want die heb ik voor al die merken.
-
- Berichten: 8
- Lid geworden op: 08 okt 2010 21:23
Re: Kymco
004load
Geachte ik sla A merk dealers en Bovag leden, en velen met mij echt veel hoger aan als de internet winkeltjes en sloopbedrijfjes met specialiteit Chinezen scooters waar ik ook o.a. de Kymco agility er een van vind.
Geachte ik sla A merk dealers en Bovag leden, en velen met mij echt veel hoger aan als de internet winkeltjes en sloopbedrijfjes met specialiteit Chinezen scooters waar ik ook o.a. de Kymco agility er een van vind.
-
- Berichten: 85
- Lid geworden op: 29 apr 2010 11:38
- Locatie: Schoonhoven
- Contacteer:
Re: Kymco
steelentenboog schreef:004load
Geachte ik sla A merk dealers en Bovag leden, en velen met mij echt veel hoger aan als de internet winkeltjes en sloopbedrijfjes met specialiteit Chinezen scooters waar ik ook o.a. de Kymco agility er een van vind.
Fun motors is een erg goede zaak met wel degelijk kennis van zaken, ook ik heb 1 bromfiets bij hem gekocht. Het is soms lastig om hem te pakken te krijgen aangezien deze man ook nog een andere baan heeft.
Dus voor dat je gaat zitten gillen van achter je computertje ga je eerst even opzoek naar ervaringen van andere voor dat je hier je mening uitkotst!
Het voorvork probleem van de Zoomer is al langer bekend, Honda zou zich de ogen uit de kop moeten schamen en dit probleem oplossen.
En ik ken heel veel bedrijven die A dealers EN bovag leden zijn die wel degelijk slechte service leveren waaronder Roke motors in Mijdrecht!
-
- Berichten: 89
- Lid geworden op: 28 apr 2010 20:26
Re: Kymco
Er zijn toch aardig wat scooters die wel aan de eisen van de klant voldoen.
Wat mij mateloos irriteerd is dat sommige dealers je niet erg serieus word genomen als er problemen zijn.
Alleen als ze te weten komen als je een scooter bij ze koopt dan staan ze klaar voor je maar daarna als er wat aan de hand is hebben ze geen tijd voor je of nog erger proberen ze je met een smoes het probleem van zich af te schuiven.
Als ze dan eindelijk de tijd voor je nemen helpen ze je dan toch maar met een grote zucht als of de zogenaamde reparatie of verandering wel heel erg moeilijk is.(sommige verkopers en monteurs denken echt dat klanten geen verstand van zaken hebben)
Wij (mijn ouders) hebben meegemaakt dat zij haast moeten zeggen hoe ze te werk moesten gaan want het is volgend de monteur een wel zo moeilijke en lastige bijna onmogelijke klus terwijl het beslist niet het geval was.
Het is makkelijker om te verkopen dan als je als klant (die als een lastig persoon word behandeld)te helpen met een probleem.
Wat mij mateloos irriteerd is dat sommige dealers je niet erg serieus word genomen als er problemen zijn.
Alleen als ze te weten komen als je een scooter bij ze koopt dan staan ze klaar voor je maar daarna als er wat aan de hand is hebben ze geen tijd voor je of nog erger proberen ze je met een smoes het probleem van zich af te schuiven.
Als ze dan eindelijk de tijd voor je nemen helpen ze je dan toch maar met een grote zucht als of de zogenaamde reparatie of verandering wel heel erg moeilijk is.(sommige verkopers en monteurs denken echt dat klanten geen verstand van zaken hebben)
Wij (mijn ouders) hebben meegemaakt dat zij haast moeten zeggen hoe ze te werk moesten gaan want het is volgend de monteur een wel zo moeilijke en lastige bijna onmogelijke klus terwijl het beslist niet het geval was.
Het is makkelijker om te verkopen dan als je als klant (die als een lastig persoon word behandeld)te helpen met een probleem.
-
- Berichten: 8
- Lid geworden op: 07 jun 2010 15:28
Re: Kymco
ja hoor het word weer winter. mijn probleem van vorig jaar komt terug. mijn scooter start s'ochtends weer niet goed ongeveer 10 keer drukken op electrische starter. en doet die het eindelijk rijd die wel 1 kilometer 20 km per uur. ik ga maandag weer terug naar de dealer. ik word er wel heel erg moe van. in de zomer doet die het prima maar word het weer kouder dan begint het weer.dit kan toch niet de bedoeling zijn dat die niet goed start??
-
- Berichten: 8
- Lid geworden op: 08 okt 2010 21:23
Re: Kymco
Nogmaals de kwaliteit van Kymco is zeer matig o.a. nu weer grote problemen met hoog olie verbruik en verkolen van de kleppen, door een zeer slechte afdichting en te hoge speling van de zuiger bij het meest verkochte model de agillity, ook weer uit China.
Daardoor ontstaan ook start problemen, ook hebben diverse kymco`s last van
klepzittingen die dieper de kop ingaan zodat de kleppen te strak gaan staan minder compressie dus minder trek kracht en lastiger aan slaan.
Blijf bij een A merk wat Kymco zeer zeker niet is, de enige Kymco die redelijk was is de DJ maar die maken ze niet meer.
Daardoor ontstaan ook start problemen, ook hebben diverse kymco`s last van
klepzittingen die dieper de kop ingaan zodat de kleppen te strak gaan staan minder compressie dus minder trek kracht en lastiger aan slaan.
Blijf bij een A merk wat Kymco zeer zeker niet is, de enige Kymco die redelijk was is de DJ maar die maken ze niet meer.
Re: Kymco
Kymcos die slecht starten (vooral in de winter) hebben last van een te kleine stationair sproeier. (dat is dus een andere dan de HOOFDsproeier, die overigens ook altijd te klein is ivm milieu eisen).
De dealer kan de grotere stationair sproeier bij kymco bestellen.
Als het kouder wordt is er meer benzine nodig in verhouding, en gaat de motor slechter lopen als de benzineverhouding toch al aan de magere kant was.
De dealer kan de grotere stationair sproeier bij kymco bestellen.
Als het kouder wordt is er meer benzine nodig in verhouding, en gaat de motor slechter lopen als de benzineverhouding toch al aan de magere kant was.