LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ben jij tevreden met je provider?
Re: Ben jij tevreden met je provider?
UPC@@@ is de hemel voor velen en voor een enkeling de hel (*_*)
Re: Ben jij tevreden met je provider?
Henri,
Nog steeds bezig met die onzin over UPC? hoe is het met je maatje Laurent?
Nog steeds bezig met die onzin over UPC? hoe is het met je maatje Laurent?
Re: Ben jij tevreden met je provider?
hoi douane man bij de bagage van mensies, alles oke met Hoffie Agro Hasknikker etc ???
Re: Ben jij tevreden met je provider?
Henri,
Normaal schrijven kun je nog steeds niet, je kletst nog net zo onzinnig als die ballentent UPC van je.
Normaal schrijven kun je nog steeds niet, je kletst nog net zo onzinnig als die ballentent UPC van je.
Re: Ben jij tevreden met je provider?
Beertje succes met de bagage bij mensies Schiphol. UPC is en blijft de BESTE (*_*)
Re: Ben jij tevreden met je provider?
Henri zeker ook nog steeds natte dromen van UPC ?
-
- Berichten: 561
- Lid geworden op: 07 mei 2007 21:19
Re: Ben jij tevreden met je provider?
UPC is zeker niet slecht. Maar als ik slechts een derde van de snelheid krijg die me is toegezegd, valt dat toch wel tegen. Zeker niet als ik vanaf februari een tientje meer moet betalen (introductie abonnement van het eerste jaar is dan afgelopen) en vanaf 1 januari nog eens 2 % extra.UPC is en blijft de BESTE
Waarbij Telfort en anderen dan voor 19,95 20mb leveren, dus 5 x zoveel als UPC mij toegezegd heeft.
En ook al zou er in werkelijkheid slechts 8 of 9 mb geleverd worden, dan ben ik nog steeds goedkoper uit, en het is nog steeds een stuk sneller.
En zo slecht is Telfort niet, heb er ook twee mobi abo's bij, gaat ook allemaal goed.
Dus ik maak me niet al te veel zorgen. Ook niet over het oversluiten. UPC gaat via de kabel, Tele2 via de KPN aansluiting. Dus die twee bijten elkaar heus niet.
Re: Ben jij tevreden met je provider?
Telfort niet slecht pfff ik heb er ook een mobiel abonnement gehad, ben blij dat ik er weg ben.
-
- Berichten: 41
- Lid geworden op: 16 okt 2007 17:15
Re: Ben jij tevreden met je provider?
ik heb al vele jaren planet internet adsl comfort en nooit problemen gehad. nooit hoeven bellen,is wel duur,zit wel eens te denken om over te stappen naar een andere goedkopere maar ben bang dat ik dan mischien niet zo een goede verbinding en snelheid heb,en dan wel me scheel betaal aan de hulpdesk en dan ben ik alsnog netzoveel kwijt,en dan de stress erdoor.nu weet ik wat ik heb,hoewel afgelopen week planet opeens 4,20 extra in rekening brengt voor een virusprogramma die ik gratis hoor te krijgen,en nu dus wel heb moeten bellen!maar dit was de eerste x na vele jaren!hoop dat het eenmalig was,anders ga ik wel twijfelen.
Re: Ben jij tevreden met je provider?
als het goed werkt, blijf alsjeblieft waar je bent, want er komt alleen maar gezeik van...
Re: Ben jij tevreden met je provider?
Ik ben al sinds jaar en dag bij Multikabel, met internet, telefonie en digitale tv. Ben daar zeer tevreden over. Weinig problemen ondervonden, de keren dat ik ze nodig had werd ik vriendelijk en deskundig geholpen en eens in de zoveel tijd wordt m'n internetsnelheid fors verhoogd.
Tuurlijk, er is wel eens iets misgegaan, bijvoorbeeld bij een verhuizing waarbij mijn internet niet goed overgeschreven werd. Maar zulke dingen kunnen bij alle providers gebeuren en uiteindelijk was het gewoon goed opgelost.
Weinig te klagen, dus .
Tuurlijk, er is wel eens iets misgegaan, bijvoorbeeld bij een verhuizing waarbij mijn internet niet goed overgeschreven werd. Maar zulke dingen kunnen bij alle providers gebeuren en uiteindelijk was het gewoon goed opgelost.
Weinig te klagen, dus .
Re: Ben jij tevreden met je provider?
@Geoffrey
(Multikabel - @Home - Casema) is een bedrijf, dus welkom bij Zesko.
(Multikabel - @Home - Casema) is een bedrijf, dus welkom bij Zesko.
-
- Berichten: 30
- Lid geworden op: 22 okt 2006 11:00
Re: Ben jij tevreden met je provider?
Over de kwaliteit van het internetten en bellen ben uitermate tevreden, alleen hun helpdesk is een ramp beloven van alles en er komt niets van terecht, bij foute leveringen van een modem ben ik van het bos het riet in gestuurd, onbegrijpelijk, maar dit probleem ligt ook bij de andere zoals KPN, e.d. het ligt niet zo zeer aan het bedrijf maar aan de mensen die er werken ongeinteresseerd en niet behulpzaam.
Ik wissel daarom niet want technisch gaat het erg goed.
Ik wissel daarom niet want technisch gaat het erg goed.
Re: Ben jij tevreden met je provider?
Ben al jaren bij Multikabel, altijd netjes geholpen en geven ook veel achtergrond info.
Houden je aardig op de hoogte met actie en soms bellen ze je met een leuke actie, gemak dient de mens.
Zal mij benieuwen wat de fusie met zich meebrengt, ik lees nogal wat negatieve @home berichten, en ben trouw aan mijn Multikabel.
Hopen dat de persoonlijke aandacht niet verloren gaat.
Houden je aardig op de hoogte met actie en soms bellen ze je met een leuke actie, gemak dient de mens.
Zal mij benieuwen wat de fusie met zich meebrengt, ik lees nogal wat negatieve @home berichten, en ben trouw aan mijn Multikabel.
Hopen dat de persoonlijke aandacht niet verloren gaat.
Re: Ben jij tevreden met je provider?
Ook al een aantal jaar klant bij Multikabel (Quicknet). Prima verbinding, snel zat en nooit storing. Niet de goedkoopste, maar wel goed.
Re: Ben jij tevreden met je provider?
Heel teverden over UPC ivm prijs snelheid service correcte factuur etc etc etc (*_*) herhaling van zetten
-
- Berichten: 561
- Lid geworden op: 07 mei 2007 21:19
Re: Ben jij tevreden met je provider?
Ik heb UPC opgezegd per 1 januari a.s., en sindsdien is de snelheid van internet regelmatig 0,niks meer...
Re: Ben jij tevreden met je provider?
Doen ze om je nog te pesten, maar nog 2 dagen en je bent verlost van alle ellende.Ik heb UPC opgezegd per 1 januari a.s., en sindsdien is de snelheid van internet regelmatig 0,niks meer
PROFICIAT!!!
Re: Ben jij tevreden met je provider?
Beste Roerganger bij Essent:
Als je niet betaald aan UPC kun je ook niets meer verwachten, er zijn meer figuren binnen dit forum geroyeerd, schaar je daar niet achter uitt gefrustreerdheid (*_*).
UPC heeft achthonderduizend tevreden klanten, dus er is ook nogiets goes te melden
Als je niet betaald aan UPC kun je ook niets meer verwachten, er zijn meer figuren binnen dit forum geroyeerd, schaar je daar niet achter uitt gefrustreerdheid (*_*).
UPC heeft achthonderduizend tevreden klanten, dus er is ook nogiets goes te melden
-
- Berichten: 561
- Lid geworden op: 07 mei 2007 21:19
Re: Ben jij tevreden met je provider?
Henri, wederom zit je uit je nek te kletsen
Ik heb geen achterstand bij UPC, heb alleen de internetverbinding opgezegd. Meer niet. De nota's worden iedere maand automatisch betaald, en er staat altijd voldoende saldo op de rekening. Dat gaat gewoon goed. Dus hoe je aan die onzin kom dat ik geroyeerd ben snap ik niet. TV-signaal heb ik trouwens wel gewoon, dat is ook van UPC. En dat blijf ik houden.
Sterker nog, je merkt dat ik op het ogenblik, op zondag, gewoon op jouw posts kan reageren, al is het niet zo snel als anders. Hoewel ik wel moet zeggen dat ik de beloofde snelheid (4mb) nooit gehad heb, het was altijd hooguit een derde daarvan. Alleen daaruit had je al op kunnen maken dat ik niet geroyeerd ben bij UPC.
Verder zit ik niet bij Essent. Ik snap niet waar je die onzin nou weer vandaan haalt.
Heb je niks beters te doen dan mij te achtervolgen met idioterie?
Ik heb geen achterstand bij UPC, heb alleen de internetverbinding opgezegd. Meer niet. De nota's worden iedere maand automatisch betaald, en er staat altijd voldoende saldo op de rekening. Dat gaat gewoon goed. Dus hoe je aan die onzin kom dat ik geroyeerd ben snap ik niet. TV-signaal heb ik trouwens wel gewoon, dat is ook van UPC. En dat blijf ik houden.
Sterker nog, je merkt dat ik op het ogenblik, op zondag, gewoon op jouw posts kan reageren, al is het niet zo snel als anders. Hoewel ik wel moet zeggen dat ik de beloofde snelheid (4mb) nooit gehad heb, het was altijd hooguit een derde daarvan. Alleen daaruit had je al op kunnen maken dat ik niet geroyeerd ben bij UPC.
Verder zit ik niet bij Essent. Ik snap niet waar je die onzin nou weer vandaan haalt.
Heb je niks beters te doen dan mij te achtervolgen met idioterie?