LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] MAAR ÉÉN KEER JE NAAM HIERO, KIJKEN HOE LANG DEZE TOPIC WOR
Re: MAAR ÉÉN KEER JE NAAM HIERO, KIJKEN HOE LANG DEZE TOPIC WOR
Always look on the bright site of life!!!!tis mooi weer.
Maar wij betalen niet....
Wij wachten op die volksopstand, waar ze gisteren bij KASSA
zo bang voor waren.
DENK ERAAN SAMEN STAAN WE STERK.....
Groetjes Anita
Maar wij betalen niet....
Wij wachten op die volksopstand, waar ze gisteren bij KASSA
zo bang voor waren.
DENK ERAAN SAMEN STAAN WE STERK.....
Groetjes Anita
Ab, ik doel op het bericht van 'Slappe reactie'.
Malloot gebruikt hoofdletters.
Malloot gebruikt hoofdletters.
Sorry hoor, maar ik heb toch de stellige indruk gekregen dat de personen die andere (kritische) forum-bezoekers voor malloot uitschelden, zelf malloot zijn. Excuse me if i'm wrong, maar Paula. Ron uit Den Haag, L. Blok, EE, Dhr. de Croos, Ab en Hans2 maken zich werkelijk belachelijk door elke vorm van discussie met stupide opmerkingen te ontkrachten. Inhoudelijk ergens op ingaan in plaats van dom schreeuwen: "niet betalen, doe ik ook niet", daar hebben we niets aan. Constructieve bijdragen daar heb ik als belegger die ook veel geld heeft verloren met Labouchere wel wat aan, maar aan de onzin die er nu op staat niet. Jullie jagen heel wat anderen weg!!!! Ik hou het bij 1 reactie van mijn kant (wil niet mijn hele leven laten beheersen door Dexia en ik wil zeker niet van gedachten wisselen met mensen die toch geen gedachten hebben). Voor eens en nooit meer.
A. Vanstegen
A. Vanstegen
Morgen is mijn winstverdriedubbelaar afgelopen en ik betaal ook NIET!!!
Ik laat hierbij mijn naam achter omdat ook ik een fijne schuld heb opgebouwd maar ben wel van mening dat we elkaar in de waarde moeten laten en constructief bezig moeten gaan ipv alleen maar dingen te roepen.
Ik wil graag serieuze info en niet dat ik alle topics bij af moet en alleen maar geschreeuw voor me zie. Onnodig lijkt me! Plus zinloos want je bereikt er niks mee.
Goed mijn moralistische gezever aan de kant, veel sterkt voor iedereen.
Groet, Nadia
Ik wil graag serieuze info en niet dat ik alle topics bij af moet en alleen maar geschreeuw voor me zie. Onnodig lijkt me! Plus zinloos want je bereikt er niks mee.
Goed mijn moralistische gezever aan de kant, veel sterkt voor iedereen.
Groet, Nadia
a. versteeg.
lekker praten heb je
namen noem je niet die hier de boel komen verzieken.
Angelina- wel betalen .daar praat je niet over (zie boven)
alleen maar namen die achter hun standpunt staan.
dus blijf maar weg zal je niet missen.
lekker praten heb je
namen noem je niet die hier de boel komen verzieken.
Angelina- wel betalen .daar praat je niet over (zie boven)
alleen maar namen die achter hun standpunt staan.
dus blijf maar weg zal je niet missen.
Paula doe eens een beetje relaxed.
Ab: Ik heb je niet zien schelden en daarbij is het grappige dat Slappereactie en Welbetalen het cynische van jou niet zien. (dezelfe stumper alleen andere naam)
Dat hij zijn capslock aan heeft staan komt nogal schreeuwerig over en hij heeft nog niks inhoudelijks te melden gehad. Dus hij heeft het recht niet om ook maar iemand hier over aan te vallen. Daarbij voelt iedereen zich bij de neus genomen door de zogenaamde winstverdriedubbelaar!
Er zijn door de bedrijven teveel belangrijke dingen achtergehouden waardoor je sneller toehapte dan gewoonlijk. DEXIA of LEGIO etc. heeft iedereen alleen maar dollartekens laten zien en geen woord gerept over de gevolgen van stagnering van de AEX. Met andere woorden zijn deze bedrijven in gebreke gebleven....niet betalen is dan ook de enige optie die erover blijft! De rechter bepaald wel wie er in zijn recht staat.
Ik weet het antwoord....WIJ !!! Houd moed...we zullen dit winnen.
Martijn
Dat hij zijn capslock aan heeft staan komt nogal schreeuwerig over en hij heeft nog niks inhoudelijks te melden gehad. Dus hij heeft het recht niet om ook maar iemand hier over aan te vallen. Daarbij voelt iedereen zich bij de neus genomen door de zogenaamde winstverdriedubbelaar!
Er zijn door de bedrijven teveel belangrijke dingen achtergehouden waardoor je sneller toehapte dan gewoonlijk. DEXIA of LEGIO etc. heeft iedereen alleen maar dollartekens laten zien en geen woord gerept over de gevolgen van stagnering van de AEX. Met andere woorden zijn deze bedrijven in gebreke gebleven....niet betalen is dan ook de enige optie die erover blijft! De rechter bepaald wel wie er in zijn recht staat.
Ik weet het antwoord....WIJ !!! Houd moed...we zullen dit winnen.
Martijn
Martijn,
Bepaald is met een T!! Ook pabo-student?!
Bepaald is met een T!! Ook pabo-student?!
martijn
ik ben boos geworden door die uitspraken van
(wel betalen).
wij zijn oplichters.
het gaat over de restschuld daar is nooit over gesproken.
verder ben ik het met je eens.
samen staaaaaaaan we sterk
ik ben boos geworden door die uitspraken van
(wel betalen).
wij zijn oplichters.
het gaat over de restschuld daar is nooit over gesproken.
verder ben ik het met je eens.
samen staaaaaaaan we sterk
Zeg Einstein, leraar Nederlands?
Zeker leraar voor pabo studenten. Get a life !
Het gaat hier om wat er geschreven word en niet hoe.
En Einstein....Mocht ik weer een d of een t vergeten zijn:
Lekker belangrijk! Leef jezelf uit op je studentjes en hou je commentaar hier maar voor je, het geeft namelijk geen enkele meerwaarde aan deze topic!
Martijn
Zeker leraar voor pabo studenten. Get a life !
Het gaat hier om wat er geschreven word en niet hoe.
En Einstein....Mocht ik weer een d of een t vergeten zijn:
Lekker belangrijk! Leef jezelf uit op je studentjes en hou je commentaar hier maar voor je, het geeft namelijk geen enkele meerwaarde aan deze topic!
Martijn
Die van mij loopt af in oktober ben niet van plan om iets te betalen.
Ik heb ze een eenmalig bedrag gegeven en dacht op is op. Dus nee niets van rest schuld.
Groetjes
Ik heb ze een eenmalig bedrag gegeven en dacht op is op. Dus nee niets van rest schuld.
Groetjes
Ik ben ook bedonderd, heb het bedrag in een keer betaald, niks als restschuld, OPLICHTERS.
IK BETAAL NIET KAN BETER DIRECHT MAAR OPKNOPEN
WEES SAMEN STERK GROETEN IEDEREEN EN STERKTE
HENK
WEES SAMEN STERK GROETEN IEDEREEN EN STERKTE
HENK
100 reacties!!! dat wil wat zeggen.
Jammer van die Dexia etterpuisten die het nodig vonden om een diskussie uit te lokken waar we niet op ingingen.
Ruim 90 in mijn ogen positieve reacties in 2 dagen op de stelling "niet betalen".
Kan je nagaan als we de kranten en radio gaan vragen om deze te mogen gebruiken om mensen die geen internet hebben op de hoogte te brengen van het protest tegen Dexia.
Dan komen we zeker aan enkele duizenden die bereid zullen zijn akties te ondernemen.
Bedankt, rug recht en houd voet bij stuk.
groet, Ron
Jammer van die Dexia etterpuisten die het nodig vonden om een diskussie uit te lokken waar we niet op ingingen.
Ruim 90 in mijn ogen positieve reacties in 2 dagen op de stelling "niet betalen".
Kan je nagaan als we de kranten en radio gaan vragen om deze te mogen gebruiken om mensen die geen internet hebben op de hoogte te brengen van het protest tegen Dexia.
Dan komen we zeker aan enkele duizenden die bereid zullen zijn akties te ondernemen.
Bedankt, rug recht en houd voet bij stuk.
groet, Ron
Ik betaal ook niet zeker nu de zaak onder de rechter is!
BEET GENOMEN????
OM DE TUIN GELEID???
ER IS ONS EEN POOT UITGERUKT EN NOU SLAAN ZE
ONS ER MET HET BLOEDENDE EIND OOK NOG EENS MEE
OM DE OREN!!!!!!!!
STELLETJE ASBAKKEN!
mijn inleg ben ik misschien kwijt
maar een rest schuld betaal ik niet
Laten ze die rotzooi maar lekker zelf overnemen
en verkopen wanneer ze denken dat het goed is.
OM DE TUIN GELEID???
ER IS ONS EEN POOT UITGERUKT EN NOU SLAAN ZE
ONS ER MET HET BLOEDENDE EIND OOK NOG EENS MEE
OM DE OREN!!!!!!!!
STELLETJE ASBAKKEN!
mijn inleg ben ik misschien kwijt
maar een rest schuld betaal ik niet
Laten ze die rotzooi maar lekker zelf overnemen
en verkopen wanneer ze denken dat het goed is.
Hallo medelotgenoten,
Ik voel me ook behoorlijk in de maling genomen door Legio_Lease die via Spaarbeleg ons zo"n prachtig "gebakken lucht verhaal" aanboden "het zou zo interessant zijn voor de oude dag om een centje achter de hand te houden want na vier jaar kon je van dat contract af en kon je geinvesteerde geld terug krijgen"!!! Nou dus mooi niet,want volgens Dexia zit je nu in een keer voor 9 jaar vast aan die overeenkomst met Spaarbeleg terwijl dat helemaal niet is afgesproken"! Dit pure oplichterij en in noem dat mafia-streken!We voelen ons behoorlijk opgelicht en bedonderd maar ja ik ben niet de enigste die gedupeerd is met vele van onze lotgenoten staan we sterk! Laten we ons er niet onder krijgen door door dat stelletje geldwolven!
Bert
Ik voel me ook behoorlijk in de maling genomen door Legio_Lease die via Spaarbeleg ons zo"n prachtig "gebakken lucht verhaal" aanboden "het zou zo interessant zijn voor de oude dag om een centje achter de hand te houden want na vier jaar kon je van dat contract af en kon je geinvesteerde geld terug krijgen"!!! Nou dus mooi niet,want volgens Dexia zit je nu in een keer voor 9 jaar vast aan die overeenkomst met Spaarbeleg terwijl dat helemaal niet is afgesproken"! Dit pure oplichterij en in noem dat mafia-streken!We voelen ons behoorlijk opgelicht en bedonderd maar ja ik ben niet de enigste die gedupeerd is met vele van onze lotgenoten staan we sterk! Laten we ons er niet onder krijgen door door dat stelletje geldwolven!
Bert
Dacht echt dat ik niet helemaal achterlijk was.
Maar blijkbaar ben ik toch niet slim genoeg geweest om dwars door die mooie praatjes en wervende folders heen te kijken...
Eigenlijk is het allemaal heel simpel samen te vatten:
"Als men mij destijds in 2000 eerlijk, oprecht en verantwoord zou hebben voorgelicht, dan had ik mij restschuld ook niet hoeven te betalen, omdat ik dan zeer zeker nooit aan al die produkten zou zijn begonnen."
Ze mogen dus blij zijn dat ze me tot nu toe 1 keer eenmalig en verder voor vier andere contracten maandelijks geld (ik kan dus niet eens meer spreken, zoals zij destijds wel deden, en zoals ik altijd heb gedacht, over: mijn inleg...) afhandig hebben kunnen maken.
Maar blijkbaar ben ik toch niet slim genoeg geweest om dwars door die mooie praatjes en wervende folders heen te kijken...
Eigenlijk is het allemaal heel simpel samen te vatten:
"Als men mij destijds in 2000 eerlijk, oprecht en verantwoord zou hebben voorgelicht, dan had ik mij restschuld ook niet hoeven te betalen, omdat ik dan zeer zeker nooit aan al die produkten zou zijn begonnen."
Ze mogen dus blij zijn dat ze me tot nu toe 1 keer eenmalig en verder voor vier andere contracten maandelijks geld (ik kan dus niet eens meer spreken, zoals zij destijds wel deden, en zoals ik altijd heb gedacht, over: mijn inleg...) afhandig hebben kunnen maken.