LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Steun aan niet-betalers

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
EE

Re: Steun aan niet-betalers

Ongelezen bericht door EE »

Betaal NIX.....

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: Steun aan niet-betalers

Ongelezen bericht door Piet »

Als de mensen vertouwen hebben in de stichtingen......... zijn we 5 tot 7 jaar verder !!

Dankzij de acties van PAYBACK is er een doorbraak bereikt en grijpt de politiek in.

Ik betaal niet (Eegalease) met steun van mijn advocaat.

De stichtingen hebben miljoenen euros binnengehaalt en hebben geen haast, zij zijn verzekerd van een goed inkomen voor de komende jaren.

Groeten,
Piet

Tamara

Re: Steun aan niet-betalers

Ongelezen bericht door Tamara »

Vandaag mijn eindafrekeining binnen! €19.475,62 is mijn restschuld volgens Dexia. Al heel wat brieven gestuurd en gelukkig heb ik een prodeo advocaat. Ik kan en wil nioet betalen, ik wil graag mijn geld terug! We zijn ook eegaleasers, dus we hopen maar. De advocaat zegt ook, even wachten, alles stap voor stap, we gaan ons verdedigen en laat Dexia maar een zaak aanspannen, zodat we daar dan de kans voor krijgen. Nou, we wachten maar af.
Wel ben ik bang voor de deurwaarder die beslag zou kunnen leggen op onze spullen op papier, want daadwerkelijk kunnen ze dat niet zonder vonnis.
Lastig, zeer lastig, het grijpt mij en mijn man best erg, we zijn niet zo vrolijk en vrij en we lijden aan spanningsklachten sinds enkele weken. Was het maar voorbij!!!!

Paula
Berichten: 95
Lid geworden op: 03 jul 2003 13:27

Re: Steun aan niet-betalers

Ongelezen bericht door Paula »

Tamara,

Dat geldt voor ons allemaal. Sterkte

Paula

Ragrin 1

Re: Steun aan niet-betalers

Ongelezen bericht door Ragrin 1 »

Er is goed, beter gezegd slecht, veel mis met deze contracten en het aanbieden ervan in het verleden.
Ik ben niet van plan mijn restschuld te betalen, ben aangesloten bij st.leaseverlies en mijn vrouw, die boos is op mij en de hele wereld rond deze contracten, en niet mede ondertekend heeft is aangesloten bij st. eegalease. We wachten nu de aktie van politiek, rechtzaken e.d. af tot er een beslissing is hoe we moeten handelen. To dat moment, krijgt er niemand geld van me, mede doordat ik vrees dat zelfs wanneer ik betaal onder protest en onder voorbehoud van rechten, ik nooit meer een cent terug zie. Zelfs als we in het gelijk worden gesteld, Ragrin... :!: :!: :!:

ant
Berichten: 92
Lid geworden op: 04 jul 2003 09:36

Re: Steun aan niet-betalers

Ongelezen bericht door ant »

als lid van PAYBACK en SLV betaal ik niet, al 14 maanden houd ik dit vol.En nu maar de uitspraak van de rechter afwachten.

ria

Re: Steun aan niet-betalers

Ongelezen bericht door ria »

Ook ik en mijn 2 dochters betalen niet. We hebben er vrede mee, dat we ons geld kwijt zijn wat we al hebben betaald, want weg is weg, maar de restschuld betalen doen we niet, al heeft het wel al wat slapeloze nachten gekost

Gesloten