LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Meerdal centerparcs

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
Jeffrey

Re: Meerdal centerparcs

Ongelezen bericht door Jeffrey »

In zandvoort is CP bezig, omdat gran dorado onderhoud heeft verzuimd op het ruim tien jaar oude park. Dat van heijderbos is jammer, maar dat kan. Toen ik er was waren er ook weinig activiteiten. Het heijderbos organiseert veel, maar er moet wel voldoende publiek komen!! Anders levert zo'n activiteit natuurlijk ook niets op. Heel jammer voor u, en ik begrijp dat u ontevreden bent, maar meer dan een klacht indienen is waarschijnlijk niet mogelijk, al zijn ze bij centerparcs wel courant.

Dat verhaal met die inbraken komt op mijn over als een broodje aap verhaal. Als er vreemden op het park rijden pakt de parkpatrouille die wel op, zeker om 4 uur snachts hoor, want dan is er geen enkele activiteit meer op het park, dus alles valt op!

mvg. Jeffrey (www.cpfriends.nl.tt)

Betty

Re: Meerdal centerparcs

Ongelezen bericht door Betty »

Wij gaan al jaren met de Kinderen naar centerparcs en het bevalt ons prima en ja het is duur, maar je hebt dan ook wel veel luxe en vele verschillende Facilliteiten
Onze kinderen zijn nu 17 en 16 en ze gaan nog graag mee
En ook wij hebben wel eens een klacht gehad maar die werd dan heel erg netjes opgelost
We hebben alle parken al gehad en sommige parken meerdere keren we zijn net terug uit Vossemeren en we hopen snel weer te gaan

Jeffrey

Re: Meerdal centerparcs

Ongelezen bericht door Jeffrey »

Het kan dus ook heel positief! Helaas is ons forum gisternacht plat gegaan en zijn alle posts nu weg :(. We zijn binnenkort terug op www.cpfriends.nl.tt

Gast

Re: Meerdal centerparcs

Ongelezen bericht door Gast »

Nou, dat mag ook wel voor dat geld, maar als ik die verhalen hier lees, ga ik voor dat geld liever naar een hotel in het buitenland.

Loenepoen

Re: Meerdal centerparcs

Ongelezen bericht door Loenepoen »

Ik heb ook hele goede ervaringen met cp hoor, ben op bijna alle parken vgeweest en wij hebben echt nog NOOIT rare dingen meegemaakt. Voor ons volgend jaar weer cp hoor.

Loenepoen

Sonja
Berichten: 823
Lid geworden op: 03 jul 2003 22:09

Re: Meerdal centerparcs

Ongelezen bericht door Sonja »

Ons huis stonk ook naar pies.
En als je daar wat wil doen, moet je je scheel betalen.

We gingen laatst nog 1 avond zwemmen, . Ze zeiden dat
het tot 10 uur was.
Maar om 9 uur moesten we al weg en werd het bad gesloten,
ook de restaurants en bars.
niks te doen savonds, en het was mei vakantie.
Ik heb heeeeeel veel mensen horen klagen en saggerijnig
zien kijken. Net een gevangenis daar.
brrr... nee, nooit meer.
Slagharen is wel wat beter zeg!

Jeffrey

Re: Meerdal centerparcs

Ongelezen bericht door Jeffrey »

Welk park was dat?

Jeffrey

Re: Meerdal centerparcs

Ongelezen bericht door Jeffrey »

Ah meerdal, bent u ook op de hoogte van de situatie daar? Het is één van de oudere cp parken, en dat is te merken, vooral aan de bungalows. Verder is recent het dak van het restaurant ingestort en Meerdal is meest geschikt voor mensen die rust zoeken, vandaar dat er zo weinig georganiseerd werd. Wat betreft het vroege sluiten van het centrum, erg vreemd, wellicht had u het bij de parkmanager na kunnen vragen, in plaats van meteen te klagen...

Gast

Re: Meerdal centerparcs

Ongelezen bericht door Gast »

is het dak alweer ingestort? :shock:

Jeffrey

Re: Meerdal centerparcs

Ongelezen bericht door Jeffrey »

Haha (not), u weet wel, wanneer dat bericht in de media was...

Sonja
Berichten: 823
Lid geworden op: 03 jul 2003 22:09

Re: Meerdal centerparcs

Ongelezen bericht door Sonja »

het was dat park bij Nijkerk daar. Ben de naam kwijt.

en trouwens, bij elke CP waar ik ben geweest, rijden de
vrachtwagens voor de bevoorrading over het terrein, ze gaan
op en aan de ruimte door daar, zeer onrustig, en op tijden
die zeer ongezellig zijn.
Neen, een geldfabriek, echt wel.

Ik vind het gewoon geen gezellige sfeer daar,
het zwembad ook, heel hoog plafond, de geluiden
raken elkaar van de ene hoek aan de andere, het is
een lawaai dan, daar wordt je alleen maar moe van.
Ik ben het zat.
voor ontspanning moet je daar niet wezen.

oh ja, je mag ook niet je eigen eten en drinken meenemen,
dan wordt er niet genoeg verdiend.
als je ziet wat het allemaal kost heb ik al gegeten en gedronken.

Mijn zoontje vond het allemaal wel prachtig, die lange glijbaan
en de wildwaterbaan. Dat was het enige p0sitieve.

groet.
Sonja.

Sonja
Berichten: 823
Lid geworden op: 03 jul 2003 22:09

Re: Meerdal centerparcs

Ongelezen bericht door Sonja »

Het was de Eemhof.

En nog wat, ik vond het water in dat subtropisch zwembad
allesbehalve warm.
ik vond het ronduit koud.
Jammer hoor, met wat meer fantasie zou het
een goed park kunnen zijn.

Sonja.

Jeffrey

Re: Meerdal centerparcs

Ongelezen bericht door Jeffrey »

Zowaar voor het eerst sinds jaren dat ik een klacht over de Eemhof hoor! Het paradepaardje van CP heeft het meestal wel goed voor elkaar... Laat ik zeggen dat je geen water van 70 graden in dat bad kan gooien...

Gast

Re: Meerdal centerparcs

Ongelezen bericht door Gast »

DE eemhof, is dat niet die tent die laatst helemaal afgefikt is>>

Gast

Re: Meerdal centerparcs

Ongelezen bericht door Gast »

mooie attractie!!

Gast

Re: Meerdal centerparcs

Ongelezen bericht door Gast »

mooie attractie!!

Gast

Re: Meerdal centerparcs

Ongelezen bericht door Gast »

wat is die Jeffrey voor zielig figuur, weet alles beter, zal ongetwijfeld een van de vele oersimpele functies binnen Center Parcs bekleden en wil een dikke halen bij zijn baas.

Jeffrey

Re: Meerdal centerparcs

Ongelezen bericht door Jeffrey »

Mensen die reageren onder de naam gast zijn zielig ;) en vooral u! Ik werk niet bij CP en dat ben ik ook niet van plan om te gaan doen, maar ik vindt het een fascinerend bedrijf en ik schuw ook niet om kritiek op CP te hebben, vrees niet! Alleen wat je hier tegenkomt zijn mensen die klagen over allerlei dingetjes die je met de plaatselijke directie op kan lossen en dan is er niets meer aan de hand. Het zwemparadijs met een laag plafond, mijn idee van ruimtebeleving is het niet hoor en toch vind ik het heel ontspannend, maar sommige mensen moeten altijd wat te zeuren hebben. Kunnen ze niet op het zwembad zeuren, dan zeuren ze maar over het plafond van dat zwembad (en neem dat zinnetje niet letterlijk, dat is niet humoristisch)

Gast

Re: Meerdal centerparcs

Ongelezen bericht door Gast »

Ik ben op de Eemhof geweest en ben verdwaald zo groot is het en je kunt er ook kleiduiven schieten als ze tenminste overvliegen.

Het is er niet duur alleen het water uit de kraan is er ijskoud.

GAST

Jay

Re: Meerdal centerparcs

Ongelezen bericht door Jay »

Sonja praat over een hoop dingen die overal een probleem zouden zijn en niet specifiek aan centerparcs of de eemhof liggen.

Waarom moet je centerparcs afzeiken. Het geluid in je gemeentelijke zwembad zal echt niet minder zijn tijdens schoolzwemmen als al die blije kinderen lopen te gillen, alleen kom je er dan niet.

Dan hoor ik ook nog iets over de bevoorrading, nu loop je te etteren dat er vrachtwagens rijden en anders loop je te zeuren dat de schappen in de supermarkt leeg zijn en dat je niets kunt bestellen op het terras. beetje kortzichtig allemaal. Als je rust wil ga dan op een onbewoondeiland zitten, zijn wij ook gelijk van dit gezeur af!

Gesloten