LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Norton 2008 heeft helaas geen reclame onderdrukken meer.
Re: Norton 2008 heeft helaas geen reclame onderdrukken meer.
Dat begrijp ik helemaal en daar had ik het ook niet over.Het topic lag na deze mededeling ( en het antwoord )Stil en er is/was geen reden om weer te beginnen.Het gaat me niet specifiek om Norton maar zeuren om het zeuren. dat doe jij dus niet.
Jor.
Jor.
ik heb gelezen dat er enthousiast werd gereageerd op ad block pro
daar ik ook norton 2008 heb en geen reclame onder drukker meer
ik heb het kleine programma gedownload, het verschijnt inderdaad onderin bij de webpagian die je bezoekt maar,,, ik krijg het niet aan de praat
dus heb ik nog steeds vervelende reclames
wie weet er een uitleg hoe ik het moet instellen?
heel graag, en alvast dank
( het is een antwoord en bedankje voor jor en het is van december 2007
groet els
daar ik ook norton 2008 heb en geen reclame onder drukker meer
ik heb het kleine programma gedownload, het verschijnt inderdaad onderin bij de webpagian die je bezoekt maar,,, ik krijg het niet aan de praat
dus heb ik nog steeds vervelende reclames
wie weet er een uitleg hoe ik het moet instellen?
heel graag, en alvast dank
( het is een antwoord en bedankje voor jor en het is van december 2007
groet els
Laatst gewijzigd door sinsing op 12 jul 2008 00:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Norton, de grootste troep die er is.
ik verwacht een hulpantwoord en niet dat norton troep is daar heb ik niks aan ik heb er nooit problemen meegehad, ik wil alleen de handleiding van AD BLOCK PRO
meer niet
ook geen disscussie
ik wil graag hulp en als dat hier niet kan ga ik het ergens anders zoeken
wel jammer
want degene die enthousiast was , daar had ik graag een antwoord van gehad
meer niet
ook geen disscussie
wel jammer
want degene die enthousiast was , daar had ik graag een antwoord van gehad
en dat was spiderben
als die reageert wil ik heel graag zijn antwoord hebben op
AD BLOCK PRO
verder vind ik het maar een hoop heen en weer gezwam
HEEL JAMMER
als die reageert wil ik heel graag zijn antwoord hebben op
AD BLOCK PRO
verder vind ik het maar een hoop heen en weer gezwam
HEEL JAMMER
@BBCS : hou nou maar op , jij weet dat je gelijk hebt over Norton en een heleboel andere zaken , en ik weet ook dat je gelijk hebt - negen van de tien keer zo ongeveer.(zoals in dat Microsoft oplichting verhaal ook).
Maar tussen gelijk hebben en gelijk krijgen zit een heel verschil.
Laat het maar even gaan .......
Maar tussen gelijk hebben en gelijk krijgen zit een heel verschil.
Laat het maar even gaan .......
Het komt waarschijnlijk omdat na 14 dagen ( of als je het al eerder downloade gelijk ) betaalt dient te worden.Ad Block Pro blijft daarna wel gewoon op je computer aanwezig maar werkt niet meer. Er is een mogelijkheid om het gratis te krijgen al zul je het dan naar het Nederlands dienen te vertalen.
http://www.adblockpro.com/free.html
http://www.adblockpro.com/
PS. De antwoorden van iemand als BBCS zijn de reden dat er vrijwel geen nieuwe mensen hier om hulp komen vragen.Welke hulp geef je nu aan iemand wanneer je uitsluitend roept, Gooi het maar weg, dit terwijl het vaak gekocht is voor veel geld. Blijft ook onverlet dat BBCS zelf heeft erkend de 2008 versie niet te hebben getest op grond van zijn slechte ervaring met de de vorige versie's.Tikje dom en kortzichtig want uit eigen ervaring ( al gebruik ik het nu niet meer door het ontbreken van de reclameblocker ) weet ik dat het weinig extra tijd kost en echt niet op elke computer tot problemen leid.Ik hoop dat dit weer niet leid tot opnoemen van alle voor en tegen van de andere progs, dit is namelijk al in het begin van dit topic te vinden.
http://www.adblockpro.com/
PS. De antwoorden van iemand als BBCS zijn de reden dat er vrijwel geen nieuwe mensen hier om hulp komen vragen.Welke hulp geef je nu aan iemand wanneer je uitsluitend roept, Gooi het maar weg, dit terwijl het vaak gekocht is voor veel geld. Blijft ook onverlet dat BBCS zelf heeft erkend de 2008 versie niet te hebben getest op grond van zijn slechte ervaring met de de vorige versie's.Tikje dom en kortzichtig want uit eigen ervaring ( al gebruik ik het nu niet meer door het ontbreken van de reclameblocker ) weet ik dat het weinig extra tijd kost en echt niet op elke computer tot problemen leid.Ik hoop dat dit weer niet leid tot opnoemen van alle voor en tegen van de andere progs, dit is namelijk al in het begin van dit topic te vinden.
@ jor:
En waarom blijven dan klanten komen met de raarste problemen?
Voor alle duidelijkheid:
Met wat jij zegt, was net 2008 uit.
Nu weet ik dat er niks veranderd is: de problemen blijven.
Nu ook weer, de ene na de andere klant komt met problemen met Norton.
En waarom blijven dan klanten komen met de raarste problemen?
Voor alle duidelijkheid:
Met wat jij zegt, was net 2008 uit.
Nu weet ik dat er niks veranderd is: de problemen blijven.
Nu ook weer, de ene na de andere klant komt met problemen met Norton.
Hier gaat het om!!!De vraag van sinsing.Geplaatst op 11 Jul 2008 23:41 door sinsing
ik verwacht een hulpantwoord en niet dat norton troep is daar heb ik niks aan ik heb er nooit problemen meegehad, ik wil alleen de handleiding van AD BLOCK PRO
meer niet
ook geen disscussie
Het gaat helemaal niet om wat jij ervan vind!.Mensen komen voor hulp en niet voor jou opmerkingen. Begrijp trouwens ook niet dat de computers/laptops in mijn omgeving die van de 2008 versie zijn voorzien geen problemen hebben, ook ik had die zowel op mijn nieuwe laptop als mijn desktop niet met de 2008versie.Door het weglaten van de reclameblocker uit deze versie ( die prima werkte ) heb ik nu G-Data 2008 Internet security die wel voorzien is van een blocker, en dat is de enige reden.Maar goed, ook hier schiet de vraagsteller niets mee op en stop ik er over.
Jor.
oke ik heb ad- block pro aan de praat gekregen
ik! ben er wel blij mee
en mijn norton werkt uitstekend.
ook altijd goed gewerkt
nooit een gecrashte computer gehad
veel plezier allemaal met het forum
groetjes
ik! ben er wel blij mee
en mijn norton werkt uitstekend.
ook altijd goed gewerkt
nooit een gecrashte computer gehad
veel plezier allemaal met het forum
groetjes
Bedankt voor de terugmelding in ieder geval.
Mvg Jor.
Mvg Jor.
hallo graag even een vraagje aan jor
ik had ad block hardstikke goed, maar nu moet ik gaan betalen, ( met creditcard en dat doe ik niet graag met de computer vandaar ) maar jij had het over een gratis versie van ad block pro, die je dan zelf moest vertalen van engels naar nederlands, ook geen probleem
hoe ga ik dat doen?
nu geeft deze ad block pro aan ( logisch ) registreer, maar ik heb geen code
en als ik het opnieuw download pakt hij niet, ook logisch want dit heb ik al 30 dagen gratis uitgeprobeerd
heb je een idee, want ik vind het een goed werkend programma
alvast bedankt
groet van els
ik had ad block hardstikke goed, maar nu moet ik gaan betalen, ( met creditcard en dat doe ik niet graag met de computer vandaar ) maar jij had het over een gratis versie van ad block pro, die je dan zelf moest vertalen van engels naar nederlands, ook geen probleem
hoe ga ik dat doen?
nu geeft deze ad block pro aan ( logisch ) registreer, maar ik heb geen code
en als ik het opnieuw download pakt hij niet, ook logisch want dit heb ik al 30 dagen gratis uitgeprobeerd
heb je een idee, want ik vind het een goed werkend programma
alvast bedankt
groet van els
Je kunt het nog steeds vertalen in het Nederlands, nadat je dat gedaan hebt is de beloning een code om adblock gratis te blijven gebruiken.
Hier is de verwijzing.
En als je klaar bent stuur je het hier heen.
When you complete your work, please send to us [email protected]
Mvg Jor.
Hier is de verwijzing.
En als je klaar bent stuur je het hier heen.
When you complete your work, please send to us [email protected]
Mvg Jor.
hoi jor. ik heb het weer gedownload en ben naar support adblock pro.com gegaan, waar ik te zien krijg waar het tekentje zich bevind onderin de taakbalk.
ik heb het verder maar gevraagd per e-mail
of ik nu een code krijg
ik doe vast iets fout?
het programma zit er nog maar wordt niet groen
jij enig idee?
mvg. els
ik heb het verder maar gevraagd per e-mail
of ik nu een code krijg
ik doe vast iets fout?
het programma zit er nog maar wordt niet groen
jij enig idee?
mvg. els
Je hebt het dus helemaal naar het Nederlands vertaalt op via de email naar hun gestuurd?. Zo ja, dan zal je binnen een paar dagen de code die je permanent kunt gebruiken in je mailbox. Tenminste, dat is wat mij verteld is.
Mvg Jor.
Mvg Jor.
hoi jor, ik heb eigenlijk niks hoeven te vertalen, want het ging vanzelf in het nederlands, daar kon je voor kiezen
ik heb in het engels een e-mail gestuurd met de vraag of ik nu een code ga ontvangen
ik ben bang dat ik toch moet gaan betalen wat ik eigenlijk geen probleem vind maar het staat in dollars, en ik hou niet van mijn creditcardgegevens op internet te zetten
ik had gisteren nog even ad block extra of zoiets gedownload, maar dat is ook maar voor 15 dagen dus dat schiet ook niet op en daar komt bij dat mijn internet het gelijk niet meer deed. dus die heb ik er heel snel vanaf gehaald.
heb jij ook ad block? en hoe heb jij dat dan gedaan? of weet je nog een andere in het nederlands?
het programma vraagt nu wel steeds om registratie maar ja ik heb geen code
nou maar even afwachten dan, vervelend he die reclames en flashdingen?
groetjes els
ik heb in het engels een e-mail gestuurd met de vraag of ik nu een code ga ontvangen
ik ben bang dat ik toch moet gaan betalen wat ik eigenlijk geen probleem vind maar het staat in dollars, en ik hou niet van mijn creditcardgegevens op internet te zetten
ik had gisteren nog even ad block extra of zoiets gedownload, maar dat is ook maar voor 15 dagen dus dat schiet ook niet op en daar komt bij dat mijn internet het gelijk niet meer deed. dus die heb ik er heel snel vanaf gehaald.
heb jij ook ad block? en hoe heb jij dat dan gedaan? of weet je nog een andere in het nederlands?
het programma vraagt nu wel steeds om registratie maar ja ik heb geen code
nou maar even afwachten dan, vervelend he die reclames en flashdingen?
groetjes els
Je zult toch even wat meer geduld moeten hebben. volgens mij heb je die mail gisteren pas verzonden en antwoord zal best wel komen. of je het nu op de juiste manier hebt vertaald weet ik niet want het staat nog steeds open.Maar goed, om antwoord op je vraag te geven,ik heb adblock verwijderd en toen G-Data Internet Security 2008 NL gekocht waar gelukkig een goede Bannerblocker inzit.Geplaatst op 16 Aug 2008 12:26 door sinsing
--------------------------------------------------------------------------------
hoi jor, ik heb eigenlijk niks hoeven te vertalen, want het ging vanzelf in het nederlands, daar kon je voor kiezen
http://www.comcol.nl/detail/63359.htmG DATA AntiVirus: DoubleScan: tot beste bekroonde virusherkenning; OutbreakShield: onmiddellijke bescherming tegen nieuwe virussen; nieuwe heuristiek ontdekt meer onbekende virussen; verbeterde bescherming tegen virussen, wormen, rootkits, spyware, dialers, trojaanse paarden, backdoors e.v.a.; virusblokkering voor mails en Instant Messaging.
G DATA Personal Firewall: bekroonde bescherming tegen aanvallen; nieuwe optimalisatie voor games: automatisch; omschakelen op Autopilot voor transparante firewallbescherming; eenvoudige bediening dankzij nieuwe regels; vier beveiligingsniveaus of expertmodus.
G DATA AntiSpam: uitgebreid met taalblokkering: herkent en blokkeert naar wens tien verschillende mailtalen.
G DATA Kinderslot: individueel gebruikersprofiel, blokkering tegen erotiek e.v.a.; Keywort-Filter om volledige teksten te doorzoeken (uitbreidbaar).
<<<<G DATA Webfilter/Gegevensvernietiger: sporenwisser en gegevensvernietiger; blokkeert banners, popups, Flash, Java/VB script>>>>
Gewoon in Amsterdam bij comuptercollectief voor nog geen €45.- . Was ik van al dat gezeur af.
Mvg Jor.
ik had deze al is gedownload maar dit was ook een 15 dagen probeer en daarna betalen , dat geeft niet maar ik wil niet met mn creditcard betalen op internet
ik zou willen dat ze het in de winkel verkochten
o ja en na het downloaden zal ik wel wat verkeerd hebben gedaan, want ik kon niet meer internetten, toen heb ik het er maar weer vanaf gehaald
het was ook in het engels
en is dit ook te gebruiken voor IE dat je weet?
gr. els
ik zou willen dat ze het in de winkel verkochten
o ja en na het downloaden zal ik wel wat verkeerd hebben gedaan, want ik kon niet meer internetten, toen heb ik het er maar weer vanaf gehaald
het was ook in het engels
en is dit ook te gebruiken voor IE dat je weet?
gr. els
even voor jor, als ik dit programma in de winkel ga kopen, krijg ik dan geen gedoe met mijn norton?
gr.els
gr.els
Dat krijg je dus absoluut wel!. G-Data Internet Security 2008 is een compleet progamma en twee virusscanners ( zeker Norton ) geeft altijd narigheid.Je zult net als ik deed Norton dienen te verwijderen en dan pas G-Data erop zetten,anders kom je van de regen in de drup.
Het is veel beter dan Norton ( sneller en minder belasting van de computer ) en deze is natuurlijk inclusief een hele goede bannerblocker. Werkt prima samen met IE 6/7G DATA AntiVirus: DoubleScan: tot beste bekroonde virusherkenning; OutbreakShield: onmiddellijke bescherming tegen nieuwe virussen; nieuwe heuristiek ontdekt meer onbekende virussen; verbeterde bescherming tegen virussen, wormen, rootkits, spyware, dialers, trojaanse paarden, backdoors e.v.a.; virusblokkering voor mails en Instant Messaging.
G DATA Personal Firewall: bekroonde bescherming tegen aanvallen; nieuwe optimalisatie voor games: automatisch; omschakelen op Autopilot voor transparante firewallbescherming; eenvoudige bediening dankzij nieuwe regels; vier beveiligingsniveaus of expertmodus.
G DATA AntiSpam: uitgebreid met taalblokkering: herkent en blokkeert naar wens tien verschillende mailtalen.
G DATA Kinderslot: individueel gebruikersprofiel, blokkering tegen erotiek e.v.a.; Keywort-Filter om volledige teksten te doorzoeken (uitbreidbaar).
<<<<G DATA Webfilter/Gegevensvernietiger: sporenwisser en gegevensvernietiger; blokkeert banners, popups, Flash, Java/VB script>>>>