LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Absurd ophogen van beltegoed bij DailyCom / Onbereikbaarheid

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Stonewall
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 mar 2010 19:10

Re: Absurd ophogen van beltegoed bij DailyCom / Onbereikbaarheid

Ongelezen bericht door Stonewall »

Dan heb je geluk. Wij zijn er achter gekomen dat we in de loop van tijd ruim € 1400 euro beltegoed hebben opgebouwd en in het laatste half jaar is ook nog eens ruim € 300,-- teveel afgeschreven. Ik heb een week geleden een mail gestuurd naar alle emailadressen die ik op fora kon vinden maar tot nu toe geen reactie. Had ze tot vandaag gegeven om te reageren voordat ik maatregelen ging nemen. Helaas voor dailycom zijn ze te laat.

MyDailyComplaints
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 jun 2010 17:58

Re: Absurd ophogen van beltegoed bij DailyCom / Onbereikbaarheid

Ongelezen bericht door MyDailyComplaints »

Ik word weer opnieuw lastig gevallen door DailyCom die aangeeft dat er nog 7 rekeningen openstaan. Deze moet ik binnen 5 werkdagen betaald hebben.
Ik heb ze destijds herhaaldelijk gemaild maar daar kreeg ik nooit een reactie op.
Ook heb ik ze regelmatig geschreven maar ook daar kreeg ik nooit antwoord op.
Telefonisch zijn ze ook nooit te bereiken. Ik heb om opheldering gevraagd over de absurd hoge Starttarieven. Juist ja, ook nu geen antwoord.

Eind december ben ik uiteindelijk overgestapt naar Euphony. Veel voordeliger al is het alleen maar voor wat betreft het Starttarief.

Andriesb
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 mar 2008 11:04

Re: Absurd ophogen van beltegoed bij DailyCom / Onbereikbaarheid

Ongelezen bericht door Andriesb »

Dailycom begint zich weer te roeren. Waarom wordt Raymond Schrama niet door justitie opgepakt wegens oplichting?
Ik schreef onderstaande mail, waar ze waarschijnlijk niet eens op antwoorden (zoals gebruikelijk)
Oplichters,

Al weer 1 1/2 jaar ben ik van jullie verlost. Ik heb meerdere emails en brieven gezonden, waarop jullie niet antwoorden. Wij hebben alle facturen netjes betaald, maar niet de kosten, die jullie ineens onder de noemer "starttarieven" ging opvoeren.
De laatste factuur van 7,63 euro voor gesprekskosten (hetgeen niet eens kan, want toen waren we al op KPN overgegaan, staat voor 16,39 euro extra aan startkosten. Maar nog meer absurd, een bedrag van 987,80 als aanvuling op het beltegoed!

Wanneer jullie mij nog eens lastig vallen, dan zal ik niet aarzelen om met terugwerkende kracht jullie al mijn inspanningen in rekening te brengen en deze via een deurwaarder te laten verhalen.
Verder zal ik via de media jullie bedrijf en Raymond Schrama aan de schandpaal laten plaatsen.

Andries F. Bongers


daalhuisen
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 jul 2010 15:57

Re: Absurd ophogen van beltegoed bij DailyCom / Onbereikbaarheid

Ongelezen bericht door daalhuisen »

Wij zijn jaren klant geweest bij Dailycom, totdat wij overstapten op glasvezel en dus geen KPN meer hadden. Bij de laatste incasso hebben we gebeld met de mededeling dat we dat vooruitbetaald tegoed nooit meer gingen verbruiken. Gaf niet, zou na opzegging worden teruggestort. Wij hebben het nu over medio april 2009. Als ik inlog op 'mijndailycom' staat er nog altijd keurig dat we € 149,68 terug gaan ontvangen (er staat alleen niet bij wanneer)... Schrijven, mailen en bellen heeft geen zin. 2x een medewerker gesproken die het raar vond en de administratie zou melden dat het in orde moest maar komen, maar geen resultaat. De helpdesk is een lachertje, er draait altijd een bandje met de melding dat we er alleen op woensdag en vrijdag zijn, en dat bandje draait ook op woensdag en vrijdag, soms afgewisseld door een bandje dat melding maakt van extreme drukte en of je het later zelf weer wilt proberen..
Eigenlijk gewoon diefstal, zou je daar aangifte van kunnen doen? Aangetekende brieven etc hebben in elk geval geen enkel nut.

ms.bohmer
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 nov 2010 12:12

Re: Absurd ophogen van beltegoed bij DailyCom / Onbereikbaarheid

Ongelezen bericht door ms.bohmer »

Nou wij proberen ze al sinds mei 2010 te bereiken maar zonder resultaat, zelfs het emailadres vande klantenservice doet het niet meer!! Wij kregen een rekening van 2500 euro terwijl we maar voor ongeveer 120 euro per jaar bellen. Wie kan mij helpen, hoe komen we van ze af??? Wij willen overstappen maar moeten eerst in contact komen met dailycom voordat dit kan!! Wie heeft de oplossing?

Gesloten