Autoriteits probleem?Als je dat niet kan begrijpen, zijn we uitgepraat en dien jij te zwijgen.
Als die consumenten autoriteit alleen naar de consument kijkt en niet naar de winkelier en de fabrikanten, dan heb ik inderdaad schijt aan die consumenten autoriteit.
De douane werkt volgens regels en richtlijnen. Het is duidelijk dat BBCS problemen heeft met regels die voor hem minder goed uitvallen.De oorzaak hiervan was dat ergens een douane moeilijk deed.
Goede manier om discussie te voeren als je geen gelijk krijgt.Jij bent echt zwaar gestoord.
Donder op met die onzin.
Netto winstmarge? Dan moet je een gat in de lucht springen. Meeste bedrijven maken dat niet. Is het bruto? Dan lijkt het me verstandiger je geld te beleggen.Maar als de winstmarges tussen de 5 en de 12% liggen, dan is er iets grondig mis.
Is de winstmarge die een winkelier maakt het probleem van een consument ? Je schuift jouw probleem af op andereKijk, bij de hogere winstmarge kan ik makkelijker die garantieafwikkelingen zelf dragen, maar door die idiote lage winstmarges is dat een echt probleem.
Ook dat is niet jouw probleem, Als jij je service goed verzorgt krijg je daar automatisch een klantenkring mee.En wat die grootgrutters doen, kan ik al helemaal geen service noemen.
[/quote]Ik ben voor een systeem dat alleen diegene computers mogen verkopen die er ook verstand van hebben, maar ook de service en nazorg goed regelen.
En wie bepaalt dit? Dit lijkt me een typisch geval van: bepaalde winkel ketens proberen uit te sluiten.
Al met al lijkt het me dat BBCS probeert alle problemen die hij zelf heeft af te schuiven