LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] misleiding door dating site www.be2.nl

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
therocker
Berichten: 5
Lid geworden op: 12 okt 2009 20:15

Re: misleiding door dating site www.be2.nl

Ongelezen bericht door therocker »

Oke, ik probeer het nog eens via de mail ([email protected] ). Als het nu alsnog in orde wordt gemaakt dan zal ik dit hier ook melden.

Celest
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 nov 2009 10:32

Re: misleiding door dating site www.be2.nl

Ongelezen bericht door Celest »

Nadat ik 1 week gratis member was kreeg ik op 23-11 een aanbieding:

Beste celest,

Ligt er misschien in uw inbox een bericht van de partner van uw dromen op u te wachten? U zult dit nooit te weten komen als u dit bericht niet leest…

Met uw huidige lidmaatschap krijgt u slechts een voorproefje te zien van wat wij voor u kunnen betekenen. Om volledig te kunnen profiteren van be2 moet u een Premiumlidmaatschap afsluiten. U kunt dan op een veilige manier communiceren met al uw partneraanbevelingen.

Speciaal voor u heb ik nu een exclusieve aanbieding. Omdat uw profiel overeenkomt met wat veel be2-leden zoeken, kan ik u een exclusieve korting geven van maar liefst 70%. Maar alleen als u binnen 48 uur reageert!

Maak vandaag nog gebruik van deze speciale aanbieding, dan kunt u binnen enkele minuten:

• Alle berichten in uw inbox lezen - kijk wat uw partneraanbevelingen u schrijven, en reageer op berichten die u bevallen
• Profielen bekijken - neem een kijkje bij een partneraanbeveling die zijn of haar foto voor u heeft vrijgegeven
• Onbeperkt berichten schrijven - stuur berichten naar wie u maar wilt en beantwoord ontvangen berichten zo vaak u maar wilt

Als u nu een Premiumlidmaatschap van 6 maanden afsluit profiteert u van dit alles voor slechts € 7,99 per maand - u bespaart dus bijna € 132!

Een Premiumlidmaatschap afsluiten is zo gebeurd - en meteen daarna kunt u berichten lezen en schrijven en in contact komen met al uw partneraanbevelingen. En wie weet maakt u al snel een afspraak om elkaar eens te bellen of zelfs te ontmoeten. Mis deze kans niet!
============================================
Op 24-11 ben ik via de link lid geworden. Toen ik op akkoord durk kreeg ik een melding dat ze €179,40 van mijn rekening zouden afschrijven.Ik ben gelijk dan de site afgegaan (en ook niet meer op de site teruggegaan) enIk heb ze direkt een mail gestuurd dat er een fout werd gemaakt en dat ik de lidmaatschap ongedaan wilde maken.
Toen kreeg ik een dag later het volgende bericht van Be2:

Wij ontvingen uw bericht waarin u ons om gedeeltelijke of volledige restitutie van de lidmaatschapsbijdrage verzocht.

Aan uw verzoek om restitutie kunnen wij niet voldoen daar u reeds gebruik heeft gemaakt van diensten die uitsluitend tegen betaling worden verstrekt. U heeft de gelegenheid gehad om persoonlijke informatie met andere leden uit te wisselen, mogelijkerwijze heeft u reeds iemand leren kennen. Wij kunnen u derhalve niet van uw verplichtingen ontbinden.

Wij hopen op uw begrip voor ons standpunt.
============================================
Dit is complete oplichting..!!!!! Ik ben niet meer op de site geweest en heb zeker geen gebruik gemaakt van hun "diensten"
Inmiddels is het bedrag al wel van mijn rekening afgeschreven en ik kan het volgens de bank niet meer terugboeken omdat het gaat om een zogenaamde 1-dags-incasso. Dit is een eenmalig incasso-procedure die malafide kansspel bedrijf ook gebruiken...!!!!!!!!

Ik heb be2 een mail gestuurd dat ik helemaal geen gebruik heb gemaakt van hun diensten en dat ik het niet eens ben met de betaling van 179,40. Vooral niet omdaat ik gebruik had gemaakt van een aanbieding van €7,99 per maand. Het is nu angstvallig stil bij be2. Ik kreeg nog dt bericht van be2:

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij hebben uw vraag doorgestuurd naar een collega. Zodra wij meer weten over de stand van zaken, nemen wij contact met u op.

Ik wacht af. Inmiddels heb ik al wel gebeld met mijn rechtbijstand, deze bericht geplaatst op radar, contact gezocht met stichting ombudsman en zal ik, indien ik niks hoor, binnen 5 dagen aangifte doen bij de politie.

therocker
Berichten: 5
Lid geworden op: 12 okt 2009 20:15

Re: misleiding door dating site www.be2.nl

Ongelezen bericht door therocker »

Ik heb nog dezelfde dag gereageerd. Maar heb nog geen reactie/bevestiging ontvangen.

therocker
be2 schreef:Beste therocker,

De opzeggingsbrief is blijkbaar niet op tijd binnengekomen. Opzegging per mail is wel mogelijk overigens. Op de website staat het mailadres en hoe je dat kunt doen. Kun je je gegevens mailen naar [email protected] ? Dan maken we het alsnog in orde.

Groet,

be2 webmaster

Aavanes
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 dec 2009 15:06

Re: misleiding door dating site www.be2.nl

Ongelezen bericht door Aavanes »

Ondanks wat be2 webmaster beweerd zeggen hun algemene voorwaarden het volgende:

indien de klant niet
>> veertien dagen voor afloop van de toegangsperiode met opgave van zijn
>> volledige naam evenals zijn pseudoniemen schriftelijk per post of per fax
>> opzegt

Dus per post of fax opzeggen hun fax nummer 020 2062027

Ik heb ook een probleem met ze maar ik laat het er maar eens op aankomen. Ga met plezier naar de rechter om deze boevenbende te leren.
Het zou mooi zijn als TrosRadar hier toch eens iets aan doet want deze datingbureau's misbruiken het feit dat veel mensen er liever niet voor uit durven komen dat ze internetdaten. Daardoor wordt snel betaald.

therocker
Berichten: 5
Lid geworden op: 12 okt 2009 20:15

Re: misleiding door dating site www.be2.nl

Ongelezen bericht door therocker »

Ondertussen heeft be2 doodleuk 179 Eur afgeschreven. Laat ik blokkeren dus.
Ook op mails naar [email protected] reageren ze dus gewoon niet.

Wie pakt deze criminelen aan?

be2
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 okt 2009 09:26

Re: misleiding door dating site www.be2.nl

Ongelezen bericht door be2 »

Namens be2 willen we graag reageren op enkele klachten op o.a. deze website. Be2 is één van de grootste datingsites in Nederland en daarbuiten en heeft klachtenafhandeling hoog in het vaandel staan. Door het grote aantal leden (meer dan 18 miljoen leden wereldwijd) en de enorme toestroom van leden het afgelopen jaar leidt dit, zoals ook bij andere datingsites, soms tot vervelende situaties bij de afhandeling. Echter: gelukkig ook tot veel gelukkige leden die hun partner via ons gevonden hebben. Om de vervelende situaties te beperken heeft be2 sinds heden o.a. de volgende maatregelen genomen:
- Alle vragen aan klantenservice worden binnen 24 uur beantwoord, ook in het weekend.
- Opzegging van een betaald Premiumlidmaatschap kan nu ook heel gemakkelijk via internet, gewoon even inloggen en via `instellingen`of `FAQ` naar opzeggen Premiumlidmaatschap gaan.
- Als u uw wachtwoord niet meer weet is opzeggen per fax naar 020-8907910 ook nog steeds mogelijk of stuur gewoon een mail naar [email protected], dat is voldoende. Let wel op dat u dit tijdig (14 dagen voor het einde van de abonnementsperiode) doet en al uw gegevens zoals e-mail en username opgeeft.
- Als extra service herinneren we u 6 weken voor het einde van uw Premiumlidmaatschap aan de verlenging van uw abonnement en bieden u de mogelijk tot opzegging via internet
- De informatie op de website over o.a. opzegging is sterk uitgebreid
- Als u het oneens bent met een betaling stuur dan een mail naar [email protected]. Als u onterecht een abonnementsperiode in rekening is gebracht zal het bedrag teruggestort worden. Storneer nooit via de bank want dan blijft de verplichting tot betaling bestaan en loopt het abonnement door. Neem gewoon even contact op met be2
- Zoals alle andere datingwebsites zijn er onder onze leden helaas ook minder goedwillende leden die de website gebruiken om spamberichten te sturen naar andere leden, heel vervelend. Mocht u, ondanks alle maatregelen die wij nemen, een dergelijk bericht hebben ontvangen kunt u dit voortaan rapporteren op de site (rapporteren als spam) of neem even contact met [email protected] met de naam van het betreffende lid. Be2 zal dan onmiddelijk maatregelen nemen.
- Als uw ideale match er niet bij zit kunt u leden uit uw lijst verwijderen, u krijgt dan automatisch nieuwe partnervoorstellen
In geval van andere vragen neem even contact met ons op, wij zijn u graag van dienst. Veel success bij het vinden van uw ideale partner!

Christine09
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 dec 2009 11:45

Re: misleiding door dating site www.be2.nl

Ongelezen bericht door Christine09 »

Beste klanten van be2,

Bij deze willen wij u laten weten dat als u niet tevreden bent met onze service,
u uw bericht kunt sturen aan [email protected].
Wij zullen al uw vragen en wensen zo spoedig mogelijk in behandeling nemen.

Met vriendelijke groet,
Silvie de Ruiter

Machtold
Berichten: 250
Lid geworden op: 30 jan 2009 14:08

Re: misleiding door dating site www.be2.nl

Ongelezen bericht door Machtold »

Christine09 schreef:Beste klanten van be2,

Bij deze willen wij u laten weten dat als u niet tevreden bent met onze service,
u uw bericht kunt sturen aan [email protected].
Wij zullen al uw vragen en wensen zo spoedig mogelijk in behandeling nemen.

Met vriendelijke groet,
Silvie de Ruiter
Christine09 ondertekent met Silvie de Ruiter. Of ze is enorm dyslectisch,of iemand zit onder iemand anders naam te posten, of dit bericht is niet serieus te nemen... :o

therocker
Berichten: 5
Lid geworden op: 12 okt 2009 20:15

Re: misleiding door dating site www.be2.nl

Ongelezen bericht door therocker »

Goed, ditmaal heb ik dus mijn klacht gestuurd naar [email protected]. Tegen beter weten in welhaast.

Op diverse mails naar [email protected] en [email protected] werd helaas niet gereageerd. Of ik kreeg een stukje uit de Algemene voorwaarden toegestuurd zonder dat er verder op mijn klacht werd ingegaan. Waarschijnlijk zijn die mailboxen volgelopen..

Gr Edwin

zymotaxx
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 dec 2009 18:54

Re: misleiding door dating site www.be2.nl

Ongelezen bericht door zymotaxx »

Beste mensen,

Ik heb mijzelf een voor de gein aangemeld voor Be2 dating site.
Vervolgens ben ik premium geworden.
Alles leuk en aardig.
Vervolgens kom ik er al zeker 2 a 3 maanden niet meer op en nooit en ook echt nooit iets gehoord over een rekening.
Vervolgens krijg ik dus op 24-12-09 een brief van een incasso, als ik zo vriendelijk wil zijn om even een bedrag van 460,- euro over te maken.
Ik had eerst geen idee waar dit vandaan kwam.
Toen ik en me vriendin zijn gaan bellen naar die incasso bleekt het dus Be2 te zijn.
Allemaal leuk en aardig, maar zijn die lui je niet verplicht om je op de hoogte te stellen van een rekening.
Zover ik weet is het na 2 a 3 keer verzuimen na een brief dat er een incasso wordt ingeschakeld.
Nou ik heb dus nooit een brief van deze lui gehad.
Maar ze verwachten dus wel dat ik dit even na de kerstdagen gaat betalen.
Vind ik opzicht niet erg, iets wat ik heb besteld wil ik best betalen maar kom niet in 1x aan met een bedrag van 460,- euro. Ze hadden mij ook eerder kunnen laten weten dat de transactie op een of andere manier niet is gelukt of wat dan ook.

Ik hoop dat mensen mij hierbij kunnen helpen.
Ben nu even ten einde raad , vooral na al deze berichten.

Met vriendelijke groet,
Pascall

sjeng83
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 dec 2009 01:32

Re: misleiding door dating site www.be2.nl

Ongelezen bericht door sjeng83 »

Mensen,

Ook ik heb problemen bij be2.nl
Ik krijg 5 reacties op dag 1 die allemaal in het Engels zijn????
Ook krijg ik 2 reacties dat iemand mij een bericht stuurt, maar in werkelijkheid is het be2 die de mail maakt en naar je toestuurt met de mededeling van er is iemand nieuw. Het zou leuk zijn als je hem of haar een berichtje stuurt.

be2.nl is een van de grootste datingsite met valse profielen die ik ken.
Beetje onderzoek (5 min.) laat het volgende naar voren komen voor ons consumenten:

1. http://www.consuwijzer.nl/Consumententh ... ?WT.srch=1

2. Bij aankopen via internet, bij postorderbedrijven, via teleshopping (telefoon) of fax gelden andere regels (dus ook bij het afsluiten van een dienst). Bij kopen op afstand geldt een wettelijk zichttermijn van zeven werkdagen. Binnen die zeven werkdagen kun je zonder opgaaf van redenen de (koop)overeenkomst eenzijdig ontbinden en/of het produkt terugsturen, mits het produkt niet is gebruikt en dit zonder betaling van een boete. Je krijgt dan indien van toepassing je geld terug (uiterlijk binnen dertig dagen) en er mogen geen annuleringskosten in rekening worden gebracht. Wel zijn de kosten van verzending naar de verkoper voor rekening van de koper. De bedenktijd voor goederen gaat in op de dag dat de koper de zaak (het bestelde produkt) ontvangt. Let op: bij diensten gaat de termijn in op de eerste dag waarop de overeenkomst feitelijk werkt en dus niet op de dag waarop je de aanvraag gedaan hebt. Dus als u via internet een overeenkomst afsluit met bijvoorbeeld een dating-site, dan gaat de bedenktijd in op het moment dat u op de accoordknop drukt.
Een wettelijk verplichte schriftelijke bevestiging van de bestelde goederen of (sommige) diensten (bijvoorbeeld een overeenkomst tot het leveren van energie) dient uiterlijk bij levering te worden verstrekt. Dit kan een bevestigingsbrief zijn maar bijvoorbeeld ook een e-mail of fax. Vaak ontvang je de bevestiging gelijktijdig met het bestelde produkt of dienst. Indien de leverancier niet tijdig heeft voldaan aan de wettelijke verplichting van de schriftelijke bevestiging, dan is de bedenktijd wettelijk opgerekt tot drie maanden.

Koopt u een product via de telefoon dan heeft u dus recht op zeven dagen bedenktijd. De bedenktijd gaat in op de dag dat u het produkt krijgt.
Als u niet goed geïnformeerd bent over de dienst of het product dat u koopt, dan wordt deze bedenktijd 3 maanden. In de wet is geregeld dat u over een aantal punten goed geïnformeerd moet worden op het moment dat u het aanschaft. Zo moet duidelijk zijn wat de bedenktijd is en wanneer die bedenktijd ingaat, welk bedrijf u aan de lijn heeft, welk product of welke dienst u koopt, wat de voorwaarden zijn en bijvoorbeeld voor welke termijn u een contract afsluit.

Hopelijk is het een beetje duidelijk voor u hoe u tegen dit soort bedrijven in kan gaan binnen 7 werkdagen.

Gr. Stephan

zymotaxx
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 dec 2009 18:54

Re: misleiding door dating site www.be2.nl

Ongelezen bericht door zymotaxx »

Vervolgens krijg ik dit email van Be2

Beste Pascall,

Hartelijk dank voor uw bericht.

U heeft een Premiumlidmaatschap van be2 afgesloten en uw lidmaatschapsbijdrage aanvankelijk betaald. Wij hebben echter vastgesteld dat u uw lidmaatschapsbijdrage weer terug heeft laten boeken naar uw rekening.

Op 16-10-2009 en op 14-11-2009 hebben wij u per email over de betaling achterstand geinformeerd.

Wij hebben de automatische verlenging van uw Premiumlidmaatschap stopgezet.

Onze vordering hebben wij uit handen gegeven aan een incassobureau. U zou inmiddels een schrijven hebben moeten ontvangen van het incassobureau.

Vriendelijk doch zeer dringend verzoeken wij u de openstaande vordering zo spoedig mogelijk aan het incassobureau te voldoen. Op het schrijven dat u heeft ontvangen, staan de bankgegevens van het incassobureau vermeld.

Mocht u vragen hebben omtrent het bovenstaande, neemt u dan gerust nog even contact met ons op.

Wij willen graag uw mening weten. Klik a.u.b. op de onderstaande link om enkele korte vragen te beantwoorden over onze klantenservice:
http://be2.equestionnaire.de/customersatisfaction10

Met vriendelijke groet,


Nienke Kamerling
be2 Klantenservice

Ik vind het heel mooi, maar ik heb mijn bankafschriften na gekeken en heb niks kunnen vinden tot nu toe.
Ik heb ze deze mail terug gestuurd:

Beste Nienke Kamerling,

Zou je voor mij de datums kunnen geven wanneer het van mijn bank af had
moeten gaan en welke bankrekening nummer.
Dan kan ik hier alles eens terug bladeren.
Vervolgens vind ik het wel jammer dat jullie mijn geen brief sturen of en
telefoontje plegen, want moet immers wel alle gegevens achterlaten.

Ik hoor graag van u

--
Met vriendelijke groet,
Pascall

Dit wordt vervolgd...

Groetjes Pascall

jojo01
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 jan 2010 14:55

Re: misleiding door dating site www.be2.nl

Ongelezen bericht door jojo01 »

als ik jullie was moeten jullie gewoon het geld blijven terugvorderen en blokkeren en laat de incassobureaus maar komen. Dit is puur dreiging, ze zullen blijven dreigen tot een rechtzaak, hierdoor weten ze mensen bang te maken waardoor mensen uiteindelijk gaan betalen. Ze laten het echt niet tot een rechtzaak komen omdat zij onder valse voorwendselen mensen lokken, dus zullen zij zeker gaan verliezen. Onthoud dat jullie gewoon in jullie recht staan, met deze oplichterij, stuur maar een brief dat je graag uitziet naar een rechtzaak, want verliezen doen ze toch. Veel succes allemaal en laat je niet bang maken!!

sjeng83
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 dec 2009 01:32

Re: misleiding door dating site www.be2.nl

Ongelezen bericht door sjeng83 »

Succes,

Na een aantal heen en weer mailen is het gelukt zoals ik al gezegd heb.
De wet koop op afstand beschermt de consument.
Het is heel handig om hier naar te kijken en BE2 hier mee te confronteren.

Let wel erop:

Indien men geen goede informatie verschaft (in mijn ogen is dit zo) dan geld er geen termijn van 7 dagen, maar 3 maanden.

Ik kan jullie dus alleen maar aanraden dit gedeelte van de wet goed door te nemen en dan contact op te nemen met BE2.
Zij kunnen dreigen met incasso en rechtszaak, maar ze verliezen hierin.

Veel Succes.

zymotaxx
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 dec 2009 18:54

Re: misleiding door dating site www.be2.nl

Ongelezen bericht door zymotaxx »

Beste mensen,

Ik heb onder tussen even bij mij verzekering adviseur geweest, hij heeft naar het incasso bureau gebeld en kreeg daar de antwoord dat we de brief als niet verzonden mochten beschouwen. (erg raar)
Dus na mijn mening heb dit incasso bureau meerder klachten binnen gekregen en gaan zij verder niet in discussie met ons.

Ik wacht met smart af wat er hierna komt ;)

Groetjes Pascall

koosv
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 jan 2010 10:11

Re: misleiding door dating site www.be2.nl

Ongelezen bericht door koosv »

Hier mijn verhaal, en ook een oproep om NIET in te gaan op de dreigingen van Be2.nl!

Het gebruikelijke verhaal: uit nieuwschierigheid maak je een account op Be2.nl, waarbij je vakkundig in een fuik wordt gelokt, waar je 180 Euro aftikt voor een lidmaatschap. Goed, die 180 euro is wel een beetje veel, maar je verwacht er wel van dat de dienst van Be2.nl ernaar is. Dat bleek dus niet het geval te zijn. Al die zogenaamde miljoenen leden die ze claimen te hebben zijn gewoon leugens. Die psychologische testen die ze doen geeft de schijn van professionaliteit, maar het versluiert alleen maar het hele oplichtingsmodel van Be2.nl.

Goed, na een half jaar kwam ik er dus pas achter dat ik aan een abonnement vast zat, en dat ze automatische incasso deden op mijn rekening. Dit was een complete verassing voor me! Aangezien ik in al 4 maanden niet meer had ingelogd op mijn account, en de dienst niet meer gebruikte, voelde ik me echt opgelicht. Ik heb het geld dus meteen via mijn bank laten terughalen. Daarbij heb ik ook meteen via de mail de dienst opgezegd, en NIET via een fax. De fax die ze willen dat je verstuurt (met je handtekening!) moet allerlei persoonlijke info vermelden. Ik lijk wel gek om die info te sturen MET HANDTEKENING naar een bedrijf die me net heeft opgelicht.

Toen kwamen de mails. Be2.nl vertelde dat ze incassoproblemen bij mij hadden gehad, en of ik even wilde inloggen om mijn 'gegevens aan te passen'. No way. Ik adviseer iedereen om NIET in te loggen op het account. Op die manier kunnen ze later namelijk aantonen dat je toch nog van de dienst gebruik hebt gemaakt. Lang verhaal kort: na 3 mails over dat ik toch echt moest gaan betalen en inmiddels weer voor een nieuwe termijn, hebben ze een incassoburo ingeschakeld.

Ik heb nergens mijn adres aan Be2 gegeven, maar het incassoburo is er toch achter gekomen. 3 brieven op mijn adres gekregen met dreigende taal over rechtzaken, beslaglegging etc. Onthoud: incassoburo's kunnen geen beslag leggen, dat kan alleen als een rechter dat beslist. Ik heb alle drie de brieven overigens doorgescheurd in een enveloppe terug gestuurd naar het incassoburo. Dit speelde zich allemaal af in een periode van ongeveer 9 maanden.

Na de derde brief heb ik het incassoburo maar eens gebeld (eigen nummer verborgen) en geïnformeerd naar hoe veel brieven ze nog wilden gaan sturen. Ik vertelde dat het om een incasso van Be2.nl via Global Collect ging. Na 4x doorverbinden kwam ik bij iemand uit, die me vertelde dat ze de incasso op mij gingen stoppen omdat ze bij de rechter weinig kans zagen om dit te winnen. Blijkbaar lezen ze bij incassoburo's ook internetfora.

Mensen, Be2.nl staat erg zwak. Alleen al de verhalen van gedupeerden op internet geeft een rechter al het vermoeden dat hier sprake is van oplichting, of op zijn minst een erg ondoorzichtige manier van handelen, waardoor zo'n vast lidmaatschap geen enkele juridische waarde heeft.

bartsky
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 jan 2010 17:59

Re: misleiding door dating site www.be2.nl

Ongelezen bericht door bartsky »

Genaaid!

Be2 is een site van oplichters!
Je betaald €180,- aan lidmaatschap en je krijgt alleen maar mailtjes over betaalde diensten, o.a. sms en 0900 nrs.
Iedereen die in deze forum loopt te zeuren over die site,
heeft helemaal gelijk!
Schriftelijk, per fax opzeggen met handtekening?
Dat lijkt mij geen goed plan bij deze gasten.
Wat een :twisted: :evil: :oops:

anne2299
Berichten: 8
Lid geworden op: 16 jan 2010 13:23

Re: misleiding door dating site www.be2.nl

Ongelezen bericht door anne2299 »

Ik ben eind december lid geworden van BE2. Na een overschrijving via mijn giro aan BE2 en nadat ik besloot om hun rekeningnummer te blokkeren, omdat ze zelf geld wilden afboeken van mijn rekening had ik een rustige periode bij BE2, Dit duurde een week, reacties op mailtjes kreeg ik niet. Totdat vrijdag mijn inloggen was geblokkeerd. Ik moest wederom 179 euro en 40 cent betalen. Wat ik natuurlijk niet deed. Ik stuurde een mail naar de klantenservive van BE2 en kreeg dit mailtje terug. Ik heb dus gewoon mijn lidmaatschap betaald en daar een bevestiging over ontvangen, van BE2 zelf en nu willen ze een week later weer geld van mij ontvangen.
Wat ben ik blij, dat ik een rechtsbijstandsverzekering heb. Ik draag dit vanaf maandag over aan mijn verzekering.

Beste Anne-Marie,

Bedankt voor uw bericht.

U heeft op 22-12-2009 een Premiumlidmaatschap bij be2 afgesloten. Vervolgens heeft u op 01-01-2010 de lidmaatschapsbijdrage terug laen boeken. Op 05-01-2010 heeft u uw betalingsgegevens weer geactualiseerd, maar op 15-01-2010 heeft u vervolgens opnieuw de lidmaatschpasbijdrage terug laten boeken.

Wij hebben deze zaak uit handen gegeven aan het incassobureau "Intrum Justitia BV". Gelieve voor vragen of betalingen direct contact op te nemen met "Intrum Justitia". Onderstaand de contactinformatie:

Telefoonnummer:
070-452-7000
Faxnummer:
070-452-8976

E-mail:
[email protected]

Postadres:
Intrum Justitia Nederland BV
Johan de Wittlaan 3
2517 JR Den Haag


Bankverbinding:
zie het betaalformulier voor de bankgegevens

Voor verdere informatie verwijzen wij u naar het schrijven dat u heeft ontvangen.

Wij willen graag uw mening weten. Klik a.u.b. op de onderstaande link om enkele korte vragen te beantwoorden over onze klantenservice:
http://be2.equestionnaire.de/customersatisfaction10

Met vriendelijke groet,


Thijs de Wit
be2 Klantenservice
____________________

E-mail: [email protected]
http://www.be2.nl



be2 - Vind de partner van uw leven!

NB: Wanneer u deze e-mail wilt beantwoorden, stuur dan alstublieft de gehele eerdere correspondentie mee. Alleen dan kunnen wij garanderen dat de samenhang bij verdere communicatie met u in acht genomen wordt. Bij voorbaat dank!

be2 S.à.r.l. - 12, rue Jean Engling - L-1466 Luxembourg
Commercial Register Luxembourg, B 123206
Authorisation 118042/A
Directors: Andreas Etten, Dr. Robert Wuttke

green
Berichten: 15
Lid geworden op: 07 mar 2009 19:01

Re: misleiding door dating site www.be2.nl

Ongelezen bericht door green »

Ja ik vond een bericht van de Nl consumentebond dat je recht op zicht hebt via internetaanschaf/diensten.Helaas hoeft be2 zich hier niet aan te houden,omdat ze niet te lokaliserern zijn?Kom nou nederlandse overheid,u heeft genoeg bewijslast binnengekregen,middels aangiften en u weigert be2 via de provider op te sporen.En aangezien ze wel in NL operatief zijn kunnen ze alsnog hopelijk aan NL uitgeleverd worden en berecht worden via het Ned.Wetssyteem.
Ook ik heb binnen zeven dagen na start met be2 gefaxed omdat men mijn geld al had binnengeloodsd,zonder mijn schriftelijke bevestiging.
De ABN verklaart dat ze be2 niet kunnen weigeren van Idealbetlaingswijzen of elders,zolang ze niet veroordeeld zijn .
Ik vind dat het niet kan dat de nederlandse overheid onze aanklachten niet in behandeling heeft genomen.
Ik weet wel hoe intensief zo´n onderzoek is die kan leiden tot arrestatie van de be2gangsterclub,echter hebben wij niet alleen plichten in NL,maar ook rechten.
Graag zou ik een veilige ontmoetingsplaats willen voorstellen waar de gedupeerden zich massal kunnen melden bij een advocaat.Misschien bij tros radar=Die screent toch iedereen bij binnekomst op hun ID.Oh ja.Please.Wellicht kan die advokaat ook eens kijken naar het in gebreke zijn van de overheid mbt. het afhandelen van onze klachten. :mrgreen:

nick07
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 jan 2010 21:11

Re: misleiding door dating site www.be2.nl

Ongelezen bericht door nick07 »

Vandaag ben ik erachter gekomen dat ik door be2 wordt opgelicht. Ik heb destijds me ingeschreven met een eenmalige betaling van 180 euro die nu ineens een automatische incasso blijkt te zijn. Ik heb het bedrag vandaag teruggevorderd. Morgen ben ik van plan een klacht in te dienen bij mijn bank voor het doorvoeren van ongeauthoriseerde incasso's en vragen de incasso's van de rekening van GCS&be2 te blokkeren. Wat ik begrijp uit het enorme online klachtenbestand over be2 is dat ik hierna met Intrum Justitia te maken krijg. Heeft iemand verder nog tips voor me?

gr Nick

update:

rekening van gcs geblokkeerd, geld voorlopig terug van laatste afschrijving. Ben erachter gekomen dat ze in Juli ook 180 euro hebben afgeschreven terwijl ik vakantie was. Consuwijzer wil mijn klacht niet aannemen omdat er halverwege de voorwaarden ergens staat dat ze er een automatische incasso van mogen maken. Zo mogen ze mij blijkbaar legaal geld afhandig maken. schandalig gewoon.

Gesloten