Ja, dat is zo> iedereen krijgt een " espress koffie apparaat."
Goed...dat dingetje kost qua inkoop een paar duppies maar iedereen krijgt wat...
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Degenen die jij spreekt zijn geintimideerde klantjes.ageeth12 schreef:degenen die ik spreek zijn meestal tevreden over mercator na dagje te zijn weggeweest.
Als je bent ingelogd kun je je eigen berichten aanpassen/wijzigen.Lucy2011 schreef:organisaties i.p.v. oorganisaties (typefout)
Ook wij zijn wel eens benieuwd naar uw eigen mening over Well-fair, want u weet immers alles over de soorten verkoopdemonstraties.van Ageeth 12: degenen die ik spreek zijn meestal tevreden over mercator na dagje te zijn weggeweest.
trouwens in alle verhalen mis ik de derde die in nederland bestaat. namelijk well fair uit nunspeet. daar hoor ik niemand over. nog nooit zeker van gehoord of meegweest. nou ik wel en de rest van de dagtochtgangers ook.
geef daar maar eens je ervaring over.
Vraag me af of jij geen last van je geweten hebt?ageeth12 schreef:volgens mij is dat arriveer reizen van paleis het loo of te wel well fair. die zijn hiermee bezig met de folder dat ze zitten op een nieuwe locatie. deze folder krijg ik al sinds vorig jaar al binnen.