Ik zie dat ons ratje een rat is geworden. Niks anders dan persoonlijke aanvallen, en niet relevante dingen roepen. ga vooral door met klachten indienen jongen, maar vertel ze dan gelijk even wie je echt bent, je weet wel, die Australische mega multi zakenman.
Voor de rest staat nog steeds buiten kijf dat mlm mislukt is. Zoals al eerder gezegd: mlm stelt in de wereld niets voor, keer op keer weer.
Ten derde is je verhaal dat MLM geen succes is al in den treure onderuit gehaald. Er zijn inderdaad MLM bedrijven die geen succes zijn maar dat is niet anders in de reguliere bedrijfswereld.
Het gaat niet om 1 mlm bedrijf, maar de wereld omzet van lle mlm bedrijven bij elkaar tov het wereld bbp. En dat was verwaarloosbaar.
Omdat er veel minder stappen tussen producent en consument zitten. Dat is ook zo via internetmarketing maar dan ontbreekt het persoonlijke vlak.
En toch is de omzet via internet in grofweg 15 jaar gegroeid naar een veelvoud van mlm. Dus nogmaals, waarom via mlm. Mlm is niet succesvol om bedrijven in de markt te zetten.
Aangezien je geen marketingervaring hebt is dat iets wat voor je waarschijnlijk niet te bevatten is.
Over de grens gaan gesproken. Je kent mij niet, weet mijn totyale achtergrond niet, maar toch oordeel je over mij. En helaas voor je, je slaat de plank mis.
En afwimpelen op de MLM'er?! Wat een kolder. Dat zou je ook kunnen zeggen over franchise
Oh ja? Mlm koopt in en moet maar zien dat hij er een succes van maakt. Aangaande franchise heb je gelijk.