16Mei advertentie op webpage van Ziggo: zet nu alle losse abonnementen om naar
Alles in één en u krijgt van ons een gratis Digitale Ontvanger.
Op 17 Mei aanvraag ingediend om naar één pakket te gaan , is tenslotte overzichtelijker
omdat alles op één datum staat en nog eens een verhoging van de snelheid van internet plus
een gratis ontvanger toe.
Af fijn na een periode van 5 weken komt er een pakketje binnen met de digitale ontvanger,
hiervoor nog geen enkele bevestiging of wat dan ook dat het abonnement omgezet is.
Drie dagen na het in ontvangst nemen van de digitale ontvanger komt er een brief binnen van
Ziggo met bevestiging en dat hier een bedrag van 39.95 Euro van mijn rekening voor wordt afgehaald.
Hé de ontvanger was toch gratis, dus gelijk maar een brief gestuurd dat we hiermee niet akkoord gaan.
Na 14 dagen nog geen antwoord van Ziggo.
Na deze 14 dagen heb ik een aangetekende brief verstuurd met hierin het verzoek om al mijn
Abonnementen op te zeggen en gevraagd om een schriftelijke bevestiging.
U raad het al er is tot op heden nog geen schriftelijke bevestiging gekomen op mijn schrijven.
4 weken geleden toch maar even gebeld hoe dit nu zat , ja meneer u heeft het digitaal pus pakket opgezegd en tegelijkertijd ook alle andere pakketten dit kan ons systeem niet aan
dus volgende maand krijgt u een bevestiging dat u alles opgezegd heeft ( de maand Juli is
inderdaad het digitaal plus pakket afgesloten ).Daar ik ook een klacht bij de consumentenbond
neergelegd had, zou ik hierom teruggebeld worden en dit is inderdaad gebeurt op Vrijdag 15 Augustus. Ik werd vriendelijk te woord gestaan door de heer van Ziggo en zeg hem dat Ziggo wel een beetje laat is met reageren en dat ik alles al opgezegd heb en dat Augustus mijn laatste maand is. Oh dat is vreemd , zegt de heer van Ziggo, ik zie hier dat uw opzegging geannuleerd is, waarop ik antwoord nou niet door mij want ik u aangetekend aangegeven alles
op te zeggen. Ik heb vandaag nog wel om een schriftelijke bevestiging gevraagd , of dat die inderdaad gaat komen is afwachten. De zaakjes op orde bij Ziggo ??? nou dit duurt nog wel even ,
denk ik zo en luisteren naar de klanten zoals de reclame aangeeft , daar heb ik mijn twijfels over , lezen gaat ze in ieder geval ook niet goed af. Een ieder aan dit forum sterkte met Ziggo.
![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)