LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] www.MOBILEDISCOUNTER.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Pietstra
Berichten: 19
Lid geworden op: 13 jan 2009 13:36

Re: www.MOBILEDISCOUNTER.nl

Ongelezen bericht door Pietstra »

Ik heb vanmorgen ook aangifte gedaan tegen XXXX. Hopelijk staan we met zijn allen sterk en neemt de politie ook daadwerkelijk actie tegen deze leugenaar!

richard10
Berichten: 6
Lid geworden op: 09 feb 2009 16:34

Re: www.MOBILEDISCOUNTER.nl

Ongelezen bericht door richard10 »

Zou je het aangifte nummer kunnen geven. Ik heb tot op heden alleen een melding gemaakt. Ga deze week bij de politie die melding omzetten naar een echte aangifte (op verzoek van de politie).
Overigens aangetekend schrijven aan de heer XXXX retour ontvangen. Die wil blijkbaar echt niet meewerken.

Pietstra
Berichten: 19
Lid geworden op: 13 jan 2009 13:36

Re: www.MOBILEDISCOUNTER.nl

Ongelezen bericht door Pietstra »

Ik adviseer echt dat zoveel mogelijk mensen aangifte gaan doen tegen deze *piep*! Wie weet pakken ze hem snel op en krijgen de gedupeerden hun geld terug?
Mijn aangiftenummer is
09-011970

jansen+jansen
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 feb 2009 13:34

Re: www.MOBILEDISCOUNTER.nl

Ongelezen bericht door jansen+jansen »

Hallo,

Ook ik ben opgelicht door XXXX.
Ik heb hiervan aangifte gedaan bij de politie, proces verbaal 2009014222-1

Ik hoop dat iedereen aangifte doet/heeft gedaan.

richard10
Berichten: 6
Lid geworden op: 09 feb 2009 16:34

Re: www.MOBILEDISCOUNTER.nl

Ongelezen bericht door richard10 »

willicht interessant om de praktijken van deze heer nog beter onder de aandacht te brengen: rtl4.nl/getild
overigens is mijn aangifte bekend onder nummer 09-013927

Pietstra
Berichten: 19
Lid geworden op: 13 jan 2009 13:36

Re: www.MOBILEDISCOUNTER.nl

Ongelezen bericht door Pietstra »

Goed plan om ook de media erbij te betrekken! Wie o wie gaat het doen?
Ik zie het zelf niet zo zitten om met mijn kop op de buis te komen, maar....

FrankieD
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 sep 2008 11:06

Re: www.MOBILEDISCOUNTER.nl

Ongelezen bericht door FrankieD »

Goedemorgen,

Ik probeer het nog steeds netjes af te handelen, het is alleen moeilijk als je geen werk en geen geld hebt om het op te lossen. ik ben dan ook druk bezig om te solliciteren. De website is inmiddels ook uit de lucht omdat ik de website designer niet meer kan betalen.ik ben alleen failliet gegaan. De informatie dat ik eerder failliet ben gegaan slaat nergens op. Ik heb inderdaad Free Invest B.V. gehad die activiteiten zijn eind 2008 stop gezet. Ik had een callcenter wat hypotheek en pensioenafspraken maakte.
Ik ben dus niet nog steeds bezig met andere activiteiten maar actief op zoek naar werk. Ik heb niet de intentie gehad om u op te lichten. Ik ben 1 jaar bezig geweest, ik was vanaf febrruari 2008 bezig en heb zeker tot november/december 2009 kunnen leveren. Vanwege de tegenvallende omzet was ik genoodzaakt om de activeiten te staken. Mocht er een onderzoek komen dan zal u kunnen zien dat ik niks raars met het geld heb gedaan dan investeren in het bedrijf en personeel, ik heb helemaal niks er over gehouden dan schulden die ik moet gaan aflossen.

met vriendelijke groet,

XXX

Pietstra
Berichten: 19
Lid geworden op: 13 jan 2009 13:36

Re: www.MOBILEDISCOUNTER.nl

Ongelezen bericht door Pietstra »

Blablabla...
Weer een ander excuusverhaal. Geloof het niet!
Bij de politie is meneer inmiddels ook een goede bekende en ik ga er dan ook van uit dat onze rechtstaat er voor zorg zal dragen dat we allemaal onze welverdiende centjes terugkrijgen.
En hij is zeker niet failliet verklaard, anders zou een curator zich er toch al mee hebben bemoeid?
Of ben ik dan gek?:twisted:

Pietstra
Berichten: 19
Lid geworden op: 13 jan 2009 13:36

Re: www.MOBILEDISCOUNTER.nl

Ongelezen bericht door Pietstra »

Hihi...
Nu krijg ik in mijn Hyves inbox een berichtje van XXXX, na hem al een tijdje te hebben bestookt met krabbels en tikken.

k ben gewoon failliet gegaan ik heb geen mensen opgelicht. Ik ben ook meer dan 1 jaar bezig geweest maar de kosten waren op het laatst veel hoger dan de omzet. Als ze mij oppakken kan ik gewoon aantonen dat ik niks raars met het geld heb gedaan en dat ik het zeker niet voor eigen verrijking hebt gebruikt. Als ik dat had gedaan was ik al lang gevlucht en stond ik niet ingeschreven in Nederland op een adres. Ik ben bezig om werk te zoeken en zodra ik dat heb probeer ik de schulden die uj heb opgebouwd af te lossen. Ik heb dit zelf ook al aangegeven bij de politie, ik wist dat ik failliet ging en ben ik van te voren al naar de politie gegaan om te zeggen dat er geen opzet in het spel zit. Ik kan er ook nisk aan doen ik had liever gezien dat ik wel jou de telefoon kon leveren maar de situatie is nu niet anders.

met vriendelijke groet,

XXXX

timber1
Berichten: 4
Lid geworden op: 03 jan 2009 23:19

Re: www.MOBILEDISCOUNTER.nl

Ongelezen bericht door timber1 »

Gelukkig we zijn niet opgelicht , :mrgreen: we zijn maar net ons geld kwijt! :D :idea: XXX ik heb werk voor je waar zullen we afspreken :twisted: Mvg Jack

nokia6500
Berichten: 8
Lid geworden op: 19 jan 2009 20:12

Re: www.MOBILEDISCOUNTER.nl

Ongelezen bericht door nokia6500 »

Failliet = aanstellen curator
Failliet = verklaring bij KVK en niet kunnen uitschrijven

Failliet van een éénmanszaak is, ze komen bij jou thuis je TFT scherm van de muur af trekken, [/b]is dat al gebeurd XXXX !!!!!!!! :twisted:

Pietstra
Berichten: 19
Lid geworden op: 13 jan 2009 13:36

Re: www.MOBILEDISCOUNTER.nl

Ongelezen bericht door Pietstra »

Heeft iemand al weer contact gehad met de politie?
Ben wel benieuwd, aangezien er al veel mensen aangifte hebben gedaan jegens hem. Hoop dat er actie is ondernomen!

rolandflo
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 mar 2009 14:04

Re: www.MOBILEDISCOUNTER.nl

Ongelezen bericht door rolandflo »

Vandaag woensdag 18 maart 2009

Een brief van XXXX ontvangen.
Hierin staat dat binnen 8 weken na dagtekening van de brief contact opgenomen zal worden om een betalingsregeling te treffen.

XXXX heeft zo lang gewacht omdat hij eerst een baan moest vinden en ook per 17 maart gevonden heeft.

Pietstra
Berichten: 19
Lid geworden op: 13 jan 2009 13:36

Re: www.MOBILEDISCOUNTER.nl

Ongelezen bericht door Pietstra »

Ja, heb de brief vandaag ook gehad... We wachten maar weer af en eerst zien dan geloven met hem.

richard10
Berichten: 6
Lid geworden op: 09 feb 2009 16:34

Re: www.MOBILEDISCOUNTER.nl

Ongelezen bericht door richard10 »

vreemd dat niet alle gedupeerden zo'n schrijven ontvangen. Ook hier is XXXX weer erg netjes bezig. Of zou er bij hem zijn ingebroken en is een deel van het adressenbestand van zijn gedupeerden ontvreemd?

Meneer Maastricht
Berichten: 8
Lid geworden op: 15 jan 2009 22:10

Re: www.MOBILEDISCOUNTER.nl

Ongelezen bericht door Meneer Maastricht »

Ik heb nog geen brief ontvangen.
Ben erg benieuwd of ik die nog krijg.

Los daarvan hoop ik zeker mijn geld terug terug te krijgen.
Aangifte is gedaan.

Indien het door mij betaalde bedrag niet wordt geretourneerd, zal meneer XXXX bij de eerstvolgende stap tot het opzetten van een of ander bedrijf in Nederland of Suriname worden geconfronteerd met de gevolgen van eerder wanbeleid.

Meneer Maastricht
Berichten: 8
Lid geworden op: 15 jan 2009 22:10

Re: www.MOBILEDISCOUNTER.nl

Ongelezen bericht door Meneer Maastricht »

Tot nu toe geen brief of bericht ontvangen.
Wanneer laat XXXX iets horen?

Ben nog steeds erg boos en ontevreden over de NIET geleverde telefoon en service.

Ondanks meerdere pogingen om contact te leggen met zijn (nu niet meer bestaand) bedrijf, wacht ik nog steeds op mijn geld!

Aangifte op meerdere fronten (politie, maar ook via andere wegen) is gedaan, maar helpt tot nu toe niet. Ik ga er van uit dat dat uiteindelijk wel zal resulteren in het retourneren van het door mij betaalde bedrag.

XXXX, laat snel iets horen en zorg dat ik mijn geld terugkrijg!

Pietstra
Berichten: 19
Lid geworden op: 13 jan 2009 13:36

Re: www.MOBILEDISCOUNTER.nl

Ongelezen bericht door Pietstra »

Gek dat niet iedereen een brief heeft ontvangen.. Mss alleen de mensen waarvan hij weet dat ze aangifte hebben gedaan????
In elk geval... ben wel benieuwd wanneer met 1 van 'ons' contact opgenomen wordt, zoals in de brief vermeldt en hij of zij dan eindelijk de centen terugkrijgt.

nokia6500
Berichten: 8
Lid geworden op: 19 jan 2009 20:12

Re: www.MOBILEDISCOUNTER.nl

Ongelezen bericht door nokia6500 »

Ben ook zeker gedupeerd door ( heet hij nu ineens XXXX ??) ik heb ook zeker aangifte gedaan, maar nog niet gehoord, gelezen, of wat dan ook.

nokia6500
Berichten: 8
Lid geworden op: 19 jan 2009 20:12

Re: www.MOBILEDISCOUNTER.nl

Ongelezen bericht door nokia6500 »

Wij zijn nu toch al een week of 8 verder, al iets vernomen van onze vriend Frank??? over een betalingsregeling. Ben benieuwd.

Gesloten