JackyJansen schreef:...een eigen zelf overschatting of eigen zelf verheerlijking van jullie.
Eigenlijk zou je schrijfster moeten worden. Je hebt een zeer eigen stijl en taalgebruik. Wat voor taal het is weet ik niet maar het is wel bijzonder...
mond op mond reclame
Prachtig!
Als je wilt begrijpen dat MLM werkt met A, B en C, dan kun je wellicht beseffen dat mijn maandelijks rendement groeiende is.
Het causaal verband ontgaat me volkomen hier.
Allemaal willen ze succes, alleen zijn velen niet bereid daarvoor de nodige moeite te doen.
Ooit wel eens bedacht dat de meeste mensen hier gewoon succesvol zijn in hun carriere, hun gekozen beroep en daarvoor de nodige jaartjes opleiding en werkervaring hebben geinvesteerd? En dan komt een dom, mislukt gansje als jij hier vertellen wat succes is? Kom nou toch, je moet ook weer niet te veel overdrijven.
Ik meet mijn eigen rendement niet als een vast salaris, maar als een resultaat van een 5 jarige planning met goede coaching en begeleiding.
Dit is weer rechtstreeks uit het MLM script, je eigen taalgebruik is volkomen anders.
Aan één mobile dienst verdien ik eenmalig €40-€100 vermeerderd met €5 passief maandelijks.
Wel eens een rekenmachientje gebruikt? Een vakkenvuller bij AH verdient al meer dan dat!
Stel dat je in een jaar 1000 mensen contacteert, waarvan er 1 op de 10 happen dan heb je een bruto jaarinkomen van tussen de 100X€40+12X100X€5 en 100X€100+12X100X€5 ofwel tussen de €10000 en €16000 - het minimumloon in Nederland is per 1 juli 2011 vastgesteld op €17222,40 (23 jaar en ouder).
Nog positiever, stel dat je deze aanwas de jaren erna (van je 5-jarenplan) volhoudt èn dat je maar de helft van je klanten door natuurlijk verloop kwijtraakt (de werkelijkheid is dat na 2 jaar maar 10% van de klanten blijft hangen), dan verdien je aan het eind van het 5e jaar nog maar net boven het minimumloon met zo'n €20000.
Wat bij de meesten gebeurt is dat na het tweede jaar 90% van de klanten voor een andere provider kiest en in dat geval hou je van al je harde werk nauwelijks de
helft van het minimumloon over
na 5 jaar!
Dàt zijn gewoon rekensommetjes die je zelf ook kunt maken en dàt is ook precies de reden waarom MLM nog nooit heeft gewerkt en ook bij jou niet zal werken.
Omdat de nadruk ligt op het werven en het verdienmodel dáár op afgestemd is, verlies je uit het oog dat het aantal mensen dat je kunt bereiken eindig is en dat de bonussen en aanbrengpremies snel opdrogen. Daarna ben je aangewezen op die €5 per klant per maand en om daar een minimumloon uit te halen moet je honderden klanten hebben èn vasthouden - dat wil tegelijk zeggen dat je letterlijk duizenden mensen benaderd moet hebben.
Daarnaast geniet ik van tevreden klanten die ik daadwerkelijk help besparen op hun vaste lasten.
Dat sprookje is al eerder om zeep geholpen hier, ga ik niet nog eens doen. Euphony is niet de goedkoopste en al helemaal niet de beste serviceverlener.
..ik lees hier geen enkel bewijs dat anders doet vermoeden.
Je leest het wel maar je kan het niet bevatten. Je hebt immers géén ervaring met boekhouden en dus kan je er niet over oordelen (analoog aan je eigen verwijt aan ons).
Kom eens met wat tastbaars, daar hebben de consumenten ook wat aan. Met mensen die er niet in trappen, bedoel je zeker deze kliek van anti-mlm-ers die nog steeds geen feiten op tafel leggen waarom een consument nu slecht af is met Euphony.
Dit (en anderen) hele topic staat vol van feiten. De enigen die helemaal nooit met feiten komen zijn de MLM'ers zelf. Niks over werkelijke inkomsten, géén namen van mensen die het helemaal gemaakt hebben met MLM, géén enkel succesvol MLM bedrijf genoemd, géén bewijzen over de z.g. "voordelige" diensten die MLM'ers leveren, niks, nada, noppes.
Als je bij een slechte bakker brood koopt, zijn alle bakkers niet slecht. Als een Euphony consultant slechte service levert, blijft je gsm het heus wel doen voor die lage prijs. Dus waar is het risico voor de consument.
Dus zolang het produkt maar identiek is, maakt het niets uit waar je het koopt? Of ik nu die Samsung TV, dat kinderfietsje of die inkcassette bij een betrouwbare leverancier koop of bij de aller- allergoedkoopste webwinkel maakt niets uit zolang het maar dezelfde TV, hetzelfde fietsje of inktcassette is? We weten natuurlijk allemaal dat dat je reinste kolder is!
Een dooddoener van jewelste temeer daar de "consultant" helemaal geen service biedt, je sluit het contractje en daarmee af. De MLM consultant is vergelijkbaar met de studenten die gratis kranten weggeven buiten de supermarkt in de hoop een abonnementje te kunnen sluiten en daar een premie voor op te strijken. De student weet niets van de krant, gaat niet over de inhoud, de bezorging of de prijzen.
De meeste mensen kunnen besparen met Euphony en daarom is Euphony voor mij het meest rendabele mlm bedrijf.
De logica van deze conclusie moet iedereen toch wel vreemd in de oren klinken. Dus omdat een bedrijf producten/diensten goedkoper zou leveren, wordt het rendabeler? Wat een aperte onzin als het uberhaupt al waar zou zijn dat Euphony goedkoper was en dat sprookje hebben we al uit de wereld geholpen!
Met gewone logica kunnen ze niets, want ze begrijpen het niet.
De "gewone" logica, mijn beste Jacky, is die logica die wordt gehanteerd door 99,99% van de informatie die beschikbaar is over MLM en 100% van de mensen die er teleurgesteld mee gestopt zijn. De "gewone" logica is het rekenmachientje. De "gewone" logica is die van het aantal succesvolle MLM bedrijven, let wel: succesvol voor de consultants èn het moederbedrijf. De "gewone" logica is die die zegt dat je géén duizenden mensen kent, laat staan ze kunt overtuigen van een product wat je niet begrijpt en waar je géén kennis over bezit.
PS: en op de valreep komt de al eerder verbannen kneus Hans ook weer om de hoek kijken