Pagina 5 van 5
Re: Indyras Kadoshop
Geplaatst: 05 dec 2010 20:38
door miran99
Beste Ellen, de mails die wij sturen zijn naar de 2 email adressen die op de site van deze fijne webshop staan vermeld. Ook laten we berichten achter in haar gastenboek. Geen reactie tot op heden ontvangen!
Als er iemand een andere mogelijkheid heeft horen wij het graag.
De aangifte naar de bank sturen zijn we ook van plan, weet jij hoe en naar wie?
Anders het politie onderzoek afwachten en dossier opvragen voor haar adresgegevens, kunnen ook handig zijn voor communicatie.
Re: Indyras Kadoshop
Geplaatst: 05 dec 2010 21:24
door REJJEM
Dank voor je reactie!
Ik heb de aangifte ingescand en gemaild naar het volgende adres:
'
[email protected]'. Dit mailadres heb ik gekregen van de klantenservice van ABN AMRO in Eindhoven.
Ik heb dezelfde mailadressen als jij gebruikt om Indyra's te bereiken. Ook nog zonder resultaat. Via een leverancier van producten die ze aanbied op haar site weet ik dat ze een maand geleden nog een bestelling gedaan heeft. Ze 'doet' dus nog wel wat met haar winkel.
Is het mogelijk om haar dossier op te vragen bij de politie?
Re: Indyras Kadoshop
Geplaatst: 05 dec 2010 21:31
door trebelski
REJJEM schreef:
Is het mogelijk om haar dossier op te vragen bij de politie?
Wat denk je zelf? Nee natuurlijk.
Re: Indyras Kadoshop
Geplaatst: 05 dec 2010 21:54
door Sandra.7
Hoi,
Ik heb dus na 1,5 week mijn bestelling alsnog gekregen, ben wel continu bezig geweest met haar e-mailen incl. dreigen met politie en consuwijzer. Via internet is er ook een 06-nr maar ik weet niet of dat het goede is. Wanneer je op haar naam zoekt, kom je een klassefoto tegen (Sandra vd Gevel Eindhoven), dit is volgens mij de goeie. Op één of andere manier heb ik ook zo het tel.nr. gevonden. Er is tevens een S.vd Gevel op hyves maar dit lijkt een andere dan op de klassefoto.
Ik snap niet dat Sandra dit al zo lang kan doen en dat zij niet aangepakt wordt! Via consuwijzer kan ze dus uiteindelijk wel een boete krijgen, dus voor diegenen die zijn of haar bestelling niet krijgen: meldt haar daar aan!
Voor de volgende keer (tip van de consumentenbond): kijk van tevoren of iemand betrouwbaar is, voordat je een bestelling doet! Staat er een adres en / of tel.nr. bij, kloppen deze, is er op internet iets te vinden, etc.
Suc6!!!
Re: Indyras Kadoshop
Geplaatst: 05 dec 2010 23:24
door trebelski
Ik zit niet te wachten op dit soort PB's. Dus zet ik gewoon hier waar het hoort en pleur lekker op met je onzin. Je bent namelijk helemaal niet in staat mij de mond te snoeren.Je wist gezien je eigen reactie dat je een domme vraag stelde en dan kon je een dergelijk (nog steeds normaal) antwoord verwachten.
trebelski schreef:
REJJEM schreef:
Is het mogelijk om haar dossier op te vragen bij de politie?
Wat denk je zelf? Nee natuurlijk.
Dat vermoeden had ik al, maar toch...
Waar bemoei jij je eigenlijk mee. Gezien al je reacties op alle forums zou ik zeggen; 'zoek een hobby'!
Of heb je wat nuttigs toe te voegen?
Re: Indyras Kadoshop
Geplaatst: 09 dec 2010 20:42
door miran99
EINDELIJK!
Het was vandaag zover
, TNT bezorgde een pakketje met daarin de door ons bestelde goederen, nog net geen 2 maanden na de betaling. Pakketje was leuk ingepakt en alles zat erin maar geen afzender en geen bestellijst in de doos.
Voor Sandra: omdat er niet gecommuniceerd kan worden (bewust of onbewust) worden mensen ongerust wat resulteerd in klachten en zelfs aangiftes bij politie...
Voor ons is dit dan ook de eerste en laatste keer dat we bij INDYRAS besteld hebben.
Re: Indyras Kadoshop
Geplaatst: 16 dec 2010 22:17
door REJJEM
EINDELIJK een reactie van Indyras Kadoshop.
Mijn geld is teruggestort met de vermelding 'geannuleerde bestelling en excuses voor het ongemak'.
Ik heb via via contact gezocht met de leverancier van de door mij bestelde artikelen. Dat bedrijf heeft haar als klant geblokkeerd en ze kan daar pas weer inkopen als ze de zaken met mij netjes heeft afgehandeld. Dat heeft ze nu dus gedaan, dus de leverancier is op de hoogte. Morgen nog de politie en de ABNAMRO inlichten.
Wat een gedoe allemaal zeg. Maar ik ben BLIJIJIJIJIJIJ
Hartelijke groet en sterkte voor diegene die nog wachten...
Ellen
Re: Indyras Kadoshop
Geplaatst: 16 dec 2010 23:52
door Sandra.7
Wat sneu eigenlijk dat je blij bent dat je na 2 maanden je geld terug hebt en geen spullen... Dat zou Sandra toch te denken moeten geven. De parfumflesjes overigens, die ze leverde, sloten niet goed af... Gelukkig had ik er wat kleintjes bijbesteld en via een andere winkel nog 7 extra, anders had ik er niet genoeg gehad!
Jammer dat dit allemaal zo moet lopen, maar hopelijk krijgt iedereen zijn geld en / of spullen uiteindelijk!
Re: Indyras Kadoshop
Geplaatst: 19 dec 2010 13:33
door thartog
Hallo,
ik heb verleden week ook het een en ander besteld bij Indyra's webshop. Ik kreeg in eerste instantie geen reactie op mijn mail of de bestelling nog dezelfde dag de deur uit zou gaan. Dat baarde mij wel wat zorgen, en kwam zo ook op deze website terecht.
Maar mijn zorgen waren onterecht, ik heb binnen een week al mijn spullen netjes bezorgd gekregen, netjes verpakt en met een leuke attentie daarbij.
Waarschijnlijk zijn er zo tal van positieve ervaringen, maar positief nieuws wordt niet snel geschreven. Dus lezen we hier alleen maar de nare ervaringen.
Maar goed, ik wilde dus zeggen dat bij mij alles is goed gegaan, en ik zou zeker weer bestellen bij Indyra's kadoshop.
Succes allen!
groet
Theo
Re: Indyras Kadoshop
Geplaatst: 19 dec 2010 13:58
door sephora30
Goh zou je denken Theo
Re: Indyras Kadoshop
Geplaatst: 19 dec 2010 19:35
door REJJEM
[quote="thartog"]
Waarschijnlijk zijn er zo tal van positieve ervaringen, maar positief nieuws wordt niet snel geschreven. Dus lezen we hier alleen maar de nare ervaringen.
Het feit dat er zoveel negatieve ervaringen met een webwinkel zijn zegt al genoeg toch!
Mevrouw Van de Gevel heeft een vreemde manier van zakendoen, dus het is goed dat, bijvoorbeeld middels dit forum, potentiële klanten daarvan op de hoogte kunnen komen.
Vriendelijke groet
Ellen
Re: Indyras Kadoshop
Geplaatst: 19 dec 2010 20:00
door MAXIEM
@@@
Voordat je een KOA afsluit is het altijd handig om mijn checkpunten langs te lopen:
Peildatum 16/10/2010
Wellicht is het handig om hier nog even mijn checkpunten neer te zetten, waarmee je een indicatie krijgt of een shop betrouwbaar danwel minder betrouwbaar is.
Deze aandachtspunten zijn:
-de shop moet een bezoekadres (BW7/46c) hebben;
-de shop heeft een normaal telefoonnummer;
-de shop moet via de site goed bereikbaar zijn;
-de shop geeft vooraf aan, dat het wettelijke herroepingsrecht van 7 werkdagen van kracht is;
-het moment van betalen (het vooraf moeten betalen, heeft niet mijn voorkeur);
-de shop staat bij de Kamer van Koophandel ingeschreven;
-google op de naam van de webshop en kijk of er negatieve reacties zijn;
-check de reviews op checkwebwinkel.nl en kieskeurig.nl/winkelbeoordeling;
-check of de naam van de shop voorkomt op opgelicht.nl/opgelichtopinternet.nl en/of op klachtenoplossing.nl
-de shop niet is aangesloten bij de Thuiswinkel-Organisatie (Thuiswinkel-Waarborg). Toelichting: de Thuiswinkel-Waarborg geeft juist een schijnzekerheid, omdat dit waarborg naar mijn mening uitsluitend de belangen van de internetshops behartigt en niet de belangen van de klant (de consument).
Toelichting bij bezoekadres: op de site van de internetshop moet een bezoekadres staan (BW7/46c). Een vermelding van een gewoon adres op de site is dus wettelijk niet voldoende. Een gewoon adres kan immers een postadres en/of een vestigingsadres zijn en dat is juridisch gezien wat anders dan een bezoekadres.
Als bovenstaande punten in orde zijn, dan is de kans groter dat je te doen hebt met een betrouwbare webshop.
Note: Indien het prijsverschil tussen de gewone winkel en de internetshop meer dan 30% is, dan kun je maar beter een blokje omlopen.
Maxiem