LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dankbetuiging aan Payback....laat je horen. REAGEER NU!

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Hennie

Re: Dankbetuiging aan Payback....laat je horen. REAGEER NU!

Ongelezen bericht door Hennie »

Nogmaals succes woensdag.

Pieter

Ongelezen bericht door Pieter »

Beste PLUKKER,

Ik zie net dat je nog een vraag had openstaan die had ik nog niet gezien ivm het jojo effect van topics op dit Forum.
Op Radar heb ik een aantal reacties/artikelen gelezen waar sprake was van 200 tot 300 man.
Maar de vereniging Payback houdt het bij 150 man in Amsterdam.
Zie ook het Parool.

Mvg Pieter

Francis

Ongelezen bericht door Francis »

In Breda heb ik samen met een journalist de demonstranten geteld, het waren er ongeveer 93.

In Amsterdam deed ik het weer, en kwam tot 137 personen.

We kunnen natuurlijk moeilijk iedereen op "appel" laten staan, het is dus plus minus.

Maar het vertoond een steigende lijn.

Piet

Ongelezen bericht door Piet »

Nog maar weer even het stukje uit de Telegraaf van 22 mei:

Boze moeders staan tijdens protest tegen Dexia voor een dichte deur

Van een onzer verslaggevers

AMSTERDAM, donderdag
Boze moeders, gepensioneerden en andere gedupeerde leasebeleggers van Dexia stonden gisteren in Amsterdam op de barricades. Ze eisen van de bank een incassostop van de betalingen die zij elke maand moeten doen, omdat ze in het verleden een aandelenleasecontract bij de kredietverschaffer afsloten. Onder valse voorwendselen, vinden de demonstranten die door gedaalde aandelenkoersen nu met torenhoge schulden zitten. Bij Dexia kregen zij echter nul op het rekest.
Gisteren stonden de tweehonderd demonstranten voor een dichte deur bij Dexia. Slechts drie leden van de belangenvereniging Payback, die de protestactie organiseerde, mochten binnen komen en stonden na drie minuten alweer op de stoep.

De Telegraaf komt dus op 200 uit.
Francis, heb je ook de begeleidende motoragent meegeteld, die zelf ook gedupeerde is ?

Een meer of minder, dat maakt niet uit. Het doel is bereikt en we zijn druk bezig met de voorbereidingen voor 18 juni in Den Haag.
Wil je weten hoeveel mensen er komen kom dan naar Den Haag, neem pen en papier mee, zodat we daarna niet weer zo'n discussie krijgen als nu.

Groeten,
Piet

Luc 2

Ongelezen bericht door Luc 2 »

wederom bedankt
nu ook voor de den haag gangers !

Luc 2

Ongelezen bericht door Luc 2 »

sorry luc1
maar er zijn meer beestjes die luc heten
te laat kwam ik achter deze fout daarom excuus
de geplaatste mededeling is door mij luc2 gedaan en niet door luc! Voortaan kunnen we zo de scheiding aangeven o.k.
P.S. mijn voornaam is echt luc (afkorting van lucas)
groet luc2

Luc

Ongelezen bericht door Luc »

No problem Luc !

En ook namens mij heel veel dank aan Pay-Back voor hun niet aflatende inspanningen. En het werkt!

Jan-Willem

Ongelezen bericht door Jan-Willem »

Ik vind het een prestatie van Pay-back wat zij voor elkaar gebokst hebben. Knap werk en mijn complimenten.

J-W

ener

Ongelezen bericht door ener »

Beste medegedupeerden,

Het ziet er naar uit dat pay-back door haar acties uiteindelijk meer voor ons gaat betekenen dat de sti.leaseverlies. Als er een eerdere uitspraak/oplossing gaat komen dan is dat zeker te danken aan pay-back. Wat zal de slv dan met al die ingelegde euro`s gaan doen!!
Ik ben benieuwd.
m vr gr

ener

Peter

Ongelezen bericht door Peter »

Hebben ze gezegd wordt teruggestort naar de belanghebbenden.

leo

Ongelezen bericht door leo »

prima werk pay-back ga zo door. er word in iedergeval geluisterd
leo

Pieter

Ongelezen bericht door Pieter »

SLV doet een rechtzaak wegens de misleiding.
Deze rechtzaak heeft weldegelijk zijn nut en waarde.

Wat wij doen als vereniging PAYBACK is van totaal andere nut en waarde. Wat SLV doet, doet PAYBACK niet. Wat PAYBACK doet, doet SLV niet.
PAYBACK probeerd o.a. de druk op de ketel te houden doormiddel van publiciteit en zodoende op een andere manier tot een oplossing te komen. Stel dat dit niet lukt. Dan is er altijd nog SLV die de rechtzaakvoert inzaken de misleiding.

Overigens in het debat van 18 Juni is de minister Zalm gevraagd om de minsiter van Justitie te vragen waarom in de financiele sector juridische procedures tergend langzaam gevoerd worden. Men plaatste vraagtekens bij het Nederlandse rechtsysteem.

Mvg Pieter

Ina

Ongelezen bericht door Ina »

Hi Pieter,

Duidelijke uitleg over het verschil tussen SLV en Pay-back. Succes met jullie akties en bedankt wat jullie voor iedereen doen.

Ina

Gesloten