Pagina 5 van 6

Re: Telfort

Geplaatst: 09 jul 2009 09:12
door Faatje2009
Geplaatst op 01 Jul 2009 10:32 door jesarela
Ook ik heb te maken gekregen met de afschrijving "TELFORT TAV ACCOUNTS REC''. Ik snap hier niks van en helemaal niet van de hoge bedragen die afgeschreven worden van mijn rekening!

Als ik probeer via de Telfort website probeer in te loggen om mijn factuur na te kijken, krijg ik de melding dat mijn telefoonnummer niet juist is. Erg vervelend.

Ik wil graag meer duidelijkheid, maarja.. Ik ben ook van plan om mijn abonnement op te zeggen, maar daar heb ik toch ook een klantnummer voor nodig. En die staat op de factuur, maar daar kom ik zoals gezegd niet bij.

Hoe kom ik nou verder?
............................................................................................
Kijk dit probleem had mijn man precies hetzelfde...Hij snap het nog steeds niet....
Hij kan nu wel inloggen..maaaaaaaaaarrrrrr
Wat betekent...''TELFORT TAV ACCOUNTS REC''.. :shock:

Re: Telfort

Geplaatst: 09 jul 2009 09:41
door Telfort webcare
Bij het aangaan van de Overeenkomst, machtigt u Telfort om maandelijks de kosten te mogen incasseren.
Hetgeen u ziet op uw afschrift - TELFORT TAV ACCOUNTS REC - staat voor Telfort, ter attentie van Accounts Receivable.

Accounts Receivable is de afdeling die de betalingen verwerkt.

Re: Telfort

Geplaatst: 09 jul 2009 09:43
door TdeHond
t.a.v. accounts rec

U bent er klant en heeft daardoor bij de afdeling financiën een account. Een soort rekening nummer waarop wat u verbruikt verwerkt wordt.

Het bedrag wat u berekend wordt = t.a.v. uw account.
Ik begrijp dat het "mucho dinero" is en dat het volgens u niet klopt.

Zo'n algemene term maakt niet duidelijk wat er specifiek berekend wordt.

U zou dus schriftelijk liefst aangetekend met ontvangstbevestiging bezwaar kunnen maken tegen de onduidelijk, naar uw mening onjuiste factuur.
Met daarbij het verzoek u een specificatie te sturen waaruit blijk wat t.a.v. uw account berekend wordt.

Naast de klantenservice is ook de afdeling financiën een zwak punt. Hopelijk komen ze eruit en nemen ze de moeite u te beantwoorden, te verduidelijken en eventueel recht te zetten wat fout ging.

Re: Telfort

Geplaatst: 09 jul 2009 10:07
door Faatje2009
Ik heb wel fractuurs gekregen(van mijn man dan)..maar ben niet echt wijs van geworden..vreemd dat je voor iets moet betalen..wat je niet gepraat hebt..alles afronden.. :roll:
Maar weet je..voor ons geen Telfort meer..ik heb ongeveer in mijn Fam..meer dan 19mensen aan Telfort abonnement geholpen..maar heb echt spijt van.. :roll:
Schandalig en onduidelijk...als je ze wilt bellen...komen alleen nog meer kosten bij dus laat maar... :evil:

Re: Telfort

Geplaatst: 09 jul 2009 10:09
door Faatje2009
En ze schrijven doe ik ook niet..wat ik nu doe is een andere abonnement afsluiten..en Telfort heel af en toe gebruiken...tot onze contracten aflopen..we hadden allebei 2 jaar...:(

Re: Telfort

Geplaatst: 09 jul 2009 10:17
door TdeHond
Zet op uw kalender wanneer uw abonnementen aflopen. Zeg drie maanden voor einddatum overeenkomsten telefonisch op met het verzoek u een schriftelijke bevestiging einde overeenkomst toe te sturen.

Komt deze bevestiging niet binnen 14 dagen, stuur dan een schriftelijk aangetekende brief met ontvangstbevestiging, zeg opnieuw op, trek uw toestemming tot automatische incasso per begin datum v.d. laatste maand v.h. contract in. Verzoek nogmaals om toezending SCHRIFTELIJKE bevestiging einde overeenkomst.

Maak kopie van brief + bewaar verzend- en ontvangstbewijs goed tot een schriftelijke bevestiging einde overeenkomst binnen is.

Bewaar de schriftelijke bevestiging einde overeenkomst + kopie brief waarin staat dat u uw toestemming tot automatische incasso heeft ingetrokken goed.

Mochten er onterechte incasso's plaats vinden dan kunnen deze tot een jaar na incasso terug gevorderd worden. ( u kunt bewijzen dat uw toestemming tot incasso is ingetrokken.)

Mocht uw opzegging door Telfort knullig verwerkt worden kunt u bewijzen dat u opgezegd heeft enz.

Alle begrip dat u er weinig voor voelt om Telfort nog als provider te gebruiken, maar zorg dat de afhandeling vlekkeloos en door u bewijsbaar afgehandeld wordt.

Re: Telfort

Geplaatst: 09 jul 2009 11:19
door Faatje2009
Wat een gedoe allemaal zeg...als je een abonnement neemt..zijn ze heel behulpzaam..maaar als je ze nodig hebt of je abo wilt stopzetten..dan zijn ze nergens te vinden... :roll:

Re: Telfort

Geplaatst: 09 jul 2009 11:48
door TdeHond
Wijze les die Telfort mij geleerd heeft: sta op schriftelijke bevestiging einde overeenkomst met daarin vermeld Datum einde overeenkomst.

Door ruim op tijd eerst te bellen krijgt Telfort de kans om uw overeenkomst stop te zetten zonder onnodige kosten voor de klant.
Lukt dit Telfort, vergeet dan niet om rode kaart in te sturen waarmee u uw toestemming tot automatische incasso intrekt per datum begin laatste maand v.d overeenkomst! Maak even een kopie van de rode kaart.

De afdeling administratie heeft n.l veel moeite om de automatische incasso's tijdig stop te zetten.

Moeten ze toch eens een goed software programma voor zoeken met deskundig personeel wat daarmee om kan gaan.

Re: Telfort

Geplaatst: 09 jul 2009 14:25
door Faatje2009
Daphne...
Ik wil je hierbij heel erg bedanken voor al die moeite die je genomen hebt om ons te helpen...pet je af...en ga zo maar door zou ik zeggen..
Nogmaals bedankt ook namens mijn man..;)

Re: Telfort

Geplaatst: 10 jul 2009 16:41
door ladywera
hallo mensen
wat heb ik toch spijt dat ik een abonement heb afgesloten bij telfort zou niemand aanraden, en nooit nooit meer van mijn leven neem ik een abonement bij Telfot.
ongeveer een week geleden kon ik opeens niet meer inloggen bij mijn telfort, omdat zogenaamd mijn telefoon nummer niet van telfort is. is toch raar terwijl ik abonee van hun ben. maar goed emailtje geschreven naar klantenservice geen antwoord. dan maar bellen wat 30 cent per nimuut kost wat ik niet normaal vindt. na 9 minuten te hebben gesproken met klantenservice is mijn probleem nog steeds niet opgelost omdat ze daar een of andere storingen hadden wat wel vaker gebeurdt naar mijn mening. de dag daarna weer bellen gellukkig is nu het probleem is opgelost.
en dan nog iets wat me dwaars zit waarom kan ik niet via mijn telfort inzien hoeveel belminuten ik over heb van mijn belbundel???
dezelefde vraag heb ik gesteld aan de klantservice van hun de antwoord was dat dit systeem te duur is en telfort probeert goedkoopste te zijn van nederland.
goedkoopste mijn reet sorry hoor voor mijn taalgebruik. ik ben gewoon zo kwaad :evil:
ja hoor goedkoopste met de klantenservice van 30 cent per minuut en maar hopen dat mensen meer belminuten verbellen dan ze in hun bundel hebben om meer geld van ons in hun zakken te steken.

kan niet wachten tot mijn contract periode bij telfort afloopt.

anna

Re: Telfort

Geplaatst: 10 jul 2009 16:51
door TdeHond
Kijk eens of uw telefoon de mogelijkheid heeft het aantal belminuten te registreren.

Als u opzegt doe dit dan schriftelijk aangetekend met ontvangstbevestiging. Kopie van brief, verzend- en ontvangstbewijs goed bewaren. Zo heeft u bewijs van opzegging mocht er wat fout gaan bij Telfort rond het verwerken hiervan.

Re: Telfort

Geplaatst: 13 jul 2009 14:15
door Telfort webcare
@Margriet1604

Vandaag hebben wij u bericht middels uw prive mail. Heeft u nog vragen naar aanleiding van onze mail, dan kunt u die stellen via een reactie op de ontvangen mail.

daphne

Re: Telfort

Geplaatst: 21 jul 2009 15:08
door Faatje2009
Daphne,

Zou je voor mij willen kijken of mijn sim geblokkeerd is..mijn gsm is gejat.. :cry: :cry:
Groetjes Faatje

Re: Telfort

Geplaatst: 03 aug 2009 15:13
door Telfort webcare
@Faatje2009

Allereerst mijn excuses voor het uitblijven van een reactie.

Zojuist heb ik alsnog onze systemen voor u bekeken.
Op datum: 21 juli 2009, tijdstip 15:00:52, is de simkaart succesvol geblokkeerd.

Ik constateer tevens, dat u inmiddels weer actief bent op het netwerk na ontvangst van de nieuwe simkaart.

Daphne

Re: Telfort

Geplaatst: 13 aug 2009 22:55
door monica265
Na aanleiding van wat ik hier allemaal lees ben ik mijn bankafschrijvingen eens na gaan kijken en zie dat er vanaf april 2009 meerdere keren geld door telfort van mijn bank is afgeschreven voor 1 abonnement ik ben al vanaf 28 juli aan het mailen en steeds snappen ze mijn vraag niet net weer een mail terug gekregen dat ze omstreeks de 13e/14e geld van mijn bank afschrijven wat dus niet zo is:

Reactie (Rosalie) - 13/08/2009 11:39
Geachte mevrouw Gout,

Hartelijk dank voor uw e-mail aan Telfort.

Het is ons niet helemaal duidelijk wat uw vraag is.
Wij hebben uw gegevens met mobiel nummer 06....... nagekeken in het betalingssysteem, er wordt gewoon maandelijks afgeschreven.
Omstreeks elke 13e,14e van de maand.

Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geinformeerd.


15/07/2009 TELFORT TAV ACCOUNTS REC 9275549 - 7,95 EUR
Valuta : 14/07/2009 000000093347094
414304
BETREFT FACTUUR D.D. 06-07-2009
INCL. 1,27 BTW


07/07/2009 TELFORT TAV ACCOUNTS REC 9275549 - 7,95 EUR
Valuta : 06/07/2009 000000093183403
2780679
BETREFT FACTUUR D.D. 25-06-2009
INCL. 1,27 BTW

11/06/2009 TELFORT TAV ACCOUNTS REC 9275549 - 7,95 EUR
Valuta : 10/06/2009 ARNL-139869085-
FACTUURNUMMER* 92564897
TELFORT B.V.
TELFORT

09/06/2009 TELFORT TAV ACCOUNTS REC 9275549 - 7,95 EUR
Valuta : 08/06/2009 ARNL-139719112-
FACTUURNUMMER* 92398581
TELFORT B.V.
TELFORT


20/05/2009 TELFORT BV ACCOUNTS REI 9275549 - 11,80 EUR
Valuta : 19/05/2009 ARNL-139132230-
FACTUURNUMMER* 91787189
TELFORT B.V.
TELFORT


15/05/2009 TELFORT BV 59.12.55.146 + 3,74 EUR
Valuta : 15/05/2009 TELFORT REFUND CLIEOP03.046
TERUGBETALING KLA 2157500 REKNR.
91858648


07/05/2009 TELFORT BV 59.12.55.146 - 7,95 EUR
Valuta : 06/05/2009 ARNL-139001170-
FACTUURNUMMER* 91626615
TELFORT B.V.


20/04/2009 TELFORT BV 59.12.55.146 - 12,99 EUR
Valuta : 16/04/2009 ARNL-138484703-
FACTUURNUMMER* 91094813
TELFORT B.V.


16/04/2009 TELFORT BV 59.12.55.146 - 7,96 EUR
Valuta : 14/04/2009 ARNL-138416790-
FACTUURNUMMER* 91022910
TELFORT B.V.


06/04/2009 TELFORT BV 59.12.55.146 - 7,95 EUR
Valuta : 02/04/2009 ARNL-138267043-
FACTUURNUMMER* 90862432
TELFORT B.V.

Dit zijn de afgeschreven bedragen van mijn bankrekening:



Betalingsoverzicht
Datum: factuur nummer: vervaldatum: status: bedrag: openstaand:
06-07-2009 93347094
betaald

7.95

04-06-2009 92564897
betaald

7.95

06-05-2009 91787189
betaald

11.80

06-04-2009 91022910
betaald

7.96

04-03-2009 90264879
betaald

7.95

04-02-2009 89518859
betaald

22.28

06-01-2009 88777967
betaald

8.70

En dit is wat er in mijn telfortaccount staat het is treurenswaardig dat ik elke keer afgescheept wordt met we snappen uw vraag niet het is toch niet normaal dat 2x betaal voor 1 abbonnement of vinden ze dat maar normaal bij telfort ik wordt er echt moedeloos van overigens dit is mijn klantnummer:
Uw klantnummer:
414304

Ik voel mij zeer gedupeerd

Re: Telfort

Geplaatst: 13 aug 2009 23:40
door Yme
@monica265

Stuur een korte email met daarin de factuurnummers en bedragen opgesomt die van je rekeningnummer zijn afgeschreven maar niet in je betalingsoverzicht terugkomen op je Telfort account (dus niet de hele lap tekst die je hierboven hebt neergezet dat is namelijk nogal onoverzichtelijk). Stel dan de vraag waarom deze bedragen, met de voor jouw onbekende factuurnummers, van je rekening zijn afgeschreven. Het lijkt me dat ze dat wel moeten snappen. Nog een tip: gebruik leestekens.

Re: Telfort

Geplaatst: 15 aug 2009 22:43
door monica265
@Yme

Ik kreeg vandaag dit bericht:

Reactie (Martijn) - 15/08/2009 13:09
Geachte mevrouw Gout,

Hartelijk dank voor uw reactie op onze e-mail.

In ons betalings systeem zien wij dat er een keer per maand wordt afgeschreven.
Voor meer informatie willen wij u verwijzen naar onze afdeling Incasso.
Deze afdeling is bereikbaar op het nummer 0900-9596.

Heeft u nog vragen? Kijk dan op telfort.nl/klantenservice. Hier vindt u eenvoudig en snel antwoord op al uw vragen.

Dit is wat ik de eerste keer al heb gedaan ruim 20 minuten aan de telefoon gezeten en de volgende dag werd ik afgescheept met een SMS dat het volgens hun klopte het gaat nu echt op een spelletje lijken om gek van te worden.

Re: Telfort

Geplaatst: 17 aug 2009 10:37
door Telfort webcare
@monica265

Hartelijk dank voor de gegevens. Ik heb uw klacht in behandeling genomen. Uit ons systeem blijkt dat u twee abonnementen voor de mobiele telefoon bij ons hebt. 1 verlenging van een bestaand contract en 1 nieuw contract.
Hiervan bent u op de hoogte daar u vorig jaar hierover contact met ons hebt gelegd. Dit verklaart in ieder geval de dubbele afschrijvingen.
Op dit moment heb ik de contracten voor u opgevraagd. Zodra ik een terugkoppeling heb ontvangen, bericht ik u verder per e-mail.

Daphne

Telfort Webcare

Re: Telfort

Geplaatst: 29 aug 2009 15:17
door telecomgebruiker
Ik heb nog nooit een klacht tegen een bedrijf ingediend. Ik ben wanhopig: Een TELFORT nummerbehoud bij telefoonaanbieder TELFORT, loopt inmiddels op tot honderden emails naar TELFORT, tientallen dure telefoongesprekken met TELFORT (a 30 cnt/ min+ de kosten voor de GSM), klachtbrieven naar de TELFORT Klantenservice van TELFORT en een verschrikkelijke TELFORT frustratie. Mijn 06 nummer vervalt (en NEE TELFORT ik kan het niet om laten zetten in pre paid), TELFORT behandeld mij als (zakelijke) klant als stront.

TELFORT: Stuurt je van het kastje naar de muur: TELFORT Nummerbehoud aanvragen online werkt niet
TELFORT website werkt niet, waardoor gegevens niet aangevraagd kunnen worden.
TELFORT Klantenservice: ongeschoolde, slecht Nederlands pratende 'gastjes' die als het ze niet uitkomt gewoon ophangen.
TELFORT komt belofte niet na: er is tientallen keren verzekerd dat iets in orde komt, maar het gebeurt niet.
TELFORT strikt je als klant en spoelt je vervolgens door het toilet.

CIJFER voor TELFORT = een dikke 0, nul, TELFORT Nummer 1: slechtste telefoon aanbieder allertijden top 10, top 100

TELFORT DRAAIT IN CIRKELS:
TELFORT Nummerbehoud aanvragen online werkt niet. TELFORT nummerbehoud formulieren per post worden niet opgestuurd. TELFORT zegt dat het dan alleen mogelijk is op de website: maar dat werkt niet, zoals tientallen keeren per post, email, telefoon en postduif aangegeven. TELFORT gaat maar door. De klantenservice (ik heb alle namen) bevestigen dan naar weken dat het inderdaad niet werkt. Ze verzekeren dat het nu in orde komt en ik per direct wordt teruggebeld. Ook dit is me nu al door 4 mensen beloofd. Ik geloof er niet meer in, ik heb een schadevergoeding geëist die inmiddels hoog is opgelopen.

Omdat ik andere mensen mijn hel wil besparen wat associaties voor google:
TELFORT: KLACHT, Telfort SLECHT, Telfort SLECHTSE aanbieder, misselijke TELFORT, VERSCHRIKKELIJKE Telfort, ONTEVREDEN over Telfort, Slecht behandeld door TELFORT, opgehangen door telfort, Verschrikkelijke TELFORT klantenservice, slechtste provider is TELFORT, belachelijk behandeld door TELFORT, Waardering 0, TELFORT is slecht, slechtste waardering TELFORT, TELFORT NEE, STOP TELFORT, SCHADECLAIM TELFORT, SLECHTSTE en sommige zoeken op: BESTE AANBIEDER, beste gsm aanbieder, TOP 10 gsm, top 10 ABONNEMENT
zie ook
http://www.consumentenbond.nl/forum/sho ... php?t=7325
http://www.consumentenbond.nl/forum/mem ... ter&t=4986
http://www.consumentenbond.nl/forum/sho ... #post28407
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 25&t=73739
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 25&t=73758

Re: Telfort

Geplaatst: 20 okt 2009 18:58
door monica265
Bij deze wil ik Daphne van Telfort Webcare bedanken voor de oplossing van mijn probleem,het heeft even geduurd ook van mijn kant met het plaatsen van het nieuws dat dit probleem is opgelost ik vindt dat mag ook wel even gezegd worden na alle negatieviteit.
Bedankt Daphne!

Met vriendelijke groet,
Monica