LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Autocentrum Nieuw Vennep info voor rechtzaak

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.
dennisregeer
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 apr 2011 20:15

Re: Autocentrum Nieuw Vennep info voor rechtzaak

Ongelezen bericht door dennisregeer »

Hoi wij hebben hier ook een auto gekocht.
Weinig KM stonden op alle advertenties. De onderhoudsboekjes mocht ik bij aankoop niet inkijken "die hadden ze nog niet". Bij afhalen hadden ze hem wel en ja hoor een ton meer op de teller.

gelukkig heb ik niet te veel betaald voor de auto. maar voelde me op dat moment keihard beetgenomen. de verkoper deed net alsof ze neus bloedde en de gene bij wie we de auto moesten afhalenwas een brede gast tegen wie je niet wilt ingaan. en ze blijven volhouden aan de afgelezen stand. en tja dit staat in de kleine regeltjes ook.

Vervolgens de dealer gebeld en die zij dat we niet teveel betaald hadden en dat de auto goed was onderhouden (distributieriem vervangen, koplamp vervangen) en mochten onder garantie gratis schokdempers laten vervangen.
Zaten ook nog nieuwe banden onder dus gelukkig was de schade niet zo groot.

Auto slaat alleen af en toe wanneer ik in de file staat of voor een stoplicht. hoe het komt weet ik niet. de auto is doorgelezen maar ze konden niets vinden....

adarshi
Berichten: 9
Lid geworden op: 06 nov 2010 11:06

Re: Autocentrum Nieuw Vennep info voor rechtzaak

Ongelezen bericht door adarshi »

Het bedrijf ziet er erg verlaten uit tegenwoordig, je ziet allerlei oude krotten voor de deur staan.
Alle negatieve reacties werpen toch hun vruchten af blijkbaar. Nu moet ik wel zeggen dat de auto die ik dacht voordelig te hebben gekocht mij uiteindelijk (door reparaties) ruim 2500 euro duurder is gebleken dan een grand scenic bij een ander (marge)-bedrijf, mij toch ruim een jaar bibberend naar mijn werk heeft gebracht. Hiervoor toch mijn dank. Ik ga hem proberen te verkopen, maar eerst ga ik de tie-ribs, plakbandjes en alle kneuterige oplaprestjes van deze auto laten repareren bij een ECHT autobedrijf.

Succes, medegedupeerden.

Jet303
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 jan 2012 14:16

Re: Autocentrum Nieuw Vennep info voor rechtzaak

Ongelezen bericht door Jet303 »

Het bedrijf is zeker nog actief. Ben er onlangs geweest om een auto te bekijken. Mooie wagen daar niet van, maar een wel heel erge pusherige verkoper (de wat oudere man). Ik wilde even kijken naar het kenteken (was afgeplakt) om te checken bij de RDW. Dit wilde de verkoper niet. Ik vroeg 'm of ie wat te verbergen had. Zijn antwoord was nee, niets te verbergen.

In ieder geval, het voelde niet goed, dus niets gekocht maar vertrokken naar zijn collega elders in Nieuw Vennep. Daar een fijne auto gekocht.

thecure
Berichten: 2724
Lid geworden op: 05 apr 2011 16:21

Re: Autocentrum Nieuw Vennep info voor rechtzaak

Ongelezen bericht door thecure »

Jet303 schreef:Ik wilde even kijken naar het kenteken (was afgeplakt) om te checken bij de RDW. Dit wilde de verkoper niet. Ik vroeg 'm of ie wat te verbergen had. Zijn antwoord was nee, niets te verbergen.
whahahaha :lol: :lol: :lol: :lol:

godzpete
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 feb 2012 15:05

Re: Autocentrum Nieuw Vennep info voor rechtzaak

Ongelezen bericht door godzpete »

Nou ze zijn nog actief ik heb daar 2 goede auto's ingeruild 27 Januari 2012 voor een renault sénic uit '99.
Nou ik ben zwaar belazerd die auto is rijp voor de sloop en ze geven geen gehoor alles is ook mondeling afgesroken dus geen poot om op te staan lees ik?!
Dit zijn de dingen die stuk zijn:airco,gasinstalatie werkt niet,waterpomp,distibutieriem totaal versleten,machanisme elektrische ramen bijde zijde stuk,zichtbare slijtage remmen,blower,en de elektrische buitenspiegel doet het niet.
Wij hadden mondeling afgesproken dat wij een proefrit mochten maken nadat hij geheel nagekeken gemaakt en gekeurd zou zijn!zou de auto dan niet goed zijn kon het koopcontract ontbonden worden en zouden ze de auto terug nemen.
Wij haalden hem op toen die klaar was maakten een ritje en toen kwamen wij er achter dat die spiegel en de blower het niet deden dus wij weer terug bij aankomst stond er al tien man binnen te wachten(ze wisten dat we terug zouden komen) en de verkoper kwam kijken en zei dat het niet onder de garantie viel.Ik mijn verhaal vertellen wat wij hadden afgesproken met die andere verkoper en hij lachte me nog net niet uit maar nee mevrouw die ouwe is gek zo werken wij niet belt u Maandag maar kijken wat we kunnen doen.Bij thuiskomst kwamen wij erachter wat er nog meer mis was en tot nu toe geen reactie alleen dat het niet onder garantie valt.
Hebben jullie advies wat ik nog zou kunnen doen??????

dennisregeer
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 apr 2011 20:15

Re: Autocentrum Nieuw Vennep info voor rechtzaak

Ongelezen bericht door dennisregeer »

Je verlies nemen en hier een hele goede les aan hebben. Volgende keer iets meer uitgeven en naar de dealer of naar een goede bekende garage. Ik ben er ook ingestonken en baal nog steeds.... Maar goed ik heb me erbij neergelegd, iedere sec aan die lui besteden is er 1 teveel.

quintychelseanigel
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 mar 2012 20:46

Re: Autocentrum Nieuw Vennep info voor rechtzaak

Ongelezen bericht door quintychelseanigel »

godzpete schreef:Nou ze zijn nog actief ik heb daar 2 goede auto's ingeruild 27 Januari 2012 voor een renault sénic uit '99.
Nou ik ben zwaar belazerd die auto is rijp voor de sloop en ze geven geen gehoor alles is ook mondeling afgesroken dus geen poot om op te staan lees ik?!
Dit zijn de dingen die stuk zijn:airco,gasinstalatie werkt niet,waterpomp,distibutieriem totaal versleten,machanisme elektrische ramen bijde zijde stuk,zichtbare slijtage remmen,blower,en de elektrische buitenspiegel doet het niet.
Wij hadden mondeling afgesproken dat wij een proefrit mochten maken nadat hij geheel nagekeken gemaakt en gekeurd zou zijn!zou de auto dan niet goed zijn kon het koopcontract ontbonden worden en zouden ze de auto terug nemen.
Wij haalden hem op toen die klaar was maakten een ritje en toen kwamen wij er achter dat die spiegel en de blower het niet deden dus wij weer terug bij aankomst stond er al tien man binnen te wachten(ze wisten dat we terug zouden komen) en de verkoper kwam kijken en zei dat het niet onder de garantie viel.Ik mijn verhaal vertellen wat wij hadden afgesproken met die andere verkoper en hij lachte me nog net niet uit maar nee mevrouw die ouwe is gek zo werken wij niet belt u Maandag maar kijken wat we kunnen doen.Bij thuiskomst kwamen wij erachter wat er nog meer mis was en tot nu toe geen reactie alleen dat het niet onder garantie valt.
Hebben jullie advies wat ik nog zou kunnen doen??????

witte angora
Berichten: 31938
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Autocentrum Nieuw Vennep info voor rechtzaak

Ongelezen bericht door witte angora »

toen kwamen wij er achter dat die spiegel en de blower het niet deden
De spiegel deed het niet, zei je? :shock:

Over de blower zal ik dan maar geen enkele opmerking maken. :mrgreen:

MAXIEM

Re: Autocentrum Nieuw Vennep info voor rechtzaak

Ongelezen bericht door MAXIEM »

quintychelseanigel

Waarom maak je hier een quote en schrijf je er zelf niet bij??? Dat begrijp ik dus even niet.

Maxiem.

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Autocentrum Nieuw Vennep info voor rechtzaak

Ongelezen bericht door dhc »

Misschien omdat persoon nog niet precies weet hoe deze site werkt
Begrijp je dat wel? We zijn niet allemaal geboren als fraaie deskundige.....

tjongejonge.......

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Autocentrum Nieuw Vennep info voor rechtzaak

Ongelezen bericht door dhc »

witte angora schreef:
toen kwamen wij er achter dat die spiegel en de blower het niet deden
De spiegel deed het niet, zei je? :shock:

Over de blower zal ik dan maar geen enkele opmerking maken. :mrgreen:
electrische buitenspiegel......

witte angora
Berichten: 31938
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Autocentrum Nieuw Vennep info voor rechtzaak

Ongelezen bericht door witte angora »

dhc schreef:
witte angora schreef:
toen kwamen wij er achter dat die spiegel en de blower het niet deden
De spiegel deed het niet, zei je? :shock:

Over de blower zal ik dan maar geen enkele opmerking maken. :mrgreen:
electrische buitenspiegel......
Ok, dat zal dan wel. Ik heb altijd een gewone gehad die je met de hand in moet stellen, kreeg het idee dat die spiegel op zwart stond en het vertikte beeld weer te geven. :lol:

Maar voor een auto van 1999 is dat toch geen drama, met die leeftijd weet je gewoon dat niet alles 100% werkt. En zo ja, dan vertaalt zich dat in de prijs. Bovendien: dat soort dingen constateer je toch tijdens een proefritje/onderzoek?

chrisjesos
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 apr 2012 18:40

Re: Autocentrum Nieuw Vennep info voor rechtzaak

Ongelezen bericht door chrisjesos »

fg
Laatst gewijzigd door chrisjesos op 10 mei 2012 16:12, 1 keer totaal gewijzigd.

chrisjesos
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 apr 2012 18:40

Re: Autocentrum Nieuw Vennep info voor rechtzaak

Ongelezen bericht door chrisjesos »

mocht het bedrijf hier toch geen gehoor aan geven, gaat chris elke dag voor de deur staan en alles uitprinten wat op deze site staat, en aan elke klant laten lezen die hier een auto wilt kopen.
mij krijg je niet zomaar getild.

volvopiet
Berichten: 41
Lid geworden op: 21 jun 2011 20:20

Re: Autocentrum Nieuw Vennep info voor rechtzaak

Ongelezen bericht door volvopiet »

Hou ons op de hoogte Chris, ik ben benieuwd

witte angora
Berichten: 31938
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Autocentrum Nieuw Vennep info voor rechtzaak

Ongelezen bericht door witte angora »

volvopiet schreef:Hou ons op de hoogte Chris, ik ben benieuwd
Chris kan geen antwoord geven, die staat voor de deur bij dat bedrijf. :wink:

chrisjesos
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 apr 2012 18:40

Re: Autocentrum Nieuw Vennep info voor rechtzaak

Ongelezen bericht door chrisjesos »

haha
Laatst gewijzigd door chrisjesos op 10 mei 2012 16:13, 1 keer totaal gewijzigd.

bella2012
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 mei 2012 23:06

Re: Autocentrum Nieuw Vennep info voor rechtzaak

Ongelezen bericht door bella2012 »

die garage Acn nieuw-vennep wil niet meer mijn ford focus terug en staat mijn speel in auto is echt :evil: garage en racisme........................

bella2012
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 mei 2012 23:06

Re: Autocentrum Nieuw Vennep info voor rechtzaak

Ongelezen bericht door bella2012 »

stp ik wil conctact met u chrisjesos schreefat

thecure
Berichten: 2724
Lid geworden op: 05 apr 2011 16:21

Re: Autocentrum Nieuw Vennep info voor rechtzaak

Ongelezen bericht door thecure »

bella2012 schreef:die garage Acn nieuw-vennep wil niet meer mijn ford focus terug en staat mijn speel in auto is echt :evil: garage en racisme........................

??? hier is geen touw aan vast te knopen.. verklaar u nader? racisme??

Gesloten