boertje van buuten schreef:ben het helemaal met je eens tiptoo.
dank je , ik met jouw stuk ook.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
boertje van buuten schreef:ben het helemaal met je eens tiptoo.
piet jagers schreef:ik dus niet en ik denk dat het boertje beter buiten zich bezig kan houden
van waar haal ik nu water
boertje van buuten schreef:
En dan nog: sommige dierenartsen vragen onnodig hoge bedragen om zelf snel gesetteld te zijn. De economie draait daar wel bij! Dierenwinkels, dierenartsen ed. BTW wordt grif afgedragen dus deze dierenliefhebbers verdienen wat mij betreft juist een pluim. Het doet er echt niet toe of je wel of niet werkt. Dat is discriminerend.
das een goeie:-)boertje van buuten schreef:Nou Piet dan reageer ik weer op jou:
Je schrijft: whats the point
Dus je geeft zelf toe dat je het niet begrijpt.
boertje van buuten schreef: En dan nog: sommige dierenartsen vragen onnodig hoge bedragen om zelf snel gesetteld te zijn. De economie draait daar wel bij! Dierenwinkels, dierenartsen ed. BTW wordt grif afgedragen dus deze dierenliefhebbers verdienen wat mij betreft juist een pluim. Het doet er echt niet toe of je wel of niet werkt. Dat is discriminerend.
weer onzin, een DA hoeft helemaal geen winst te maken , of hij/zij moet dat doen bij klanten die giga veel geld hebben, op je vorige post , mensen met een uitkering weten vaak heel goed hoe ze met een dier moeten omgaan ook wat DA kosten betreft dus scheer deze mensen niet over een kam, omdat ze minder hebben dan jou.JtC schreef:
Een DA is een onderneming en een onderneming moet winst maken om te blijven bestaan. Zo werkt commercie. De DA is zeker geen liefdadigheidsinstelling. Een DA maakt winst, daar is niks mis mee hoor. Mag het, na het voltooien van een studie? Mij hij de vruchten plukken van zijn werk?
JtC schreef: "weer onzin, een DA hoeft helemaal geen winst te maken"
..