Pagina 5 van 38
Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl
Geplaatst: 12 okt 2010 16:17
door Guardian72
Spijkerschrift schreef:Beste Maanzaadje,
Waar ik op doel is het woord bedrog. (Opzettelijk wekken van onjuiste voorstelling).
Bedrog, en / of misleiding...
Het zal best kunnen uitdraaien op oplichting, maar daar is, zoals reeds op gewezen,
nog geen sprake van. (Getuige meldingen van anderen verwacht ik trouwens wel dat het daarop zal uitdraaien).
Als tip:
Stuur ze aangetekend een ingebrekestelling waarin je levering eist binnen 4 werkdagen na dagtekening (als je het artikel nog wilt) en indien men hier niet aan kan/wil voldoen, is men vanaf die datum in gebreke, en word de koopovereenkomst ontbonden per die datum.
Vanwege andere reacties, meld dat je je betaalde geld terug wilt, 10 dagen na de ontbinding (dus, 14 dagen in totaal), en als zij hier ook geen gehoor aan geven, dan zal je het terugvorderen via juridische weg, en volgt automatisch aangifte.
Zorg ervoor dat je in je brief je bestelnummer, korte artikelomschrijving, en je rekeningnummer vermeld (dit voorkomt vertragingstaktieken!).
Bewaar een kopie van alles - en bij mail verstuur deze met verzend (relay) en lees bevestiging. Bij post, aangetekend met handtekening retour (ivm bewijsvorming).
Succes.
Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl
Geplaatst: 12 okt 2010 22:10
door extremeopgelicht
Het wordt misschien een beetje saai maar ook ik had problemen met deze webshop. Besteld (produkt was zeker op voorraad)...geen levering...gemaild, gebeld (een vijftal keer en elke keer "morgen wordt het geleverd meneer")... na een vijftal "morgens" later dan toch maar geannuleerd en dan meteen een mail ontvangen dat dertig dagen later het geld zou worden overgeschreven...OK voorspelbaar maar kom natuurlijk geen geld gezien na dertig dagen. Maar gelukkig na een 25 mails/telefoons (en geloof me, echt niet overdreven) en drie maanden verder dan toch geld teruggekregen. OK om meneer Vogels voor te zijn (allez weer een beetje aandacht voor mister) in de pure zin van het woord niet opgelicht maar dan toch enkel en alleen omdat de aanhouder gewonnen heeft. Los van deze praktijken van deze shop heb ik het persoonlijk nog veel moeilijker met het keurmerk van deze site. TOTAAL onbegrijpelijk en voor de volgende keer hou ik dan ook totaal geen rekening meer met het thuiswinkelwaarborg
Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl
Geplaatst: 12 okt 2010 23:09
door Guardian72
MAXIEM schreef:
Extremediscount.nl
Nobelstraat 32
5051DV Goirle
KvK 18083279,
T. +31 (0)13 744 0118.
E.
[email protected]
Toch vreemd, want op de thuiswinkelwaarborg site staat dit:
xtremediscount.nl
Vestigingsadres: Den Bulk 20 5126PW Gilze
Postadres: 3118 5003DC Tilburg
Telefoonnummer: 013 7503903
E-mailadres:
[email protected]
Webadres:
http://www.extremediscount.nl
KvK-nummer: 18083279
Btw-nummer: NL815870280B01
Lid sinds: 19-5-2008
Het postadres is een beetje vreemd...
oh ja.. de bron van bovenstaande info:
https://beheer.thuiswinkel.org/certific ... f9ba36f086
Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl
Geplaatst: 13 okt 2010 14:46
door Maanzaadje
Hallo,
Ik heb van de week aangifte gedaan bij de politie, maar daar kunnen ze dus niks mee omdat er nog geen spraken is van oplichting. Dit omdat ze nog reageren op je mails en niet ontkennen je nog geld verschuldigd te zijn. Een beetje raar want dit zouden ze in principe dus maanden vol kunnen houden :S Geen zaak voor de politie iigv.
Wel nog bij thuiswinkelwaarborg de klacht neergelegd. Idd raar zoals "extremeopgelicht" al melden dat zo'n bedrijf dit keurmerk mag gebruiken!!! Sowieso de belachelijke "binnen 30 dagen" krijg je je geld terug policy! ongelofelijk dat dat kan!
Ik heb vandaag een mail en brief de deur uitgedaan waarin ik ze in gebreken stel en het geld binnen 2 dagen terug eis. Zo niet dan schakel ik een incassobureau in en de kosten daarvan zijn uiteraard voor Extremediscount.
Ben benieuwd
Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl
Geplaatst: 18 okt 2010 16:11
door deejeeha
nou....dan kom ik me hier maar ook even melden. mijn "extremediscount avontuur" ziet er tot nu toe alsvolgt uit:
5 oktober:
* in de late ochtend een bestelling geplaatst bij extremediscount.nl (levertijd indicatie 1-2 werkdagen (de voorraad wordt volgens de website 2x per dag vernieuwd))
* email ontvangen waarin stond vermeld dat de bestelling was ontvangen en dat deze zsm door de afdeling verkoop in behandeling genomen zou worden en ik een bevestigingsemail zou ontvangen met speciefieke gegevens.
6 oktober:
* nog geen bevestigingsemail ontvangen.....op onderzoek uitgegaan op het internet....helemaal kapot geschrokken door de vele negatieve ervaringen.... *baal baal*
* email naar extremediscount gestuurd waarin ik aangaf op de hoogte te zijn dat het hoogst waarschijnlijk niet mogelijk zou zijn binnen de aangegeven periode te kunnen leveren. daarbij ook aangegeven dat dit niet per se een probleem is als ik het produkt maar voor 18 oktober ontvang en of aangegeven kan worden of dit idd mogelijk is (dit ivm met een vliegreis die ik moet maken en dat ik juist daarvoor het produkt had besteld).
* (standaard) antwoord ontvangen per email: "Wij verwachten dat dit geen probleem zal zijn, mochten wij vernemen dat deze later geleverd wordt dan zullen wij u hier gelijk van op de hoogte stellen."
8 oktober (1 dag na het oorspronkelijk aangeven leveringstijd)
* nog altijd geen bevestigingsemail mogen ontvangen met de 'speciefieke gegevens'.
* email gestuurd en ze vriendelijk bedankt voor de ontvangen nutteloze informatie. ik heb verzocht informatie te ontvangen waar ik wel iets aan heb (status en leveringsdatum)
* wederom relatief snelle antwoord gekregen waarin stond vermeld dat het produkt op voorraad was in het magazijn in duitsland. Nieuwe indicatie: "De verwachting is dat u het product eind volgende week in huis zal hebben" (dit zou dus 15 oktober moeten zijn......)
*diezelfde dag toch maar een klacht ingediend bij thuiswinkel.org. Hier ook relatief snel antwoord van ontvangen waarin stond vermeld dat ze op de hoogte zijn van de "moeilijke periode die extreme discount doormaakt". Verder wordt er vemeld dat: "We hebben regelmatig overleg met hen en we werken samen aan een oplossing.
Dit is de eerste week waarin we een duidelijke stijgende lijn zien. Erg positief dus!"
nou....het zal mij benieuwen.....even afwachten maar dus.....
12 oktober
* oh! wat leuk...email van extremediscount!
Subject: Leververtraging Ordernmr: xxxxxxxxxxx
"Geachte heer [NAAM],
Hartelijk dank voor uw bestelling bij Extremediscount.nl.
Helaas zit er een lichte vertraging op uw bestelling. Onze oprechte
excuses hiervoor!
We verwachten nu binnen 2 tot 3 werkdagen de producten te kunnen verzenden." etc etc etc....
geen verrassing dus..... maar 2-3 werkdagen....=15 oktober...18 oktober zou nog haalbaar kunnen zijn.....
ff ter info: het produkt stond op deze dag overigens nog altijd als voorradig en levertijd was nog 1-2 werkdagen....
14 oktober
toch maar weer gemaild met mijn nieuwe email-vriendjes bij extremediscount en ook maar bedankt voor het zeer persoonlijke "[NAAM]" addreseering en een compliment gegeven voor het getoonde effecientie op dit gebied.
even gevraagd hoe het ervoor stond met mijn bestelling of bij wie de schuld nu ligt (administratiesysteem ontwikkelaar, leverancier, post- en/of leveringsdienst, douanier, schoonmoeder of andere persoon of instantie)
15 oktober:
weer email van mijn grote vriendjes: "We gaan ons best voor u doen. Zoals gezegd verwachten we uw bestelling begin volgende week hier te ontvangen"
huh?!??! "Zoals gezegd?" Wanneer dan?! Verwachting is dat de bestelling volgende week DAAR ontvangen wordt??!?!....volgende week...week van 18 oktober......hier heb ik dius niks aan.... dus maar weer even vragen hoe dat kan en wat het aangeboden alternatief wel niet mag zijn gezien ik toch errrrrrg benieuwd ben hiernaar en het bestelde produkt waarschijnlijk niet op tijd geleverd gaat worden.... Ik heb met deze email wisseling de meneer van thuiswinkel.org ge-cc'ed....en oei oei oei...wat reageren ze ineens snel! Ik krijg zelfs een soort van VIP behandeling omdat ik nu niet zomaar van [email protected] email mag ontvangen maar van ene heer Joost B himself email mag ontvangen!! En in deze berichtgeving wordt mij toch een mooie aanbieding gedaan!
Wow!
ik krijg zomaar een andere produkt aangeboden die meer dan 2x zo duur is als het produkt dat ik oorspronkelijk had besteld ....ZONDER extra kosten wat dan ook! ook wordt mij beloofd dat het produkt a.s. maandag op de post wordt gedaan als ik ermee akkoord ga....
nou nou...poeh poeh....doe dan maar he? het andere produkt krijg ik toch niet op tijd en deze kan blijkbaar wel op tijd geleverd worden en heeft dezelfde functies als het produkt dat ik besteld had..... dus: akkoord meegegaan en gevraagd of ze dan zsm een track en trace nummer wilde toezenden....(ik de meneer van thuiswinkel.org ook op deze antwoord reply maar ge'-cc'ed)
daarna was het helemaal stil...... *tjierp tjierp*
t is nu maandag 18 oktober, 16:00.....ik heb een aantal uur geleden nog maar een email gestuurd en gevraagd om bevestiging dat het produkt op de post is gegaan en ook gevraagd naar de track en trace nummer.... (het moet nml toch heel snel op de post gedaan worden wil het morgen bij me aankomen....).....de radiostilte duurt voort......
ik hou jullie op de hoogte maar ga deze week dus wel op vakantie..... zeer hoogst waarschijnlijk zonder de bestelde noise cancelling hoofdtelefoon die ik juist voor deze reis had besteld in de hoop dat ik een rustige vlucht tegemoet mocht gaan.... oh ja....vandaag zie ik dat de levertijd voor het produkt aangepast is. er staat nu 1-5 werkdagen aangegeven en dat het podukt voorradig is in de mysterieuze magazijn in duitsland.
Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl
Geplaatst: 18 okt 2010 16:48
door deejeeha
Update: ik heb net een email ontvangen (wederom van mijn nieuwe grote vriend Joost B):
"Is verzonden met GLS, ons magazijn is tracktrace voor u aan het zoeken
Met vriendelijke groet,
Joost Bxxxxxxx
Goh...ik wist niet dat magazijnen tegenwoordig zelf konden zoeken....hihihi....wel vaag uiteraard dat het nummer zo moeilijk te vinden is.....
Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl
Geplaatst: 18 okt 2010 16:51
door covelder
14 aug 2010 bestelde ik een Sennheiser MM 100 koptelefoon levertijd 3 tot 5 dagen. Leuk voor op vakantie dacht ik. Na veel mail had ik op 3 sept nog geen levering. 1 okt 2010 na mijn vakantie nog steeds niets ontvangen. Klachtenformulier ingevuld via thuiswinkel.org op 10 okt. Hierin een deadline gesteld van 1 week en zie 14 okt, het is niet te geloven maar het pakje is aangekomen.
Dit was de eerste en tevens laatste bestelling bij deze "oplichters", ik heb er geen andere woorden voor [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] die mij mailde en te woord stonden.
Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl
Geplaatst: 18 okt 2010 18:45
door henkvanbeers
Beste mensen,
Een paar dagen geleden zag ik de berichten hier op het forum over Extremediscount. Ik zelf bestel al een paar jaar eigenlijk al mijn electronica bij Extreme en dit bevalt erg goed. De prijzen zijn echt lager dan bij de concurrenten. Het is wel eens gebeurd dat een bestelling wat later aan komt dan verwacht maar elke bestelling is netjes afgerond, en je wordt goed geïnformeerd. Ik heb laatst een order geannuleerd, en het bedrag hebben ze binnen 5 dagen aan me teruggestort. Dit vind ik erg netjes i.v.m. andere webwinkels. Bij een andere winkel heb ik bijna drie maanden op het geld moeten wachten. Ik kan het dan ook niet laten om toch even een bericht te posten.
Ik ben behoorlijk geschrokken van de negativiteit hier op het forum. Hoe komen jullie er bij dat het oplichters zijn? Een bedrijf dat aan oplichting doet, krijgt echt geen keurmerk van de thuiswinkelwaarborg. Iets kopen via Marktplaats, geld overschrijven en geen reactie meer ontvangen/geen product, dat is oplichting! Dit is een bedrijf wat gewoon aanspreekbaar is, een adres heeft, keurmerk en Kvk nummer. Het lijkt wel alsof jullie het over een ander bedrijf hebben.
Mijn laatste bestelling (32 inch tv) heeft wel wat langer dan normaal op zich laten wachten, en ik vermoed dan ook dat ze het op het moment erg druk hebben. Dat vind ik dan ook geen probleem voor zo'n lage prijs. Op e-mails reageren ze erg snel (vanmiddag binnen 2 minuten een reactie gehad!). Ze doen echt wel hun best om de bestelling snel bij je te krijgen, maar ik denk dat ze veel werken met externe partijen (doen veel webwinkels) waardoor ze afhankelijk zijn van leveringen.
Veel succes aan jullie allen, mocht het niet lopen zoals jullie willen. Maar oplichters, dat zijn ze zeker niet....
En nou niet gaan zeggen omdat ik een positieve ervaring post 'je zal er wel werken' of 'je zal er wel belang bij hebben'. Ik ben een vaste klant met simpel weg goed ervaringen met dit bedrijf. Ik kan er niet tegen als dit bedrijf dan de grond in wordt geboord op een forum als deze.
Groet,
Henk
Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl
Geplaatst: 18 okt 2010 19:38
door J de Waal
Beste allemaal,
Normaal gesproken ben ik niet zo van het plaatsen van een recensie maar toen ik dit negatieve commentaar zag voelde ik me toch geroepen om mijn positieve ervaring met jullie te delen.
Recent heb ik voor de eerste keer een product besteld bij extreme discount. Na diverse webwinkels te hebben bekeken bleek dit toch echt de goedkoopste te zijn.
Omdat de site er netjes en betrouwbaar uitzag heb ik direct een bestelling geplaatst.
Binnen de aangegeven tijd heb ik mijn product ontvangen. Dus ik bestel zeker een volgende keer weer bij extreme discount! Daarom vind ik het ook niet terecht dat deze webwinkel zo negatief wordt neergezet en de medewerkers de stempel 'oplichters' krijgen. Ik heb de service ontvangen die je verwacht van een goede webwinkel.
Met vriendelijke groeten,
Jeroen
Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl
Geplaatst: 19 okt 2010 10:23
door deejeeha
Beste Henk en Jeroen,
Het is erg fijn dat jullie positieve ervaringen met extremediscount hebben. Voor de mensen, zoals mij, die minder goede ervaringen hebben met extremediscount geeft dit toch een beetje hoop. Het is uiteraard ook fijn dat jullie je positieve ervaringen komen delen. De subject van deze thread is tenslotte "Iemand ervaring met...." Er staat niks bij dat er enkel negatieve of positieve ervaringen gedeeld mag worden.
Op het dreigende oproep na om bij extremediscount langs te gaan met een groep mannen en de discussie met 'vogels' zijn de mensen hier gewoon hun ervaringen met extremediscount aan het delen. Dat de term oplichten hier vaak genoemd wordt verbaasd mij niks want de praktijken van extremediscount (zoals door anderen wel ervaren is) hebben een naar oplichterij riekend karakter. Wij voelen ons gewoon bedrogen omdat de verkeerde verwachten bij ons geschept zijn.
Ik wens jullie in ieder geval heel veel webshop plezier met extremediscount. Voor mij is het in ieder geval de eerste en laatste keer geweest dat ik iets via extremediscount bestel. Ik wil de heren van extremediscount wel bedanken voor de waardevolle les: ALTIJD EERST ONDERZOEK DOEN!
Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl
Geplaatst: 19 okt 2010 10:54
door deejeeha
En dan hier de volgende update betreffende mijn ervaring met extremediscount:
Ik heb gisteren aan mijn goede vriend Joost nog gevraagd of ik een track en trace nummer mocht ontvangen.
Antwoord: deze waren ze aan het zoeken en zou zsm gestuurd worden.
Prima....wachten dan maar..... Maar omdat het tegen het einde van een gewone werkdag was heb ik ze maar een halfuur gegeven. Ik dacht ten slotte dat het niet zo heel moeilijk kon zijn om een track en trace nummer te vinden van een pakket die net verzonden is.
Antwoord: De medewerkers in het magazijn vinden het erg lastig om op emails te reageren (
nou nou Joost...ga je je eigen collegas afkatten?.....da's nou niet zo netjes van je). Geen track en trace nummer dus....maar deze werd nog altijd gezocht en ik zou hem zsm ontvangen.
- Hoe groot is de lokatie/magazijn van extremediscount wel niet eigenlijk??? Weet iemand dit toevallig?
Vandaag, 19 oktober, 10:30 en ik heb nog geen track en trace nummer
maaaaaaaaaaaar ik heb wel weer een email mogen ontvangen van extremediscount. Dit keer niet van mijn goede vriend Joost maar weer een onpersoonlijke email van
[email protected] (de klantenservice)
Ze beginnen heel leuk met "Geachte Hr/Mw"
hmmmm...ik geef toch ierdere keer heel duidelijk aan dat zij met een man aan het communiceren zijn....maar goed.....
De berichtgeving heeft een iets wat geirriteerde toon. Er staat erin dat het pakket zoels eerder beloofd gisteren verzonden is....hier kan ik hun geen ongelijk in geven maar helaas zonder track en trace nummer heb ik totaal geen bewijs.
De rest van het bericht geeft aan dat mijn vragen en het uiten van mijn onvrede en de acties die ik genomen heb bij hun overgekomen is als
dreigend....goh....wat sneu...want zo heb ik het helemaal niet bedoeld......en ik kan zweren dat ik niet geen enkel dreigement heb gestuurd...ik heb geen moment gedreigd met een advocaat, politie, zware jongens of wat dan ook....ik heb enkel aangegeven dat ik contact heb gehad met thuiswinkel.org. en ik heb gevraagd om concrete antwoorden en realistische verwachtingen.
Maar....dan staat erin vermeld dat ze op prijs zouden stellen als ik mijn positieve ervaring ook hier op het Tros Radar forum zou willen zetten
Daarop heb ik gewoon het volgende geantwoord:
Voor wat betreft mijn verslag op het Tros Radar forum: als ik het produkt inderdaad vandaag in mijn handen mag ontvangen dan geef ik absoluut een update dat mijn produkt veilig en al is aangekomen en dat ik met mijn hoofdtelefoon op reis mag gaan. Mijn belofte heeft u. Helaas is mijn ervaring tot nu toe een geval van eerst zien, dan geloven (en blijkbaar de ervaring van veel van uw klanten). Ontvang ik mijn hoofdtelefoon niet dan zal ik daar op het forum ook gewoon melding van maken. Ook deze belofte heeft u van mij. Het forum is tenslotte een openbaar goed en is bedoeld om ervaringen van jullie klanten te delen. Met meer dan dat ben ik niet bezig en ik ben door mijn ervaring te delen met anderen al absoluut niet dreigend bezig. Oh ja...omdat ik op het forum heb aangegeven de mensen op de hoogte te houden zal ik ook hier een update over geven.
Ik ga eigenlijk al vanuit dat ik zonder hoofdtelefoon op reis moet gaan en dat er een of de andere smoes verzonnen gaat worden waarom het pakketje niet op tijd bij mij is afgeleverd. Ik hoop dat ik ongelijk krijg en als dat zo is dan zal ik daar netjes melding van maken hier maar:
Extremediscount: PROVE ME WRONG! I DARE YOU! (
hmmm...kan dit als een dreigement gezien worden?)
Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl
Geplaatst: 19 okt 2010 11:34
door Dimension
Hallo Deejeehaa,
Reken er maar niet teveel op. Zoals je kunt lezen worden c.q. werden we allemaal met dezelfde smoesjes aan de lijn gehouden. Wij, als bedrijf, zijn vorige week benaderd door de redaktie van Tros Radar. Misschien wordt er nu eindelijk iets aan deze toch wel een beetje vreemde praktijken gedaan.
Succes met de ontvangst van je bestelling en een goede reis.
Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl
Geplaatst: 19 okt 2010 14:39
door Guardian72
henkvanbeers schreef:Ik ben behoorlijk geschrokken van de negativiteit hier op het forum. Hoe komen jullie er bij dat het oplichters zijn?
Nou, omdat men bij een aantal klanten deze tactiek hanteert:
henkvanbeers schreef:Iets kopen via Marktplaats, geld overschrijven en geen reactie meer ontvangen/geen product, dat is oplichting! Dit is een bedrijf wat gewoon aanspreekbaar is, een adres heeft, keurmerk en Kvk nummer. Het lijkt wel alsof jullie het over een ander bedrijf hebben.
Er zijn mensen die iets besteld hebben, betaald hebben, en vervolgens niets zien, en op mails met verzoeken tot info word niet ingegaan. Wat voor conclusie kunnen deze mensen anders trekken dan oplichters? Mischien zijn ze geen oplichters, maar door hun handelen t.a.v. deze mensen die zich hier al reeds gemeld hebben, krijgen ze niet het voordeel van de twijffel. Als dit ECHT een eerlijk, redelijk, en vooral professioneel bedrijf is - waarom dan niet reageren?
En waarom dan geen oplossingen?
Je zegt het zelf, wel mensen laten betalen, en niet leveren is oplichting (en dat is echt niet alleen maar via Marktplaats, wat je wel suggereert).
Mijn advies is, aangezien men schijnbaar wel met jou communiceert, maak ze attent op dit forum, en laat ze de klachten die hier staan eens (snel) aanpakken.
henkvanbeers schreef:Veel succes aan jullie allen, mocht het niet lopen zoals jullie willen. Maar oplichters, dat zijn ze zeker niet....
Het bewijs van deze stelling laat op zich wachten - tot dan zullen de gedupeerden het niet met je eens zijn.
henkvanbeers schreef:Ik kan er niet tegen als dit bedrijf dan de grond in wordt geboord op een forum als deze.
De oorzaak van het boren ligt toch echt bij henzelf. Alleen ExtremeDiscount kan dit oplossen. Ik hoop alleen dat de gedupeerden dit ook melden, als het eenmaal is opgelost.
Let wel - als ExtremeDiscount wel betalingen heeft, maar niet levert, en ook niet reageert, KAN men wel eens aangifte gaan doen - en dan hebben zij toch een serieus probleem.
Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl
Geplaatst: 19 okt 2010 18:57
door deejeeha
wat schets mijn verbazing........
*drum geroffel*
ik heb GEEN pakketje mogen ontvangen! extremediscount bedankt! stelletje hufters!
zullen we alvast in gaan zetten om te raden wat de smoes gaat worden mensen??? (ik gok op de koeriersdienst)
Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl
Geplaatst: 20 okt 2010 08:41
door Dimension
Deejeeha,
Klopt, ze geven iedereen de schuld.............behalve zichzelf natuurlijk. Het hele Extreme Discount klopt gewoon niet.
Ik heb het bijv. meegemaakt dat ik 's ochtends belde, te horen kreeg dat de klantenservice alleen tussen 15.00 en 17.00 uur aanwezig was. Dus ik bel, toen nog optimisch gestemd, rond 15.15 terug en wat denk je.................. de klantenservice was net naar huis.............. Hoe kunnen ze het verzinnen.............
Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl
Geplaatst: 20 okt 2010 09:36
door Brabant20
Hallo,
ik heb dus ook een bestelling bij extreme discount gedaan.
Maar had beter eerst even op internet kunnen kijken..
Wat een slechte reviews allemaal..
Ik heb 11-10 een bestelling geplaats.
13-10 bevesting gehad met productinfo en met de verwachte levertijd van 3-5 werkdagen. Wat ook op de site stond.
Mailtje gestuurd wanneer ze dachten dat die geleverd werd.
''Eind deze week(15-10) of begin volgende week(nu dus)''
Maar goed ik had er al niet veel van verwacht, nadat ik alle reacties gelezen had. En inderdaad maandag nog niets. Dus ik mailen.
''Sorry er zit een leveringsvertraging op. Woensdag hebben wij het artikel bij ons en ik probeer hem vrijdag bij u te hebben''.
Dus wacht ik nu op een verzendbevestiging. En dan maar hopen dat ik het vrijdag in huis heb.
Ik houd jullie op de hoogte;)
Groetjes!
Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl
Geplaatst: 20 okt 2010 10:33
door deejeeha
@Dimension Ze zijn met het verzinnen van smoesjes inderdaad heel creatief...dat moet ik ze wel toegeven hahaha. 't Is voor mij gewoon een grote grap geworden en ik kan er ondertussen ook alleen om lachen. Helaas heb ik gisteren wel gewoon zonder de (ruim vantevoren) bestelde hoofdtelefoon op reis moeten gaan....
@Brabant20 Ik denk dat wij ondertussen allemaal die les geleerd hebben...eerst op onderzoek uit gaan voor je iets via internet bestel.... helaas helaas....maar wel een heeeeeeele goede les! Succes!
Ik heb gisteren trouwens van een bekende begrepen dat iets bestellen via extremediscount inderdaad weleens goed kan gaan.
Gebaseerd op mijn eigen ervaringen vergelijk ik het maar met de loterij winnen......
Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl
Geplaatst: 20 okt 2010 10:48
door deejeeha
En dan weer een update vwb mijn bestelling:
Email vandaag ontvangen:
* Na 4x vragen heb ik nog altijd geen track en trace nummer (die heb ik nodig voor de mensen die het pakket voor mij in ontvangst nemen....hopelijk). Ik heb enkel de (zoveelste) toezegging (van de leugenaars) dat het pakket (afgelopen maandag) verzonden is....dus.....volgens mij heb ik gelijk en hebben ze de schuld inderdaad gewoon bij de koerier gelegd die ze (nu pas) gaan contacteren om te vragen waar de verzending zich bevindt....
en...als klap op de vuurpijl: ik word verwezen naar het mooie tekst onder de emails. ze dreigen stappen tegen mij te ondernemen als ik de emails (of inhoud daarvan) openbaar maak. ze hebben daarbij speciefiek "een forum" genoemd (hier dus) ...oeoeoeoeoe...wat ben ik bang *bibber bibber*....stelletje lolbroeken!
kom maar op zou ik zeggen dames en heren van extremediscount......jullie zullen toch echt extremedisappointed worden.... oh en gezien jullie hier ook gezellig aan het meelezen zijn:
Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl
Geplaatst: 20 okt 2010 13:23
door deejeeha
Ik heb zojuist bericht gekregen dat het pakket is afgeleverd!!.... Ok, ik zit hier nog steeds zonder bestelde hoofdelefoon en baal nog steeds.....
Maar....ik had oorspronkelijk de JVC HA NC250 Noise Canceling hofdtelefoon besteld (EUR 109.00) na redelijk wat heen en weer ge-email en geklaag bleek dat deze niet op tijd geleverd kon worden (die conclusie moest ik zelf trekken). Ik heb gevraagd wat het alternatief is. Mij werd de Sennheiser PXC350 aangeboden (EUR 242.00!!!??...zonder extra kosten voor mij ter compensatie voor de service ten opzichte van mijn order). Nu zie ik maar een type hoofdtelefoon met de type nummer op de site staan dus ik weet niet of het echt dezelfde is...bovendien staat op de website dat deze niet op voorraad is (hoe kan hij dan toch (redelijk snel) leverbaar zijn?!?). De gemiddelde prijs voor deze hoofdtelefoon op andere sites is in ieder geval vergelijkbaar.
Kan iemand het mij kwalijk nemen dat ik dit aanbod dan niet geloofde?...Maar goed.....ik moet hun dit toch toegeven....het pakket met het aangeboden alternatief is uiteindelijk aangekomen (zij het te laat voor mijn reis)
Dus mijn conclusie:
- doe eerst onderzoek naar webshops die jou niet bekend zijn!
- extremediscount levert wel produkten af alleen (vaak) niet binnen de levertijd die ze doen vermoeden op de website
- concrete antwoorden geven op gestelde vragen is een punt waar absoluut aan gewerkt kan worden
- aan het scheppen van realistische verwachtingen kan ook absoluut gewerkt worden.
- blijf vragen stellen en emails sturen en eis concrete antwoorden!
- schroom je niet om contact op te nemen met thuiswinkel.org als je ontevreden bent
Voor mij is dit allemaal een wijze les geweest in ieder geval...
Ik wens jullie allemaal heel veel succes, geduld en sterkte toe!
Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl
Geplaatst: 20 okt 2010 14:35
door Brabant20
@deejeeha
Nou dan heb je toch nog je pakketje gehad.. helaas niet binnen de levertijd die ze gegeven hadden. Jaa in het vervolg lees ik eerst reviews op internet.
Ik hoop vandaag of morgen een verzendbevestiging te krijgen!
Groetjes!