LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] dynafix

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Big-J
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 dec 2010 13:34

Re: dynafix

Ongelezen bericht door Big-J »

Mijn Samsung is daar als het goed is krijg ik hem morgen weer maar ik heb geen slechte ervaring sorry mischien komt het omdat ik hem zelf heb opgestuurd en het via de verzekering gaat .

Marian+4kinderen
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 mar 2011 12:44

Re: dynafix

Ongelezen bericht door Marian+4kinderen »

Nadat ik mijn mobiel (Nokia x6) had opgestuurd naar Dynafix, las ik de berichten hier op Radar en hield dan ook mijn hart vast.
Maar op een of andere manier krijg ik altijd het idee dat alleen klagers op forums komen.
Ik heb vandaag mijn mobiel terug gekregen en heb totaal GEEN klachten over Dynafix. Ik kon via hun site alles goed volgen en ook aan de telefoon ben ik gewoon netjes te woord gestaan en geadviseerd.
Mobiel is netjes gemaakt en werkt weer goed.
Misschien dat ook de goede berichten er eens iets meer bij gezet kunnen worden, want ik was erg geschrokken van alle negatieve berichten, wat achteraf niet nodig was geweest.
Dus van mij gewoon een 'pluim' voor Dynafix.

Jolandjee
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 jan 2011 20:57

Re: dynafix

Ongelezen bericht door Jolandjee »

Hallo allemaal,

Ik werk in de telecom en werken 'helaas' ook samen met Dynafix. Het komt wel eens voor dat wij toestellen terug krijgen die dan gerepareerd zijn, maar na een week/paar dagen alweer terug komen. Dit omdat er een andere klacht is onstaan. Soms gaat het toestel weg voor reparatie, omdat het toestel niet meer goed oplaadt of de batterij is snel leeg. Wij krijgen dan voor de klant een prijsopgave met de mededeling dat er een barst in het scherm zit :? . Ik heb de klant gebeld en verteld wat er aan de hand was. Blijkt dat bij de vorige reparatie ook al een barst zat en toen gepareerd was zonder kosten. Dynafix weer gebeld en die zeggen dat er bij de vorige reparatie niets was te zien op het beeldscherm. :?
Klant heeft zelf gebeld en kreeg hetzelfde te horen van de klantenservice. Nu heeft mijn collega gebeld met Samsung (daar ging het om) en hij kon een mail sturen naar een vertegenwoordiger. Daar is het nu op wachten. :)
Wij doen er alles om de klanten te helpen en dingen te regelen! :-)

Het komt ook nog wel eens voor dat Dynafix Blackberry's krijgt...
het probleem met blackberry is dat zij erg moeilijk om sommige spullen te leveren aan bijvoorbeeld Dynafix. Soms word het toestel dan ook wel naar Blackberry zelf te sturen. :( :?
Ik hoop dat Dynafix wel wat gaat doen, na al deze reactie's! Anders raken ze veel klanten kwijt! Niet alleen particulier maar ook bedrijven!!!! :evil:

Hoor jullie verdere verhalen graag!

Annafre
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 apr 2011 08:51

Re: dynafix

Ongelezen bericht door Annafre »

De mobiele telefoon van mijn zoon kwam maar niet terug van Dynafix. Na wat heen en weer gebeld te hebben was de telefoon, volgens Dynafix opgestuurd naar de winkel waar hij hem had gekocht: Oqday Media in 's Hertogenbosch. Oqday had echter niets ontvangen.
Helaas had mijn zoon het IMEI nummer niet waardoor het zoeken nog lastiger werd. Uiteindelijk hebben we beide partijen voorgesteld om naar eigen inzicht een bijdrage te geven in te geleden kosten.
Dynafix reageerde meteen dat ze dat niet gingen doen terwijl Oqday op zoek ging naar de telefoon, met als resultaat dat deze toch bij Dynafix bleek te liggen.
Ondertussen is de telefoon gerepareerd en wel weer in gebruik.
Wat opviel in deze situatie is dat Dynafix steeds de verantwoording door schoof en dat je als consument uiteindelijk machteloos staat. Ik had de hoop al opgegeven en dacht dat we naar de 120 euro konden fluiten.
Dankzij Oqday media is het goed gekomen!

wodonar
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 nov 2010 17:12

Re: dynafix

Ongelezen bericht door wodonar »

Ook ik ben de pineut.

Nokia C6-00
Toestel is net terug van reparatie via Dynafix te Nuth, en kwam beschadigd terug, een flinke snee op achterkant toestel, ook een snee in de bijgeleverde formulieren.
Ik vermoed dat bij openmaken van het doosje, met toestel wat ik ze toestuurde, een scherp voorwerp gebruikt is.
Zij hebben het toestel doorgestuurd naar een externe dienst.
Aldaar is volgens de beschrijving alleen een software update gedaan.
De verdere klachten zijn niet verholpen.
Zij sturen mij nu door (lekker makkelijk van ze) naar Nokia verder.

Klacht:
Vanaf begin een beetje traag opstartend scherm als toetsenbordtje uitgeschoven wordt, ik weet niet of dit normaal is.
Het toestel zou bij standby alleen een verlichtingssignaal met de middelste (menu)knop moeten laten zien.
Nu blijft de rode (ophang) knop constant branden en licht de groene (verbindings) knop ook op als de middelste (menu) knop oplicht.
Dit is niet normaal.
GSM is niet nat geweest of gevallen.

Ik noteer hierbij dat het toestel onbeschadigd was maar nu dus een beschadiging heeft aan achterzijde, veroorzaakt door iemand bij Dynafix of door de externe dienst.Het toestel is NIET gerepareerd.

ceejeewee
Berichten: 5
Lid geworden op: 25 jul 2011 10:48

Re: dynafix

Ongelezen bericht door ceejeewee »

Ook ik mag me helaas aansluiten aan de rij ontevreden gefrustreerde gsm bezitters die te maken hebben gehad /hebben met het geweldige bedrijf Dynafix.

Ik heb tot volle tevredenheid een HTC Desire Z, geleverd februari dit jaar.
Gsm krijgt kuren en gaat naar Dynafix. Nu heeft HTC een zeer goede service; gsm wordt thuis door de koerier opgehaald en komt retour per pakketpost.
Maar deze goede service wordt door zo'n waardeloze third party wel helemaal teniet gedaan.

Ok, gsm had een reeks klachten waarvan ik als leek ook al wel wist dat het niet alleen software-matig was. Maar mijn gsm komt terug met slechts een software update volgens opgave.
Ik neem de gsm weer in gebruik en meteen blijkt dat de gsm is retour gekomen met nog meer klachten dan ze heen ging, nu opeens uitval van contact met SIMkaart en spontaan uitschakelen en weer opstarten. HTC weer gebeld en gsm wordt diezelfde dag weer door de koerier opgehaald. Komt na een week weer retour met een verrichtte ''Board switch''. Weer blijkt mijn gsm niet gerepareerd want de telefoon schakelt nog steeds ongevraagd uit en weer aan en ongeveer 6x per dag valt de verbinding met het netwerk weg. Waardeloos!!
Ik heb nu HTC weer gebeld, medewerkers zijn allemaal aardig en voorkomend en er is nu een verzoek gedaan tot omwisseling van het toestel. Verwachtte behandelingstijd: 2 weken!
HTC wil zich graag onderscheiden van andere merken en de intentie hiervoor is goed; mooie toestellen en goede service, maar dan werken ze samen met zo'n BUTT bedrijf als Dynafix dat geen onderdeel uitmaakt van HTC en dat hun gehele imago onderuit haalt. Het kost HTC niet nogal wat elke keer de koeriersdienst, reparatie en pakketpost. Snap je niet. Het internet staat bol van de klachten over dit bedrijf. De mevrouw van de HTC klantenservice gaf voorzichtig toe dat ik niet de enige was... WAARDELOOS BEDRIJF DAT DYNAFIX!!!BAH! :twisted:

Harut
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 mei 2008 12:36

Re: dynafix

Ongelezen bericht door Harut »

Mijn SGS2 is net door Dynafix gerepareerd en ik ben zeer tevreden over de reparatie. Ik heb mijn toestel zaterdag 16 juli opgestuurd naar GSMWEB en deze hebben het doorgestuurd naar Dynafix. Een week later zaterdag 23 juli had ik mijn toestel terug, ik had streepjes op mijn display en ze hebben het display vervangen.

jvracing
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 aug 2011 16:06

Re: dynafix

Ongelezen bericht door jvracing »

Hier ook alleen maar problemen met Dynafix :(

HTC Desire HD laten vallen en het beeldscherm is stuk, alleen de plastic top laag dan want m'n touchscreen werkt gewoon nog. De telefoon is op dinsdag 28 juni verstuurd, na 3 weken heb ik contact gezocht met het 'bedrijf' en het bleek dat ze mijn telefoon niet hebben ontvangen. Telefoon is aangetekend verstuurd, aangekomen bij Dynafix en ook in ontvangst genomen.

Inmiddels zijn we 6 weken verder en nog steeds is mijn telefoon zoek. Het vervelende is dat ze met meerdere werknemers cases afhandelen dus ik krijg steeds tegensprekende berichten binnen (via e-mail). Inmiddels heb ik van één van de medewerkers bericht gehad dat ze een onderzoek gaan starten, volgens een andere medewerker kan dit helemaal niet want ze starten alleen een onderzoek als ik een getekend afleverbewijs (heb ik verzonden) en een imei nummer (die heb ik niet) overhandig.

Ik heb nu de vraag bij hun neergelegd of er uberhaupt wel een onderzoek is gestart want ik heb totaal geen vertrouwen meer in dit bedrijf.

Iemand een idee wat mijn rechten zijn? Korte samenvatting van de situatie: telefoon aangetekend verzonden en ontvangen maar bedrijf is nu telefoon kwijt.

hdpaddy
Berichten: 89
Lid geworden op: 02 dec 2007 08:21

Re: dynafix

Ongelezen bericht door hdpaddy »

Hier mijn ervaring,

HTC HD laten vallen.
opgestuurd aan de hand van de werkwijze op de vodafone site.
prijsopgaaf retour gestuurd, rekening voor mij uiteraard.
binnen 2 weken de HD weer terug, netjes gemaakt in een mooi "I'm back" doosje samen met een vetdoekje voor het scherm.
Telefoon werkt weer perfect.

Geen problemen met Dynafix dus.

jvracing
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 aug 2011 16:06

Re: dynafix

Ongelezen bericht door jvracing »

Een update van mijn situatie:

Inmiddels is plots mijn telefoon weer opgedoken bij Dynafix. Een e-mail gehad dat mijn telefoon wordt verzonden, ik blij. Niet dus, het blijkt dat ze nu het reparatieformulier (van vodafone) hebben kwijt gemaakt en mijn telefoon ongerepareerd terug wordt gestuurd.

Markklok
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 sep 2011 22:22

Re: dynafix

Ongelezen bericht door Markklok »

Pfff nou ik kan mezelf ook toevoegen aan het lijstje:


1) telefoon aangeschaft bij typhone.
Maand na aankoop merk ik dat het scherm niet goed is. (hij reageert niet meer in een bepaald gebied

2) Aangemeld bij typhone en telefoon opgestuurd naar Dynafix
telefoon is in een doosje als bescherming als pakket naar Dynafix gestuurd (kosten 7 euro nog wat voor de verzekering + verzending)

3) Dynafix vervangt het scherm (kan alles netjes volgen via de website van Typhone)

4) Telefoon is gerepareerd en wordt opgestuurd... (tot zover lijkt alles lekker te gaan)

5) Telefoon komt binnen in een BUBBEL-Envellop...
Na het openmaken van de envellop blijkt het NIEUWE scherm tijdens verzending te zijn gebarsten.....

500 euro telefoon.... versturen ze in een bubbelenvellop... hoe krenterig kunnen ze daar zijn.

6) Mailing:

Na ontvangst van het pakketje de eerste mail gestuurd richting Dynafix.. Want je moet het binnen 2 dagen aanmelden

Mail richting Dynafix:


From: X
Sent: Wednesday, September 07, 2011 8:03 PM
To: [email protected]

Subject: Fw: iRMAAMRI9150218 _ 2e mailing met 6 bijlages extra nu



Beste Dynafix,


Mijn schrik was groot nadat ik vandaag 07-09-2011 iRMAAMR19150218 terug ontvangen had. De display van de Samsung Galaxy SII van ruim € 500,- is nu zwaar beschadigd! Jullie medewerker Marcel heeft de controle gedaan, zie de bijlage DYNAFIX verzendlijst met verzendnummer 3STQHE000524920 en deze in een bubbeltjesenvelop verstuurd. Een dure gsm verstuur je toch niet in een bubbeltjesenvelop!?


Wat gaan jullie hieraan doen? Krijg ik nu een hagelnieuwe gsm opgestuurd in stevige doos? Wie weet wat voor extra interne schade de gsm nog meer heeft opgelopen. Ik kan de touch screen reparatie nu niet testen. En wie betaalt de aangetekende retour kosten?


Ik heb vandaag 07-09-2011 om 16.55 tot 17.17 uur geprobeerd telefonisch contact met jullie te krijgen, echter zonder succes. Na ruim tweeëntwintig minuten in de wacht te hebben gestaan, werd de verbinding verbroken! Dat is dus 22 minuten x € 0,35 = € 7,70 weggegooid geld.


6 x bijlages


In afwachting van uw reactie,
M




Mail 1 )

> From: xxxxxxxxxxxxxx
> Sent: Wed, 07/09/11 20:26
> To: [email protected]
> Subject: Fw: iRMAAMRI9150218 _ 2e mailing met 6 bijlages extra nu

Beste info Typhone,


De bij u aangeschafte GSM was voor reparatie opgestuurd naar jullie reparatie bedrijf Dynafix, maar deze vandaag gerepareerd terug ontvangen maar met schade.

Heb met een medewerker van jullie gebeld en moest meteen weer Dynafix bellen, maar super lange wachttijden a 0,35 € en kon dit ook per email versturen.

Graag breng ik u op de hoogte van de onderstaande mailing met 6 bijlages.

GSM staat op naam van mijn schoonzoon Klok, J.M. factuur 526695 datum 27 juli 2011, die nu op vakantie is en ik de reparatie regel, in de bijlage .pdf staan alle gegevens, en de rest kan u ook bekijken.

Hopelijk wordt dit netjes opgelost door jullie reparatie bedrijf Dynafix.



Vriendelijke groet:


M





Reactie Mail1 )

From: Klantenservice Typhone

Sent: Thursday, September 08, 2011 11:19 AM

To: XXXXXXXXXXXXX

Subject: RE: Fw: iRMAAMRI9150218 _ 2e mailing met 6 bijlages extra nu



Geachte heer X,

Allereerst wil ik u melden dat ik het zeer vervelend vind dat uw toestel beschadigd is teruggekomen van een reparatie. Dit mag natuurlijk niet gebeuren, vandaar dat ik uw e-mail meteen heb doorgezet naar de firma Dynafix zodat zij voor een nette afhandeling van dit probleem kunnen gaan zorgen.

Wij nemen dit probleem niet zelf in behandeling aangezien Dynafix een aparte firma is waarmee wij wel samenwerken, maar zij zijn geen onderdeel van Typhone.

Ik vertrouw erop dat u spoedig iets van Dynafix zult vernemen. Mocht dit niet lukken dan verzoek ik u even met ons te mailen zodat wij kunnen nagaan of we een en ander voor u kunnen bespoedigen.



Heeft u nog vragen, dan vernemen wij deze graag van u! Natuurlijk kunt u ook bellen op werkdagen tussen 9.00 en 18.00 uur naar 045 - 400 77 66.



Met vriendelijke groet,
Typhone E-Concepts B.V.

Typhone

Stefan Driessen
Klantenservice
Postbus 22050 T: 045 - 400 77 66 E: [email protected]
6360 AB Nuth F: 045 - 400 77 67 W: http://www.typhone.nl







Mail 2 )

> From: X
> Sent: Mon, 12/09/11 20:00
> To: Klantenservice Typhone <[email protected]>
> Subject: Re: iRMAAMRI9150218 _ 2e mailing met 6 bijlages extra nu

Beste Typhone,



Wij zijn nu 3 werkdagen verder, ik had vandaag minimaal een bericht verwacht van de firma Dynafix, zelf jullie hadden afgelopen donderdag 8-09-2011 ook nog een mail gestuurd naar Dynafix voor een nette afhandeling, maar het blijft stil bij mij dus de gedupeerde klant.

Hier nogmaals mijn aanmeld codes naar Dynafix op woensdag CaseId: #81277# >> datum 7-9-2011 19:54 V en 2e mailing CaseId: #81279# >> datum 7-9-2011 20:04 met 6 bijlages [ heb er nog 2 bijlages bij gedaan dus 6 totaal] , voor het probleem opsturen in bobbeltjes verpakking en GSM display gebroken zie onderstaande mailingen enz.

Hopelijk kunnen jullie nogmaals wat druk op Dynafix uitoefenen om deze klacht wat sneller af te handelen.



In afwachting van uw reactie,

M






Reactie mail 2 )

From: Klantenservice Typhone
Sent: Tuesday, September 13, 2011 1:18 PM
To: X
Subject: RE: iRMAAMRI9150218 _ 2e mailing met 6 bijlages extra nu


Geachte heer X,

Het is erg vervelend dat u nog niets heeft vernomen van Dynafix. De enige extra druk die ik kan zetten is nogmaals alles doorsturen onder vermelding van spoed, wat ik zojuist heb gedaan.

Ik vraag dus nog even om uw geduld.



Heeft u nog vragen, dan vernemen wij deze graag van u! Natuurlijk kunt u ook bellen op werkdagen tussen 9.00 en 18.00 uur naar 045 - 400 77 66.



Met vriendelijke groet,
Typhone E-Concepts B.V.

Typhone

Stefan Driessen
Klantenservice
Postbus 22050 T: 045 - 400 77 66 E: [email protected]
6360 AB Nuth F: 045 - 400 77 67 W: http://www.typhone.nl




Mail 3 )

From: M
To: [email protected]; [email protected]
Subject: Graag met enige spoed oppakken iRMAAMRI9150218 / CaseId: #81279#
Date: Sun, 18 Sep 2011 14:42:21 +0200

Beste Typhone / Dynafix

Inmiddels ben ik weer terug van vakantie en ga ik dit gedoe nu zelf oppakken.
Ik (Mark Klok) ben dus de eigenaar van de telefoon die op dit moment nog steeds kapot is. Dit vanwege de versturing via de post in een bubbelenvelop

Als deze telefoon gewoon in een doosje was verstuurd (6 a 7 euro porto kosten) dan was er niets aan de hand geweest en was ik een tevreden klant.
Nu voel ik me als een gedupeerde.

Typhone kan aangeven dat Dynafix de schuldige is maar dat houdt niet in dat zij dan niks meer hoeven te doen (zij hebben mij de telefoon verkocht).


Dus AUB.... of het nou partij 1 of partij 2 is... Wat is nu de huidige status.. en hoe gaan we het oplossen ???
Gezien ik niet weet wat er tijdens de post is gebeurd waardoor mijn telefoon kapot is gegaan, is er in mijn ogen maar 1 echte oplossing.. Omruilen voor een nieuw toestel.
Ik verwacht maandag een e-mail met instructie wat ik nu met mijn telefoon moet doen.

Hoor graag een reactie van of beide partijen.

Vriendelijke groet,
M



Reactie mail 3 moet nog komen....







Vandaag van beide partijen helemaal niks gehoord...
Echt bagger.... Meer kan ik er niet van maken

hdpaddy
Berichten: 89
Lid geworden op: 02 dec 2007 08:21

Re: dynafix

Ongelezen bericht door hdpaddy »

nog wat gehoord?

Esmiralda1979
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 okt 2011 13:06

Re: dynafix

Ongelezen bericht door Esmiralda1979 »

Hallo,

Ik heb ook een klacht over dynafix en vodafone. Vorig jaar juli 2010 heb ik omdat mijn abonnement aan verlenging toe was de nokia N97 besteld bij vodafoon gewoon een leuk toestel dacht ik met veel opties binnen 6 weken lag het toestel bij dynafix hij ging niet meer aan ... toestel 6 weken weg kwam terug ah hij deed het weer ... 4 weken later toestel laad niet meer op eerst dacht ik ligt aan me oplader nieuwe gekocht werkte niet.

Weer toestel ter reparatie aangeboden weer 6 weken weg, toestel kwam gemaakt terug. Dat ging een maand of 3 goed kreeg het toestel weer kuren, ik kon der alles mee doen, maar op het moment dat iemand mij belde of smste dan viel het toestel uit en starten op nieuw op wederom opgestuurd 6 weken toestel weer terug.

Laad probleem bleef zich voor doen en elke keer problemen met de software ook na updates. Augustus 2011 heb ik de telefoon laten vallen en was kapot zichtbare schade dus gebeld want ik ben verzekerd voor het toestel dus in september het toestel ter reparatie aangeboden bij vodafoon / dynafix.

Vandaag 17 oktober 2011 werd mij een "nieuw" toestel gebracht en het leen toestel opgehaald. Tot mijn verbazing is het toestel niet nieuw maar van iemand anders geweest, ik kan in het toestel al de email smsjes contacten whatapp berichten van de vorige eigenaar van het toestel lezen, en het toestel is gewoon beschadigd!!! Wat een Service en wat gaan ze goed om met je prive gegevens.. ik zit nu te wachten op een koerier die mij wederom een leentoestel komen brengen om weer weken lang met een leen toestel te zitten.

Waar ben ik dan voor verzekerd ??? dat vraag ik me af ...
Word vervolgd over een week of 6 ?!?! denk ik

Mvg Esmiralda

Markklok
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 sep 2011 22:22

Re: dynafix

Ongelezen bericht door Markklok »

Zo nog een kleine update aan mijn kant.

De mail die was gestuurd hadden ze dus na 2 weken nog niet gelezen. Dit bleek nadat ik ze had opgebeld (jawel na 30 minuten wachten kreeg ik ze aan de lijn).
Heb toen aangegeven dat ik ze ook had gemaild.

Het antwoord wat ik kreeg was: "Ow ja, dat kan. We hebben op dit moment een achterstand met de e-mail..."

Achterstand.... van 2 weken !!!!

Naja telefonisch alsnog aangemeld en de volgende dag weer opgestuurd (hop weer 7 a 8 verzendkosten).

10 dagen later mijn telefoon "gerepareerd" teruggekregen. Dit keer was hij wel heel aangekomen (natuurlijk weer gewoon verstuurd in een bubbelenvelop)

Wat mij wel opviel is dat de sticker waar de IMEI code opstaat los was aan de hoekjes. Nou ik kan je verzekeren dat ik die sticker nooit heb aangeraakt.

Mijn conclusie: Ze hebben het toestel omgewissel met een andere en daarna de sticker omgeplakt.

Verder zag hij er wel puntgaaf uit dus ik vond het zo wel best..




MAAARRRR..... nu 2 weken later maakte ik een foto met mijn telefoon en zag dat er een vlek te zien was. (ik maak bijna nooit foto's)
Ik dacht in eerste instantie dat de lens vies was maar dat blijkt niet het geval te zijn.

Dus.... jawel dames en heren.. ik heb een toestel gekregen waar de camera sensor van defect is...

Sorry dat ik het zeg... maar dat zo'n bedrijf nog bestaat.. Niet normaal....
Heb er gewoon geen woorden voor...

djmiba
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 okt 2011 17:23

Re: dynafix

Ongelezen bericht door djmiba »

Dames en heren, ik wil even ook is een 'goed' berichtje plaatsen over Danafix en mijn verhaal doen.

Ongeveer een maand geleden is mijn iPhone in de wc gavallen. Ik baalde hier zo erg van en moest op een geleende Blackberry over gaan (sinds ik mijn iPhone had heb ik een schijthekel aan Blackberry's gekregen). Maar goed ik heb Apple gebeld of die nog wat konden doen. Ik ging het natuurlijk vanuit dat er niks meer aan te doen was, maar ik werd doorgestuurt naar Dynafix. Ik heb hem daar maar heen gestuurd, want ik deed er alles voor om een nieuwe te krijgen of te laten repareren, ik dacht; je weet het maar nooit.
Een week later kreeg ik een brief dat er water was geconstateerd en dat hij niet meer gemaakt kon worden, maar ze kwamen wel met een andere oplossing. Ik zou voor een x bedrag een nieuwe iPhone kunnen krijgen. Dit heb ik gedaan, want ik zou zo veel goedkoper uit zijn als ik een nieuwe iPhone moest kopen.

De conclusie is: ze komen dus wel met een goede oplossing. Ook is het zo dat ik geen problemen heb gehad bij de duur van de levering van mijn nieuwe iPhone. Bij mij is dus alles goed gegaan.

rensb
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 nov 2011 11:49

Re: dynafix

Ongelezen bericht door rensb »

ojeee ik heb 2 weken geleden mijn bb 9780 opgestuurd naar dynafix en hoop na het lezen van dit forum maar dat alles goedkomt. hij is daar wel ontvangen en ze hebben er al naar gekeken dus beter komt mijn telefoon snel weer terug... dit is tot nu toe de status:

STATUS DATUM / TIJD
Order - Volledig ingevoerd 25-10-2011 22:27:43
Order - Bevestigd 25-10-2011 22:27:44
Logistiek - Product ontvangen door Dynafix Care 28-10-2011 3:37:23
Logistiek - Product verstuurd naar interne reparatiedienst 28-10-2011 3:37:24
Logistiek - Product ontvangen door reparatieafdeling 28-10-2011 8:25:12
Reparatie repair center - In behandeling 31-10-2011 10:25:28
Logistiek - Product verstuurd van interne reparatiedienst naar logistieke afdeling 31-10-2011 12:56:54
Reparatie repair center - Reparatie afgebroken 31-10-2011 12:56:54
Logistiek - Product ontvangen door Dynafix Care 1-11-2011 13:34:33
Logistiek - Product verstuurd naar externe reparatiedienst 1-11-2011 13:34:34

GodsSon
Berichten: 203
Lid geworden op: 21 feb 2010 18:59

Re: dynafix

Ongelezen bericht door GodsSon »

Gaat nog wel even duren gok ik, toestel is niet meer in behandeling bij Dynafix, maar bij Blackberry zelf (denk ik), want externe reparateur.

rensb
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 nov 2011 11:49

Re: dynafix

Ongelezen bericht door rensb »

ja zo'n gevoel heb ik dus ook aangezien blackberry in engeland zit... als ze maar niet aankomen met een lulverhaal val/druk/waterschade want dan hebben ze aan mij toch echt de verkeerde :lol:

d4rkr4v3r
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 nov 2011 07:54

Re: dynafix

Ongelezen bericht door d4rkr4v3r »

ik heb de zelfde ellende...

toestel (Sony erricson X10) opgestuurd maar lange wachttijd en niets wordt duidelijk... iedereen blijft zeer wazig over waar ie nu is en of wat er aan de hand is....



In onderstaand overzicht ziet u het statusverloop van uw reparatie.








STATUS

DATUM / TIJD









Service-aanmelding - Volledig ingevoerd

17-11-2011 10:06:47









Service-aanmelding - Geannuleerd

21-11-2011 12:05:42




dat staat er nou al vanaf het begin dat het toestel weg is en is na een week nog steeds niet verandert...

Mulletjeeee
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 nov 2011 15:52

Re: dynafix

Ongelezen bericht door Mulletjeeee »

Hallo..

Hier ook een slechte ervaring met dynafix.. (nog steeds)

Op vakantie is mijn sgs2 na amper 2 maanden stuk gegaan, Hoe? dat is de vraag..
Toestel was zomaar uitgeschakeld en krijg de telefoon niet meer ingeschakeld.
Zodra ik thuis kwam heb ik typhone gebeld waar ik mijn toestel vandaan heb en typhone heeft mij doorverwezen naar dynafix.

Ik mijn toestel op gestuurd naar dynafix, kon netje smijn status volgen, een contatering van vochtschade en 2 fotos van de deeltjes op mijn printplaat waar de vocht zou zitten.
Telefoon zodanig stuk dat het niet gerepareerd kon worden.
Dus de keus: terug sturen zonder kosten of milieuvriendelijk verwerkt worden.
Stuur dan maar terug.
Na een week kreeg ik mijn telefoon terug, met het beeldscherm vol krassen!
Meteen gebeld naar dynafix waar ik mijn frustratie over vochtschade en krassen heb uit gesproken.
Het antwoord van de vrouw aan de lijn: Helaas kon vochtschade al komen door: Zweethanden, regendruppels, dampen van de douche enz.
Maar gelukkig mocht ik dan wel de telefoon terug sturen en zou het beeldscherm gemaakt worden.

In de tussentijd klacht naar samsung gestuurd over de opgelopen vochtschade wat eigenlijk onmogelijk was aangezien ik mijn toestel de afgelopen 2 maanden goed behandelt hebt.
Helaas kreeg ik niet het antwoord van samsung wat ik verwachte...
N.l. Sorry mevrouw vochtschade valt niet onder de garantie.
Kreeg zelf weer een paar voorbeelden van ontstaan van vochtschade, zelfs Gespreksvocht, Het moet niet gekker worden!

Nu ik toch geen garantie meer heb en ondertusse mijn telefoon met nieuw scherm en nog steeds niet werkend terug kreeg heb ik besloten om zelf het toestel uit elkaar te halen.

En wat bleek... Vochtindicator was nog steeds wit en het ergste vind ik nog dat de fotos van dynafix niet eens een beetje op mijn printplaat lijkt.

Samsung weer gebeld en zij zitten er nu achteraan...
Nu afwachten wat daar uit komt..
Frustrerend!

Gesloten