Pfff nou ik kan mezelf ook toevoegen aan het lijstje:
1) telefoon aangeschaft bij typhone.
Maand na aankoop merk ik dat het scherm niet goed is. (hij reageert niet meer in een bepaald gebied
2) Aangemeld bij typhone en telefoon opgestuurd naar Dynafix
telefoon is in een doosje als bescherming als pakket naar Dynafix gestuurd (kosten 7 euro nog wat voor de verzekering + verzending)
3) Dynafix vervangt het scherm (kan alles netjes volgen via de website van Typhone)
4) Telefoon is gerepareerd en wordt opgestuurd... (tot zover lijkt alles lekker te gaan)
5) Telefoon komt binnen in een BUBBEL-Envellop...
Na het openmaken van de envellop blijkt het NIEUWE scherm tijdens verzending te zijn gebarsten.....
500 euro telefoon.... versturen ze in een bubbelenvellop... hoe krenterig kunnen ze daar zijn.
6) Mailing:
Na ontvangst van het pakketje de eerste mail gestuurd richting Dynafix.. Want je moet het binnen 2 dagen aanmelden
Mail richting Dynafix:
From: X
Sent: Wednesday, September 07, 2011 8:03 PM
To:
[email protected]
Subject: Fw: iRMAAMRI9150218 _ 2e mailing met 6 bijlages extra nu
Beste Dynafix,
Mijn schrik was groot nadat ik vandaag 07-09-2011 iRMAAMR19150218 terug ontvangen had. De display van de Samsung Galaxy SII van ruim € 500,- is nu zwaar beschadigd! Jullie medewerker Marcel heeft de controle gedaan, zie de bijlage DYNAFIX verzendlijst met verzendnummer 3STQHE000524920 en deze in een bubbeltjesenvelop verstuurd. Een dure gsm verstuur je toch niet in een bubbeltjesenvelop!?
Wat gaan jullie hieraan doen? Krijg ik nu een hagelnieuwe gsm opgestuurd in stevige doos? Wie weet wat voor extra interne schade de gsm nog meer heeft opgelopen. Ik kan de touch screen reparatie nu niet testen. En wie betaalt de aangetekende retour kosten?
Ik heb vandaag 07-09-2011 om 16.55 tot 17.17 uur geprobeerd telefonisch contact met jullie te krijgen, echter zonder succes. Na ruim tweeëntwintig minuten in de wacht te hebben gestaan, werd de verbinding verbroken! Dat is dus 22 minuten x € 0,35 = € 7,70 weggegooid geld.
6 x bijlages
In afwachting van uw reactie,
M
Mail 1 )
> From: xxxxxxxxxxxxxx
> Sent: Wed, 07/09/11 20:26
> To:
[email protected]
> Subject: Fw: iRMAAMRI9150218 _ 2e mailing met 6 bijlages extra nu
Beste info Typhone,
De bij u aangeschafte GSM was voor reparatie opgestuurd naar jullie reparatie bedrijf Dynafix, maar deze vandaag gerepareerd terug ontvangen maar met schade.
Heb met een medewerker van jullie gebeld en moest meteen weer Dynafix bellen, maar super lange wachttijden a 0,35 € en kon dit ook per email versturen.
Graag breng ik u op de hoogte van de onderstaande mailing met 6 bijlages.
GSM staat op naam van mijn schoonzoon Klok, J.M. factuur 526695 datum 27 juli 2011, die nu op vakantie is en ik de reparatie regel, in de bijlage .pdf staan alle gegevens, en de rest kan u ook bekijken.
Hopelijk wordt dit netjes opgelost door jullie reparatie bedrijf Dynafix.
Vriendelijke groet:
M
Reactie Mail1 )
From: Klantenservice Typhone
Sent: Thursday, September 08, 2011 11:19 AM
To: XXXXXXXXXXXXX
Subject: RE: Fw: iRMAAMRI9150218 _ 2e mailing met 6 bijlages extra nu
Geachte heer X,
Allereerst wil ik u melden dat ik het zeer vervelend vind dat uw toestel beschadigd is teruggekomen van een reparatie. Dit mag natuurlijk niet gebeuren, vandaar dat ik uw e-mail meteen heb doorgezet naar de firma Dynafix zodat zij voor een nette afhandeling van dit probleem kunnen gaan zorgen.
Wij nemen dit probleem niet zelf in behandeling aangezien Dynafix een aparte firma is waarmee wij wel samenwerken, maar zij zijn geen onderdeel van Typhone.
Ik vertrouw erop dat u spoedig iets van Dynafix zult vernemen. Mocht dit niet lukken dan verzoek ik u even met ons te mailen zodat wij kunnen nagaan of we een en ander voor u kunnen bespoedigen.
Heeft u nog vragen, dan vernemen wij deze graag van u! Natuurlijk kunt u ook bellen op werkdagen tussen 9.00 en 18.00 uur naar 045 - 400 77 66.
Met vriendelijke groet,
Typhone E-Concepts B.V.
Typhone
Stefan Driessen
Klantenservice
Postbus 22050 T: 045 - 400 77 66 E:
[email protected]
6360 AB Nuth F: 045 - 400 77 67 W:
http://www.typhone.nl
Mail 2 )
> From: X
> Sent: Mon, 12/09/11 20:00
> To: Klantenservice Typhone <
[email protected]>
> Subject: Re: iRMAAMRI9150218 _ 2e mailing met 6 bijlages extra nu
Beste Typhone,
Wij zijn nu 3 werkdagen verder, ik had vandaag minimaal een bericht verwacht van de firma Dynafix, zelf jullie hadden afgelopen donderdag 8-09-2011 ook nog een mail gestuurd naar Dynafix voor een nette afhandeling, maar het blijft stil bij mij dus de gedupeerde klant.
Hier nogmaals mijn aanmeld codes naar Dynafix op woensdag CaseId: #81277# >> datum 7-9-2011 19:54 V en 2e mailing CaseId: #81279# >> datum 7-9-2011 20:04 met 6 bijlages [ heb er nog 2 bijlages bij gedaan dus 6 totaal] , voor het probleem opsturen in bobbeltjes verpakking en GSM display gebroken zie onderstaande mailingen enz.
Hopelijk kunnen jullie nogmaals wat druk op Dynafix uitoefenen om deze klacht wat sneller af te handelen.
In afwachting van uw reactie,
M
Reactie mail 2 )
From: Klantenservice Typhone
Sent: Tuesday, September 13, 2011 1:18 PM
To: X
Subject: RE: iRMAAMRI9150218 _ 2e mailing met 6 bijlages extra nu
Geachte heer X,
Het is erg vervelend dat u nog niets heeft vernomen van Dynafix. De enige extra druk die ik kan zetten is nogmaals alles doorsturen onder vermelding van spoed, wat ik zojuist heb gedaan.
Ik vraag dus nog even om uw geduld.
Heeft u nog vragen, dan vernemen wij deze graag van u! Natuurlijk kunt u ook bellen op werkdagen tussen 9.00 en 18.00 uur naar 045 - 400 77 66.
Met vriendelijke groet,
Typhone E-Concepts B.V.
Typhone
Stefan Driessen
Klantenservice
Postbus 22050 T: 045 - 400 77 66 E:
[email protected]
6360 AB Nuth F: 045 - 400 77 67 W:
http://www.typhone.nl
Mail 3 )
From: M
To:
[email protected];
[email protected]
Subject: Graag met enige spoed oppakken iRMAAMRI9150218 / CaseId: #81279#
Date: Sun, 18 Sep 2011 14:42:21 +0200
Beste Typhone / Dynafix
Inmiddels ben ik weer terug van vakantie en ga ik dit gedoe nu zelf oppakken.
Ik (Mark Klok) ben dus de eigenaar van de telefoon die op dit moment nog steeds kapot is. Dit vanwege de versturing via de post in een bubbelenvelop
Als deze telefoon gewoon in een doosje was verstuurd (6 a 7 euro porto kosten) dan was er niets aan de hand geweest en was ik een tevreden klant.
Nu voel ik me als een gedupeerde.
Typhone kan aangeven dat Dynafix de schuldige is maar dat houdt niet in dat zij dan niks meer hoeven te doen (zij hebben mij de telefoon verkocht).
Dus AUB.... of het nou partij 1 of partij 2 is... Wat is nu de huidige status.. en hoe gaan we het oplossen ???
Gezien ik niet weet wat er tijdens de post is gebeurd waardoor mijn telefoon kapot is gegaan, is er in mijn ogen maar 1 echte oplossing.. Omruilen voor een nieuw toestel.
Ik verwacht maandag een e-mail met instructie wat ik nu met mijn telefoon moet doen.
Hoor graag een reactie van of beide partijen.
Vriendelijke groet,
M
Reactie mail 3 moet nog komen....
Vandaag van beide partijen helemaal niks gehoord...
Echt bagger.... Meer kan ik er niet van maken