LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ACN MLM

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Gast

Re: ACN MLM

Ongelezen bericht door Gast »

en voordat iemand over taalfouten begint, dit forum is van zulk laag niveau dat ik heel snel tik en ander de moeite wilnemen na te denken of ik het goed neerzet. het boeit ook geen flikker wat je tik er is toch altijd wel een negatief persoon die moet reageren!

adios

Gast

BRUSSEL (Dow Jones)--De Raad van Bestuur van Dexia Bank Nederland ziet in de uitkomsten van een onderzoek van de Erasmus Universiteit Rotterdam bevestigd dat de aandelentransacties van Legio juist zijn uitgevoerd.
In het vandaag uitgebrachte onafhankelijke wetenschappelijk rapport,waarvoor zowel Legio als Tros Radar alle gegevens ter beschikking hebben gesteld, staat: "De gemiddelde aankoopkoers van Legio ligt zeer dicht bij het gemiddelde tussen de hoogste en laagste koers op de betreffende handelsdag. De gemiddelde verkoopkoers ligt zelfs iets
boven het gemiddelde en is in het voordeel van klanten van Legio. Er is geen sprake van systematische benadeling van Legio-klanten door ongunstige aan - of verkoopkoersen."

Verder is in het rapport te lezen dat de door Radar gedane steekproef te klein en niet representatief is. Het onderzoek toont hiermee aan dat de suggesties, zoals wederom gedaan in het gisteravond door de Tros
uitgezonden televisieprogramma, als zou er gefraudeerd
zijn met de aan - en verkoopkoersen van aandelen door Legio, definitief van de baan zijn, aldus Dexia.

Op de andere aantijgingen die gedaan zijn in het televisieprogramma onthoudt Dexia zich van commentaar zolang daar onderzoek naar wordt gedaan door de Autoriteit Financiële Markten. Er wordt onder meer gekeken of Legio de zorgplicht naar haar klanten goed heeft nageleefd

Negatief persoon

Ongelezen bericht door Negatief persoon »

Geplaatst op 24 Oct 2003 18:16 door Gast

--------------------------------------------------------------------------------

en voordat iemand over taalfouten begint, dit forum is van zulk laag niveau dat ik heel snel tik en ander de moeite wilnemen na te denken of ik het goed neerzet. het boeit ook geen flikker wat je tik er is toch altijd wel een negatief persoon die moet reageren!

adios

Ja hoor! "wilnemen" aanelkaar? Jij hebt geen universiteit gedaan joh!

opelrijder

Ongelezen bericht door opelrijder »

mlm ers stop hier berichten te plaatsten.
alleen leuk voor de tros.

Dirkjen

Ongelezen bericht door Dirkjen »

Als je denkt dat je nog genoeg kansen hebt om mensen te werven hiervoor in Nederland heb je het mooi mis ,in mijn buurt ken ik al 3 jaar mensen die hier mee lopen te leuren langs kennissen en vrienden en buren!!! :(

Gast

Nou en? Waar woon je dan? Nederland telt 16 miljoen inwoners en KPN een markt aandeel van 78% kortom nog genoeg te doen!

ciao

gehakt

Ongelezen bericht door gehakt »

bauer heeft ook met zijn cd's geleurd om bekend te worden.zodat die meer cd's ging verkopen. kakbal

Voetganger

Ongelezen bericht door Voetganger »

Hmm, dat hele ACN verhaal staat me niet echt aan.

Het inkomen is gedeeltelijk gebaseerd op belkosten die klanten maken. Dan is het behoorlijk vervelend voor de vertegenwoordigers dat de klanten onderling voor 3 euro kunnen vertellen. Daar verdienen ze dan (uitgaande van 3%) 9 eurocent aan.

En verder.

Je bent niet in dienst van het bedrijf, maar je krijgt wel geld van het bedrijf. Hoe zit dit met belastingen en premies voor volksverzekeringen?

Ik ben benieuwd.

Gast

melvin

Ongelezen bericht door melvin »

Ook ik ben dus benaderd door een persoon van acn (geen vriend overigens) om deel te nemen aan ACN. Hij gaf mij een Cd-rom om door te nemen.Thuis gekomen cd-rom bekeken: Het was alsof ik gehypnotiseerd werd. Een een of andere goeroe trok me zowat in mijn scherm. Toen ik weer bij mijn positieven was ik het geheel analiseren en mijn conclusie:

-wat is die rijke stinkerd van een Goeroe toch een naaste lievend mens dat ie mij ook zijn rijkdom gunt
-wat is het product eigenlijk dat ze aanbieden?
-en het kost niets?

ik dacht :niet geschoten is altijd mis. Niet dus!!
Om te schieten moet je dus wel effe voor 650 euro aan kogels kopen en als je mis schiet ...doei geld...volgende keer beter...

Nu is nog lange na niet alles duidelijk hoor..maar deze site heeft mij toch meer overtuiging gegeven van mijn visie op dit alles.

Mensen, mensen,mensen ACN ers zijn mijns inzien gehersenspoeld, voor niets gaat alleen de zon op en de maan onder.
Ik heb echt een heel naar gevoel aan dit hele gebeuren overgehouden nadat ik die CD-rom heb bekeken. Als je ze vraagt hoe werkt het nou precies krijg je inderdaad een standaarverhaaltje te horen dat ook is terug te zien en te beluisteren in het filmpje. Als een bedrijf dat miljoenen winst maakt nog via mond-op-mond reklame aan winst moet komen klopt natuurlijk al niet. Als je echt niets te verbergen hebt maak je gewoon via de bestaande mediakanalen je reklame en dan kunnen de mensen ook gewoon zelf kiezen. En ik hoor allerlei cijfers over 9 mln klanten wereldwijd in 10 jaar. Nou, dan heb je geen reet bereikt op een wereldbevolking van een paar miljard.Als het een prima concept is dan zou dat toch anders zijn gelopen.(even mijn gezonde verstand aan het woord gelaten).En als ze inderdaad zoveel bijverdienen moeten ze gewoon van al die vette inkomsten van ze gewoon die 650 betalen voor de persoon die ze in hun team willen hebben. Nee, dit alles komt bij mij heel vaag over. Er wordt in dat filmpje zelfs gezegd : het is een winnende lot alleen moet je het nog inwisselen.

Nou misschien is dit wel de kans van mijn leven die ik misloop ...mja we hebben allemaal wel eens meer kansen in het leven misgelopen....

Zo makkelijk geld verdienen doen alleen hoge pieten die een concept ontwikkelijk en zo'n hoge piet zal dit bedrijf ook hebben.

Ik ga nu lekker in mijn eigen wei grazen met de rest van de kudde.....gewoon zwoegen dus zodat ik aan het einde van de dag kan zeggen: zo wat ben ik moe ik ga mezelf es lekker verwennen met een hete bad en laat liever 4 Jehova's getuige zondagochtend binnen dan op zo iets als dit ingaan.

dag allemaal

melvin

Marruk

Ongelezen bericht door Marruk »

Kijk Melvin..dat is nou de reden dat ik niet met ACN ben begonnen maar met EurExcel..

Als je hetgeen ACN aanbiedt wel interessant vindt, een extra inkomen dus...neem dan eens per email contact met me op. Bij EurExcel vragen we geen 650 maar slechts 325... en het belangrijkste... je hoeft er geen financieel risico voor te lopen... omdat we je een manier bieden het snel terug te verdienen.. (kun je vooraf doen en zo loop je dus geen risico)

Hoe dat precies zit vertel ik je graag in een email..

Groet, Mark

doei

Ongelezen bericht door doei »

perfect die mensen willen we niet bij hebben.mooi eruit gesorteerd.gratis ga gauw naar een andere!!!

Gast

Haha Marruh, denk je nou echt dat iemand die de visie van ACN niet ziet wel in EurExcel stapt?
Jullie bedrijf is in opgelicht negatief in het nieuws gekomen ( onterrecht trouwens) maar die gozer gaat al af op een paar meningen op zo 'n forum laat staan als hij tv gaat kijken.

Dat hij ook totaal geen verstand heeft van marketing blijkt ook wel, de reden dat ACN klanten werft via mond op mond reclame is juist om de torenhoge marketingkosten te besparen zodat ze de klanten voordelige tarieven kunnen aanbieden en tevens de licentiehouders ( de onafhankelijke vertegenwoordigers) kunnen betalen.
Die cdrom is inderdaad iets wat Amerikaans opgezet en weer typisch nederlands om dan over een goeroe te gaan praten.
Ik zou zeggen maak een keer een persoonlijk afspraak dan zal ik het concept uitleggen, dat wordt niet op de cdrom gedaan, daar wordt alleen kennisgemaakt met de mogelijkheden.
De investering die ACN voor de licentie vraagt is puur om te selecteren en je werkt onder franchise ( weet niet of je daar meer van weet?) Ik zie het juist zo, ik betaal eenmalig een bedrag om ACN voor mij te laten werken ( facturering, klantenservice callcenter, investering in innovatieve veranderingen etc)
Echte ondernemers zullen lachen om de investering maar goed dat moet iedereen natuurlijk voorzich weten.
With or without you, ACN zal in ieder land waarin ze actief is met haar diensten in de top 5 van dat land behoren!

[email protected]

echte ondernemer

Ongelezen bericht door echte ondernemer »

50 jaar geleden was franchising ook ongewoon, was ook bijna verboden geweest in de VS. Ondernemende mensen staa altijd open voor nieuwe dingen, de rest is op zoek naar werk :)

Gast

inderdaad en je kan wel zien dat jij een echte ondernemer bent, ach iedereen moet vooral doet wat hij of zij wil doen. Als ondernemer slaag je alleen als je gelooft in jezelf en je bedrijf!

mark

Ivo

Ongelezen bericht door Ivo »

jonge jonge, dat er hier zoveel ophef word gemaakt over dat acn,
ik ben ook op een vergadering geweest en moest erg lachen over de naiviteit van de aanwezigen.

Als iemand zich door een emiel ratelband achtig figuur wil laten bedonderen dan moet dat toch kunnen ?.

Het zijn duidelijk mensen die te weinig achtergrond hebben om zelfstandig een onderneming te beginnen en dan word aangepraat dat ze op deze manier een bedrijf kunnen beginnen.

Ter verduidelijking een bedrijf start je door een inschrijving bij de kvk
en aanmelding bij de belastingdienst en een ondernemingsplan.

Hier loop je alleen te leuren met telefoon abbonementjes.

Je bent niet verzekerd waar dan ook en moet maar afwachten of de belastingdienst hier niet moeilijk over doet je hebt nl maar een klant (ACN).

Werkeloos zijn is ook niet leuk mar laat ACN deze mensen dan desnoods tegen minimum loon in dienst nemen en een provisie regeling geven zoals bijna alle deur aan deur verkoop organisaties doen.

Het vervelende bij dit bedrijf is nl dat je zelfs niet deur aan deur kunt verkopen want daar heb je een verguning voor nodig .
Je moet dus je relaties gaan benaderen en dan moet je niet zeggen dat deze je de gesprekken gunnen maar eerlijk zijn dat veel mensen het lullig vinden om jou te dumpen en dat er veel mensen zijn die daarna te lui zijn om het op te zeggen.

Als laatste zou ik willen opmerken dat de controle van de gevoerde gesprekken eigenlijk door een accountant moeten worden gekontroleerd,
en ook dit betwijfel ik.

Wat wel duidelijk is dat ACN en de top de winaars zijn.

Toch alle succes

Ivo

Gast

IVo ik kan wel zien dat jij totaal geen kennis heb van het ondernemersschap. Ben zelf ook op een presentatie geweest, is inderdaad van een hoog tjakka gehalte, maar wat je verkondigt over ACN slaat nergens op, jij heb totaal geen insite information anders had je wel kunnen inzien dat niet de top maar diegene die het meeste doet het geld verdiend, kortom ik zou pas oordelen als je het compensatieplan bekeken heb. Een vriend van me is hiermee begonnen en vroeg aan mij of ik het hele verhaal eens wilde uitzoeken voor hem. Moet zeggen zit waterdicht en is een goed concept alleen niks voor mij, want ik heb andere bezigheden. Ik ben namelijk al ondernemer, en een ondernemingsplan heb je alleen nodig als je geld wil lenen bij een bank en niet om je in te schrijven bij de KVK, dat kan al voor een klein bedrag. Bij ACN kan jij je laten inschrijven als bedrijf of als particulier heb ik laten nachecken dus das allemaal lulkoek van je.
Sensatiezoeker over de rug van andere, dat ben je!
de groeten

Gast

Hierboven zie ik al voor de zoveelste keer een ACN'er zeggen: "Je weet niets over de insite information" Kom maar op met die insite information!! Dat wil ik eens horen! Dan kan er fatsoenlijk verder gediscussieerd worden...

Gast

Je praat jezelf tegen merk ik wel, de zoveelste ACNer:) waarom zullen het er zoveel zijn? Simpel: Omdat het werkt!

Einde discussie!

Gast

Alsof ik dat gevraagd heb....

Gast

mail maar voor een afspraak: [email protected], waar kom je vandaan overigens?

Gesloten