Wijzewoorden jeanne-veghel
Ik hoop niet dat jij een echte advocaat bent
(ik hoop u ook niet). Als je vind dat je in je recht staat is elke euro te veel. Ik zeg niet dat Astrid gelijk heeft. probeer het verhaal te
destilleren uit hetgeen aan info beschikbaar komt(1). Als je jezelf onrecht vind aangedaan neem je wel eens wat grove bewoordingen in de mond maar het is begrijpelijk.
Uiteraard sta jij hier geheel boven en zou jou dit nooit gebeuren, de rest van de mensheid kan dat wel gebeuren.(1)
De mails van het garagebedrijf vind ik zonder aanvullende info wazig(2) en kunnen net zo hard gelogen zijn dan het verhaal van Astrid.
Geloof me Advocaatje als ik zeg dat ik veel mensen vies heb zien worden voor geld. Of het nu particulieren of bedrijven zijn.......(3)
Dit is een consumentenforum, daarom kom ik met adviezen voor de consument tot dat vaststaat dat er gelogen wordt[/quote]
(4)
Nou daar gaan we dan als advocaat van de duivel
(1:) Aan de ene kant zegt U dat u distilleerd wat er gezegd wordt en daar uw conclusies uittrekt. Daarna in dezelfde alinea veroordeelt u mij als afwijkend van uw soort...... is een conclusie die u trekt uit mijn reacties
(2:) Behalve de citaten van de garage die volgens mij redelijk duidelijk zijn is het verhaal van Astrid42 net zo wazig. Zoiets van: Garage besteld lukraak onderdelen en Astrid42 moet ze betalen, kom er zal best een mondelinge? afspraak zijn gemaakt en of de diagnose wel of niet goed was of verkeerd begrepen ach de communicatie tussen beide is niet best geweest dat is duidelijk
(3:) Dus U hebt alle wijsheid nu ineens in pacht, als ik kijk waar u allemaal op reageert op het forum heeft u in ieder geval overal verstand van....
(4:) In mijn ogen is uw advies (mooie brief trouwens) in dit geval een slecht advies, als ik de tekst van de garage goed lees vraagt hij om een oplossing waar ze allebei mee kunnen leven.Ik zou willen dat alle bedrijven zo'n insteek hadden.Nee de oplossing die U aandraagt; stuur maar een brief,dit is nu net waar de hele maatschappij steeds afstandelijker van wordt. Pak nu eens gewoon de telefoon en je krijgt aan de andere kant waarschijnlijk gewoon een man of vrouw, misschien ook met kinderen die zoals je leest het wil oplossen.Maak een afspraak en ga samen aan tafel zitten met een kop koffie, ja dat kost je 1 uur maar je verdiend er veel meer meeterug,als je er dan uitkomt samen ga je naar huis met een voldaan gevoel en wie weet waar je elkaar weer treft en je elkaar weer nodig hebt. Het is dan ook meteen afgewerkt en kun je verder met je leven. Een brief is weer wachten op reactie voor Astrid42 weer onzekerheid. En Als Astrid42 gewoon de waarheid spreekt heeft ze niet te vrezen toch...
Beste GezondVerstand10 u krijgt van mij het laatste woord, ik zal daar niet meer op reageren zie het als mijn boerenverstand gebruiken