Pagina 5 van 6

Re: Slechte ervaring met logokids.nl

Geplaatst: 12 okt 2010 15:08
door xammax
Ik heb ook nog altijd niks ontvangen. Op de website van Logokids staat een 06 nummer. Maar je kan bellen wat je wilt, deze word nooit opgenomen en ook op de voicemail berichten reageert ze niet.
Mochten het idd opstartproblemen zijn, dan heb ik hier wel begrip voor maar niet op deze manier. Als ze gewoon reageert en zegt dat het later komt en het dan wel verstuurd is er niks aan de hand. Maar helaas ik krijg ook nergens antwoord op....laat staan de bestelling.

Re: Slechte ervaring met logokids.nl

Geplaatst: 12 okt 2010 19:20
door Astrid1970
Het vaste telefoonnummer van haar adres is:
0346-881444

Re: Slechte ervaring met logokids.nl

Geplaatst: 20 okt 2010 17:16
door merjas
Ja hier helaas ook een slechte ervaring met Logokids.
Ik bestel redelijk vaak online wat maar ben nog nooit met iets
in aanraking gekomen wat hier op lijkt.

Ik ben absoluut niet plan het erbij te laten zitten.
Ik heb ook een lunchsetje besteld 3,5 week terug en
deze komt ook niet binnen. Diverse malen gemaild en
telefonisch proberen contact te krijgen. Voicemails ingesproken,
smsjes verstuud maar de dame in kwestie laat lekker
niets van haar horen.

Helaas werkt bovenstaand huisnummer niet meer!

Eigenlijk was het lunchsetje al boven het budget van een
kinderverjaardag.... maar vooruit.... niks gekregen dus
je haalt maar even een "tijdelijk" cadeautje.... en ondertussen
nu elders een lunchsetje besteld wat inhoudt dat ik voor 1 kinderverjaardag
47 euro lichter ben.... Dus wat er ook gebeurd, ik wil gewoon mijn 20,90 terug!!
Gaat dat niet goedschiks.... dan maar kwaadschiks! Ronduit asociaal wat je hier allemaal leest! Ben ook van plan er politiewerk van te maken~

Mijn man is zeer pissed en is van plan om de dame in kwestie op te zoeken.
Ik vrees ook dat dat het enige is waarmee je resultaat zult boeken!

Wordt vervolgd!

Cynthia

Re: Slechte ervaring met logokids.nl

Geplaatst: 21 okt 2010 12:30
door Chantal75
Ik heb 27 september een beker met naam en twee deurstickers besteld, en ook nog steeds niets binnen.
Vele malen gebeld (mevrouw neemt niet op en huistelefoon is inmiddels afgesloten) te hebben en ook mails gestuurd (geen reactie), heb ik gisteren aangifte bij de politie gedaan.
Veel mensen doen dit niet, omdat het bedrag vaak niet "de moeite waard" is, maar ik adviseer toch om het wel te doen, samen staan we sterker toch?!!

Re: Slechte ervaring met logokids.nl

Geplaatst: 21 okt 2010 12:48
door merjas
Ik ga hier ook zeker melding van maken.
Werk zelf nl. bij de politie en weet ook dat aangifte doen
een prima actie is!! Ik heb deze dame het voordeel van de twijfel
gegeven maar ze laat tal nog teken van haar horen!

Alleen met meerdere aangiften kan de politie actie ondernemen

Cynthia

Re: Slechte ervaring met logokids.nl

Geplaatst: 06 nov 2010 20:11
door BarbaraB
Hallo allemaal,

Ik heb ook een zeer negatieve ervaring met logokids.nl/dutch-gifts.nl. Wilde mezelf trakteren na mn bevalling en heb een mooie borstvoedingsarmband besteld; 30 euro incl verzenden. Eigenaresse Sharon kan wel meteen een factuur sturen - heb 't geld 9 oktober overgemaakt en heb inmiddels nooit meer wat vernomen/ontvangen. Mevrouw reageert niet op meerdere mails/voice mails etc.

Belachelijk en triest dat dit type geld afhandig maakt van hardwerkende mensen - kan hier erg boos om worden. Ik heb met een baby wel wat beters te doen dan Sharon Blaaser te bellen/mailen maar mijn man kwam met een leuk plan: aangezien je je borstvoedingsarmband bij elke voeding mist geef je mevrouw gewoon een belletje bij elke voeding. Ik ben vanavond begonnen en ga dus voorlopig door. (mijn zoontje komt ongeveer 3 x per nacht om een voeding dus dat wordt bellen!!)

Er staan al veel gegevens van deze oplichtster op deze site maar ik lees dat ze verhuisd is? Mijn man gaat het geld ophalen maar het is ook zonde van de tijd om naar Maarssen te rijden terwijl ze verhuisd is - heeft iemand t nieuwe adres?

Het huisnummer dat iemand op deze site heeft gezet is trouwens afgesloten...
We hebben haar wel gevonden via hyves dus hebben we haar meteen gekrabbeld. Typerend is het feit dat ze drie vrienden heeft - ik zou ook geen vrienden willen worden met een oplichtster.

http://sharonblaaser.hyves.nl/?&pageid= ... NDHOOCCKW8

Ik zou iedereen willen oproepen aangifte te doen bij e cops (www.ecops.be) en bij de politie. Dat kan gewoon via internet en kost alleen even tijd maar als ze veel meldingen binnen krijgen gaan ze vast actie ondernemen! http://www.politie.nl/Aangifte/

Ook ga ik contact opnemen met de KvK om door te geven dat dit een malafide bedrijf is - zo'n oplichtster zou niet ingeschreven moeten staan bij een gerenommeerde organisatie als de kvk.

Ik zou zeggen; neem contact op met ecops, politie en kvk want deze wanpraktijken moeten stoppen!

Groeten van Barbara

Re: Slechte ervaring met logokids.nl

Geplaatst: 07 nov 2010 11:26
door merjas
De aangifte is inmiddels al gedaan... ik zal ook melding maken bij Ecops en bij de KvK..... En ik hoop dat er dusdaning werk van gemaakt wordt, dat ze iedereen tot de laatste cent terug moet betalen! Bah... dat je zo in het leven wilt staan zeg!! Dat iemand mensen oplicht die wat leuks willen bestellen voor hun baby/kindje is gewoon walgelijk. Zij komt haar mannetje/vrouwtje nog wel tegen....

Re: Slechte ervaring met logokids.nl

Geplaatst: 09 nov 2010 15:45
door BarbaraB
Hoi allemaal,

Kreeg vandaag de tip van iemand om het ook te melden bij www.mijnpolitie.nl. Daar hebben ze een speciaal meldpunt voor internetoplichting - daar is hier wel sprake van. Ze bekijken het daar en je krijgt eventueel nog een mail om aangifte te doen.

Heb Sharon meerdere malen gebeld/gemaild van het weekend, ze geeft niet thuis jammer genoeg. Had nog gehoopt het op een normale manier op te kunnen lossen...

Mijn man gaat binnenkort het geld gewoon maar halen en hopelijk gaat de politie actie ondernemen!

Groeten van Barbara

Re: Slechte ervaring met logokids.nl

Geplaatst: 09 nov 2010 18:59
door merjas
BarbaraB schreef:Hoi allemaal,

Kreeg vandaag de tip van iemand om het ook te melden bij http://www.mijnpolitie.nl. Daar hebben ze een speciaal meldpunt voor internetoplichting - daar is hier wel sprake van. Ze bekijken het daar en je krijgt eventueel nog een mail om aangifte te doen.

Heb Sharon meerdere malen gebeld/gemaild van het weekend, ze geeft niet thuis jammer genoeg. Had nog gehoopt het op een normale manier op te kunnen lossen...

Mijn man gaat binnenkort het geld gewoon maar halen en hopelijk gaat de politie actie ondernemen!

Groeten van Barbara

Ik heb geprobeerd hier melding te maken maar het lijkt erop dat deze aangifte alleen voor marktplaats-oplichting is. Dus ben niet veel verder gekomen op die site! Hoe heb jij dat gedaan ?

Re: Slechte ervaring met logokids.nl

Geplaatst: 11 nov 2010 14:23
door cwesterbeek
Zelfde verhaal, twee parapluutjes besteld en nooit iets ontvangen, ook geen reactie op voicemailberichten en emails. Het is jammer want daardoor krijg je wantrouwen in het kopen via internet.

Re: Slechte ervaring met logokids.nl

Geplaatst: 11 nov 2010 16:14
door Astrid1970
De website van Sharon is gewijzigd. Ze wisselt haar collectie en er kan 'tijdelijk' niets gekocht worden, zo staat het volgende op haar site:
Totdat wij onze nieuwe en unieke Logokids cadeau lijn klaar hebben stoppen wij met de verkoop van de prijzenslagproducten.

Gelukkig dat er nu op korte termijn geen nieuwe slachtoffers vallen. Overigens komt ze een andere opmerking op haar site, gelet op al de reacties op het Radar forum, niet na:
Uiteraard zullen de onlangs door u bestelde producten worden uitgeleverd.

Re: Slechte ervaring met logokids.nl

Geplaatst: 11 nov 2010 21:02
door BarbaraB
merjas schreef:
BarbaraB schreef:Hoi allemaal,

Kreeg vandaag de tip van iemand om het ook te melden bij http://www.mijnpolitie.nl. Daar hebben ze een speciaal meldpunt voor internetoplichting - daar is hier wel sprake van. Ze bekijken het daar en je krijgt eventueel nog een mail om aangifte te doen.

Heb Sharon meerdere malen gebeld/gemaild van het weekend, ze geeft niet thuis jammer genoeg. Had nog gehoopt het op een normale manier op te kunnen lossen...

Mijn man gaat binnenkort het geld gewoon maar halen en hopelijk gaat de politie actie ondernemen!

Groeten van Barbara

Ik heb geprobeerd hier melding te maken maar het lijkt erop dat deze aangifte alleen voor marktplaats-oplichting is. Dus ben niet veel verder gekomen op die site! Hoe heb jij dat gedaan ?
Heb ik ook gezien maar volgens agente (ik heb even nr bureau gebeld) kun je dat gewoon laten staan en bij ' opmerkingen' melden waar 't precies om gaat. Hoop dat dat voldoende is om deze zaak te onderzoeken!

Re: Slechte ervaring met logokids.nl

Geplaatst: 11 nov 2010 21:08
door BarbaraB
Ik las dat Sharon haar website heeft aangepast dus ik ben even gaan lezen. Als je, net als ik, behoorlijk boos bent en zin hebt om je rot te lachen zou ik de tekst op de homepage even lezen! Mevrouw wil origineler worden - ik hoop dat ze zo origineel wordt dat ze haar spullen EINDELIJK eens gaat leveren!

Re: Slechte ervaring met logokids.nl

Geplaatst: 11 nov 2010 22:00
door happiehappie
Dat heeft Sharon gedaan op verzoek van de Tros.

Re: Slechte ervaring met logokids.nl

Geplaatst: 12 nov 2010 10:21
door cwesterbeek
Ik heb nog niets ontvangen, dus geloof er niets van dat ze dat heeft gedaan.

Re: Slechte ervaring met logokids.nl

Geplaatst: 12 nov 2010 19:26
door BarbaraB
BarbaraB schreef:
merjas schreef:
BarbaraB schreef:Hoi allemaal,

Kreeg vandaag de tip van iemand om het ook te melden bij http://www.mijnpolitie.nl. Daar hebben ze een speciaal meldpunt voor internetoplichting - daar is hier wel sprake van. Ze bekijken het daar en je krijgt eventueel nog een mail om aangifte te doen.

Heb Sharon meerdere malen gebeld/gemaild van het weekend, ze geeft niet thuis jammer genoeg. Had nog gehoopt het op een normale manier op te kunnen lossen...

Mijn man gaat binnenkort het geld gewoon maar halen en hopelijk gaat de politie actie ondernemen!

Groeten van Barbara

Ik heb geprobeerd hier melding te maken maar het lijkt erop dat deze aangifte alleen voor marktplaats-oplichting is. Dus ben niet veel verder gekomen op die site! Hoe heb jij dat gedaan ?
Heb ik ook gezien maar volgens agente (ik heb even nr bureau gebeld) kun je dat gewoon laten staan en bij ' opmerkingen' melden waar 't precies om gaat. Hoop dat dat voldoende is om deze zaak te onderzoeken!
Deze website is inderdaad alleen bedoeld voor marktplaats oplichting. Ik kreeg vandaag een mail van ze. Ze gaven me wel onderstaand advies:

Voor gratis juridisch advies kunt u terecht bij het Juridisch Loket. Er zijn diverse mogelijkheden om het antwoord op uw juridische vraag via het Juridisch Loket te ontvangen:
• U oriënteert zelf op www.juridischloket.nl of het antwoord op uw vraag in de geboden informatie wordt beantwoord.
• U stelt uw juridische vraag via het online reactieformulier: http://www.juridischloket.nl/contact/Pa ... t_osc=mail
• U start een chat met het Juridisch Loket. Openingstijden zijn op maandag van 14 tot 17 uur en op donderdag van 9 tot 12.30 uur: https://chat.juridischloket.nl/chat/
• U belt met het informatienummer 0900-8020 (10cpm). Openingstijden van 9.00 uur tot 20.00 uur.
• U gaat langs bij een loket loket in de buurt.

Weet niet of we hier iets aan hebben maar wilde de info wel online zetten. Melding bij www.mijnpolitie.nl heeft dus geen zin in dit geval - gewoon aangifte doen dus!

Groeten

Re: Slechte ervaring met logokids.nl

Geplaatst: 15 dec 2010 22:53
door Lily85
O o o had ik dit maar eerst gelezen dan had ik er nooit wat besteld.
Ik heb 25 november een sit en joy stoeltje besteld voor mijn zoontje voor Sinterklaas. Ging mooi niet door dus. Nu nog niks ontvangen. Vrijdag ging de mobiele telefoon over nu alleen voicemail, huistelefoon niet meer bereikbaar fax ook niet. Gemaild ook niks.
Ik stuur haar nog 1 mail anders ga ik aangifte doen en bij de bank geld proberen terug te krijgen. Of ik kom ff langs (met man :wink: ).

Belachelijk dat zo iemand nog kan verkopen.
Heb via dutch-gifts.nl besteld.

wordt vervolgd...

Re: Slechte ervaring met logokids.nl

Geplaatst: 15 dec 2010 23:05
door Astrid1970
Wel goed om te weten dat de webwinkel van naam veranderd is. Het is nu:
http://www.dutch-gifts.nl/index.php.

Ook daar dus maar niets bestellen !!

Re: Slechte ervaring met logokids.nl

Geplaatst: 16 feb 2011 20:57
door Angelique1403
En in 2011 gaat ze gewoon stug door met mensen oplichten????
Helaas ben ik ook een gedupeerde die niet eerst gegoogled heeft.....
Heb haar nu een mail gestuurd dat ze binnen 5 dagen het geld moet terugstorten. Daarna ga ik aangifte doen van diefstal en oplichting. (ik vertrouw er niet op dat ik mijn geld terug krijg en al helemaal niet dat ik de leuke sit&joy stoel thuis bezorgd krijg.) Ik heb nog maar kort geleden besteld, maar aangezien ik geen contact met haar kreeg en al deze nare berichten las, ben ik nu alvast al bezig om mijn geld terug te krijgen. Ik laat het er echt niet bij zitten. :evil: Wordt vervolgd.....

p.s. ik lees dat er al meerdere mensen aangifte hebben gedaan in 2010, hebben die ooit weer iets gehoord van de politie?

Re: Slechte ervaring met logokids.nl

Geplaatst: 16 feb 2011 22:13
door mvanefferen
Ik heb in oktober een voedingsarmband besteld bij dutch-gifts en nog steeds niet in huis. Zelfde verhaal als de rest. Balen...

Omdat ik via Ideal heb betaald, kan de bank niks doen. Mocht het iemand wel lukken geld terug te krijgen na een Ideal betaling, dan hoor ik dat graag, want dan ga ik ook zeuren ;)

Ik heb via thuiswinkel.org een klacht ingediend. Zij hebben een keer of 3 naar deze dame gemaild, maar geen reactie. Kunnen niet bemiddelen, einde verhaal.
Ook ik heb gebeld, gemaild en gevoicemaild, maar geen resultaat. Een vraag via internet aan de politie leverde mij het advies op om te kijken of het bedrijf failliet is. Nee, dat nog niet, maar de KvK-registratie is er niet meer. Er gebeurt dus wel wat.
Dus heb ik via mijnpolitie.nl een aangifte gedaan van oplichting. Inderdaad, het lijkt alleen om marktplaats te gaan, maar ik heb eea in de opmerkingen gezet en ben benieuwd naar de reactie.

Ik laat het weten...