Pagina 5 van 6

Re: Gazoom

Geplaatst: 25 okt 2010 18:55
door Zangeres
Ook wij zijn zeer teleurgesteld in Gazoom. In augustus heeft onze zoon Fifa 11 bij Gazoom besteld. De uitlevering zou begin oktober plaatsvinden. Tot op heden echter niets ontvangen. Gazoom reageert niet op onze mails en ook zijn ze telefonisch niet bereikbaar. Onze zoon die zijn verjaardagsgeld hier heeft ingestoken, heeft nog elke dag hoop dat het spel alsnog komt of dat het geld terug wordt gestort.

Re: Gazoom

Geplaatst: 27 okt 2010 12:37
door wall
Bij mij nog steeds hezelfde.
Gazoom zou FIFA 11 PS3 zo snel mogelijk afsturen, maar nog steeds niets gehad of gehoord.
Vul steeds tickets in. Ik moet bedelen om mijn bestelde en betaalde games.
Wordt hier niet goed van.
Was even iets positiever, door het afleveren van medal of honor, maar dat is
alweer weg door het niet leveren van FIFA.
Ik heb ook nog de nieuwe call of duty besteld voor mijn zoon.
Die wil hij super graag hebben op de releas datum, maar dat zal wel niet lukken met gazoom.
Wordt tijd voor aktie via de politie

W.Worms

Re: Gazoom

Geplaatst: 27 okt 2010 13:26
door WC Dukenfield
Welke aktie kun je als gedupeerde ondernemen? Zelf heb ik het volgende gedaan en roep hierbij alle gedupeerden op hetzelfde te doen:
1. Melding doen via mijnpolitie.nl Deze mogelijkheid bestaat sindskort (1 oktober 2010). Slechts als er voldoende meldingen binnenkomen, onderneemt de politie aktie, dus melden s.v.p. Vanochtend had ik een afspraak op het politiebureau om aangifte te doen. Zij wezen op de nieuwe dienst mijnpolitie.nl waar alle meldingen verzameld worden en een gespecialiseerd team de zaak kan oppakken.
2. In dit kader heb ik me ook aangemeld op de site "opgelichtopinternet.nl";
3. Meldt je klacht bij: consumentenautoriteit.nl Kies via het beginscherm voor "consumenten", vervolgens in de rechter kolom "hoe dien ik een klacht in?".
Geef dat dat Gazoom gebruik maakt van "lokkertjes" (nadere uitleg conform de zwartelijst behorend bij de "Wet oneerlijke handelspraktijken"). Ook hier geldt weer dat de consumentenautoriteit slechts in aktie komt als er veel klagers zijn, dus maak svp melding;
4. Ten tijde van mijn bestelling pronkte op de website het "Thuiswinkel keurmerk".Stel ze aansprakelijk voor de geleden schade. Mede door hen waren wij in de waan dat gazoom een bonafide webwinkel was. Thuiswinkel keurmerk heeft die suggestie gewekt en krijgt daar voor betaald. Nu mogen zij betalen. Tevens te melden aan de consumentenautoriteit.
5. Ik heb mijn bestelling betaald via ideal. Daarom heb ik Multisafepay (http://www.multisafepay.com/) gevraagd mijn geld terug te storten. Tot op heden geen reactie ontvangen.

Re: Gazoom

Geplaatst: 29 okt 2010 07:46
door kdejong
Ook ik ben er in getrapt. 2 maanden geleden twee pc-games besteld. Na divers mailcontact via de tickets ineens geen reacties meer. Telefonisch heb ik eenmaal contact kunnen krijgen daarna niet meer. Na 10 minuten in de wacht te hebben gestaan wordt de verbinding verbroken.
Het rare is dat er twee keer een bedrag van mijn rekening is afgeschreven. De ene dag had ik mijn ideal betaling niet doorgezet, ik had dus nog geen code bevestigd, en toch is er (een heel ander bedrag overigens) een bedrag afgeschreven. De volgende dag toch de bestelling doorgezet en ben ik dus weer een bedrag kwijt. We hebben contact opgenomen met het keurmerk dat op de site van Gazoom staat, maar daar hoor je ook niets van en wordt je van het kastje naar de muur gestuurd. Ik heb dus het idee dat het zelfde bedrijf ook het zogenaamde keurmerk 'behandeld'. Ik ga ook nog maar even van de tips hieronder gebruik maken en bij dus meer instanties klachten indienen. Ik hoop dat het helpt want het gaat over iets meer dan 100 euro en dat wil ik graag terug!

Re: Gazoom

Geplaatst: 29 okt 2010 08:26
door Guardian72
kdejong schreef: Het rare is dat er twee keer een bedrag van mijn rekening is afgeschreven. De ene dag had ik mijn ideal betaling niet doorgezet, ik had dus nog geen code bevestigd, en toch is er (een heel ander bedrag overigens) een bedrag afgeschreven. De volgende dag toch de bestelling doorgezet en ben ik dus weer een bedrag kwijt. !
Door wie is dat eerste bedrag afgeschreven?
Ook door iDeal? Zo nee - dan direct naar je bank, en terug laten halen.
Zo ja, direct contact met iDeal opnemen - en vragen A) hoe het kan, en B) wanneer je het terug krijgt, vandaag of morgen.

Succes.

Re: Gazoom

Geplaatst: 29 okt 2010 16:44
door Matthijs1994
x-box 3 weken geleden besteld. Bellen heeft geen zin. Ze nemen de telefoon niet op of melden dat ze weer eens een storing hebben. Tickets kun je inderdaad tot in het oneindige aanvragen maar geen reactie. Wat kun je doen? Hoe kun je je geld terug krijgen?
Mijn zoon heeft zijn zuur verdiende vakantiegeld erin zitten dat is toch schandalig!

Re: Gazoom

Geplaatst: 29 okt 2010 22:34
door Nico Breur
Begin september artikel besteld en betaald. Niets geleverd. Reageren nergens op. Terugvordering levert ook niets op. Aangifte gedaan. Niets kopen: Zwendel :twisted: !

Re: Gazoom

Geplaatst: 01 nov 2010 19:21
door wall
Afgelopen donderdag bericht gehad van gazoom, dat FIFA verstuurd zou worden, maar je raad het al.
Nog steeds niet in huis. Ook geen track and trace erbij gehad.
Dus ze liegen en bedriegen maar.
Dus weer een bericht gestuurd naar gazoom.
Wordt het echt zat om maar te bedelen om mijn betaalde spellen.
Heb black ops nog in bestelling staan.
Zal ook wel weer een slepend gezeur worden.

Wall

Re: Gazoom

Geplaatst: 02 nov 2010 10:40
door rbeukel
Beste mensen,

Als aanvulling op mijn eerdere berichten raad ik iedereen aan die iets besteld heeft bij gazoom om dit d.m.v. een aangetekende brief te annuleren en vervolgens aangifte te doen bij de politie. Ik heb morgen om 20:00 een afspraak om een aangifte in te dienen tegen deze mensen. Wens iedereen sterkte met dit bedrijf.

Re: Gazoom

Geplaatst: 02 nov 2010 10:47
door ronaldve2
Allen,

Ook wij hebben een bestelling geplaatst op Gazoom.nl (29 September, 2x xbox live twv 30 euro) en tot op heden nog steeds niets ontvangen. 1x contact gehad via de ticket service maar daarna ook niets meer vernomen. ook hebben we al tientallen keren telefonisch contact proberen te krijgen maar dan is er een storing of nemen ze gewoon niet op en wordt de verbinding verbroken. We hebben inmiddels aangifte gedaan bij de politie maar ook daar hebben we nog niks van gehoord.

Re: Gazoom

Geplaatst: 03 nov 2010 18:00
door wall
Wel bericht gehad van gazoom dat FIFA afgestuurd is.
Maar toch nog steeds niet in huis naar een week.
Maar geen track and trace erbij, dus zal wel niet afgestuuurd zijn.
De ene leugen naar de andere.
Ik wordt er niet goed van.
Mijn zoon en ik balen als de bekende stekker.
FIFA is een kado voor hem net als black ops wat nog moet uitkomen.
Maar dit zal ook wel een langlopende ziekte worden.
Ik heb spijt dat ik niet vooraf gazoom gechekt heb op internet.
Want anders had ik er nooit wat besteld bij gazoom.

Wall

Re: Gazoom

Geplaatst: 04 nov 2010 08:18
door Guardian72
wall schreef:Wel bericht gehad van gazoom dat FIFA afgestuurd is.
Maar toch nog steeds niet in huis naar een week.
Maar geen track and trace erbij, dus zal wel niet afgestuuurd zijn.
Als men beweert het verzonden te hebben, maar geen T&T nummer geeft - is het simpel - dan is het niet verzonden.

U zou nog een (formeel) mailtje eraan kunnen wagen - en daarna aangifte gaan doen.
Print dit topic uit, en eventueel het topic bij OpgelichtOpInternet ook - zodat de politie kan zien dat uw geval niet op zichzelf staat.

Re: Gazoom

Geplaatst: 04 nov 2010 14:59
door rbeukel
Beste mensen,

Dit is het laatste bericht wat ik zal plaatsen wat betreft GAZOOM. Ik heb gister aangifte gedaan bij de politie. Deze hebben een proces verbaal opgemaakt. Iedereen die nog steeds bezig is met GAZOOM raad ik ten strengste aan om ook aangifte te doen. Als er genoeg meldingen bij de politie binnen komen zal deze pas aktie ondernemen. Na mijn aangifte heb ik mijn eigen rechtsbijstandverzekering gebeld. Dankzij hun heb ik mijn aankoopbedrag terug gekregen. Helaas geen wettelijke rente of vergoeding van al mijn kosten, maar wel GODZIJDANK mijn aankoopbedrag terug. Daarbij is het voor mij eindelijk na 3,5 maand opgelost met dit ****** bedrijf. Voor de rest wens ik iedereen hartstikke veel sterkte.

Re: Gazoom

Geplaatst: 06 nov 2010 08:32
door WC Dukenfield
Om te voorkomen dat er meer slachtoffers vallen heb ik de TV uitzending over de oplichterspraktijken van Gazoom.nl youtube gezet. Zie:
http://www.youtube.com/watch?v=cIY-BWUtHPA

The Duke will hunt them down!

Re: Gazoom

Geplaatst: 10 nov 2010 17:33
door wall
Black ops en FIFA voor de PS3 zouden geleverd worden volgens gazoom.
Voor FIFA heb ik weken moeten bedelen als een klein kind.
Black ops zou meteen bij de release verstuurd worden.
Bericht gehad van gazoom dat hij mijn games zou versturen en leveren.
Weer mooie gelogen worden van gazoom.
En zoals ik al dacht, weer niets gehad.
Nu ga ik aangifte doen bij de politie.
Alles klopt wat er op internet en Tv gezegd wordt over gazoom
Hij doet ook geen moeite om dit te verbeteren.

Wall

Re: Gazoom

Geplaatst: 10 nov 2010 20:29
door wall
Ik moet het vorige bericht intrekken.
De 2 games zijn net om 20.15 netjes afgeleverd, zoals beloofd.
Het kan dus toch wel wat er beloofd wordt.
Ik vraag me alleen af waarom het allemaal zo moeizaam gaat.

Wall

Re: Gazoom

Geplaatst: 13 nov 2010 20:14
door ron007
Ook ik ben zeer teleurgesteld in Gazoom. 1 week geleden PC game Call of Duty Black Ops besteld. Met Ideal betaald, dat was snel gebeurt. De bestelling daarna verloopt minder soepel. Geen bevestiging via de mail gehad van de bestelling.
Ticket aangemaakt en daar tot op heden niets op gehoord. Bij aanmaken nieuwe tickets melding dat ik door het maximum open tickets heen ben. Het lijkt wel of ze express foutmeldingen creeeren om te laten lijken dat het niet aan hun ligt. Bah en dat voor een internet bedrijf. Waarom moet het zo moeizaam ?
Je verwacht juist een snelle reactie - snelle levering en in ieder geval een goede mogelijkheid tot contact. Dus niet bij dit bedrijf. Je krijg wel loze mailtjes dat jou mail ontvangen is maar verder volgt er geen actie. Ik heb enkele reakties hieronder gelezen en ga dus niet beginnen aan bellen.
Ik wacht nog even en dat ga ik ook aangifte doen bij de politie.
Wat ik zo walgelijk vind is dat deze lui zo laf en anoniem hun geld opstrijken en wij aan de andere kant eigenlijk helemaal niets kunnen doen. De site zou van internet gehaald moeten worden als bescherming van toekomstige bestellers.
Nog een extra reden voor ons allemaal om aangifte te doen bij de Politite. Doen !!!!!! Samen sterk tegen dit soort laffe praktijken.

Re: Gazoom

Geplaatst: 15 nov 2010 07:43
door rbeukel
Beste mensen,

Wat ik gewoon erg belachelijk vind is dat je als consument gewoon de *** bent met dit soort dingen. Dan zeggen ze wel allemaal let op een merk (gazoom had het thuiswinkel keurmerk), let op de manier van betalingen (kon via ideal, creditcard, rembours), Allemaal van dat soort dingen. Maar als het doen vervolgens bij een bedrijf zo erg fout gaat als het op dit moment bij gazoom hert geval is, is er voor de rest geen enkele instanties die stappen kan doen die ook echt gevolgen hebben. Zowel voor het voeren van het bedrijf als zorgen dat de gedupeerde en eventuele toekomstige gedupeerde kunnen worden beschemt en zorgen dat het betreffende bedrijf ook verantwoording neemt voor de geleden schade (dus vergoeding, terugstorting aankoopbedrag, ect.). Ik als gedupeerde heb zoals ik mijn vorige berichten, meer contact gehad met instanties dan de president heeft als hij op staat bezoek is. Hier moet eens verandering in komen.

Re: Gazoom

Geplaatst: 25 nov 2010 16:16
door MRpepijn
Ook ik ben gedupeerd bij Gazoom. Mijn pakketje(draadloze net werkadapter voor xbox 360) is nu al 4 werkdagen te laat. Ik vind het wel vreemd dat het bij bijvoorbeeld mijn vriend helemaal goed gegaan is. Ik doe er alles aan om het nog te krijgen. Heb al klacht ingediend bij Consuwijzer en de politie. Hoop dat die iets kunnen doen.

Re: Gazoom

Geplaatst: 30 nov 2010 13:56
door mar787
Het moest een keer gebeuren: opgelicht op internet.
Is er een aparte site waar je in één oogopslag alle oplichterssites kunt vinden? www.opgelichtopinternet.nl werkt niet echt goed.
Bij Gazoom wii spel besteld, betaald via ideal, kreeg vreemde foutmelding maar betaling was gelukt, ingelogd op hun site om order te bekijken, geen order geregistreerd. Tickets geen antwoord, mail alleen automatisch gegenereerd antwoord, 0900 nr levert mooi geld op 20 cent per minuut, maar 's avonds, 's ochtends gesloten en 's middags bandje met storingsmelding.
Betaling terughalen via bank gaat niet. Kan aangifte doen, kan aangetekend een ingebrekestelling sturen, gaat hoop tijd en energie kosten en niets opleveren.
Voortaan zal ik onderzoek doen naar een webleverancier. Een mooie site: zwarte lijst webwinkels zou handig zijn. Kent iemand die of kan iemand snel een site bouwen?