LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Pals: (titel aangepast) voorschot & puinhoop

Heb je letselschade opgelopen? En ben je niet correct behandeld? Laat het ons weten.
Friestyler

Re: Pals: (titel aangepast) voorschot & puinhoop

Ongelezen bericht door Friestyler »

bij is altijd geleerd:
hoe meer men aandringt hoe meer er mis is

dus ook in deze:
ze dringen behoorlijk aan..des te meer zal ik de boot afhouden
actie=reactie

hoe vlotter o.a. Pals meewerkt hoe meer ik meewerk

zo zit ik helaas in elkaar...

snepke

Ongelezen bericht door snepke »

Daar is niets mis mee.
Met Pals is een heleboel mis.

Friestyler

mailadres van H.Z van Achmea opgezocht..gaat maar even een mail de deur uit denk ik zo

jeanne-veghel

Ongelezen bericht door jeanne-veghel »

Friestyler schreef:mailadres van H.Z van Achmea opgezocht..gaat maar even een mail de deur uit denk ik zo
Lijkt me een goed plan :idea:

Friestyler

wel godverdegod&&*)*&%$

mail gestuurd....direct een "Out of office" bericht

"Vanaf vrijdag 2 juli t/m dinsdag 27 juli ben ik op vakantie. Woensdag 28 juli ben ik weer aanwezig op kantoor. Voor spoedzaken kunt u zich wenden tot: xxxx"

/edit: bedenk me net dat die (ja, nu mag 't gezegd worden) slappe hondenl*l van een Van H. helemaal geen voorschot kón regelen..even opletten: Dhr. Z. van Achmea is dus blijkbaar sinds 2 juli op vakantie...is onderhand al 18 dagen!!
18 dagen waarin hij dus waarschijnlijk ook geen contact heeft gehad met Achmea.. en al zál ik nog contact hebben gehad met Van H, dan had hij dus nog niks kunnen uitrichten
sja, normaal kom je hier dus niet achter...tenzij je even een mailtje naar Achmea stuurt..en een out of office bericht krijgt.
/edit2: en uiteraard ben ik geen spoedgeval, dus contact met dhr xxxx zal wel niet van toepassing zijn geweest.

/edit3: net gekeken: maandag 28/07 +/- 1200 uur mail naar Van H. gestuurd inzake voorschot en wat daarvan de stand van zaken is, vrijdag 02/07 was Z. (van Achmea) al "gevlogen"...nu kán Van H. er achteraan zijn gegaan, maar heb nooit reactie op de betreffende mail/vragen gehad..betwijfel het ten zeerste dat er actie is ondernomen.

dus nog weer minimaal een week in de slappe sh*t hangen..word je toch he-le-maal schijtziek van!

maar ja, vakantietijd..leuk als je er zelf niet aan meedoet en je wél volk nodig hebt.

timing is werkelijk waar zwaar kl*te!
Laatst gewijzigd door Friestyler op 20 jul 2010 03:13, 4 keer totaal gewijzigd.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

"Vanaf vrijdag 2 juli t/m dinsdag 27 juli ben ik op vakantie. Woensdag 28 juli ben ik weer aanwezig op kantoor. Voor spoedzaken kunt u zich wenden tot: xxxx"
Bij deze zijn de heren inbrekers uitgenodigd. :mrgreen:

Overigens: vrijdag 2 juli is toch al een tijdje geleden? je had hem donderdag toch nog bij de veter?

Friestyler

@Angora:
afgelopen dinsdag en donderdag nog aan de lijn gehad..dinsdag nog over dat voorschot gehad, was niet mogelijk bla bla wat als er een eindbod ligt dan geen gelegenheid tot voorschot (al zal dat best waar zijn)
maar hij hád gewoon ook geen gelegenheid...dáár komt 't ook op neer.

bloeddruk stijgt weer behoorlijk...

Friestyler

2 uur 's nachts..nog geen oog dichtgedaan..of wat er op lijkt :|

@Directie Pals: het zou jullie sieren als één van jullie
*mij terugbelt &
*in deze eens iets onderneemt.

stille hoop....

@Pals PR-afdeling: nu mogen jullie me wél bellen i.v.m een tevredenheidsonderzoekje..of is dat nu ineens overbodig geworden en ben ik duidelijk genoeg??

to the point: je zit dus goddomme te wachten op iets wat dus nooit zou én zal komen...wel eerst even lekker gemaakt worden door Van H.
een paar weken lekker met valse hoop door 't leven :evil:

kan er veel over zeggen, hou 't maar voor me
feitelijk ligt de hele zaak dus 2 maand op slot.. Z. (van Achmea) vanaf 2 juli op vakantie, Van H tot begin augustus..overlapt elkaar netjes..

had ik dit vooraf geweten, dan had ik nog maatregelen kunnen nemen..nu ben ik gewoonweg de l*l en je kan er geen f*ck aan doen
Van H. rustig op vakantie, wetende hoe de financiele situatie ongeveer is, wetende wanneer Z. op vakantie gaat..en Van H. onderneemt blijkbaar zo weinig mogelijk...ja, bellen of ik al weet wat ik wil..eindbod of andere, voor mij geen acceptabele opties, accepteren...niks meer of minder.
Van H. kan zich in z'n vakantie alvast voorbereiden op enkele vragen die hij na z'n vakantie even mag beantwoorden.

Pals, dank voor de hachelijke situatie...
Achmea daarentegen treft hierin overigens geen blaam!!

als laatste "stap 5" van het "verloop letselschadezaak", te vinden op http://www.palsgroep.nl/1/Letselschade_ ... dezaak.htm

Stap 5 Aanvragen voorschotten
Indien de aansprakelijkheid door de wederpartij is erkend, zal deze wederpartij om een voorschot worden verzocht. Dit om te voorkomen dat u in financiële problemen komt. Om voorschotten te kunnen afdwingen is het zaak dat de verschillende schadeposten in kaart worden gebracht (zie ook stap 2). Als u over bewijsmiddelen beschikt waaruit blijkt dat u uitgaven heeft gehad die u zonder letsel niet zou hebben gehad, maakt dat het afdwingen van een voorschot eenvoudiger.

met het gearceerde zijn ze reeds te laat..zit al tot m'n nek in de sh*t.
nogmaals dank daarvoor.

/edit: en 't is 3.24 uur...en alweer 4.40 uur.., slapeloze nachten door 't gesodemieter en word morgen weer helder op de zaak verwacht :roll: als je al geen kutleven had na de crash, dan heb je 't nu wel...
en ja..
't is dat die ouwe Pals nog leeft, anders had ie zich waarschijnlijk in z'n kist omgedraaid..

jeanne-veghel

Daar was ik ook al achter, dat het stappenplan van Pals
voor geen meter klopt (vind ik).
Ook de nazorg vind ik een lachertje.
Geld binnen bij Pals :idea:
en op naar het volgende slachtoffer (letterlijk en figuurlijk)maar dat
is mijn mening maar en waarschijnlijk ook die van vele anderen
als ik al die reacties lees.

Ik noem het persoonlijk:
Handel in menselijke ellende en ik kan er echt niets anders van maken. :(

Er werd al eerder zo'n omschrijving gegeven door iemand aan letselschade.

jeanne-veghel

Sent: Monday, March 29, 2010 2:06 PM
Subject: RE: Factuur ver bezijden de werkelijkheid!

Geachte mevrouw V.

Ik heb uw mailbericht doorgestuurd naar onze directie in Emmen. Ik verzoek u dan ook – indien u dit wenst – voor verdere vragen of opmerkingen contact op te nemen met onze directie, mw. L. of dhr. S.

Ik vertrouw erop u hiermede voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Pals Groep BV

Mw. J. S.

Chef de bureau

Deze mail kreeg ik als antwoord terug op 29 maart 2010 n.a.v.
de declaratie die ver bezijden de werkelijkheid was en ik heb de instructies opgevolgd,
maar helaas heb ik nooit of te nimmer antwoord gekregen van de directie
wat ik ook deed. Friestyler heeft ook getracht in contact te komen,
maar tot op heden is elke reactie ook voor hem uitgebleven.

Dus als er volgens mij gezegd wordt dat het via de directie loopt,
kun je er op voorbereid zijn dat je verhaal ten einde is.
Kan me vergissen hoor, maar ik heb na al die maanden nog steeds
geen reactie gehad van de directie.

Chocomelk

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Ow ow wat een gemene belangenbehartiger, hij heeft helemaal niet achter je voorschot aan kunnen gaan omdat die persoon van Achmea op vakantie is.......
Waarom heeft jou belangenbehartiger dat jou niet vertelt !?
(omdat hij het mischien zelf niet eens wist omdat hij geen contakt heeft opgenomen met die persoon)

:evil: :twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted:

witte angora

Toch vreemd, als er eentje op vakantie is, zou je toch verwachten dat de honeurs door een collega waargenomen zouden moeten worden.

Dat een zaak bijna twee maanden stil ligt door de vakantie van 2 goochemeflippo's zou toch niet moeten mogen. En dat een cliënt daardoor in de problemen komt is toch bij de konijnen af.

Ik ben benieuwd wat die PR man hier aan gaat doen. Of staat bij Pals PR voor PRRRaaatjesmakers... je weet wel... van dat programma? Dan is zo'n figuur inderdaad niet serieus te nemen.

Maar hoe kwaad iedereen zich hier ook over maakt: wat kan Frystyler doen om zijn recht te halen. Dat is nu even de vraag. Immers, van zijn belangenbehartiger hoeft hij niks te verwachten. Die behartigt alleen zijn eigen belangen, niet die van de cliënt. En hij kan wachten tot hij een ons weegt, en in de huidige omstandigheden ziet het er naar uit dat dat ook zal gaan gebeuren, maar Pals doet nada noppes niks, en is duidelijk ook niet van plan ook maar íets te gaan doen.

jeanne-veghel

Friestyler schreef:2 uur 's nachts..nog geen oog dichtgedaan..of wat er op lijkt :|

@Directie Pals: het zou jullie sieren als één van jullie
*mij terugbelt &
*in deze eens iets onderneemt.

stille hoop....

@Pals PR-afdeling: nu mogen jullie me wél bellen i.v.m een tevredenheidsonderzoekje..of is dat nu ineens overbodig geworden en ben ik duidelijk genoeg??

to the point: je zit dus goddomme te wachten op iets wat dus nooit zou én zal komen...wel eerst even lekker gemaakt worden door Van H.
een paar weken lekker met valse hoop door 't leven :evil:

kan er veel over zeggen, hou 't maar voor me
feitelijk ligt de hele zaak dus 2 maand op slot.. Z. (van Achmea) vanaf 2 juli op vakantie, Van H tot begin augustus..overlapt elkaar netjes..

had ik dit vooraf geweten, dan had ik nog maatregelen kunnen nemen..nu ben ik gewoonweg de l*l en je kan er geen f*ck aan doen
Van H. rustig op vakantie, wetende hoe de financiele situatie ongeveer is, wetende wanneer Z. op vakantie gaat..en Van H. onderneemt blijkbaar zo weinig mogelijk...ja, bellen of ik al weet wat ik wil..eindbod of andere, voor mij geen acceptabele opties, accepteren...niks meer of minder.
Van H. kan zich in z'n vakantie alvast voorbereiden op enkele vragen die hij na z'n vakantie even mag beantwoorden.

Pals, dank voor de hachelijke situatie...
Achmea daarentegen treft hierin overigens geen blaam!!

als laatste "stap 5" van het "verloop letselschadezaak", te vinden op http://www.palsgroep.nl/1/Letselschade_ ... dezaak.htm

Stap 5 Aanvragen voorschotten
Indien de aansprakelijkheid door de wederpartij is erkend, zal deze wederpartij om een voorschot worden verzocht. Dit om te voorkomen dat u in financiële problemen komt. Om voorschotten te kunnen afdwingen is het zaak dat de verschillende schadeposten in kaart worden gebracht (zie ook stap 2). Als u over bewijsmiddelen beschikt waaruit blijkt dat u uitgaven heeft gehad die u zonder letsel niet zou hebben gehad, maakt dat het afdwingen van een voorschot eenvoudiger.

met het gearceerde zijn ze reeds te laat..zit al tot m'n nek in de sh*t.
nogmaals dank daarvoor.

/edit: en 't is 3.24 uur...en alweer 4.40 uur.., slapeloze nachten door 't gesodemieter en word morgen weer helder op de zaak verwacht :roll: als je al geen kutleven had na de crash, dan heb je 't nu wel...
en ja..
't is dat die ouwe Pals nog leeft, anders had ie zich waarschijnlijk in z'n kist omgedraaid..

Ik vraag me nu serieus af of je geen klacht bij de Reclamecode commissie
of AFM kan neerleggen wegens misleiding. (Stap 5) in ieder geval op dat gebied. :idea:

Chocomelk

jeanne-veghel schreef:

of AFM kan neerleggen wegens misleiding. (Stap 5) in ieder geval op dat gebied. :idea:
Geen idee of dat mogelijk is of niet.......maar wat schiet Friestyler er mee op !?
Niets helaas.

jeanne-veghel

Chocomelk schreef:
jeanne-veghel schreef:

Geen idee of dat mogelijk is of niet.......maar wat schiet Friestyler er mee op !?
Niets helaas.
Dan wordt er in ieder geval iets ondernomen nu, want anders gebeurt
er zowiezo niks.
Men mag niet zomaar iets schrijven en dan in gebreke blijven. (stap 5)
Laatst gewijzigd door jeanne-veghel op 20 jul 2010 13:06, 1 keer totaal gewijzigd.

browser

Ongelezen bericht door browser »

Best interessant allemaal lijkt me een goed letselschadekantoor.

jeanne-veghel

browser schreef:Best interessant allemaal lijkt me een goed letselschadekantoor.
:lol: :mrgreen: :oops:

witte angora

browser schreef:Best interessant allemaal lijkt me een goed letselschadekantoor.
Je bedoelt dat je op zoek bent naar een goedbetaalde baan in de verzekeringswereld, waar je niks hoeft te doen, niks hoeft te kunnen en niks hoeft te weten, en toch goed kunt cashen? :lol: :lol:

Chocomelk

jeanne-veghel schreef:
Dan wordt er in ieder geval iets ondernomen nu, want anders gebeurt
er zowiezo niks.
Men mag niet zomaar iets schrijven en dan in gebreke blijven. (stap 5)
Ja je hebt inderdaad gelijk Jeanne.
Wat dacht je trouwens van stap 8 ??????
Stap 8 Nazorg
Uw zaak is afgewikkeld en u heeft een schadebedrag ontvangen. Deze schadevergoeding is vaak ook bedoeld voor de toekomst. Hoe zorgt u er bijvoorbeeld voor dat u over tien of twintig jaar nog steeds gebruik kunt maken van deze schadevergoeding. De Pals Groep kan zorgdragen voor een financieel deskundige en verantwoord advies.
bron:http://www.palsgroep.nl/1/Letselschade_ ... dezaak.htm

Chocomelk

witte angora schreef:
Je bedoelt dat je op zoek bent naar een goedbetaalde baan in de verzekeringswereld, waar je niks hoeft te doen, niks hoeft te kunnen en niks hoeft te weten, en toch goed kunt cashen? :lol: :lol:

Waar kan ik me aanmelden of solliciteren ?
Niets doen, veel geld verdienen...........nee laat ook maar, ben niet zo'n mens, kan mensen niet voor de gek houden.

Gesloten