4 weken geleden, heb ik dit geschreven, dus ik zat er niet zo ver naast!tennis schreef: Ik haak af, want het blijft voor mij een vreemd verhaal!
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] problemen met de bank
Re: problemen met de bank
Een wijs besluit Judith, denk maar zo waar je recht op hebt dat ontvang je !
Succes gewenst
Succes gewenst
Het is dus duidelijk en Henk heeft dat al aangegeven: de Rabobank heeft een crediteringsblokkadecode op de rekening ingebracht en het is niet zinvol dat over de achterliggende redenen in het openbaar wordt gediscussieerd. Verder ben ik het met Marcel helemaal eens: er zijn in dit topic vanuit de praktijk diverse gedachten geventileerd wat de mogelijke oorzaak van de handelwijze van de Rabobank kan zijn, maar zoals de zaak er nu bijligt is elke goedbedoelde bijdrage zinloos en TS moet het verder maar aan de politie en haar advocaat overlaten.
-
judith1980
even nog een reactie.
Een medewerker van de rechtbank is verhaal bij de rabo gaan halen.
Heeft er geen reactie op gekregen.
Ik heb die persoon om hulp gevraagd daar mijn advocaat geen reactie van de rabo kreeg en moeilijk te bereiken was.
Het is dus geen rechter die aan de pas is gekomen maar een medewerker van de rechtbank.
Verder heeft de rabobank mij vandaag gebeld om de aangifte in te trekken.
Het is misschien allemaal ongeloofwaardig, maar mensen het gebeurd in Nederland.
Ik kan niets anders dan aangifte doen want ik heb geen andere keus dit was het laatste wat ik kon doen naar de politie.
Wie verteld me nog wat jullie geloven het niet omdat er volgens al die banken niets fout kan gaan met storten digitaal, nou ik ben er wel degelijk de dupe van en medewerker van de rechtbank en advocaat krijgen bij de rabobank geen voet bij stuk.
Ik ben dus al mijn geld kwijt mits de rabobank mee werkt.
Een medewerker van de rechtbank is verhaal bij de rabo gaan halen.
Heeft er geen reactie op gekregen.
Ik heb die persoon om hulp gevraagd daar mijn advocaat geen reactie van de rabo kreeg en moeilijk te bereiken was.
Het is dus geen rechter die aan de pas is gekomen maar een medewerker van de rechtbank.
Verder heeft de rabobank mij vandaag gebeld om de aangifte in te trekken.
Het is misschien allemaal ongeloofwaardig, maar mensen het gebeurd in Nederland.
Ik kan niets anders dan aangifte doen want ik heb geen andere keus dit was het laatste wat ik kon doen naar de politie.
Wie verteld me nog wat jullie geloven het niet omdat er volgens al die banken niets fout kan gaan met storten digitaal, nou ik ben er wel degelijk de dupe van en medewerker van de rechtbank en advocaat krijgen bij de rabobank geen voet bij stuk.
Ik ben dus al mijn geld kwijt mits de rabobank mee werkt.
Laatst gewijzigd door judith1980 op 03 sep 2010 18:52, 1 keer totaal gewijzigd.
-
judith1980
Als je goed hebt gelezen, kleine bedragen worden wel op mijn rekening gestort.courier schreef:Het is dus duidelijk en Henk heeft dat al aangegeven: de Rabobank heeft een crediteringsblokkadecode op de rekening ingebracht en het is niet zinvol dat over de achterliggende redenen in het openbaar wordt gediscussieerd. Verder ben ik het met Marcel helemaal eens: er zijn in dit topic vanuit de praktijk diverse gedachten geventileerd wat de mogelijke oorzaak van de handelwijze van de Rabobank kan zijn, maar zoals de zaak er nu bijligt is elke goedbedoelde bijdrage zinloos en TS moet het verder maar aan de politie en haar advocaat overlaten.
-
judith1980
Nogmaals het cash uitbetalen kwam van de rabobank, is niet mijn idee.angel1978 schreef:Dat niet alleen..marcel75 schreef:Tja, blijf het bevreemden dat de rechtbank zich hiermee bemoeid. Die heeft namelijk geen enkele autoriteit en mist volgens mij ook de menskracht. Het enige dat ik kan bedenken is zoals gezegd wsnp/faillissement of een strafzaak wegens fraude en dat ze jouw rekening ook in de gaten houden. Maar in dat geval zouden ze jou hiervan niet op de hoogte brengen.
Maar ben je inmiddels al weer naar de Rabobank geweest?
De rechtbank zal idd. alleen maar zich met deze zaak bemoeien als het ook rechtstreekse raakvlakken heeft ( beslag gelegd / wsnp ).
Sowieso is het een zeer vreemd verhaal. Een bank gaat toch geen bedrag cash uitbetalen ?!?!?!
-
judith1980
Zoals je kon lezen mocht ik vandaag geen contact met de bank hebben omdat het bureau vandaag zelf contact op zou nemen met de Rabobank, dat is inmiddels gebeurt waardoor de Rabobank mij belde en vroeg de aangifte in te trekken.marcel75 schreef:En wat gaan ze doen dan? Met een AT de lokale bank en/of het hoofdkantoor binnenvallen? Of mag je dat niet verklappen? Waarom zou jij geen contact mogen hebben met de Rabobank? En volgens komt de politie hiervoor niet meteen voor in actie. Dit zal geen hoge prioriteit hebben als ze gewoon onder fraude wegschrijven.
-
judith1980
Zoals jij dit tikt ben je volgens mij een medewerker van de Rabobank, het kan bijna niet anders.marcel75 schreef:Tja, Judith. Een ieder wil best wel helpen, maar het verhaal wordt steeds ongeloofwaardiger en bevat nogal wat hiaten. Nu is de rechtbank er mee bezig, een heel politiebureau, een manager die als enige bij een kluis kan en je krijgt contant geld van de bank en niet op de rekening? Is het soms nog een gezamenlijke rekening? In dat geval kan er ook gewoon op gestort worden en opgenomen. En dan ineens geheimzinnigheid omdat je niks mag zeggen van de rechtbank. Loopt er soms een strafrechtelijk onderzoek tegen de Rabobank dan? Dan had de politie al eerder ingegrepen. Ik wil, en met mij heus wel meerdere forumleden, je gerust helpen, maar het moet wel geloofwaardig blijven en er moet meer info komen.
Dit begint steeds meer op een topic te lijken dat geschreven is door iemand die graag in de belangstelling staat en een rijke fantasie heeft. Spijtige conclusie, maar de gedachte dringt zich wel op bij mij (en anderen).
Rekening staat alleen op mijn naam, en zoals je weet van je collega's bel ik iedere dag weer en niemand die mij kan helpen.
Fantaseren doe ik niet, dit kan dus echt in Nederland.
En zoals je gelezen hebt kleine bedragen worden wel gestort.
Er is niets vernederends dan steeds weer geld lenen bij vrienden voor eten en kleine rekeningen.
Ik hoop dat niemand dit mee zal maken.
Ik heb het gevoel dat de mensen die nu nog reageren allemaal werkzaam zijn bij de Rabobank.
Vandaar dat ik dit Topic gaat sluiten, Rabobank is verkeerd bezig maar alleen de mensen die zoiets hebben meegemaakt bij de Rabobank weten hoe het zit.
Judith,
Als ik bij de Rabobank in dienst zou zijn, zou ik het werk dat ik liefste doe niet mogen doen. Dat ben ik dus niet.
Ik heb in het verleden ook nog wel eens aangifte moeten doen en wat ik daarvan zeker weet is dat het bureau niet gaat bellen met degene waartegen aangifte is gedaan. Eerst doen ze een onderzoek en daarna wellicht iemand oppakken. Als ze zouden bellen, zouden ze de kans bieden om bewijsmateriaal te vernietigen.
Daarnaast blijk ik van mening dat de medewerker van de rechtbank haar boekje te buiten is gegaan. Met welke authoriteit wilde de Rabobank op de knieën krijgen? Geen enkele, want die heeft ze niet. Als de president van de Rechtbank op de hoogte is van haar handelen, hangt haar ontslag op staande voet boven het hoofd wegens misbruik van haar ambtelijke bevoegdheid en schending van haar geheimhoudingsplicht. Zal wel met de beste bedoelingen geweest zijn, maar zeer onvoorstelbaar en zeker niet iemand met enig gezag binnen en kennis van zaken met de Rechtbank.
Ook dat je geen contact zou mogen opnemen met de Rabobank bevreemd mij nog steeds en steeds meer.
Waarom heb je nog geen contact opgenomen met het hoofdkantoor van de Rabobank. Dat mis ik hier nog steeds.
Als ik bij de Rabobank in dienst zou zijn, zou ik het werk dat ik liefste doe niet mogen doen. Dat ben ik dus niet.
Ik heb in het verleden ook nog wel eens aangifte moeten doen en wat ik daarvan zeker weet is dat het bureau niet gaat bellen met degene waartegen aangifte is gedaan. Eerst doen ze een onderzoek en daarna wellicht iemand oppakken. Als ze zouden bellen, zouden ze de kans bieden om bewijsmateriaal te vernietigen.
Daarnaast blijk ik van mening dat de medewerker van de rechtbank haar boekje te buiten is gegaan. Met welke authoriteit wilde de Rabobank op de knieën krijgen? Geen enkele, want die heeft ze niet. Als de president van de Rechtbank op de hoogte is van haar handelen, hangt haar ontslag op staande voet boven het hoofd wegens misbruik van haar ambtelijke bevoegdheid en schending van haar geheimhoudingsplicht. Zal wel met de beste bedoelingen geweest zijn, maar zeer onvoorstelbaar en zeker niet iemand met enig gezag binnen en kennis van zaken met de Rechtbank.
Ook dat je geen contact zou mogen opnemen met de Rabobank bevreemd mij nog steeds en steeds meer.
Waarom heb je nog geen contact opgenomen met het hoofdkantoor van de Rabobank. Dat mis ik hier nog steeds.
-
judith1980
Ik had mijn fout hersteld van Rabofoon naar hoofdkantoor.
Die heb ik dus wel gebeld.
Hoofdkantoor heeft ook geregeld dat het geld die vrijdag aan zou komen.
Hoofdkantoor heeft ook met de manager gesproken.
Hoofdkantoor werd ook link toen ze hoord dat ik bij de rabobank van half 3 tot 5 heb zitten wachten.
Iemand van het hoofdkantoor heeft ook de leidinggevende uit Amsterdam naar hier laten rijden om een gesprek met de manager aan te gaan.
Of het allemaal waar is, de leidinggevende heeft mij wel gebeld dat hij er was maar daarna ook niets meer laten horen.
Wat later bleek dat het geld spoorloos was.
Wat de regels van mensen zijn bij de rechtbank weet ik niet, wel weet de medewerker bewijzen heen en weer gestuurd heeft en dat men nooit een reactie heeft gekregen van de Rabobank.
Wat de persoon vanmorgen bij het bureau vertelde dat zij een onderzoek instellen en dat ik vandaag niet naar de rabobank moest bellen stuur ik 1 op 1 door naar het forum.
Het is al heel apart allemaal, was het mij niet gebeurd had ik het verhaal ook niet geloofd.
Nogmaals ik weet niet hoe ik het moet sluiten het topic maar vanaf volgende week geen internet meer dus ook geen reacties meer van mijn zijde.
Die heb ik dus wel gebeld.
Hoofdkantoor heeft ook geregeld dat het geld die vrijdag aan zou komen.
Hoofdkantoor heeft ook met de manager gesproken.
Hoofdkantoor werd ook link toen ze hoord dat ik bij de rabobank van half 3 tot 5 heb zitten wachten.
Iemand van het hoofdkantoor heeft ook de leidinggevende uit Amsterdam naar hier laten rijden om een gesprek met de manager aan te gaan.
Of het allemaal waar is, de leidinggevende heeft mij wel gebeld dat hij er was maar daarna ook niets meer laten horen.
Wat later bleek dat het geld spoorloos was.
Wat de regels van mensen zijn bij de rechtbank weet ik niet, wel weet de medewerker bewijzen heen en weer gestuurd heeft en dat men nooit een reactie heeft gekregen van de Rabobank.
Wat de persoon vanmorgen bij het bureau vertelde dat zij een onderzoek instellen en dat ik vandaag niet naar de rabobank moest bellen stuur ik 1 op 1 door naar het forum.
Het is al heel apart allemaal, was het mij niet gebeurd had ik het verhaal ook niet geloofd.
Nogmaals ik weet niet hoe ik het moet sluiten het topic maar vanaf volgende week geen internet meer dus ook geen reacties meer van mijn zijde.