LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] CBAI

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
pineut

Re: CBAI

Ongelezen bericht door pineut »

Met het antwoord van Sylvia is dus gelijk de vraag van alertblijven beantwoord.
Inderdaad krijg je een rekening gepresenteerd op het moment dat je overeenkomst opzegt.En daarbij maakt het niet uit hoe lang onze gelden in hun beheer zijn geweest en je nix ontvangen hebt.Dus nix van wettelijke rente wegens te laat doorbetalen .En Sylvia het bedrijf dat jij noemt is maar 1 van de zeer velen.Dat zgn wegens drukte dossiers zijn blijven liggen is niet verwonderlijk.

nouk

Ongelezen bericht door nouk »

Het is de laatste dagen erg stil op het forum, maar dit betekend niet dat het opgelost is.
Ik ben nog druk bezig.
Ik hoop dat er gauw meer gaat gebeuren.

Want ik en hoogstwaarschijnlijk nog meerdere wachten op nog op veel geld!

Hopelijk word er een uitzending van gemaakt!!

brie33

Ongelezen bericht door brie33 »

Ow nee! Ook ik ben al heel lang aan het wachten op het geld. Het gaat over een jaar allimentatie wat terug gevorderd werd! Ik sta niet op goede voet met mijn ex en kan hem dus niets vragen. Ik schrik me rot hier! Wat moet ik nu doen???
Groetjes Brigit

nouk

Aangifte doen bij politie! Zoals nog meer die dit al gedaan hebben en een mail sturen naar omroepmax dat je ook gedupeerd bent!
Hun zijn ook met deze zaak bezig.

En schrik niet hoeveel bedrijven het CBAI nog meer heeft!!!!!!!

brie33

Ik ben me net rot geschrokken, vond het al raar dat het zo lang duurde voordat ik het geld binnen kreeg. Toen maar eens gaan zoeken op het internet en kom ik hier terecht! Ongelooflijk zeg.. ik heb wel een meldpunt gevonden voor alle gedupeerden van CBAI: http://incassofraude.actie-forum.com/forum.htm, misschien dat jullie je daar ook kunnen inschrijven? Samen staan we sterker dan alleen denk ik dan. Wat een ellende zeg.. Ik vond het al raar dat de telefoon niet meer door ze opgenomen werd en dat mails niet beantwoord worden.. Wat nu te doen????

brie33

Oke mail is gestuurd naar omroep Max! Ik hoop zo dat het goed komt voor ons allemaal!! Pff. :evil: Ik zal geregeld even hier terug komen om te kijken of er nieuws is over deze zaak. Allemaal veel succes!!

pineut

Hierbij nogmaals een dringende oproep:Gedupeerden meldt je aub aan,als je liever een privébericht wilt sturen mag dat ook!!!!
Er zijn al verhalen bekend van alimentatieplichtigen die in woede ontsteken en tot vergelding willen overgaan omdat er wel beslag gelegd is,maar waarvan geen cent bij alimentatiebehoeftige is aangekomen.Sterker nog die krijgen een nota of ze even willen betalen voor onkosten....

jolandakraaipoel

Ongelezen bericht door jolandakraaipoel »

Ook ik ben de dupe, ik krijg maar geen contact over de uitbating van het inmiddels door de deurwaarder geincasseerde geld.

Wat te doen???

pineut

jolandakraaipoel schreef:Ook ik ben de dupe, ik krijg maar geen contact over de uitbating van het inmiddels door de deurwaarder geincasseerde geld.

Wat te doen???
Allereerst aangifte bij politie!! En graag aanmelden bij bovenstaand meldpunt

nouk

Hoi Brie33,

De meeste van het forum zijn al aangemeld bij het andere forum, maar dit forum word ook veel bekeken, hoe meer aandacht deze zaak krijgt deste beter! ik ben nu al bijna 2 maanden bezig met deze zaak en net als vele anderen, het heeft ons alleen nog niet zoveel opgeleverd, behalve de aandacht van omroepmax,

Als je naar de politie gaat kun je het beste procesverbaalnummers meenemen van andere, ik kan de mijne wel geven als je mij even een prive bericht stuurd, ik ben er nog niet achter hoe dit moet op dit forum, :roll: .

Want bij mij en ook andere gingen de aangifte niet vlekkeloos.

Groetjes Nouk

brie33

Hoi Nouk,

Groetjes Brigitte.
Laatst gewijzigd door brie33 op 14 okt 2010 17:57, 1 keer totaal gewijzigd.

nouk

Ik mail je zo,
dus je kan je bericht verwijderen!
groetjes

pineut

Nouk als je ingelogd bent zie je naast profiel pb icoon als je dat aanklikt kun je een privébericht verzenden

nouk

dankje!

brie33

Ik heb ook melding gemaakt op de site: opgelicht en undercover.. Ik weet niet of het wat is, maar mss ook een plan om dat met zijn allen te doen of loop ik achter de feiten aan? :wink:

sylviasmit69

Ongelezen bericht door sylviasmit69 »

Geen wonder dat`ie geen tijd heeft voor onze zaken ! Ik heb wat navraag gedaan bij de kvk en behalve bovengenoemde bedrijven, heeft deze in 1973 geboren en sinds 2007 algemeen direkteur nog veel meer bvtjes op zn naam staan.
Heb ook even op googlestreetview gekeken...........

nouk

Hun vestigings adressen staan vreemd genoeg bijna allemaal te koop!!!!!

tanja en gina

Ongelezen bericht door tanja en gina »

Ik heb gisteren met de post een brief gekregen waarin staat vermeld dat er geld word overgemaakt. tussen tijdse afdracht staat erop, dit is dan één mnd allimentatie, staat niet vermeld op welke mnd het betreft, jammer allemaal onduidelijk, mijn ex betaald wel maandelijks naar hun, maar ik krijg het niet met regelmaat betaald van het cbai.

troubleshooter

Ongelezen bericht door troubleshooter »

Mensen als jullie nu eens gaan samenspannen? Ik volg dit draadje al enige tijd en het schijn inderdaad goed mis te zijn bij CBAI, attendeer TROS-radar hierop en onderneen samen maatregelen.
http://incassofraude.actie-forum.com/
Een goede zaak.

Gesloten