@Gecko Designs
Welke site is dat, waar je dit kunt melden?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] wat is uw ervaring met Italian Charms?
Re: wat is uw ervaring met Italian Charms?
als je ecops invult bij google, kom je vanzelf op hun site terecht. Heb ik vanochtend ook zo gedaan.
had ik idd ook gedaan, maar zag verschillende sites, dacht dat er dan ook een nederlandse site zou zijn. Zie wel een belgische, ecops.be maar daar staat dat je zaken m.b.t. België kunt melden
-
ik heb enkele maanden geleden (heeft wel effe geduurd) bericht gehad van e-cops en ze hebben de klacht bekeken en hebben het nodige gedaan om italian charms van het net te halen wat ondertussen ook gelukt is. ik heb verschillende mails gestuurd en gezegd dat ik stappen ging ondernemen. ze werden niet ernstig genomen maar zie nu
Er stond ook in de brief van ecops wat ikzelf moest doen om mijn geld terug te krijgen maar dat was weer is tijd insteken dus heb ik het zo gelaten. blij dat andere mensen niet gedupeerd gaan worden en hopelijk zit ze een tijdje in den bak voor wat ze gedaan heeft.
Er stond ook in de brief van ecops wat ikzelf moest doen om mijn geld terug te krijgen maar dat was weer is tijd insteken dus heb ik het zo gelaten. blij dat andere mensen niet gedupeerd gaan worden en hopelijk zit ze een tijdje in den bak voor wat ze gedaan heeft.
Ik heb ook bericht gehad van ecops dat ik aangifte moest doen bij het plaatselijke politiebureau bij ons in Rotterdam.
Is wel heel omslachtig voor een paar bedeltjes en is het het waard.
Het kost meer tijd om aangifte te doen en het in werk stellen van een onderzoek om je geld terug te krijgen dan dat de sieraden gekost hebben.
De dame van Italian Charms heeft wel lekker haar zakken gevuld met geld van onschuldige klanten. Zo kan ik ook rijk worden.
Is wel heel omslachtig voor een paar bedeltjes en is het het waard.
Het kost meer tijd om aangifte te doen en het in werk stellen van een onderzoek om je geld terug te krijgen dan dat de sieraden gekost hebben.
De dame van Italian Charms heeft wel lekker haar zakken gevuld met geld van onschuldige klanten. Zo kan ik ook rijk worden.