LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC router TWG-850-4U verliest internet.

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
renegade66

Re: UPC router TWG-850-4U verliest internet.

Ongelezen bericht door renegade66 »

nee hoor, ik ga er verder niet meer op in, ik heb die woorden teruggetrokken omdat ze misschien te grof waren, of niet goed geïnterpreteerd worden. ik kan er van alles mee verzinnen maar heb daar geen zin meer in, feit is gewoon, wat ik ook zeg tiptoo en jolanda geven overal een negatief antwoord op. of ik het nu goed bedoel of niet, of ik nu help of niet.

voorbeeldje, jolanda loopt steeds te zeuren over een kast van upc die openstaat, de gemeente, politie, regering of de hele dorpsgemeenschap voor mijn part hebben dit aangegeven (ik overdrijf nu een beetje, is beetje sarcastisch) maar er worden geen stappen ondernomen door upc. dan vraag ik er om waar dat ding staat, dan wil ik dat wel regelen, nee hoor, ik krijg gelijk weer een negatief en denigrerend antwoord.

en dat gaat al in een paar topics zo. en dan vind iemand het raar dat ik een beetje geïrriteerd reageer? ik ben niet iemand die ja nee en amen uit een boekje oplees zoals menig helpdesk medewerker. (daarom mag ik daar ook niet zitten denk ik, en wil ik ook niet) ik ben iemand van de straat, en ik weet zeker dat ik mijn werk goed doe, er is nog nooit een klacht over mij geweest. neem dat maar van mij aan. anders hou je dat ook niet zo lang uit trouwens.

ik wil ook niet altijd gelijk hebben, tuurlijk maakt upc best wel fouten, en zijn niet alle medewerkers correct bezig, maar het zijn ook geen robots en ze hebben zich aan regels te houden anders vlieg je er uit. en zo werkt dat tegenwoordig bij elk bedrijf. en daar mag ook wel eens aan gedacht worden. tenslotte hoor je hier alleen maar de slechte verhalen van een enkeling die problemen heeft en vaak wordt het ook overdreven. maar daar wordt gemakshalve niet bij stilgestaan. nee wat gezegd wordt is hier waar. maar wat niet verteld wordt is dat menigeen het probleem niet goed uitlegt of niet wil meewerken. en dan heeft de provider het gedaan.

voor de laatste keer,
ik bedoel het goed en wil best wel iemand helpen, maar ga dan niet zo negatief tegen mij reageren en doen alsof ik UPC ben. nee, ik werk hard voor mijn geld en mijn gezin. en daar mag men wel een beetje respect voor opbrengen. dan doe ik dat ook.

tiptoo

Ongelezen bericht door tiptoo »

raar dat je nu wel mijn naam goed neer ken zetten , weet je renegade.....ik moet jou niet zal je nooit moeten en na wat je mij hebt toegewensd zal ik elke verwensing van jou en zowel henrie melden , ik ken jou niet wil je niet kennen ik raak ook wel eens in irritatie maar dan nog wens ik niemand dood en nog meer van die scheldwoorden , ondanks dat je ze weg hebt gehaald heb je alle regels hier overtreden en geloof me, ik wens ook wel eens iets aan iemand toe...dan is het hooguit de hik , niks meer en geloof me je hebt nu echt mij tegen!

tiptoo

bericht gemeld

renegade66

raar dat je nu wel mijn naam goed neer ken zetten , weet je renegade.....ik moet jou niet zal je nooit moeten en na wat je mij hebt toegewensd zal ik elke verwensing van jou en zowel henrie melden , ik ken jou niet wil je niet kennen ik raak ook wel eens in irritatie maar dan nog wens ik niemand dood en nog meer van die scheldwoorden , ondanks dat je ze weg hebt gehaald heb je alle regels hier overtreden en geloof me, ik wens ook wel eens iets aan iemand toe...dan is het hooguit de hik , niks meer en geloof me je hebt nu echt mij tegen!
ik kan best menselijk zijn, ok ik zei het wat grof, maar jij als "amsterdamse" kent die uitdrukking val voor mijn part dood niet? een echte amsterdammer lacht er om. daar wordt mee bedoelt krijg het heen en weer. in die bewoording schuilt niets ernstigs. maar ik heb het teruggetrokken. en jij moet mij niet? je kent me niet eens en dat blijft ook zo.

tiptoo

renegade66 schreef:jij als "amsterdamse" kent die uitdrukking val voor mijn part dood niet? een echte amsterdammer lacht er om. daar wordt mee bedoelt krijg het heen en weer. in die bewoording schuilt niets ernstigs. maar ik heb het teruggetrokken. en jij moet mij niet? je kent me niet eens en dat blijft ook zo.

ik ken die uitdrukking prima ik ben een rasechte amsterdamse ja...maar dat heb ik nog nooit tegen iemand gezegd en het betekend niet krijg het heen en weer en spreek me op dat gebied niet tegen want ik weet hoe ze in amsterdam zijn heb er lang genoeg gewoond. klopt ik ken jou niet wil je niet eens kennen!

agro

Ongelezen bericht door agro »

renegade66 schreef:
Die Agro toch, hij/zij (vermoedelijk een zij) blijft maar doormelken over zijn borggeld en een modemtje, zij moet wel echt de schurft aan UPC hebben om daar jaren mee bezig te blijven, enjoy your live is een beter motto.
Het sneeuw weer, wat zou ik graag een foto zien van een ladder , spraybus, zakje en kapje lllllllllol
bericht gemeld henrie
kijk dit bedoel ik nu, zo daag je de boel dus uit. er wordt niets verkeerd gezegd alleen wat meer lolligs van gemaakt, en mevrouw maakt weer eens een melding. ze heeft die knop wel gevonden hoor. zo wek je vijandigheid op.

hier word een melding van gemaakt tiptoo
Welk lolligs wordt er dan gezegd?
Er wordt beweerd dat ik blijf doormelken over niet betaalde borg van een modempje, terwijl hierover met geen woord is gerept.
En henri zou graag een foto hebben van een ladder? met een spraybus en een kapje? en dit als antwoord op een constatering hoe aso onbeschoft en arrogant upc of in naam van upc met klanten wordt omgegaan door deze dood te wensen en een tippelhoer te noemen.

Inderdaad in de ogen van upc (medewerkers of upc vereerders ) erg lollig, wat een humor kom bijna niet meer bij.

agro

Ongelezen bericht door agro »

Henri42 schreef:
agro schreef:[Het lijkt er op dat zoals upc met zijn klanten omgaat nog steeds niks veranderd is, denk dat er weinig providers zijn waar de medewerkers hun klant dood wensen, een zielig figuur of een tippelhoer noemen, maar upc is hierin altijd al een uitzondering geweest, tenminste deze ervaringen heb ik in het verleden en soms nu nog ook persoonlijk mogen ondervinden.
Die Agro toch, hij/zij (vermoedelijk een zij) blijft maar doormelken over zijn borggeld en een modemtje, zij moet wel echt de schurft aan UPC hebben om daar jaren mee bezig te blijven, enjoy your live is een beter motto.
Het sneeuw weer, wat zou ik graag een foto zien van een ladder , spraybus, zakje en kapje :) lllllllllol :lol:
@agro,
ik bedoelde dat stukje van henri waarin hij dus over die ladder enz rept. sarcisme heet zoiets. is dat nu zo verkeerd dan?
Ja hoor erg lollig als je ziet in welke context dit is geplaatst, als antwoord op hoe aso onbeschoft en arrogant door of namens upc over klanten wordt gedacht, en ook nog in acht genomen dat de sarcastische opmerking gebaseerd is op een tip voor schotelbezitters in een ander topic, welke bovendien ook nog off topic is met als enig doel dit topic om zeep te helpen.

Arie_O

Ongelezen bericht door Arie_O »

Bericht aan de moderator van dit forum:
Graag dit kinderachtige gedoe sluiten.

gr. Arie :twisted:

renegade66

ja mod. sluit dit topic a.u.b, die kleuters gaan nu echt te ver

melding gemaakt voor jolanda en tiptoo.

renegade66

zouden we nu misschien weer on-topic kunnen gaan? ben wel benieuwd of TS al een oplossing heeft? of dat er al iets meer bekend is?

jolanda77

Ongelezen bericht door jolanda77 »

laat me niet lachen ik kom niet meer bij

tiptoo

:mrgreen: ik van jou RR melding

jolanda77

Ongelezen bericht door jolanda77 »

er is vandaag een fax naar amsterdam gegaan met de uitingen die jij heb gedaan hier op het forum als jij inderdaat voor dat bedrijf werk ook via anderen krijg je problemen men heeft de zaak in onderzoek naar jou dus het licht nu bij upc
kijken hoe lang jij er nog werk

oja dit is door middel van een print screen gedaan

renegade66

pffff, natuurlijk joh, en hoe wil je dat doen dan?

aan de hand van mijn nickname? die is helemaal niet bekend bij UPC, en mijn echte naam is hier niet bekend. dus *** niet uit je nek, dit zijn smoesjes die nergens op slaan en waar je niks mee bereikt. ik ga hier een hele andere melding over jullie 2 maken. jolanda tegen jou wordt sowieso aangifte gedaan wegens laster tegen UPC. ik denk niet dat je je eigen bewoordingen en antwoorden ook naar upc hebt gefaxt toch? geeft niet hoor, ik heb ze klaar liggen.

tiptoo druk maar alvast weer op de meldknop.

Jolanda77,

het blijkt dat jij over lijken gaat omdat je mondeling niet je woordje kan brengen. jij wilt dus op je geweten hebben dat ik op straat kom te staan en mijn vrouw en kindje van 2 jaar met een zeer zware nierafwijking waarvan er maar 1 werkt en dan nog maar voor 4% ook?

omdat wij het niet eens zijn en een meningsverschil hebben wil jij mij laten ontslaan?

mij benieuwen hoe ze hier op het forum gaan reageren. ik denk dat jij nu veel te ver gaat.

Gesloten