LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] gedagvaard voor 20 augustus

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Gompie

Re: gedagvaard voor 20 augustus

Ongelezen bericht door Gompie »

Beste heer Blok,

U als lid van Pay-back vindt mijn commentaar niet leuk. Zag net dat Monique idd niet voor Eegalease in aanmerking komt. Mijn excuses daarvoor Monique.

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: gedagvaard voor 20 augustus

Ongelezen bericht door Piet »

Monique en echtgenoot hebben met behulp van het Bureau voor Rechtshulp een advocaat gekozen die voor hun aan de slag gaat.
Het dossiernummer is 304521/MTB.

In een eerder bericht had ik al gezegd dat zij lid zijn van de Stichting Leaseverlies
Monique heeft de Stichting Leaseverlies via een e-mail op de hoogte gebracht.
Een beetje vertrouwen in onze berichtgeving mag wel, de vereniging PAYBACK probeert gedupeerden te helpen en heeft steun nodig, afkraken laat ik aan dexia over.
Dankzij een heleboel informatie die nu op het forum staat is dexia ook weer op de hoogte !

Van de site van Eegalease:
De Stichting Eegalease behartigt de belangen van echtgenoten en geregistreerd partners (eega's) van effectenleasecontractanten, die de effectenleaseovereenkomst niet hebben meeondertekend. Deze effectenleaseovereenkomsten moeten zijn aangegaan in de periode 1 februari 2000 tot 1 februari 2003.

Het contract van hun is juni 1999 afgesloten.
Sara is hier vaak op in gegaan, zoek even en lees.

Een persbericht verschijnt binnenkort.

Groeten,
Piet

Dit is een wijziging op het originele bericht, in het dossiernummer stond een typefout.
Excuses voor de fout

Groeten,
Piet
Laatst gewijzigd door Piet op 29 jul 2003 15:59, 1 keer totaal gewijzigd.

Gompie

Re: gedagvaard voor 20 augustus

Ongelezen bericht door Gompie »

Monique,

En toch blijf ik dan van mening blijf contact houden met SLV want in Pay-back zou ik zelf weinig vertrouwen hebben, omdat het maar een kleine club is.

rempie
Berichten: 48
Lid geworden op: 25 jul 2003 16:31

Re: gedagvaard voor 20 augustus

Ongelezen bericht door rempie »

Dossiernummer zou onbekend zijn bij de rechtbank te Haarlem!

Gompie

Re: gedagvaard voor 20 augustus

Ongelezen bericht door Gompie »

Ik kreeg precies hetzelfde te horen. Niets van bekend.

Harry1

Re: gedagvaard voor 20 augustus

Ongelezen bericht door Harry1 »

Nou heb ook maar even gebeld, kreeg ik te horen dat ik nummer tig was, die belde en kreeg ook een ontkennend antwoord.

Harry

Gast

Re: gedagvaard voor 20 augustus

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 28 Jul 2003 13:53 door [email protected]


--------------------------------------------------------------------------------

Jan ik kom.Het wordt toch nog gezellig.toet en snel naar boven.

Naar boven

jan2
Berichten: 171
Lid geworden op: 23 jul 2003 14:23

Re: gedagvaard voor 20 augustus

Ongelezen bericht door jan2 »

LL en elke goeie advocaat heeft veel voorbereidingstijd nodig.

Waar het nu omgaat is dat een indiviuele gedupeerde niet moet proberen snel een succesje te halen (indien uitstel in de pers. situatie mogelijk is).
Bij een succes zitten we goed maar het kan ook in ons aller nadeel uitvallen ......
Als het zo makkelijk was dat een enkele advocaat de zaak nu al denkt te winnen zouden LV e.d. niet zo lang wachten........

Gompie

Re: gedagvaard voor 20 augustus

Ongelezen bericht door Gompie »

Is dat dan niet afhankelijk van het feit of de rechter tijd heeft ????? SLV wil heus wel rechten. En Jan 2 wat jij stelt over een advokaat daarin ga ik helemaal met je mee.

Daarom heeft Monique op dit moment niets aan Pay-back.

jan2
Berichten: 171
Lid geworden op: 23 jul 2003 14:23

Re: gedagvaard voor 20 augustus

Ongelezen bericht door jan2 »

voor toet :oops:

Gast

Re: gedagvaard voor 20 augustus

Ongelezen bericht door Gast »

Ja Baas,

Geplaatst op 28 Jul 2003 16:05 door L. Blok


--------------------------------------------------------------------------------

Gompie,
Als jij mensen een zogenaamd advies wil geven, laat je dan eerst eens registreren op dit forum. Want wat je nu loopt te doen is alleen maar grote onrust te veroorzaken. Dus registreer je eens want op deze wijze is het veel geblaat en weinig wol.

Rita

Re: gedagvaard voor 20 augustus

Ongelezen bericht door Rita »

Misschien is uitstel vragen mede in verband met de vakantie een goed advies en verder ben ik het eens met Gompie dat dhr, Schoonewille de kennis in huis heeft en dat je aan zo maar een advokaat niet veel hebt, bovendien welke advokaat gaat zijn vingers branden aan zo'n grote zaak.

Aangezien P-b niet veel leden heeft (lees geld) heeft, kunnen zij zich geen al te dure advokaat permitteren.


Rita

jan2
Berichten: 171
Lid geworden op: 23 jul 2003 14:23

Re: gedagvaard voor 20 augustus

Ongelezen bericht door jan2 »

Ik wil niet voor Pay back spreken maar mijn indruk is de volgende:

Pay-back is een vereniging van gedupeerden.
Zij zorgt voor publiciteit op diverse manieren.
Hiermee wordt de zaak "voorgekookt"

Het echte werk is voor de dure advocaten.
Hier kan PB zich beter niet in mengen.

Maar hetzelfde geldt voor de rechtbank, een rechter zal niet zo snel een uitspraak doen in 1 geval, tenzij zijn vrouw gedupeerd is.......

:lol:

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: gedagvaard voor 20 augustus

Ongelezen bericht door Piet »

Hallo Jan2,

Je hebt gelijk enne..... we hebben nog een vacature, dus...dan kun je namens PAYBACK spreken.

Voor Rita, morgen vindt er een gesprek plaats met de advocaat en dan worden deze dingen besproken.

Ik hoop dat nu de rust en het vertrouwen weer een beetje zijn teruggekeerd in hoe de situatie nu in elkaar steekt.


Groeten,
Piet

Gompie

Re: gedagvaard voor 20 augustus

Ongelezen bericht door Gompie »

Piet een correcte reactie.

[email protected]

Re: gedagvaard voor 20 augustus

Ongelezen bericht door [email protected] »

Waar is twee drie en vier gebleven.Ik doe even mijn ogen dicht en weg zijn ze .Wat is er gebeurd?????????? toet

Gast

Re: gedagvaard voor 20 augustus

Ongelezen bericht door Gast »

Quote:
Berichten worden volledig, onherroepelijk en zonder waarschuwing vooraf verwijderd indien deze:


Agressief, bedreigend, lasterlijk, vulgair, schadelijk, obsceen, racistisch, misleidend of anderszins ongepast zijn.
Links bevatten naar websites die inhoudelijk niet stroken met de algemeen geldende fatsoensregels.
Reclame-uitingen bevatten.
Geplaatst zijn door een persoon die zich voordoet als iemand anders.

Toet vulgaire taal is niet toegestaan. Valt me wel tegen van je .

Gast

Re: gedagvaard voor 20 augustus

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 28 Jul 2003 16:44 door Gast


--------------------------------------------------------------------------------

Geplaatst op 28 Jul 2003 13:53 door [email protected]


--------------------------------------------------------------------------------

Jan ik kom.Het wordt toch nog gezellig.toet en snel naar boven.

Naar boven

Dit is zeer ongepaste taal van Toet.


Karin
Berichten: 354
Lid geworden op: 02 jul 2003 19:33

Re: gedagvaard voor 20 augustus

Ongelezen bericht door Karin »

Beste Toet,

Wanneer liep jouw contract af? Ik vraag me dat af omdat jij toch allang de GGN achter je broek hebt, maar nog steeds niet gedagvaard bent om voor de rechter te verschijnen.

Vriendelijke groet, Karin

Gesloten