DJM schreef:tennis schreef:Muskusrat schreef:
Vraagje... BBCS moet jullie mening accepteren dat AVG goed is (ik gebruik het ook), maar waarom kunnen jullie dan zijn mening niet accepteren dat HIJ AVG slecht vindt? Als hij graag mensen wil waarschuwen dat HIJ vindt dat AVG sl;echt is, laat hem dan lekker, jullie zeggen ook dat jullie AVG hebben geinstalleerd en dat jullie het dus goed vinden. Lijkt me toch hetzelfde???
Omdat hij dan met zijn andere virusscanner geld kan verdienen, als hij AVG
zoals hij zelf zegt afgooit!
Dat is de reden, waarom hij deze niet goed vind, niets meer en niets minder.
BBCS is geen neutrale persoon!
Hij noemde er meerdere op dus dat verhaal van jou klopt dus niet.
Ik denk wel dat hij gelijk heeft want alleen als je anti-virus programma iets scant weet je of er een virus op zit.
Zo kan het best zijn dat AVG dingen niet ziet omdat de virus makers weten dat heel veel mensen dat programma gebruiken.
Zij maken dus een virus die door bijvoorbeeld een AVG niet opgemerkt kan worden.
Dat is zeker mijn punt.
Ik heb bij bijna alle computers met AVG de harde schijf uit de computer gehaald en op mijn werkplaats computer gekoppeld en toen gescand met Kaspersky, MBAM en op de computer zelf met Spybot.
Als een beveiliging goed werkt, zal een scan met een andere beveiliging geen dreigingen worden gedetecteerd.
Op computers met AVG en met MBAM en Spybot, beginnen MBAM en Spybot alarm te geven.
Ook het scannen via een andere computer met Kaspersky levert diverse bedreigingen op.
Mijn punt:
Als die mensen aangeven dat ze nooit problemen hebben met AVG en geen enkele andere beveiliging gebruiken, weten die mensen nooit of te nimmer of er wel of geen troep op zit.
Want hoe kan je weten als AVG geen Trojaanse Paarden detecteerd of ze er wel of niet op zitten?
En de mensen die aangeven dat ze op hun computer geen Trojaanse Paarden zitten en alleen AVG gebruiken, kunnen dat nooit of te nimmer zo zeggen!
Ik heb vaak de proef op de som genomen en AVG eraf gehaald en Kaspesky of Avast erop gezet.
Het resultaat was dat er dermate veel troep op de computer stond, dat herinstallatie van Windows onvermijdelijk was.
De reden dat AVG zoveel gebruikt wordt is niet omdat het programma zo goed is, maar omdat het gratis is.
Er zijn wel meer programma's gratis: Avast, Antivir, enz.
Omdat hij dan met zijn andere virusscanner geld kan verdienen, als hij AVG
zoals hij zelf zegt afgooit!
Dat is de reden, waarom hij deze niet goed vind, niets meer en niets minder
Helaas voor je is dat niet waar.
Ik wil juist de mensen behoeden voor problemen.
En ik spreek niet mijn mening uit, maar puur mijn ervaring.