LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Het aandelenlease drama in NOVA

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Hannes
Berichten: 120
Lid geworden op: 25 jul 2003 16:56

Re: Het aandelenlease drama in NOVA

Ongelezen bericht door Hannes »

Piet,

Bij deze heb je je onkunde forum-kundig gemaakt. Lourens Blok deed het op dezelfde manier toen hij in Tros Radar mocht komen.

Nova is een van de betere info-programma's en nu probeer je ze aan de schandpaal te nagelen.

Je hebt hier al eerder iemand beschuldigd van vreselijke zaken namelijk de heer J. Weber van diefstal en zo. Zo lang de rechter nog geen uitspraak heeft gedaan, is een verdachte onschuldig, totdat het tegendeel bewezen is voor de rechter.

Het is duidelijk dat jij de verantwoording niet aankunt om een Vereniging naar buiten toe te vertegenwoordigen.

Als ik eindredacteur zou zijn van Nova dan zou ik net zoals de heer J.Weber een aanklacht wegens smaad tegen jou indienen.

En ik hoop ook dat ze het doen. Je geeft meningen die je totaal niet waar kunt maken.

Hannes.

Hannes
Berichten: 120
Lid geworden op: 25 jul 2003 16:56

Re: Het aandelenlease drama in NOVA

Ongelezen bericht door Hannes »

up

xyz
Berichten: 107
Lid geworden op: 24 aug 2003 12:21

Re: Het aandelenlease drama in NOVA

Ongelezen bericht door xyz »

Piet,

Helaas pindakaas maar nee geen goed gevoel over je. Je hebt op een zeer knullige informatie naar buiten gebracht die niet passen.

Hannes is te fel maar de waarheid zegt hij wel. Je bent te emotioneel.

Yvette.

heleen
Berichten: 9
Lid geworden op: 28 aug 2003 23:35

Re: Het aandelenlease drama in NOVA

Ongelezen bericht door heleen »

Geplaatst op 28 Aug 2003 23:40 door heleen


--------------------------------------------------------------------------------

ik was student enzo
en ik kan geen huis kopen
ik tel m'n studieschuld voor het gemak maar bij de legioschuld en noem het totaalbedrag maar
en nu ben ik zielig want ik ben als onwetende domme nederlander(studente!) ingelegd door een colporteurtje
snik snik

laat me niet lachen zeg!


**** was dus studieschuld:)

heleen
Berichten: 9
Lid geworden op: 28 aug 2003 23:35

Re: Het aandelenlease drama in NOVA

Ongelezen bericht door heleen »

ja vind dat die piet hier nooit meer mag komen ook
kan iemand dit bij die lekker hete blonde van radar eens aankaarten?

insider
Berichten: 7
Lid geworden op: 28 aug 2003 23:44

Re: Het aandelenlease drama in NOVA

Ongelezen bericht door insider »

Ik heb destijds een huis gekocht waarbij ik een hypotheek heb genomen bij mijn bank ten grote van omgerekend ruim 350.000 euro. Ik heb nog zitten twijfelen aan een kleiner huis omdat ik toch maximaal moest financieren met hypotheek. Mij werd destijds ook door de bank aangepraat dat de waarde nooit ver zou kunnen dalen en de kans op stijging was uiteraard veel groter.

Nu ben ik door politieke spelletjes bij mijn werkgever als het ware de laan uitgestuurd en ben ik gedwongen mijn huis te verkopen. Mijn huis zit helaas in de categorie waarbij toch al een behoorlijke prijsdaling zich heeft voorgedaan, waardoor ik dus met een behoorlijk verlies kom te zitten.

Nu weet ik dat hier veel deskundigen zitten en ik ben eigenlijk benieuwd of ik veel kans zou maken wanneer ik procedeer tegen mijn bank. Zei vertelden mij immers dat de kans op een prijsdaling niet reeel was. Inmiddels weten we wel beter!

Ik hoop dat hier mensen zijn die ook in zo'n situatie zitten (niet verkeerd bedoeld uiteraard want het is echt geen leuke situatie). Ik ben ten einde raad en kan zeker goede tips gebruiken. Hoewel ik denk geen schijn van kans te maken tegen die bedriegers.

met vriendelijke groet.

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: Het aandelenlease drama in NOVA

Ongelezen bericht door Piet »

Dit was het dexia halfuurtje.

Ook gedupeerd zoals Heleen, beurshandelaar en Hannes !

Met hun haal je je recht, dit zijn de echte gedupeerden.

Hier heb je wat aan op dit forum.

Piet

beurshandelaar
Berichten: 75
Lid geworden op: 28 aug 2003 22:59

Re: Het aandelenlease drama in NOVA

Ongelezen bericht door beurshandelaar »

ik gedupeerd ??
:lol:
ben echt beurshandelaar,en binnengelopen door sukeltjes zoals julie

Gerdi
Berichten: 47
Lid geworden op: 05 aug 2003 14:20

Re: Het aandelenlease drama in NOVA

Ongelezen bericht door Gerdi »

Hoi allemaal,

Piet ik was altijd positief gestemd over de inbreng van jullie Vereniging maar als bestuurder vind ik, dat je jezelf te veel bloot hebt gegeven.

Knippen etc. nee ik had er meer van verwacht.

Succes verder je bedoelt het goed.

Gerdi.

Pieter
Berichten: 1874
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:06
Contacteer:

Re: Het aandelenlease drama in NOVA

Ongelezen bericht door Pieter »

Piepen, katten, schreeuwen, Schelden en nog meer van dat soort uitlatingen als PB weer eens ergens in de media verschijnt.

Ik vind het altijd weer leuk om het te lezen. Ook dit soort anti reclame werkt positief in het voordeel van PB :mrgreen:
Vooral als de uitlatingen geen hout snijden :lol:

Mvg Pieter

Gerdi
Berichten: 47
Lid geworden op: 05 aug 2003 14:20

Re: Het aandelenlease drama in NOVA

Ongelezen bericht door Gerdi »

Natuurlijk Pieter,

Oh jij bent ook een demissionair bestuurder ? Ga maar lekker verder demonstreren met jullie doodskistje.

Walgelijk en bah.

Als goed bestuurder zouden jullie niet moeten reageren.

Maar het einde is in zicht. Jullie helpen je zelf om zeep en hoe eerder hoe beter.

Gerdi.

Nes
Berichten: 85
Lid geworden op: 04 jul 2003 09:15

Re: Het aandelenlease drama in NOVA

Ongelezen bericht door Nes »

Wat kan iedereen toch zeuren -jullie moeten allemaal jullie gore b.. dichtdoen en vooral heleen , en zelf eens iets ondernemen ipv alleen kritiek uitoefenen. Jullie zijn echt zielig voor woorden. Heeft Nova ons genaaid, moet Piet daarvoor opdraaien!! Als jullie denken dat jullie het beter kunnen , WAAR zijn jullie dan? Kom naar voren en word actief lid en praat mee en overtuig eens anderen van ons lijden..Dit is te gek voor woorden. Probeert Piet mensen als ik fulltime te helpen en nog vele anderen, gaan jullie zo om met een medegedupeerde.
Dus als jullie ontevreden zijn, geen zondebok uitzoeken maar stuur een mailtje naar Nova dat het vanavond geen kwaliteit was en over of anders moet! Ik haat mensen die uit hun luie R..t zitten te lullen

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: Het aandelenlease drama in NOVA

Ongelezen bericht door aert0001 »

Nou nou er is weer heel wat los gemaakt,
Piet ik vind je top, natuurlijk had je meer verwacht.
Maar gezien de reakties hier heb je het gewoon erg goed gedaan.
Nu kijken naar de komende dagen, en de echte reakties.

groetjes Ton

Nes
Berichten: 85
Lid geworden op: 04 jul 2003 09:15

Re: Het aandelenlease drama in NOVA

Ongelezen bericht door Nes »

Piet is geen politicus en ook geen bankdirecteur. Hij komt ook niet elke voor de camera's, dus als de mensen zelf nou zo dom zijn om te denken dat 2 minuten van Piet genoeg had moeten zijn om heel Nederland te overtuigen van het Legioleed, zijn ze vreselijk dom bezig. Daarom dat ik zeg dat Nova het heel verkeerd heeft gedaan.

Mario
Berichten: 120
Lid geworden op: 19 aug 2003 20:42

Re: Het aandelenlease drama in NOVA

Ongelezen bericht door Mario »

Ja hoe je het ook wilt zien de toegevoegde waarde van Pb is niets, contributie vangen en hier schelden als ze op de TV komen als het niet naar hun zin is.

Nee door de WC met Pb.

Legioprutsers
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 aug 2003 00:25

Re: Het aandelenlease drama in NOVA

Ongelezen bericht door Legioprutsers »

Is dat ge-emmer over Legio nou nog bezig ? Dames en heren, het geld is pleite, ga lekker verder met leven. Zonder of met geld, je kan net zo gelukkig zijn. Ander alternatief, touw, haak en kruk. Bij mij te koop, speciale aanbieding voor de eerste 100.

Nes
Berichten: 85
Lid geworden op: 04 jul 2003 09:15

Re: Het aandelenlease drama in NOVA

Ongelezen bericht door Nes »

Mario en wat doe jij voor mij en andere gedupeerden? Piet PROBEERT in ieder geval iets te doen

insider
Berichten: 7
Lid geworden op: 28 aug 2003 23:44

Re: Het aandelenlease drama in NOVA

Ongelezen bericht door insider »

dat aandelen kunnen dalen dat leer je op school lijkt mij. Ik heb daar ook niet zo'n medelijden mee. Ook niet slim he om geld te lenen om aandelen te kopen. Maar dat huizenprijzen dalen, dat is toch te gek voor woorden! Dat verwacht je echt niet.

Mario
Berichten: 120
Lid geworden op: 19 aug 2003 20:42

Re: Het aandelenlease drama in NOVA

Ongelezen bericht door Mario »

Ja om nog meer geld uit je zak te kloppen. Piet heeft het niet Jürgen wel.

Doe maar wat je wilt. Ik doe het ook.

Mario

Nes
Berichten: 85
Lid geworden op: 04 jul 2003 09:15

Re: Het aandelenlease drama in NOVA

Ongelezen bericht door Nes »

Mario als het 40 E is waar je het over hebt, dan zit je echt te lullen uit je nek, ik vroeg om hulp aan PB en met 1 mail stond een team voor me klaar; waar was jij ?

Gesloten