Pagina 5 van 9

Re: Puresential Green Tea Patch

Geplaatst: 15 jun 2011 16:11
door Susanne89
Ik heb het laten storneren net.. Ik ben benieuwd!

Re: Puresential Green Tea Patch

Geplaatst: 16 jun 2011 18:46
door asselino
Onderstaande email kreeg ik.
Ik heb het bedrag laten storneren en een blokkade op dat bedrijf laten zetten zodat ze niet af kunnen schrijven.
Ik heb er heel erg de pest in. Beter de voorwaarden lezen kun je dan zeggen. Ja dat klopt. Ik heb echter geen toestemming gegeven het bedrag te incasseren. Die gegevens hebben ze o.a doordat ik via telebankieren zelf het bedrag van het proefpakket heb overgemaakt. En waar is dan ooit door hun de vraag gesteld of het wel beviel? Zij weten in hun brief precies wanneer ik heb besteld en zij verstuurd etc.... Het klopt gewoon niet zoals zij werken. De brief van consuwijzer ga ik nog sturen. Laat zij dan maar bewijzen dat ik toegezegd heb.

[size=85]Geachte Dianne,
Wij doen al het mogelijke om onze klanten goed te informeren. Het spijt ons te merken dat een en ander voor u desondanks toch niet duidelijk is geweest. Wij zijn er niet op uit om u ongewenst producten toe te sturen.
Wanneer u niet opzegt binnen 7 werkdagen na ontvangst van het proefpakket gaan wij ervan uit dat u als klant tevreden bent over onze producten. Dit staat vermeld in de algemene voorwaarden waar u mee akkoord bent gegaan voor u het proefpakket bestelde. In onze communicatie kondigen wij duidelijk een vervolgzending aan. Daarbij geven wij ook aan dat de kennismaking vrijblijvend is. U bent nergens toe verplicht.
U heeft volgens onze gegevens op 11-05 via onze website een bestelling gedaan van een Puresential proefpakket waar u tevens akkoord bent gegaan met de algemene voorwaarden.
Het Puresential proefpakket is vervolgens op 17-05 door de TNT bij u thuis door de brievenbus bezorgd.
Wij versturen het kwartaalpakket altijd pas ruim nadat de 7 werkdagen verstreken zijn. Dit betekent dat u helaas niet tijdig uw automatische lidmaatschap heeft opgezegd.
Ondanks onze inspanningen om duidelijk te zijn over de vervolgzendingen en het stopzetten komt het helaas soms voor dat een klant het toch niet goed begrepen heeft. Wij gaan hier zorgvuldig mee om.
Puresential heeft echter het beleid dat reeds verzonden producten niet opnieuw worden verkocht. Dit zorgt ervoor dat wij de hoogst mogelijke kwaliteit van onze producten kunnen garanderen. Om deze reden kunt u als klant een pakket of een deel van een pakket niet meer aan ons retourneren.
We hebben echter uw abonnement bij deze beeindigd en u zult geen verdere pakketten van ons ontvangen. Wellicht ten overvloede wijzen wij u er op dat u voor de producten die u zijn toegezonden betaling aan ons bent verschuldigd.
Let op! Om uw verzoek te kunnen volgen hebben wij een ticketnummer voor u gegenereerd. Bij het eventueel beantwoorden van deze mail verzoeken wij u het ticketnummer in het onderwerp niet te veranderen of te verwijderen.
Met vriendelijke groet,
het Puresential Team
[/size]

Re: Puresential Green Tea Patch

Geplaatst: 16 jun 2011 23:50
door Susanne89
Ik heb ze ook eens gemaild met dat ze niet zo maar een abonnement mogen afsluiten o.a.

Ik kon echter bij de bank het rekeningnummer niet laten blokkeren? (Rabobank)

Re: Puresential Green Tea Patch

Geplaatst: 17 jun 2011 03:10
door rayanja
hoi suzanne, als je het niet kan blokkeren,dan moet je het zelf storneren via internetbankieren. groetjes rayanja

Re: Puresential Green Tea Patch

Geplaatst: 18 jun 2011 16:16
door Susanne89
Dat is nu ook gelukt.
Ik heb echter een email gekregen dat als ik niet binnen 3 dagen betalen er nog 5 euro administratiekosten bijkomen..

Re: Puresential Green Tea Patch

Geplaatst: 18 jun 2011 17:31
door Help!
Hallo Susanne,

Laat wel het rekeningnr.nu blokkeren!
Het rekeningnr.van het proefpakket is anders
dan het vervolgpakket!
Ik ben als eerste begonnen met berichtgeving
over Green Tea Patch,wat ik mij nu ook afvraag
is of iemand die patch :?: heeft gebruikt en of het werkt?
gr.HELP!

Re: Puresential Green Tea Patch

Geplaatst: 18 jun 2011 21:25
door Susanne89
Ja, dat kan mn bank niet doen, maar doordat ik het heb laten storneren, kunnen ze niet meer incasseren!
Ik heb, omdat het geld er toch was afgeschreven, eentje opgeplakt.. en kwartier later afgehaald.. mn rug werd heeel warm en kreeg enorm veel jeuk.. geen goed teken dus

Re: Puresential Green Tea Patch

Geplaatst: 18 jun 2011 22:39
door milly
ik heb een proefpakketje genomen
maar daarna meteen gekeken of ik iets over deze oplichters kon vinden en ja dus
ik heb ze bestookt met emails van af 29 mei
ik kreeg een mail dat ze me niets zouden sturen en wat raar op 9 juni toch een
pakket van 59,95 ik had al aan de giro verteld dat ik hun rekening nummer geblokt wou hebben
dus toen hun het eraf haalden storte de giro het terug en ze kunnen niets meer er af halen
ik heb gezocht en een telefoon nummer in amsterdam gevonden
de meneer zei ja u had eerder moeten mailen 29 mei is te kort dus dit pakket moet u betalen ik zei ik betaal helemaal niets je komt je pakje maar halen
opsturen doe ik niet weet nu al dat het nooit aankomt
op eens 2 mails van af 10 juni krijg ik niets meer deze wel even afrekenen doe ik niet
en wat krijg ik vandaag 2 mails een betalings herrinering met hele grote cijfers
ik reageer niet wacht op een deurwaarder mag hij het pakje hebben
niet bang worden mensen laat ze maar dreigen een fijn weekend

Re: Puresential Green Tea Patch

Geplaatst: 19 jun 2011 14:44
door spacenld
Ik ben vanmiddag naar de politie geweest, maar ze nemen geen verbaal op omdat ze het geen strafbaar feit vinden.
Nee wat vinden ze hier nou wel een strafbaar feit, een rechtstaat van lik me vessie.
Maar ook ik ben genaaid door dat bedrijf, ook geld eraf gehaald maar weer lekker terug geboekt. En pakket aangetekend terug gestuurd kosten 7 Euries
En maar mails sturen van dat ik moet betalen ze kunnen doodvallen.

Nou ik zie de gang wel zitten naar de rechtbank, o ja maandag toch nog even consuwijzer bellen.

Spacenld

Re: Puresential Green Tea Patch

Geplaatst: 20 jun 2011 16:32
door Guardian72
vond nog een zelfde topic:
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 40&t=93322

Misschien bundelen?

Re: Puresential Green Tea Patch

Geplaatst: 21 jun 2011 15:35
door Miss Ginny
Hallo allemaal. Ook hier een gedupeerde. Ik heb na het proefpakketje al gelijk geprobeerd me af te mlden, maar dat lukt niet. Toen ben ik op vakantie gegaan. Tijdens de vanakantie is het pakketje gekomen. En ja 58 euro van mijn rekening afgeschreven. De retourdatum van 7 dagen is inmiddels ook verstreken. Ik heb gebeld en gemailt, maar geen response. Ik heb het geld terug laten boeken door mijn bank en wil graag het pakketje retouneren aangetekend. Maar er staat een adres met een P.O Box op. Ik neem aan dat daar niemand bij zit aangetekende post in ontvangst te nemen. Om eerlijk te zijn weet ik niet wat ik nu moet doen. Ik ben bang dat ik dadelijk aanmaningen ga krijgen over het teruggeboekte bedrag. Stomme is dat ik er al een rot voorgevoel had en toch zoiets bestel, wat ik normaal al nooit doe. Nou ja, nu ben ik dus de dupe. De vraag is wat kan ik doen hiervan af te komen. Ik zit in een bijstandssituatie ivm ziekte en heb niet veel meer dan 80 euro per maand over, dus voor mij is het een hoop geld. Iemand tips wat nu te doen? MVG

Re: Puresential Green Tea Patch

Geplaatst: 21 jun 2011 16:27
door lieve-anne
Hallo

Bij mij is het allemaal anders gegaan dan wat ik hier lees.
Ook ik heb een proefpakketje genomen en wist dat ik na 7/10 dgn een vervolg pakket zou krijgen, ik heb de patch gebruikt en bij mij werkte ze goed, me honger gevoel werd minder en samen met het dieet dat ik al zelf volgde viel ik af.
Maar nu zitten we eind juni en ik heb nog geen vervolg pakket gekregen terwijl ik mijn proefpakket ergens half mei heb ontvangen.

Na alles wat ik hier net gelezen heb ga ik ze in ieder geval niet bestellen heb geen zin me allerlei ellende op me hals te halen voor een paar kg's die gaan er toch wel af maar dan op mijn manier.

Succes allemaal

Re: Puresential Green Tea Patch

Geplaatst: 21 jun 2011 16:30
door Help!
Ik heb het terug gestuurd als pakketpost,
want dan heb je de verzendcode (track&trace),
want als je het aangetekend verstuurd,dan
nemen ze het misschien niet aan :?:

Re: Puresential Green Tea Patch

Geplaatst: 23 jun 2011 23:52
door rayanja
hoi anne,je kunt dat van mij en vele anderen kopen hier op dit forum, want ik vondt het maar rotzooi, heb er een geprobeerd van het proefpakket en die viel er na een uur weer af,ze zijn ook te koop bij reformwinkels heb ik op dit forum gehoord, en veel goedkoper ,en geen ellende.

succes.

Re: Puresential Green Tea Patch

Geplaatst: 24 jun 2011 17:16
door aldiana
Ook wij zijn er ingeluisd maar ik heb vandaag hun website nogmaals bekeken waar je voor een proefpakket je kon aanmelden als je met de muis over de voorwaarden gaat krijg je een klein rechthoekje te zien met de voorwaarden

volgens mijn vraag aan D.A.S die wij gebeld hebben valt er weinig aan te doen.

Re: Puresential Green Tea Patch

Geplaatst: 24 jun 2011 17:45
door berend12
Gelezen op consuwijzer.nl:

De ondernemer verwijst naar een brief of naar zijn algemene voorwaarden. Hierin zou hebben gestaan dat ik vervolgzendingen zou krijgen. Moet ik nu toch betalen?

Soms ontvangt u bij het proefpakket een brief. In deze brief staat bijvoorbeeld dat u contact moet opnemen als u geen vervolgzendingen wilt. U moet het de ondernemer dan laten weten als u niets meer wilt ontvangen. Dit is niet juist. U hoeft alleen akkoord te gaan met de vervolgzendingen als u daarmee nadrukkelijk hebt ingestemd.

Het kan ook zijn dat de ondernemer naar zijn algemene voorwaarden verwijst. In de algemene voorwaarden staat dan bijvoorbeeld dat u ook vervolgzendingen krijgt. Ook dit is niet voldoende. Ook niet als u een vinkje hebt gezet op een website dat u de algemene voorwaarden hebt gelezen. Of hebt aangevinkt dat u akkoord ging met die voorwaarden. De vervolgzendingen moeten echt onderdeel uitgemaakt hebben van het aanbod waar u op in bent gegaan.

thema proefpakket en vervolgzendingen

voorbeeldbrief

Re: Puresential Green Tea Patch

Geplaatst: 28 jun 2011 14:07
door Caro88
Ik heb het zelfde probleem.

Ik vindt het niet netjes hoe er gehandeld is.
Ik heb het pakket retour gedaan en geld laten storneren.
Hoe is het bij julllie afgelopen?
Ik zit te twijfelen om te betalen om van het gedoe af te zijn, maar wil dat absoluut niet.
zonde van het geld!

Re: Puresential Green Tea Patch

Geplaatst: 28 jun 2011 14:39
door Caro88
Ik heb ook een klacht ingediend bij de Consuwijzer. Kan iedereen dat doen? Is de kans groter dat er een einde komt aan deze praktijken.

Re: Puresential Green Tea Patch

Geplaatst: 28 jun 2011 18:01
door jimjim
Hallo allemaal, ook ik ben er ingetrapt in die stomme onzinnige pleisters die in elk geval bij mij totaal niet werkten. Ik heb het pakket teruggestuurd en en geld laten terugstorten. Ik heb een rechtbijstandverzekering en ik ga die morgen opbellen en vragen wat ze voor mij kunnen betekenen. Volgens de consumentenbond is er hier sprake van een negatieve optie. En is er door niet te reageren binnen 7 dagen van het in ontvangst nemen van het proefpakket er geen overeenkomst aangegaan. Dit kan niet juridisch gezien. Het is fijn om te weten dat ik niet de enige gedupeerde ben. :(

Re: Puresential Green Tea Patch

Geplaatst: 28 jun 2011 20:16
door marshan
Ik heb ook contact gehad met mijn rechtsbijstandverzekering. Kunnen niks doen je bent akkoord gegaan met de algemene voorwaarden.
Mijn verzekering was wel zo aardig om €30,00 op mijn rekening te storten.