LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] coca cola spaaractie

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Beijing2008
Berichten: 103
Lid geworden op: 19 apr 2009 20:30

Re: coca cola spaaractie

Ongelezen bericht door Beijing2008 »

Misschien lezen ze mee, IK heb nog niks gehad, dus dinsdag ff bellen, kunnen ze het maandag nog afleveren. :twisted:

ganjaboy
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 dec 2011 18:18

Re: coca cola spaaractie

Ongelezen bericht door ganjaboy »

ik had op 6-5-2011 al zoveel punten dat ik de mini-koelkast de lp-speler 2x een damestuniek en de weekendtas heb besteld toen was alles nog gewoon op voorraad ik wacht nu ondertussen al ruim 7maanden op me spullen heb ook 9,95verzendkosten betaald maar na al die tijd nog niks ontvangen heb al 100mails gestuurd na coca cola en telkens een dom antwoord van hun

dit kreeg ik op mijn laatste email terug

Hallo ik zit ondertussen al 7maanden te wachten op de levering
van jullie spullen en wou graag weten wanneer ik dit kan verwachten bij mij thuis ik weet dat jullie in december een levering krijgen wanner word die dan verzonden naar de mensen die zitten te wachten op hun bestelde + BETAALDEN verzendkosten

m.v.g.

Tony van der doelen
---------- Onze reactie ----------
Geachte heer van der Doelen ,

Bestellingen worden altijd compleet verstuurd. Indien u meerdere artikelen onder hetzelfde ordernummer besteld heeft, zal uw bestelling pas geleverd worden zodra alle gewenste artikelen voorradig zijn.
Doordat onze leveranciers meer tijd nodig hebben voor de productie en verscheping van de artikelen kan het langer duren voordat u uw bestelling toegestuurd krijgt. Hieronder vindt u een overzicht van de geplande leverdata:

Kleding september
Tinplates september
Caps september
Koelkast december
Platenspeler december
Tassen september

Wij betreuren dit ongemak en danken u voor uw begrip en geduld.

Met vriendelijke groet,
Karin
Het Coca-Cola actie team


ik ga maandag bellen met het hoofdkantoor van coca cola en als ze mij dan nog niks kunnen vertellen ga ik een grote klacht + schadeclaim indienen en me advocaat inschakelen vind dit heel slecht van zo'n groot bedrijf als the coca-cola company ze zetten hier heel hun naam mee op het spel enzo echt slecht van hun :evil:

Beijing2008
Berichten: 103
Lid geworden op: 19 apr 2009 20:30

Re: coca cola spaaractie

Ongelezen bericht door Beijing2008 »

Wordt druk bij RCC..... :twisted:

Beijing2008
Berichten: 103
Lid geworden op: 19 apr 2009 20:30

Re: coca cola spaaractie

Ongelezen bericht door Beijing2008 »

Als de trainingjacks dus nog onder de naaimachine in China moeten, krijg ik de bestelling misschien helemaal niet?
Dagguniet.Dan sturen ze die maar na.

Krekkie
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 dec 2011 11:49

Re: coca cola spaaractie

Ongelezen bericht door Krekkie »

Ik heb mij even hier geregistreerd aangezien ik zelf een koelkast, platenspeler, 2 tinplates en een weekendbag besteld heb. Tot mijn verbazing (na 3x gebeld te hebben, hoewel ze me netjes te woord stonden!!) werd gisteravond het eerste grote pakket geleverd, daarin zat de platenspeler. Mooi en goed ingepakt en wat een mooi ding is het. Wel las ik op de site dat ze alles in 1x zouden leveren, dus alle pakketjes dus de platenspeler, koelkast etc in een keer leveren. Ik dacht ik heb getekend dus je weet maar nooit of je de rest wel binnen krijgt. Ik heb gebeld net na de 0900 nummer en hij zei dat er een fout was in de levering en dat ik voor de feestdagen mijn andere producten kreeg. Na 5 maanden heb ik dus toch mijn bestelling gekregen, hoewel de rest nog moet komen maar een ding is zeker, je krijgt het geleverd. Tevens zei de meneer bij het 1e gesprek dat alle producten voor de feestdagen geleverd werden.

Beijing2008
Berichten: 103
Lid geworden op: 19 apr 2009 20:30

Re: coca cola spaaractie

Ongelezen bericht door Beijing2008 »

Net weer de lieftallige CocaCola dame aan de lijn gehad; de Trainingsjacks zijn binnen, de bestelling is naar het Distributiecentrum gestuurd; ivm de Feestdagen zal het waarschijnlijk, door de grote achterstand, nog enige weken kunnen duren voor de bestelling binnen komt.Ze bood ook haar excuses aan [zelf worden ze er denkelijk ook gek van...].

Krekkie
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 dec 2011 11:49

Re: coca cola spaaractie

Ongelezen bericht door Krekkie »

Ik heb vandaag alles binnen gekregen. Een grote doos met daarin mijn 2 tinplates, weekendbag en mijn koelkast. Na een halfjaar wachten heb ik nu eindelijk alles binnen en kan ik gekoeld drinken op mijn kamer serveren met een plaatje op van de ABBA, dat ik afspeel via mijn Coca Cola platenspeler die ik 2 weken eerder kreeg. Blij dat ik alles binnen heb!

Areba
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 jan 2012 16:27

Re: coca cola spaaractie

Ongelezen bericht door Areba »

Het is vandaag 31 januari, mijn zoon heeft in juni 2011 twee mini-ijskastjes besteld en € 9.95 verzendkosten betaald. Tot op de dag van vandaag hebben we ze niet ontvangen. Via het algemene nummer doorverbonden met een helpdesk in Limburg. Ze begrepen er niets van. De ijskastjes zijn al twee keer afgestuurd en al twee terug gekomen want we waren verhuisd. Inmiddels hebben we al 3x het adres doorgenomen met ze. Het klopte allemaal. We wonen hier al 25 jaar....Ja, we gaan uitzoeken wat er is gebeurd zeggen ze. Al die tijd hebben ze van al die mensen die niets hebben ontvangen € 9.95 in de knip zitten. Misschien komen ze nog voor de zomer 2012...zou wel leuk zijn.

Beijing2008
Berichten: 103
Lid geworden op: 19 apr 2009 20:30

Re: coca cola spaaractie

Ongelezen bericht door Beijing2008 »

Tweede week van jamuari hebben we de bestelling van 22 mei binnen gekregen; de bowlingbaltas kon meteen de container in, bij het uitpakken scheurde de aanhechting van het hengsel al. :evil:
De weekendtassen hebben we dus nog maar ingepakt laten zitten. De trainingsjacks en T shirts zijn uit de kunst.

Gesloten