LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] eurecxcel partners

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: eurecxcel partners

Ongelezen bericht door student26 »

Er is me niet eens een vraag gesteld... En dan toch nog beschuldigd worden van ontwijken?!? Jaja...

Maar om antwoord te geven op de vraag die mij niet gesteld is: Het was geen slimme opmerking van Superblaat, want het lijkt mij logisch dat de commissies uit de omzet worden betaald en niet uit de winst.

Gast

Re: eurecxcel partners

Ongelezen bericht door Gast »

Ok, dan voor hen die niet echt lezen kunnen: Kom op met die ex-euphonisten!
Dat is nou drie keer dat ik die vraag stel en drie maal is scheepsrecht: nog een keer ontwijken en student moet in de hoek staan :lol:

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: eurecxcel partners

Ongelezen bericht door student26 »

Je wil geen antwoorden horen, ik denk eerder dat dat het probleem is.

Als je nog meer van dit soort domme one-liners neerzet reageer ik er niet meer op. Als je nog iets inhoudelijks te melden hebt uiteraard wel.

Gast

Re: eurecxcel partners

Ongelezen bericht door Gast »

Een antwoord dat een MLMer van jouw stijl niet zo misstaan!!! :lol:

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: eurecxcel partners

Ongelezen bericht door student26 »

Is er iemand die ook maar iets van de gedachtengang van onze Gast begrijpt? Zijn niveau zal wel te hoog zijn want ik zie het er niet in...

Gast

Re: eurecxcel partners

Ongelezen bericht door Gast »

Tja, daar is ook niet veel voor nodig :lol:

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: eurecxcel partners

Ongelezen bericht door student26 »

Het sarcasme in die uitspraak was misschien weer net boven jouw niveau dan...

Gast

Re: eurecxcel partners

Ongelezen bericht door Gast »

Iemand die aan Piramidespelen is hoog intelligent :lol:

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: eurecxcel partners

Ongelezen bericht door student26 »

Als dat op jezelf slaat dan spreekt je zinsbouw boekdelen.

Gast

Re: eurecxcel partners

Ongelezen bericht door Gast »

boeken delen in de zinsopbouw wat bedoel je ??

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: eurecxcel partners

Ongelezen bericht door student26 »

I rest my case :)

Gast

Re: eurecxcel partners

Ongelezen bericht door Gast »

Als je graag belazerd wil worden kun je beter een baan gaan zoeken bij AH of bij een bank.

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: eurecxcel partners

Ongelezen bericht door student26 »

Weer een mooie, goed onderbouwde uitspraak. Je bent wel op dreef vandaag.

Gast

Re: eurecxcel partners

Ongelezen bericht door Gast »

I rest my case
If only :lol:

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: eurecxcel partners

Ongelezen bericht door student26 »

If only
Och gut, kun je er niet van slapen? Maarrum, kennelijk snapte je mijn opmerking ook al niet :-(

Heb je de basisschool afgemaakt?

A) Ja, met de hakken over de sloot, waarna ik in de haven ben gaan werken;

B) Nee, maar dat was toch wel al duidelijk?

En voordat ik weer beschuldigd word van op de man spelen, de wat meer ontwikkelde lezers zullen het sarcasme vast waarderen...

Gast

Re: eurecxcel partners

Ongelezen bericht door Gast »

De financieel ontwikkelde lezers lachen je uit :lol: :lol: :lol:

Don Corleone

Re: eurecxcel partners

Ongelezen bericht door Don Corleone »

De financieel ontwikkelde lezers
Dieven.... :shock:

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: eurecxcel partners

Ongelezen bericht door student26 »

De financieel ontwikkelde lezers lachen je uit
Die zitten hier niet man, die hebben wel wat beters te doen.

Ennum, ik stelde je een vraag hoor, zelfs MC, waarom geef je nou geen antwoord?

A) Ik durf geen antwoord te geven;
B) Ik snap de vraag niet.

Succes!

Gast

Re: eurecxcel partners

Ongelezen bericht door Gast »

Ach, vooruit dan maar.
Ik heb de basisschool afgemaakt.
En weet je wat, ik zal nog wat verdere info geven; Ik heb zelfs een graad en IK was al afgestudeerd toen ik 22 was :lol:
Toen moesten we zelfs nog antwoorden geven die NIET muliple choice waren.
1 ding moet je meegeven: Ik heb nog nooit iemand meegemaakt die GEEN politicus was en zo ongelovelijk goed kon pretenderen antwoord te geven, terwijl hij eigenlijk totaal geen antwoord gaf.
Misschien is er toch nog hoop voor je als politicus! Maar dan wel eerst je studie afmaken hoor, je hebt er nou wel lang genoeg over gedaan!
Of ben je in het algemeen gewoon lui?!
1. Partime werken
2. Geen KVK gegevens willen opzoeken maar anderen die laten geven
3. Geen ex-euphonisten willen zoeken (want je weet al wat het antwoord is dat we zullen geven....jajaja, wat een smoes)

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: eurecxcel partners

Ongelezen bericht door student26 »

Ik heb de basisschool afgemaakt. En weet je wat, ik zal nog wat verdere info geven; Ik heb zelfs een graad en IK was al afgestudeerd toen ik 22 was
Mag ik ook vragen waarin?
Toen moesten we zelfs nog antwoorden geven die NIET muliple choice waren.
Zulke tentamens bestaan nu nog steeds hoor :)
Overigens ben ik het met je eens dat MC niet de meest optimale manier is om kennis te toetsen. Tegenwoordig is het echter zo massaal dat het denk ik ondoenlijk is om open vragen als standaard te gebruiken.
1 ding moet je meegeven: Ik heb nog nooit iemand meegemaakt die GEEN politicus was en zo ongelovelijk goed kon pretenderen antwoord te geven, terwijl hij eigenlijk totaal geen antwoord gaf.
Ik heb al je vragen beantwoord, dus die stelling kan ik niet plaatsen.
In dezelfde context kun jij er zelf overigens ook wat van. Ik heb namelijk nog steeds geen antwoorden gezien op de toch simpele vragen die ik gesteld heb. Van jouw kant komen enkel excuses als "je kan het toch zelf opvragen", "je gebruikt de antwoorden toch alleen om het onderuit te halen", enzovoorts. Je kunt natuurlijk ook gewoon toegeven dat je de vragen niet kunt beantwoorden, toch?
Maar dan wel eerst je studie afmaken hoor, je hebt er nou wel lang genoeg over gedaan!
Ik vind het erg knap dat je zonder mijn situatie te kennen tot zo'n oordeel kan komen. Je hebt geen enkel idee in hoeverre ik nog student ben, en het hoe en waarom.
Of ben je in het algemeen gewoon lui?!
1. Partime werken
Zelfde opmerking als hierboven. Ik ben in de positie dat ik het me kan permitteren parttime te werken. Niet omdat ik lui ben maar omdat vrije tijd me veel waard is.
2. Geen KVK gegevens willen opzoeken maar anderen die laten geven
Dat heeft niets met luiheid te maken, maar met het feit dat ik niet wil betalen voor informatie die ik ergens anders gratis kan krijgen. Daarnaast is een aantal van de antwoorden niet bij de KvK te krijgen.
3. Geen ex-euphonisten willen zoeken
Ook dit heb ik al uitvoerig toegelicht. Hoe zou ik die moeten zoeken trouwens? Een advertentie plaatsen of mensen zich bij mij zouden willen melden? Een oproep plaatsen op het Radar forum? Dat is toch niet realistisch.

Los daarvan: zoals het NIETS bewijst over de goede werking van MLM dat er een aantal mensen wel succes hebben, bewijst het ook NIETS als ik een aantal mensen kan vinden die geen succes hadden. Ik blijf mij dus op het standpunt stellen dat het totaal nutteloos is om mensen te zoeken. Dat snap jij blijkbaar niet, maar ja, het is vast al een tijdje geleden dat je afstudeerde en je nog in de realiteit leefde.

Gesloten