Het levert voor mij een flinke besparing op nu de HD kanalen en interactief gewoon in mijn standaard extra abonnement komen.
Dus in mijn geval: Ziggo is goed bezig

LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
ben ik het toch niet mee eens,sommige mensen weten dat soort dingen gewoon niet en dan is er een afdeling waar je dat kan vragen. Wel belachelijk dat die dan niete ven in systeem kunnen zien wat voor box iemand heeftvogels schreef:Als je dan een complete nitwit bent op dit gebied, kun je google gebruiken, weet je het antwoord ook. Als ik lees dat iemand 34 - 7 wachtminuten = bijna een half uur aan de lijn hangt, dan is er een hoop bla bla geweest. Als iedereen een half uur aan de lijn gaat hangen met gebabbel, hoe lang worden de wachttijden dan wel niet.Pareltje31 schreef:sorry hoor maar als je toch een leek bent betreft apparaten zit juist Ziggo er toch om je antwoord te geven, beetje lullig dat er dan gezegd wordt dat het een overbodige vraag is.
He bah, zoiets wou ik ook typen, je bent me net voor...Shine schreef:Ik heb aan de reactie van Boisbas niets toe te voegen. Hij/zij slaat de spijker volledig op zijn kop.
Je hebt helemaal gelijk. Maar volgens mij stond er enkele dagen geleden op de website nog de aanbieding van 199,- voor die recorder en €99,- voor de HD ontvanger. Ik (en vele anderen?!) kan me natuurlijk giga vergissen. Dus hard maken kan ik het niet.krieno schreef:Lees van sommige dat je de HD recorder kunt kopen voor 199 euro, ja dat is alleen voor nieuwe klanten die nog geen digitaal tv kijken , dus alleen nog maar analoog, als je de pech hebt al digitaal van Ziggo te hebben , heb je dus pech, kost dat ding je dus 459 euro
Staat in de folder bij de brief, helemaal onderaan in de kleinst mogelijke letters dus.