De aller aller aller eerste bijdrage van Kitt aan dit onderwerp,kitt
Geplaatst op 24 Mrt 2006 07:55 door kitt
--------------------------------------------------------------------------------
Ik vind het persoonlijk een super wet,alle honden zonder papieren afmaken.jammer genoeg wordt er alleen nog te weinig gecontroleerd.Hier lopen er verschillende en ze zijn allemaal hetzelfde,levensgevaarlijk voor andere dieren.en altijd hetzelfde slag mensen die er mee lopen,die het stoer vinden en grappig dat je je eigen hondje optilt.Wij moeten hier wandelen met "gereedschap" op zak om ons een klein beetje veilig te voelen.
En de mensen die zeggen dat het zulke lieve honden zijn.....wacht maar tot hij jou,je hond,je kat of je kind pakt.En tuurlijk gebeuren er met andere honden ook wel eens wat,maar diegene die dat als argument geven zouden eens foto's of in levende lijve het verschil moeten zien in de bijtwond van een stafford of die van bijv een jack russel!!!!
Ik zal dus NOOIt een petitie tekenen voor deze honden te behouden.Daarvoor hou ik veel te veel van mijn eigen dieren.Van mij mogen ze allemaal een spuitje krijgen
Moeten we hier nog heel serieus over in discussie gaan? Of denk je dat je menig bezitter van deze honden al tegen de haren ingestreken te hebben.