LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] hamburg-mannheimer
-
- Berichten: 172
- Lid geworden op: 28 mei 2004 13:03
Re: hamburg-mannheimer
Nee, daar voel je niks van
Re: hamburg-mannheimer
Neen, "echt meisje" (erg dat je dat zo moet zegge, geloven ze je anders niet misschien?), ik ben geen domme belg, maar een rasechte Hollander. Ben er eigenlijk niet fier op, als ik zie dat er nog zulke neanderthalers zoals u rondlopen.
Re: hamburg-mannheimer
Ik zie niemand bedragen noemen die verdiend zijn dus niet in een advies/seminar yadayada-bijeenkomst.
Laat eens wat horen mensen
Laat eens wat horen mensen
-
- Berichten: 172
- Lid geworden op: 28 mei 2004 13:03
Re: hamburg-mannheimer
Ik zie ook niemand hun provisie bedragen noemen !!!
Re: hamburg-mannheimer
Hallo,
Ik heb in een dagje dit hele topic gelezen en ben nu echt in de war.
Eigenlijk mis ik maar 1 dingen RESPECT
Echt-meisje zou je mij je onderzoekje willen emailen want ik ben echt in de war van het ja nee heen en weer gegooi
Alvast bedankt
Groetjes
Noompje
Ik heb in een dagje dit hele topic gelezen en ben nu echt in de war.
Eigenlijk mis ik maar 1 dingen RESPECT
Echt-meisje zou je mij je onderzoekje willen emailen want ik ben echt in de war van het ja nee heen en weer gegooi
Alvast bedankt
Groetjes
Noompje
Re: hamburg-mannheimer
Oops als je vraagt of iemand iets wilt mailen moet je wel je adres der bij zetten
[email protected]
Sorry
Noompje
[email protected]
Sorry
Noompje
Re: hamburg-mannheimer
Hallo Banon en Lammy,
Vandaag ben ik ff in Geldermalsen op kantoor geweest en heb daar enkele mensen gesproken. Volgens hen zijn er nog geen klachten binnen gekomen over bedreigingen, klopt dat?
Anders moeten we misschien een weg zoeken om elkaar te contacteren; ik wel dit echt uit de wereld hebben!
Groeten, Johan
Vandaag ben ik ff in Geldermalsen op kantoor geweest en heb daar enkele mensen gesproken. Volgens hen zijn er nog geen klachten binnen gekomen over bedreigingen, klopt dat?
Anders moeten we misschien een weg zoeken om elkaar te contacteren; ik wel dit echt uit de wereld hebben!
Groeten, Johan
Re: hamburg-mannheimer
hallo Johan
Er is nog geen klacht ingediend.
Alle contacten met bedreigingen komen vanuit duitsland
Maar als je verder hierover wat wil weten dan wel via e-mail
Mijn adres is [email protected]
Er is nog geen klacht ingediend.
Alle contacten met bedreigingen komen vanuit duitsland
Maar als je verder hierover wat wil weten dan wel via e-mail
Mijn adres is [email protected]
Re: hamburg-mannheimer
Naar aanleiding van opmerkingen van een eventuele nieuwe medewerker ben ik op het forum terecht gekomen.
Daarbij heb ik weer eens een bevestiging gekregen, dat er vaak op dergelijke forums onzin wordt uitgekraamd.
Ik heb alle reacties gelezen. En kan stellen dat niemand precies weet hoe het werkt, dan wel dat er niemand daadwerkelijk heeft uitgelegd wat HMI voor klanten en HMI medewerkers kan betekenen.
Niet de beste medewerkers presenteren zich op het forum en zij die puur negatief zijn, weten niet waar zij het over hebben. Zij zijn waarschijnlijk beïnvloed door derden.
HMI is ook niet voor een ieder weggelegd. Om succes te hebben moet je een geweldig doorzettingsvermogen hebben. Alleen dan kan je veel geld verdienen. Zij die negatief reageren behoren waarschijnlijk tot de catogorie die nooit succesvol zullen worden. En dat noem ik afgunst.
Dat het een concurentie loos product is, valt eenvoudig te onderbouwen. Natuurlijk kunnen andere maatschappijen de in de T70 vermelde risico's afdekken. Daar zit het hem ook niet in. Alleen zal je dan over een veelfout van premies praten.
De verzekeringsbranch is alleen jaloers op HM. Immers andere verzekeringsmaatschappijen overdonderen de klant. Immers aan het eind van een verkoopgesprek moet de klant zijn standpunt bepalen. Door de introductie van het servicepaket heeft HM een duidelijke waarborg voor de klant ingebouwd. Immers de adviseur adviseert het product en verkoopt het serviceproduct. Vervolgens komt er een assurantie tussenpersoon binnen 20 dagen om de polis af te sluiten. Na het adviseringsgesprek heeft de klant dus nog 20 dagen bedenktijd. Het storno percentage is daardoor vrijwel nihil. Dat is wat anders dan bij b.v. Spaarbeleg, waar de stornopot gigantisch is. Daardoor zijn ook veel tussenpersonen failliet gegaan. Het HMI concept is dan ook het concept voor de toekomst. Niet voor niets denken diverse maatschapijen er over na, om op een vergelijkbare manier als HM te gaan werken. Dit als antwoord op de slimme strategie van HM.
Alleen zij die succesvol zijn kunnen serieus praten. Anderen doe ik af als goed bedoelde borrelpraat.
Daarbij heb ik weer eens een bevestiging gekregen, dat er vaak op dergelijke forums onzin wordt uitgekraamd.
Ik heb alle reacties gelezen. En kan stellen dat niemand precies weet hoe het werkt, dan wel dat er niemand daadwerkelijk heeft uitgelegd wat HMI voor klanten en HMI medewerkers kan betekenen.
Niet de beste medewerkers presenteren zich op het forum en zij die puur negatief zijn, weten niet waar zij het over hebben. Zij zijn waarschijnlijk beïnvloed door derden.
HMI is ook niet voor een ieder weggelegd. Om succes te hebben moet je een geweldig doorzettingsvermogen hebben. Alleen dan kan je veel geld verdienen. Zij die negatief reageren behoren waarschijnlijk tot de catogorie die nooit succesvol zullen worden. En dat noem ik afgunst.
Dat het een concurentie loos product is, valt eenvoudig te onderbouwen. Natuurlijk kunnen andere maatschappijen de in de T70 vermelde risico's afdekken. Daar zit het hem ook niet in. Alleen zal je dan over een veelfout van premies praten.
De verzekeringsbranch is alleen jaloers op HM. Immers andere verzekeringsmaatschappijen overdonderen de klant. Immers aan het eind van een verkoopgesprek moet de klant zijn standpunt bepalen. Door de introductie van het servicepaket heeft HM een duidelijke waarborg voor de klant ingebouwd. Immers de adviseur adviseert het product en verkoopt het serviceproduct. Vervolgens komt er een assurantie tussenpersoon binnen 20 dagen om de polis af te sluiten. Na het adviseringsgesprek heeft de klant dus nog 20 dagen bedenktijd. Het storno percentage is daardoor vrijwel nihil. Dat is wat anders dan bij b.v. Spaarbeleg, waar de stornopot gigantisch is. Daardoor zijn ook veel tussenpersonen failliet gegaan. Het HMI concept is dan ook het concept voor de toekomst. Niet voor niets denken diverse maatschapijen er over na, om op een vergelijkbare manier als HM te gaan werken. Dit als antwoord op de slimme strategie van HM.
Alleen zij die succesvol zijn kunnen serieus praten. Anderen doe ik af als goed bedoelde borrelpraat.
Re: hamburg-mannheimer
Hoi,
Ik heb op 15 juni gevraagt of ik aub de stukken zou kunnen krijgen die echt-meisje heeft onderzocht.
Helaas moet ik tot op heden daar nog steeds op wachten.
Dus nogmaals echt-meisje zou je aub mij de stukken die jij hebt gedaan kunnen emailen
[email protected]
Groetjes,
Noompje
Ik heb op 15 juni gevraagt of ik aub de stukken zou kunnen krijgen die echt-meisje heeft onderzocht.
Helaas moet ik tot op heden daar nog steeds op wachten.
Dus nogmaals echt-meisje zou je aub mij de stukken die jij hebt gedaan kunnen emailen
[email protected]
Groetjes,
Noompje
Re: hamburg-mannheimer
waarom stuur je haar geen mailtje?
Re: hamburg-mannheimer
ik heb laatst een werkelijk schitterend artikel gelezen over HM in het AM. Ik zal het maar niet plaatsen, want dan roept Sjef toch meteen dat het allemaal onzin is en dat het AM wordt gesponsord door de verzekeringsmaatschappijen (niet HM) en daardoor niet objectief is.
Maar goed, e.e.a. is weer wat duidelijker geworden. Zoals het bieden van 70% zekerheid.... logisch dat de T70 concurrentieloos is!
nou, dat is fijn! En als iemand 4 weken bedenktijd wil kan dat niet?
1 [boekh.] verbetering van een foutieve boeking
Bij de bankwereld wordt het ook wel gebruikt om aan te geven dat een overboeking niet doorgaat i.v.m. een te laag saldo.
Wat bedoel je precies met stornopercentage?
Maar goed, e.e.a. is weer wat duidelijker geworden. Zoals het bieden van 70% zekerheid.... logisch dat de T70 concurrentieloos is!
Dan heb je dus ook gelezen dat meerdere forumdeelnemers diverse HM-ers hebben opgeroepen VOORAL uit te leggen hoe de producten werken en hoe de (verkoop)organisatie in elkaar steekt. Tsja als ze dan net doen of hun neus bloed... niet mijn probleem. dan ga ik wel af op publicaties op de diverse fora en in vakbladen.Ik heb alle reacties gelezen. En kan stellen dat niemand precies weet hoe het werkt, dan wel dat er niemand daadwerkelijk heeft uitgelegd wat HMI voor klanten en HMI medewerkers kan betekenen.
ik noem dat brainstormsessiegelul. Wij zijn de beste, en iedereen die niet bij ons werkt willen wij ook niet hebben.HMI is ook niet voor een ieder weggelegd. Om succes te hebben moet je een geweldig doorzettingsvermogen hebben. Alleen dan kan je veel geld verdienen. Zij die negatief reageren behoren waarschijnlijk tot de catogorie die nooit succesvol zullen worden. En dat noem ik afgunst.
laat maar eens zien dan. Je hebt al gelezen dat ik nog steeds op een offerte wacht. Ik wacht in spanning. O ja, ik zal binnen een paar dagen een offerte terugmailen, met WEL 100% garantie.Dat het een concurentie loos product is, valt eenvoudig te onderbouwen. Natuurlijk kunnen andere maatschappijen de in de T70 vermelde risico's afdekken. Daar zit het hem ook niet in. Alleen zal je dan over een veelfout van premies praten.
Niet alles geloven wat er op de brainstormsessie wordt verteld! Het is duidelijk dat je nog geen enkele ervaring hebt in de verzekeringswereld. Dat geeft niet, iedereen moet ergens beginnen.De verzekeringsbranch is alleen jaloers op HM. Immers andere verzekeringsmaatschappijen overdonderen de klant. Immers aan het eind van een verkoopgesprek moet de klant zijn standpunt bepalen.
Af te sluiten? of om erover te praten?Door de introductie van het servicepaket heeft HM een duidelijke waarborg voor de klant ingebouwd. Immers de adviseur adviseert het product en verkoopt het serviceproduct. Vervolgens komt er een assurantie tussenpersoon binnen 20 dagen om de polis af te sluiten.
Na het adviseringsgesprek heeft de klant dus nog 20 dagen bedenktijd.
nou, dat is fijn! En als iemand 4 weken bedenktijd wil kan dat niet?
stor·no (de ~ (m.), ~'s)Het storno percentage is daardoor vrijwel nihil. Dat is wat anders dan bij b.v. Spaarbeleg, waar de stornopot gigantisch is. Daardoor zijn ook veel tussenpersonen failliet gegaan.
1 [boekh.] verbetering van een foutieve boeking
Bij de bankwereld wordt het ook wel gebruikt om aan te geven dat een overboeking niet doorgaat i.v.m. een te laag saldo.
Wat bedoel je precies met stornopercentage?
Goh, je bent wel goed op de hoogte! Laatst nog koffie gedronken met de diverse voorzitters van de directies?Het HMI concept is dan ook het concept voor de toekomst. Niet voor niets denken diverse maatschapijen er over na, om op een vergelijkbare manier als HM te gaan werken. Dit als antwoord op de slimme strategie van HM.
Alleen zij die succesvol zijn kunnen serieus praten. Anderen doe ik af als goed bedoelde borrelpraat.
-
- Berichten: 172
- Lid geworden op: 28 mei 2004 13:03
Re: hamburg-mannheimer
Hé daar is de c-1000 agent weer.
AM wordt inderdaad zwaar betaald door enkele maatschappijtjes.
Maar met het artikel is niks mis mee hoor.
Het valt wel op dat zelfs AM steeds positiever gaat schrijven over HM.
Zouden hun ogen inmiddels ook geopend zijn ???
AM wordt inderdaad zwaar betaald door enkele maatschappijtjes.
Maar met het artikel is niks mis mee hoor.
Het valt wel op dat zelfs AM steeds positiever gaat schrijven over HM.
Zouden hun ogen inmiddels ook geopend zijn ???
-
- Berichten: 172
- Lid geworden op: 28 mei 2004 13:03
Re: hamburg-mannheimer
Als jij hem niet plaatst zal ik het maar doen.
Vreemd, nou hebben we ineens wel filialen in die plaatsen ??
Verzekeringsmaatschappij Hamburg-Mannheimer is sinds 1997 vanuit België actief op de Nederlandse markt, in het kader van vrije dienstverlening.
Dus toch volledig volgens de wettelijke eisen/richtlijnen !!!
Er zijn verder filialen in Sassenheim, Amsterdam, Geldrop, Echt en Elsloo.AM Archief
Jaargang: 2004, nummer: 13
Hamburg-Mannheimer zit in de lift
Netwerkorganisatie Hamburg-Mannheimer heeft in ons land vorig jaar een forse groei doorgemaakt. "De productie heeft in Nederland een hoog toerental bereikt", schrijft de Belgische moedermaatschappij in haar jaarverslag.
Via verkooporganisatie Hamburg-Mannheimer Consulting verkocht de Belgische verzekeraar vorig jaar een kwart meer verzekeringspolissen aan Nederlanders. De premieomzet reikte tot e 11,9 mln, afkomstig uit 24.981 (19.939) levensverzekeringscontracten. Het Nederlandse hoofdkantoor zetelt in Geldermalsen. Er zijn verder filialen in Sassenheim, Amsterdam, Geldrop, Echt en Elsloo. Daaronder vallen zo'n 750 ongediplomeerde adviseurs, die servicepakketten van het Nationaal Centrum voor Fiscaal en Sociaal Advies (NCFSA) verkopen. Kern van zo'n pakket is drie jaar lang assistentie bij het invullen van het belastingformulier.
Het uiteindelijke doel, verkoop van een levensverzekering, geschiedt via een honderdtal assurantiekantoren met een agentschap van Hamburg-Mannheimer. De polishouder krijgt in zo'n geval een deel van de eerder betaalde servicekosten terug. De verkopers van Hamburg-Mannheimer krijgen voor de afzet van servicepakketten 'eenheden', evenals voor het werven van nieuwe 'adviseurs'. Hoe meer eenheden, hoe hoger de trede op de trap en hoe hoger de beloning. Volgens Elmar Keijzer, adjunct-directeur van de Nederlandse vestiging van Hamburg-Mannheimer, is de maatschappij met deze netwerkstrategie "uniek en succesvol".
T70
In het najaar van 2003 heeft Hamburg-Mannheimer een nieuw product gelanceerd: het Zekerheidsplan T70. Het betreft een beleggingsverzekering met garantie-element. Hamburg-Mannheimer biedt een vast rendement van 3% op zeventig procent van elke gestorte premie (exclusief de risicopremie en kosteninhouding). De overige 30% gaat in beleggingsfonds HM Golden Future, dat weer belegt in het aandelenfonds Osiris Equities Belgian High Yield.
Verzekeringsmaatschappij Hamburg-Mannheimer is sinds 1997 vanuit België actief op de Nederlandse markt, in het kader van vrije dienstverlening. De totale premieomzet van het bedrijf, onderdeel van het Duitse Ergo, bedroeg e 160 (146) mln.
Het Nederlandse hoofdkantoor van Hamburg-Mannheimer in Geldermalsen.
Vreemd, nou hebben we ineens wel filialen in die plaatsen ??
Verzekeringsmaatschappij Hamburg-Mannheimer is sinds 1997 vanuit België actief op de Nederlandse markt, in het kader van vrije dienstverlening.
Dus toch volledig volgens de wettelijke eisen/richtlijnen !!!
Re: hamburg-mannheimer
aha, en opeens is Sjef fan van Am... Door welke maatschappijen wordt het AM volgens jou dan gesponsord?
Laatst gewijzigd door Simon op 27 jun 2004 11:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: hamburg-mannheimer
Ik zie nog steeds niet wat mensen ermee verdienen ? Alleen maar een zinloze zus en zo discussie.
Re: hamburg-mannheimer
zou het mogelijk zijn om deze onderneming eens goed door telichten
naar aanleiding van een klein onderzoek door mijn adviseur is namelijk
gebleken dat er hier veel haken en ogen aan zitten
naar aanleiding van een klein onderzoek door mijn adviseur is namelijk
gebleken dat er hier veel haken en ogen aan zitten
-
- Berichten: 172
- Lid geworden op: 28 mei 2004 13:03
Re: hamburg-mannheimer
Laat me raden, jouw "adviseur" heeft geen HM in zijn pakket !!
Re: hamburg-mannheimer
Reeds enkele weken heb ik hier niet meer gekeken; mijn vrouw en ik zijn met de caravan naar Toscane geweest. Ondertussen ging het welles-nietes spelletje hier gewoon door, zie ik.
Beste mensen, heb toch eens wat meer respect voor elkaar!
Zo gauw als ik mijn aantekeningen van voor mijn vakantie op een rijtje heb, horen jullie weer van me.
Met groeten,
Pierre
Beste mensen, heb toch eens wat meer respect voor elkaar!
Zo gauw als ik mijn aantekeningen van voor mijn vakantie op een rijtje heb, horen jullie weer van me.
Met groeten,
Pierre