>>
Dat is toch meteen aan het begin van de ellende verteld...
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Blijkbaar wel, goed opgemerkt over jezelf.Kennelijk leef ik in een andere bubbel.
Met die regels kom je niet van het virus af.
Zag je diekuklos schreef: ↑28 okt 2020 16:08Dit is een discussie die je nooit zal winnen. Iemand die veel geld verdiend heeft moet het dan maar afstaan zodat anderen die zo'n bedrag nog nooit verdiend hebben er wel over zullen beslissen? En die bepalen ook nog eens wat je met dat geld kan doen?moederslink schreef: ↑28 okt 2020 16:03Stop maar in de collectieve pot ...
Wat moet je als eenling met een miljard of meer?
Ik weet niet waar jullie allemaal rondlopen, maar ik was maandag en dinsdag helaas een tijdje in het ziekenhuis. Iedereen met mondkapjes. Als ik hier in de supermarkt kom, allemaal mondkapjes en afstand houden.hebra98 schreef: ↑28 okt 2020 15:38Nouja, dan komt natuurlijk wel een belangrijke vraag boven.
Mogen ze iedereen wel verplichten zich te laten inenten?
Zeker als ze nog niet eens mondkapjes kunnen verplichten.
Edit: Want vandaag zag ik toch wel weer (vooral ouderen) zonder mondkapje lopen.
Toen kreeg ik wel zoiets van...
Waarom zou ik het voor jou wel doen maar jij voor mij niet?
Kom hier, krijg je een knuffel van me...![]()
![]()
Ik hoop dat je niet hier blijft voor ons; wij houden je écht niet tegen!
In principe klopt dit, alleen als er volgend jaar een variant op dit virus komt zullen we ieder jaar gevaccineerd moeten worden. En, net als bij de griepprik, werkt hij nooit voor 100%. Vooral bij mensen met een slecht werkend immuunsysteem, zoals chronisch zieken en ouderen, werkt een griepvaccin minder. Wellicht zal dat ook bij het coronavaccin zo zijn.
Ja, dat kan best. Dan volgend jaar maar weer enten. Gebeurt met de griep toch ook?Lowieze schreef: ↑28 okt 2020 17:05In principe klopt dit, alleen als er volgend jaar een variant op dit virus komt zullen we ieder jaar gevaccineerd moeten worden. En, net als bij de griepprik, werkt hij nooit voor 100%. Vooral bij mensen met een slecht werkend immuunsysteem, zoals chronisch zieken en ouderen, werkt een griepvaccin minder. Wellicht zal dat ook bij het coronavaccin zo zijn.
Enig idee hoe het kan dat in het voorjaar het aantal besmettingen, ziekenhuisopnames en mensen op de IC geleidelijk steeds minder werd? En enig idee hoe het kan dat de boel nu weer zo uit de hand loopt?
Maar het virus is toch niet verdwenen? Ik zie Reggie hier de hele tijd verkondigen dat als iedereen zich aan de regels houdt, dat we dan sneller van het virus af zijn. Volgens mij is dat de grootste onzin die er is.witte angora schreef: ↑28 okt 2020 17:42Enig idee hoe het kan dat in het voorjaar het aantal besmettingen, ziekenhuisopnames en mensen op de IC geleidelijk steeds minder werd? En enig idee hoe het kan dat de boel nu weer zo uit de hand loopt?
Het R getal was einde voorjaar kleiner dan 1.witte angora schreef: ↑28 okt 2020 17:42Enig idee hoe het kan dat in het voorjaar het aantal besmettingen, ziekenhuisopnames en mensen op de IC geleidelijk steeds minder werd? En enig idee hoe het kan dat de boel nu weer zo uit de hand loopt?
Ik denk dat de wat oudere garde de eerste levensbehoeften van de jongere garde niet echt begrijpt.Moneyman schreef: ↑28 okt 2020 16:01Dit is natuurlijk een enorme drogreden. Iedereen heeft behoeften waarin niet wordt voorzien. Het idee dat in iedere behoefte voorzien zou moeten worden is al onzinnig.
Je vergeet door deze drogreden bovendien ook dat er nog een veel logischer oplossing is, namelijk: je aan de regels houden.