LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] De Kletscorner - november 2013
-
Re: De Kletscorner - november 2013
Goede middag
Jolijn nee was in het akker begin toen het net in kwam...toen zein ze op tv geweest,daarna is het een hype geworden
Jaaaaa,op geleide vd pijn mag ik langzaam wat doe,dus kleine dingen en dan opbouwend..kreeg gelijk een boos oog,geen boodschappentas( ahum hij weet dat ij van aktie hou,was tijdens operatie al,wasnog de ok nog niet uit of ik zei,kan zeker toch zo wel naar huis )
Maar dat gaat niet eens,eerst zonder gips nu wennen aan de kleine dingen..die vingers liggen nu vrij dus bv dekbed,kan al zeer doen..
Maar ik had net een tasje beet ,met twee boekjes,nou nou,maar hey....stap verder..
Ik mag ook hummel tillen en weer doen,volop bewegen met vinger,zal die blij zijn,weer knuffel zachte hand ipv gips
Nu wel een brace een nieuwe voor als ik veel pijn heb even hand laten rusten...
Vrijdag start ik volop fysio,deed ik al maar nu groen licht voor volledige revalidatie,top,
Maar uh denk. Zo net voor de zomer gaat ie eruit,hoppa.
Hij zegt ja hij ligt oppervlakkig he,daar weinig ruimte,heb je nu pijn met de kou ik zo dat is nog zacht uitgedrukt,,net of er messen in gestoken worden....ja zegt ie dan,is het beter om over half jaartje eruit te halen,goed joh,stelt niks voor
Blok,snijden eruit,hechten,10 dg verband klaar......prima
Maar over 6 wk teruh ,uiteraard nu weer foto,s gemaakt,zag er goed uit voor zover het nu hoort,ik heb nog lange weg te gaan zei hij...hij is fijn komt goed...
Heb wel eveb mijn fotos meegevraagd mensen zijn nieuwsgierig hoe het eruit ziet...nou top..
Dus nu ben ik op,moe,lange dag viir mij...ga zo lekker even onderuit...
Maar hier hoopte ik op!!,zit keer wat mee,goden zijn me goed gezind
Jolijn nee was in het akker begin toen het net in kwam...toen zein ze op tv geweest,daarna is het een hype geworden
Jaaaaa,op geleide vd pijn mag ik langzaam wat doe,dus kleine dingen en dan opbouwend..kreeg gelijk een boos oog,geen boodschappentas( ahum hij weet dat ij van aktie hou,was tijdens operatie al,wasnog de ok nog niet uit of ik zei,kan zeker toch zo wel naar huis )
Maar dat gaat niet eens,eerst zonder gips nu wennen aan de kleine dingen..die vingers liggen nu vrij dus bv dekbed,kan al zeer doen..
Maar ik had net een tasje beet ,met twee boekjes,nou nou,maar hey....stap verder..
Ik mag ook hummel tillen en weer doen,volop bewegen met vinger,zal die blij zijn,weer knuffel zachte hand ipv gips
Nu wel een brace een nieuwe voor als ik veel pijn heb even hand laten rusten...
Vrijdag start ik volop fysio,deed ik al maar nu groen licht voor volledige revalidatie,top,
Maar uh denk. Zo net voor de zomer gaat ie eruit,hoppa.
Hij zegt ja hij ligt oppervlakkig he,daar weinig ruimte,heb je nu pijn met de kou ik zo dat is nog zacht uitgedrukt,,net of er messen in gestoken worden....ja zegt ie dan,is het beter om over half jaartje eruit te halen,goed joh,stelt niks voor
Blok,snijden eruit,hechten,10 dg verband klaar......prima
Maar over 6 wk teruh ,uiteraard nu weer foto,s gemaakt,zag er goed uit voor zover het nu hoort,ik heb nog lange weg te gaan zei hij...hij is fijn komt goed...
Heb wel eveb mijn fotos meegevraagd mensen zijn nieuwsgierig hoe het eruit ziet...nou top..
Dus nu ben ik op,moe,lange dag viir mij...ga zo lekker even onderuit...
Maar hier hoopte ik op!!,zit keer wat mee,goden zijn me goed gezind
das nou eens goed nieuws!!!!!
nvt
Laatst gewijzigd door tenormin op 29 nov 2013 21:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Oh fijn Rozemarijntje, gaat zachtjes aan de goede kant uit !
Super
Super
-
Bedankt allemaal
Ja ben zelf ook blij en hoe...
Nu ben ik hem aan het gebruiken,gaat redelijk,geen gekke dingen,maar is raar om buiten te lopen zomder wat aan je hand..oh wat zal ik vannacht hopelij beter slapen,nog wel wennen,maar denk dat ,dat snel went ihihih
@ te ormin
Ik wel,ben nu eenmaal zo ,kan sippen maar schiet ik niks mee op!!,
Gaat alles niet van weg en wordt niet minder dus ik probeer er uit te halen way er in zit,meetal met eenlach en soms,als ik het zat ben ff een traan,maar gebeurt niet vaak...soms als ke alles zat bent,,,
Maar ach
Heb niet veel gedaan paar dingen voel nu de hand goed,maar geeft niet.
Het is lekekr zo,maar blijft raar..lijkt niet mijn vinger gevoel enz zit goed hoor,,aar door stijf enz..
,aar lekker fysio doen ,komt goed
Fijne avond allemaal
Ja ben zelf ook blij en hoe...
Nu ben ik hem aan het gebruiken,gaat redelijk,geen gekke dingen,maar is raar om buiten te lopen zomder wat aan je hand..oh wat zal ik vannacht hopelij beter slapen,nog wel wennen,maar denk dat ,dat snel went ihihih
@ te ormin
Ik wel,ben nu eenmaal zo ,kan sippen maar schiet ik niks mee op!!,
Gaat alles niet van weg en wordt niet minder dus ik probeer er uit te halen way er in zit,meetal met eenlach en soms,als ik het zat ben ff een traan,maar gebeurt niet vaak...soms als ke alles zat bent,,,
Maar ach
Heb niet veel gedaan paar dingen voel nu de hand goed,maar geeft niet.
Het is lekekr zo,maar blijft raar..lijkt niet mijn vinger gevoel enz zit goed hoor,,aar door stijf enz..
,aar lekker fysio doen ,komt goed
Fijne avond allemaal
Wat stil hier....
Misschien komt dat door het voetbal op TV?
Ik ga trouwens op bed, ben gisteren mee het veld in geweest met 1 van onze boorploegen, dus ik heb wel wat spierpijn..
Ik ga trouwens op bed, ben gisteren mee het veld in geweest met 1 van onze boorploegen, dus ik heb wel wat spierpijn..
nvt
Laatst gewijzigd door tenormin op 29 nov 2013 21:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Er is dus voetbal op tv, dat wist ik niet maar heb er ook niets
aan gemist hoor.
Lekker warm bedje in Sjohie en hopelijk is je spierpijn morgen wat minder.
aan gemist hoor.
Lekker warm bedje in Sjohie en hopelijk is je spierpijn morgen wat minder.
nvt
Laatst gewijzigd door tenormin op 29 nov 2013 21:09, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Hoezo komt plumber niet meer terug? Of komt dat door die andere gangmaker met zijn hechtgenote, die nu blijkbaar een paar daagjes op huwelijksreis zijn?
Het was inderdaad de laatste dagen weer een beetje stil. Ach, dat komt wel weer.
Het was inderdaad de laatste dagen weer een beetje stil. Ach, dat komt wel weer.
-
Ik was trouwens vandaag in Leiden. Eerst naar Voorschoten, broek gekocht, zie ik mezelf in de spiegel, Oeps... En ja, in Leiden zat de Slegte, dat is nu Polare, Polare zit in een ander pand, maar voor het oude pand hebben ze nog geen huurder. Dus dat is nu een outlet geworden, tijdelijk. Lagen er een paar fitness boeken en zo, halve prijs... Meteen maar een paar meegenomen, het wordt nu toch wel hard nodig.
foutje
Laatst gewijzigd door tenormin op 29 nov 2013 21:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Ja dat komt schijnbaar door die gangmakers...huwelijksreis, vertel.witte angora schreef:Hoezo komt plumber niet meer terug? Of komt dat door die andere gangmaker met zijn hechtgenote, die nu blijkbaar een paar daagjes op huwelijksreis zijn?
Bewegen kan nooit kwaad maar sommige spiegels in winkels....echt erg, zit echt welwitte angora schreef:Ik was trouwens vandaag in Leiden. Eerst naar Voorschoten, broek gekocht, zie ik mezelf in de spiegel, Oeps... En ja, in Leiden zat de Slegte, dat is nu Polare, Polare zit in een ander pand, maar voor het oude pand hebben ze nog geen huurder. Dus dat is nu een outlet geworden, tijdelijk. Lagen er een paar fitness boeken en zo, halve prijs... Meteen maar een paar meegenomen, het wordt nu toch wel hard nodig.
verschil in wat meestal dan weer aan het licht ligt.
Maar ik ga lekker het bed in, welterusten allemaal.
-
En ik maar denken dat je ergens in de buurt van Rotjeknor woonde...tenormin schreef:
Joh, zat je vlak bij me; had maar ff gebeld, hadden we kopje koffie kunnen drinken, kreeg je ook nog mijn Turamisu taart. Maar goed, je hebt mijn adres niet . Oh nee, taart had je niet genomen zie ik; is het zo erg met je gesteld dat je fitness boeken moet kopen. Kan je beter aan een fitness centrum betalen of, goedkoper: lekker zelf een programmaatje maken om af te vallen.
Maar af en toe wat lekkers sla ik echt niet af hoor. Af en toe dan. Het liep de laatste tijd met het gewicht inderdaad een beetje uit de hand, daar waren redenen voor. Nu dus de boel weer even recht zien te trekken, met inderdaad, wat oefeningen.
Heb het met Nederland in beweging geprobeerd, niet eens zo slecht, maar vanmorgen ook, dan sta ik op tijd naast het bed, maar tegen dat ik aan dat programma denk is het weer half 10... Dan maar zelf iets op poten zetten.
foutje
Laatst gewijzigd door tenormin op 29 nov 2013 21:10, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Ik ga er ook in. Dus voor iedereen:
Goedemorgen.